Laidiens: 22.02.2018., Nr. 38
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/38.AKK1
Iestāde/struktūrvienība: valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību
"Šampētera nams" / Iepirkumu un juridiskā nodaļa
Darba vieta: Rīgā
Darba laiks: uz nenoteiktu laiku
Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Šampētera nams" izsludina
konkursu uz iepirkumu speciālista jurista amatu Iepirkumu un juridiskajā nodaļā
uz nenoteiktu laiku
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt publisko iepirkumu dokumentāciju (nolikumi, tehniskās
specifikācijas u. c.)
- protokolēt publisko iepirkumu norises gaitu
- izstrādāt, saskaņot līgumu projektus
- publicēt informāciju par plānotiem un noslēgtiem līgumiem IUB mājaslapā
- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana
- dažāda veida juridisku dokumentu sagatavošana
- atbalsts dažādu juridisku jautājumu risināšanā
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība (vēlams
juridiskā, ekonomiskā vai tehniskā)
- pieredze publisko iepirkumu veikšanā (ne mazāk kā 1 gads)
- pieredze juridiska rakstura dokumentu projektu (publisko iepirkumu
nolikumu, tehnisko specifikāciju, protokolu, rīkojumu, aktu, līgumu, iekšējo
normatīvo aktu) sagatavošanā
- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana
- izpratne par nekustamo īpašumu pārvaldīšanu un apsaimniekošanu
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un
patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā
- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu
risinājumu
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības izjūta, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas Word un Excel lietotprasmes
Piedāvājam:
- darbu valsts kapitālsabiedrībā ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo
pieredzi
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas, t. sk. veselības
apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV un pieteikuma vēstuli līdz 2018. gada
5. martam (ieskaitot), nosūtot tos uz e-pastu: info@sampeteranams.lv.
Tālr. uzziņām 67808824.
Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos
pretendentus.
OP 2018/38.AKK2
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Interešu izglītības
un audzināšanas darba nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu (uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība
- pieredze pedagoģiskajā darbā (vēlams vispārējā vai profesionālajā
izglītībā)
- pieredze metodiskā darba vadīšanā un īstenošanā
- pieredze pasākumu/projektu audzināšanas darba jomā organizēšanā
- labas komunikācijas prasmes
- teicama latviešu valodas prasme
- vēlama angļu valodas prasme
Veicamie amata pienākumi:
- sadarboties (konsultācijas, pasākumi, profesionālās kompetences pilnveide)
ar pašvaldību audzināšanas darba speciālistiem, profesionālās izglītības
iestāžu direktoru vietniekiem audzināšanas darbā, izglītības pārvalžu
darbiniekiem, pedagogiem, sociālajiem partneriem, valsts institūciju
darbiniekiem par audzināšanas darba jautājumiem
- organizēt profesionālās kompetences pilnveides pasākumus (seminārus,
kursus, pieredzes apmaiņas pasākumus) pedagogiem audzināšanas darba jomā
- koordinēt valsts nozīmes pasākumu/projektu organizēšanu un īstenošanu
audzināšanas darba jomā
- koordinēt metodisko līdzekļu/atbalsta materiālu izstrādi audzināšanas
darba pilnveidei
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus, sūdzības un
priekšlikumus, sagatavot atbilžu projektus
- sniegt priekšlikumus un izstrādāt normatīvo aktu projektus
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu
projektiem; sniegt ar audzināšanas darba saturu saistītu informāciju dažādiem
politikas plānošanas un analīzes dokumentiem, pētījumiem un izvērtējumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centra tuvumā (Strūgu
ielā 4)
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (pieejams Valsts izglītības satura centra mājaslapā www.visc.gov.lv sadaļā "Vakances")
Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā
nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt
personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies
tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2018/38.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās nodaļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā, administratīvā pārkāpuma
procesā un kriminālprocesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz
JPSIP_TD_1N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/38.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās nodaļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss_uz_JPSIP_TD_2N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/38.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Trešās nodaļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā, administratīvā pārkāpuma
procesā un kriminālprocesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pārstāvēt VID intereses tiesās un pirmstiesas kriminālprocesā
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem un sūdzībām, tiesas un
pirmstiesas kriminālprocesā pieņemto nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās un
procesa virzītājam iesniedzamos dokumentus
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss_uz_JPSIP_TD_3N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/38.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Informācijas sagatavošanas
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs,
tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar
normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
- veikt mantiskā stāvokļa deklarāciju datu kvalitātes pārbaudes un kļūdu
labošanu, t. sk. sazinoties ar nodokļu maksātājiem
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt
administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un sagatavot lēmumu projektus
atbilstoši Nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701
līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_NMLD_ISN_GNI _Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/38.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Otrās metodikas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- nodrošināt nodokļu maksātāju konsultēšanu normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos un citos jautājumus (t. sk. īpaši sarežģītos jautājumos,
klātienē, elektroniski, pa tālruni)
- sagatavot lēmumus par uzziņu sniegšanu nodokļu maksātājiem par tiesībām
konkrētajā tiesiskajā situācijā vai lēmumu par atteikumu sniegt uzziņu
- identificēt aktuālo informāciju saskaņā ar grozījumiem nodokļu
normatīvajos aktos un sagatavot informatīvo materiālu par grozījumiem
- plānot, organizēt un vadīt seminārus, izstrādāt prezentāciju un mācību
materiālus
- sagatavot preses relīzes, publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas
līdzekļu uzdotajiem jautājumiem
- sniegt intervijas plašsaziņas līdzekļos atbilstoši vadības norādījumiem
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_FPND_2MN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/38.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Otrās lietu uzglabāšanas un
informācijas sagatavošanas nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
- uzraudzīt nodokļu maksātāju lietu uzturēšanas nosacījumu izpildi
- veikt mantiskā stāvokļa deklarāciju datu kvalitātes pārbaudes un kļūdu
labošanu, t. sk. sazinoties ar nodokļu maksātājiem
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt
administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un sagatavot lēmumu projektus
atbilstoši Nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Cēsis, Daugavpils un Jēkabpils.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621
līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir
būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_NMLD_2LUISN_GNI_Pilseta_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".