Laidiens: 07.02.2018., Nr. 27
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/27.AKK1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz finanšu
speciālista amatu Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļā
Mēs piedāvājam:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 2 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 893 euro
līdz 1225 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēju sagatavoto prognožu
apkopošana un analīze
- valsts budžeta līdzekļu plānošana ES fondu līdzfinansēto projektu
īstenošanai un uzraudzībai
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)
- pieredze darbā valsts pārvaldē, kas saistīta ar budžeta izstrādi,
plānošanu, analīzi un izpildes kontroli
- pieredze darbā ar ES fondu projektu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību
vai kontroli
- labas datorlietotāja prasmes (MS Excel, MS Word)
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- precizitāte un spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, paaugstinātas
intensitātes apstākļos
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un
plānošanas nodaļas finanšu speciālists".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/27.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas
Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats: Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību
apsekojumu sagatavošanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 830 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- piedalīties sociālās statistikas mājsaimniecību apsekojumu instrumentārija
izveidošanā un pilnveidošanā atbilstoši Eiropas Komisijas prasībām un Eiropas
Savienības Statistikas biroja (Eurostat) rekomendācijām
- piedalīties izstrādāto sociālās statistikas apsekojumu anketu testēšanā
- intervētāju instruktāžās informēt par izmaiņām sociālās statistikas
apsekojumu veikšanā
- regulāri iepazīties ar citu valstu pieredzi un izmaiņām starptautiskajā
metodoloģijā
- piedalīties starptautisko projektu izpildē sociālās statistikas jomā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās
zinātnēs, vēlams ekonomikā
- vēlama pieredze darbā ar apsekojumu sagatavošanu
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office
lietojumprogrammas: Word, Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") -
iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa
pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/27.AKK3
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
iekšējās kontroles speciālists (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība sociālās zinātnēs (jurista, ekonomista, finanšu vai
vadības specialitātē, kas papildināta ar speciālajām mācībām iekšējā audita vai
iekšējās kontroles jomā)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- ne mazāk kā trīs gadu atbilstoša darba pieredze valsts pārvaldē
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme
lietot, nodrošinot iekšējās kontroles sistēmas uzraudzību iestādē
- prasme sagatavot pārbaužu pārskatus un ziņojumus vadībai par iekšējās
kontroles pārbaudēs konstatēto un nodrošināt ieteikumu ieviešanas uzraudzību
- zināšanas iekšējās kontroles sistēmas darbības nodrošināšanā
- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības izjūta, precizitāte
- labas lietvedības zināšanas, komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja
strādāt komandā
- autotransporta vadīšanas tiesības
- prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt risku izvērtēšanu, veikt iekšējās kontroles pasākumus saskaņā
ar iestādes plānu kārtējam gadam, kā arī sniegt konsultācijas, lai sekmētu
iestādes mērķu sasniegšanu
- iekšējās kontroles pārbaužu pārskatu un ziņojumu vadībai sagatavošana,
ieteikumu ieviešanas uzraudzība
- sagatavot neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par iestādes iekšējās
kontroles sistēmas darbību. Tās kvalitāti, efektivitāti un atbilstību iestādes
mērķiem, tajā skaitā par finanšu līdzekļu izlietojuma likumību un lietderību,
sniedzot ieteikumus šīs sistēmas pilnveidošanai
- uzraudzīt apstiprināto Zemkopības ministrijas iekšējā audita ieteikumu
ieviešanu iestādē
Piedāvājam:
- mēnešalga līdz 1243 euro (atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam)
- sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2018/27.AKK4
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu
amatu - iepirkumu speciālists (uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- priekšroka pretendentam ar pieredzi tiešās valsts pārvaldes iestādē
- priekšroka pretendentam, kurs ir ieguvis personas datu aizsardzības
speciālista apliecību un ir tiesīgs veikt personas datu aizsardzības
speciālista pienākumus
- pieredze publisko iepirkumu veikšanā ne mazāk kā 1 gadu
- pieredze juridiska rakstura dokumentu projektu (publisko iepirkumu
nolikumu, tehnisko specifikāciju, protokolu, rīkojumu, aktu, līgumu, iekšējo
normatīvo aktu) sagatavošanā
- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana
- vēlamas zināšanas par nekustamo īpašumu pārvaldīšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības izjūta, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, plānot savu darbu un
noteikt prioritātes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
- vēlamas autotransporta vadīšanas tiesības
Galvenie pienākumi:
- piedalīties publisko iepirkuma komisijas darbā
- izstrādāt publisko iepirkumu nolikumu un tehniskās specifikācijas
projektus, gatavot citu dokumentāciju, kas saistīta ar publisko iepirkumu un
sagādes organizēšanu
- publisko iepirkumu norises gaitas protokolēšana
- līgumu projektus izstrādāšana, saskaņošana
- publicēt informāciju par plānotiem un noslēgtiem līgumiem IUB mājaslapā
- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana
- dažāda veida juridisku dokumentu sagatavošana
- atbalsts dažādu juridisku jautājumu risināšanā
Piedāvājam:
- mēnešalga no 835 līdz 1190 euro
(atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2018/27.AKK5
Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts
"BIOR" aicina savam kolektīvam pievienoties Juridiskās nodaļas vecāko
referentu/-i (pilna slodze, uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (var būt pēdējo
kursu students/-e)
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS
Office, internets)
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un
rakstos
- analītiskā domāšana un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
komunikabilitāte
- augsta atbildība un precizitāte
- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze saistībā ar publiskajiem
iepirkumiem un augstākā juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību
Pienākumi:
- juridisku dokumentu projektu sagatavošana
- līgumu reģistra uzturēšana
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi starptautiski atzītā Institūtā
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu
- patīkamu darba vidi
- stabilas sociālas garantijas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli un CV ar norādi "Juridiskās
nodaļas vecākais referents") lūdzam sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: personals@bior.lv) līdz 2018. gada 25. februārim.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa 2. kārtai.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Tālr. uzziņām 67620668. Adrese: Lejupes iela 3,
Rīga, LV-1076, mājaslapa www.bior.lv.
OP 2018/27.AKK6
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Mihaila
Čehova Rīgas Krievu teātris" valdes locekļa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nevainojama reputācija
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās vai humanitārajās zinātnēs (ekonomista izglītība tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze vadošā amatā valsts vai pašvaldības
iestādē, kapitālsabiedrībā, biedrībā vai nodibinājumā (iegūta pēdējo 7
(septiņu) gadu laikā)
- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā
krievu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B2 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass Valodu pases
pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)
- zināšanas un izpratne par kultūras nozari (īpaši par teātra nozari)
- zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrības darbību un vadību, tai
skaitā finanšu vadību
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- stratēģiskās plānošanas spējas
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
- sagatavojis un iesniedzis Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra iepriekšējās
3 (trīs) gadu finanšu darbības izvērtējumu un turpmākās finanšu darbības
piedāvājumu 5 (pieciem) gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi
Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2018. gada
26. februārim jānosūta pieteikums pa pastu vai jāiesniedz personīgi
(ievietots slēgtā aploksnē) Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā
K. Valdemāra ielā 11a, Rīgā, 21. kabinetā, LV-1364 (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 26.02.2018.),
vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv
ar norādi "Pieteikums konkursam uz valsts sabiedrības ar ierobežotu
atbildību "Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris" valdes locekļa
amatu" šādi dokumenti:
- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances")
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas))
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
- pretendenta izstrādāts Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra iepriekšējās 3
(trīs) gadu finanšu darbības izvērtējums un turpmākās finanšu darbības
attīstības piedāvājums 5 (pieciem) gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi
un līdzekļi (teksta apjoms - ne vairāk kā 3 (trīs)
līdz 5 (piecas) A4 formāta lapas) (informācija par Mihaila Čehova Rīgas
Krievu teātra darbību pieejama -
http://www.trd.lv/lv/teatris/par-kapitalsabiedribu/)
- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu
pievienot
Tālr. uzziņām 67330218.
OP 2018/27.AKK7
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais inspektors (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo
izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs
- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un prasmes
Latvijā vai ārvalstīs rīkotās apmācībās
- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 750 līdz 950 euro
pirms nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt inspekcijas pārbaudes vietās, kur notiek darbības ar jonizējošā
starojuma avotiem Latvijas teritorijā
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus par
pārbaudes rezultātiem
- piedalīties valsts teritorijā vai uz valsts robežas
atklāta nezināma jonizējošā starojuma avota identifikācijā (veicot mērījumus),
izbraucot uz notikuma vietu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība fizikā,
ķīmijā, bioloģijā vai citās eksakto zinātņu jomās, medicīnas fizikā, medicīnā
- pieredze darbā ar jonizējošo starojumu, apgūti kursi radiācijas fizikā,
radiācijas ķīmijā, radiobioloģijā vai medicīnas fizikā vai iegūta pēcdiploma
apmācība radiācijas drošībā, kā arī atbilstoša pieredze amatā valsts pārvaldē
tiks uzskatīta par priekšrocību
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas,
vēlamas krievu valodas zināšanas
- labas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru
- labas komunikācijas prasmes
- izpratne par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu procesu,
kā arī dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu valsts iestādē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības radiācijas
drošības un kodoldrošības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta par priekšrocība
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20
dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - RDC vecākais
inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz
e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67084203.
