Laidiens: 09.02.2018., Nr. 29
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/29.AKK1
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz noteiktu laiku) Otrajā
uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā, pieredze darbā ar juridiskiem dokumentiem
un pieredze audita, uzraudzības vai kontroles veikšanā
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
Amata pienākumi:
- izskatīt sūdzības par maksātnespējas procesa administratora rīcību,
sagatavot Maksātnespējas administrācijas direktora lēmumu projektus
- sagatavot atbilžu projektus uz Maksātnespējas administrācijā saņemtajiem
iesniegumiem
- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamos dokumentus
- konsultēt fiziskas un juridiskas personas par administratoru darbības
uzraudzības saistītajiem jautājumiem
- veikt pārbaudes administratora un uzraugošās personas prakses vietā vai
parādnieka - juridiskās personas - atrašanās vietā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2018/29.AKK2
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku) Otrajā
uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā, pieredze darbā ar juridiskiem dokumentiem
un pieredze audita, uzraudzības vai kontroles veikšanā
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
Amata pienākumi:
- izskatīt sūdzības par maksātnespējas procesa administratora rīcību,
sagatavot Maksātnespējas administrācijas direktora lēmumu projektus
- sagatavot atbilžu projektus uz Maksātnespējas administrācijā saņemtajiem
iesniegumiem
- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamos dokumentus
- konsultēt fiziskas un juridiskas personas par administratoru darbības
uzraudzības saistītajiem jautājumiem
- veikt pārbaudes administratora un uzraugošās personas prakses vietā vai
parādnieka - juridiskās personas - atrašanās vietā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2018/29.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Cēsu filiāles nodarbinātības aģents/-e (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- pieredze darbā ar datoru (MS Word,
Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR,
2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Cēsu
filiālē Pļavu ielā 3A, Cēsīs, LV-41011, vai nosūtot uz e-pasta adresi cesis@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 64127772, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu
izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā
kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts
punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Cēsu filiālē.
OP 2018/29.AKK4
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija (RTA) izsludina konkursu uz vadošā
pētnieka amatu Inženieru fakultātes Ģeotehnoloģiju un ekoindustrijas
pētnieciskajā centrā, zinātnes nozare - "Vides zinātne"
(apakšnozare - Vides inženierzinātne) - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".
OP 2018/29.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu
amata vietām - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas
eksperts/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku, 1 amata vieta uz
noteiktu laiku, ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinībās)
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze
Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- sadarbības, iniciatīvas, kontroles un komunikācijas prasmes
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu īstenošanai nepieciešamo
Kvalitātes vadības sistēmas (KVS) procesu pārvaldību, procesu savstarpējo koordinēšanu
un īstenošanas rezultātu atbilstību procesa kvalitātes raksturotājiem
- organizēt pasākumu īstenošanu, atbilstoši noteiktajiem rezultatīvajam
rādītājam un plānotajam finansējumam
- piedalīties pārvaldībā esošo KVS procesu pasākumu īstenotāju izvēles
procedūrās, t. sk. tehnisko specifikāciju izstrādē pasākuma
īstenošanai nepieciešamo pakalpojumu iepirkumu veikšanai
- procesu pārvaldībā nodrošināt pakalpojumu pēctecību un attīstību,
priekšlikumu sagatavošanu ārējo un iekšējo normatīvo aktu izstrādei un
pilnveidei
- sniegt priekšlikumus par pasākumu īstenošanas pilnveidi un jaunu pasākumu
attīstīšanu, gatavot atzinumus par valsts pārvaldes iestāžu, valsts un
pašvaldības institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu un tiesību
aktu projektiem
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts". Informācija pa tālr. 67021794 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu
izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā
kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts
punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2018/29.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas
eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinībās)
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās
- pieredze juridisku jautājumu risināšanā
- vēlam pieredze iepirkumu jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- sadarbības un kontroles
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt procesa "Nodarbināto personu reģionālās mobilitātes
veicināšana" un "Atbalsts reģionālajai mobilitātei aktīvo
nodarbinātības pasākumu ietvaros" īstenošanas izpildi
- Organizēt pasākumu īstenošanu, atbilstoši noteiktajiem rezultatīvajiem
rādītājiem un plānotajam finansējumam
- Nodrošināt pasākumu attīstību un pilnveidi. Nodrošināt Nodarbinātības
valsts aģentūras filiāļu metodisko vadību pasākumu īstenošanā
- Izvērtēt pasākumu īstenošanas rezultātus. Organizēt un koordinēt pasākumu
īstenošanai nepieciešamos iepirkumus, piedalīties iepirkumu dokumentācijas
sagatavošanā
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts_mob". Informācija pa tālr. 67021794 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu
izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā
kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts
punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2018/29.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas
eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās,
nodarbinātības vai Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par ES fondu sistēmu, ES fondu projektu vadības un uzraudzības
jautājumiem
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu un preventīvo bezdarba
samazināšanas pasākumu īstenošanas pārraudzību pasākumu īstenošanas vietās un
Nodarbinātības valsts aģentūras filiālēs
- plānot, organizēt un uzraudzīt pasākumu īstenošanas atbilstību ar pasākumu
organizēšanu un īstenošanu saistītajiem tiesību aktiem, noslēgtajiem līgumiem
un rezultatīvajiem rādītājiem
- piedalīties ar pasākumu aktivitāšu īstenošanu saistīto dokumentu
sagatavošanā, metodisko materiālu izstrādē un pilnveidē
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "NPN_uzraudzība". Informācija pa tālr. 67021794 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu
izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā
kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts
punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2018/29.AKK8
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju
sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties
kolēģus, kuriem ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas
speciālista/-es amatā uz noteiktu laiku (divas amata vietas)
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina
iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu virzību tām
struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana, un
sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos
atbilstoši samaksātajai valsts nodevai
- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem
- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem
pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērse ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.
Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba
pārrunām uzaicinātos pretendentus.