OP 2018/27.AKK8
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Zvejas
kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākais inspektors (1 vakance uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 750 līdz 970 euro pirms
nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības
dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas
Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem
- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt
lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli
- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm Latvijas
jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās
- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas
Komisijai un Eiropas Zvejas Kontroles Aģentūrai, iestādes kompetencē esošajos
jautājumos
- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā vai
dabas zinātnēs
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme). Amata
pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu
ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību
starptautiskajās sanāksmēs u. c.
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai
vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze jūrniecībā, vides aizsardzības
nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft
Word, Microsoft Excel)
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- labas komunikācijas spējas
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20
dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas
vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai
sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām
67084203, 67807936.
OP 2018/27.AKK9
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas
Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats: Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta
Personāla daļas vadītājs
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 1250-1500 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- vadīt, plānot, organizēt un koordinēt daļas darbu
- nodrošināt personālvadības procesu attīstību Pārvaldē saskaņā ar Pārvaldes
mērķiem un stratēģiju, kā arī nodrošināt personāla lietvedības atbilstību
Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība personāla
vadībā, tiesību zinātnē vai augstākā izglītība, kas papildināta ar kursiem
personāla vadībā
- darba pieredze vadošā amatā personālvadības jomā
- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību un valsts pārvaldi
reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un to lietošana praksē
- pieredze iestādes iekšējo normatīvo aktu izstrādē vai personālvadības
procesu aprakstu izstrādē
- pieredze darbā ar personāla uzskaites datubāzēm, piemēram, Resursu vadības
sistēmu "Horizon" vai līdzīgu
- ļoti labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli, kas raksturo 3., 4. un
5. punktā minēto pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, Curriculum Vitae,
kā arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP
mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") - iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, līdz 16. februārim. Konsultācijas pa
tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/27.AKK10
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto
Dobeles nodaļas KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA amata vietu (darbinieka amats
uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai pirmā līmeņa
augstākā izglītība
- vēlama pieredze darbā ar tiesību aktiem (pieteikuma vēstulē norādīt -
kādiem)
- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem
pakalpojumiem
- izpratne par e-pakalpojumiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā ar datubāzēm (pieteikuma vēstulē norādīt, ar kādām datubāzēm)
- zināšanas lietvedībā
- labas prasmes darbā ar datoru
- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanas jomā (vēlams valsts
pārvaldē) - vismaz 1 gads
Galvenie amata pienākumi:
- klientu apkalpošana klientu apkalpošanas zālē
- darbs ar informācijas sistēmām
Pārvalde piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 675 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc
pārbaudes laika līdz 725 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Dobelē, Uzvaras ielā 4
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā
1, k-3, Rīga, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "pieteikums Dobeles KAS amatam".
Uzziņas pa tālruni 67219497.
OP 2018/27.AKK11
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu
amatu - Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta direktora
vietnieks, Iekšējās kontroles nodaļas vadītājs (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja tava pieredze kvalitātes vadības jautājumos un iekšējās kontroles
sistēmas darbības nodrošināšanā palīdzēs radīt modernu un efektīvu būvniecības
valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, piedalīties
departamenta darba plānošanā un stratēģiskajā vadībā
- nodrošināt Biroja iekšējās kontroles sistēmas darbību un procesu vadību,
koordinēt iestādes un tās struktūrvienību iekšējo dokumentu izstrādi,
saskaņošanu, uzturēšanu un aktualizāciju
- organizēt un koordinēt efektīvu kvalitātes vadības sistēmas darbību
- nodrošināt neatbilstību vadību - disciplinārlietu izmeklēšanu,
saņemto sūdzību izskatīšanu, apstrīdēto administratīvo aktu tiesiskuma
pārbaudi, auditos konstatēto neatbilstību novēršanu
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā,
inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, tiesību zinātnēs vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā pieredze (vismaz trīs gadi) kvalitātes vadības sistēmas
izstrādāšanas un procesu vadības jomā, praktiska pieredze iestādē vai uzņēmumā
ar stratēģiskas vadības un iekšējā audita procesiem, pieredze darbā ar
administratīvo aktu tiesiskuma pārbaudi, iepriekšējā pieredze vadošā amatā ar
amata aprakstā norādīto pienākumu izpildi
- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt
komandu
- teicamas valsts valodas, labas angļu un krievu valodas prasmes
- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Stratēģiskās plānošanas
un finansēšanas departamenta direktora vietnieka, Iekšējās kontroles nodaļas
vadītāja amata konkursam" līdz 2018. gada 19. februārim.
Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz
pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 2. martam.
Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.