Laidiens: 05.01.2018., Nr. 4
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/4.AKK1
Pašvaldības iestāde "Ventspils pilsētas domes Izglītības
pārvalde" (reģ. Nr. 90000052497) izsludina
atklātu konkursu uz Ventspils pilsētas pašvaldības profesionālās ievirzes
izglītības iestādes "Ventspils sporta skola "Spars""
direktora amatu
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sporta nozarē vai
bakalaura/maģistra grāds sporta nozarē, ja studiju programmā apgūts pedagoģijas
kurss
- vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai
izglītības vadības darbā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze sporta
izglītības iestādes vadības darbā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā
- uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības
likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu
- izglītības un sporta nozares normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos
- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un strādāt komandā
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās
izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar informācijas
un komunikācijas tehnoloģijām, pretendenta sagatavotu koncepciju par
profesionālās ievirzes izglītības iestādes "Ventspils sporta skola
"Spars"" attīstības perspektīvu, apliecinājumu, ka uz
pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā
noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu un pieteikuma vēstuli līdz 2018. gada
23. janvārim (ieskaitot) iesniegt Ventspils pilsētas domes Izglītības
pārvaldē, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi 14. kabinetā Ventspils
pilsētas domes Izglītības pārvaldē Raiņa ielā 10, Ventspilī, LV-3601, darba
dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, izņemot pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00
un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no
plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektroniski: vip@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālruni 636 01221.
Ar "Nolikumu pretendentu atlasei uz Ventspils pilsētas pašvaldības
profesionālās ievirzes izglītības iestādes "Ventspils pilsētas pašvaldības
sporta skola "Spars"" direktora amatu" iespējams iepazīties
Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvaldē personīgi 14.kabinetā, Raiņa ielā
10, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, izņemot
pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00,
ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot
elektronisku pieprasījumu: vip@ventspils.lv. Uzziņas
pa tālruni 636 01221.
OP 2018/4.AKK2
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Finanšu resursu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e darbam
aizņēmumu vadības jomā
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt finanšu resursu piesaistīšanas izmaksas dažādos, t. sk.
jaunos finanšu tirgos, kas iepriekš nav apgūti
- analizēt citu valstu aizņemšanās plānus, veikto darījumu rezultātus un aizņēmumu
ietekmējošos faktorus
- piedalīties aizņēmumu darījumu plānošanas un īstenošanas procesos
- izvērtēt jaunu aizņemšanās metožu pielietošanas iespējas un piedalīties
aizņemšanās vadības pilnveidošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu
vai banku darbības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams vadības
zinātnes studiju programmā)
- darba pieredze finanšu jomā ilgāka par gadu
- padziļinātas zināšanas parāda vadības un resursu vadības jautājumos tiks uzskatītas
par priekšrocību
- teicamas datorprasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- augsta precizitāte, prasme analizēt liela apjoma informāciju un orientācija
uz rezultātu sasniegšanu
- labas komunikācijas prasmes
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "FRD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, papildu informācija pa tālr. 67094277,
www.kase.gov.lv.
OP 2018/4.AKK3
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz divām vakantajām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata
vietām (amata saime 21, līmenis III B)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietu.
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR,
3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi
vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis
67830626.
OP 2018/4.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk.
projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, projektu izdevumu
pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Publiskās pārvaldes attīstības projektu
nodaļas projekta vadītājs".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/4.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
amatu Sabiedrības attīstības projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro
līdz 1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzību, izskatot
finansējuma saņēmēju iesniegtos maksājuma pieprasījumus, t. sk. pārbaužu
veikšana projektu īstenošanas vietās
- veikt nodaļas pārziņā esošo projektu mērķu un uzraudzības rādītāju
sasniegšanas kontroli
- sniegt atbalstu nodaļas darbiniekiem labklājības nozares projektu
īstenošanas saturiskajā uzraudzībā
- piedalīties normatīvo aktu izskatīšanā un komentēšanā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Sabiedrības attīstības projektu nodaļa
vecākais eksperts".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/4.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Veselības attīstības projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatus uz noteiktu laiku (1 amats uz 5 gadiem, 2 amati uz ierēdņu
prombūtnes laiku)
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu
izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Veselības attīstības projektu nodaļas
projekta vadītājs".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/4.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
(iepirkumu jomā) amatu Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro
līdz 1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- nodaļas kompetencē esošo projektu iepirkumu pirmspārbaužu
un iepirkuma pārbaužu virskontrole
- noslēgto līgumu un līgumu grozījumu virskontrole
- iekšējās kontroles sistēmas izveide un aktualizēšana ar publiskā
iepirkuma jomu saistītiem jautājumiem;
- nodaļas darbinieku un finansējuma saņēmēju konsultēšana iepirkumu
jautājumos
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze vai zināšanas publiskā iepirkuma jautājumos un spēja to lietot
projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā,
administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildība, labas argumentācijas spējas
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Veselības infrastruktūras attīstības
projektu nodaļa vecākais eksperts (iepirkumu jomā)".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/4.AKK8
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem
ierēdņu amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales
priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e (2 vakances uz nenoteiktu
laiku, no kurām viena izsludināta atkārtoti)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu
darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Latgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu
ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2018/4.AKK9
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba
daļas probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba
vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 798 € līdz 875 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu
un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta
Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai
arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā
struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2018/4.AKK10
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales
priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu
darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu
ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2018/4.AKK11
Valsts policija, reģistrācijas Nr. 90000099040, ir iekšlietu ministra
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura atbilstoši kompetencei īsteno
valsts politiku noziedzības apkarošanas un sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzībā, kā arī personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībā.
Valsts policija izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka amatu -
Galvenās administratīvās pārvaldes Projektu nodaļas VECĀKAIS/-Ā SPECIĀLISTS/-E
(viena vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze projektu izstrādē vai īstenošanā
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, citu valodu zināšanas tiks uzskatīta
par priekšrocību
- izpratne par projektu vadību valsts pārvaldē, tai skaitā iepirkumu
īstenošanu
- izpratne par Valsts policijas funkcijām
- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja patstāvīgi plānot savu darbu
- labas analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un precizitāte
Galvenie pienākumi:
- projektu idejas pieteikumu izstrāde, aktivitāšu plānošana un saskaņošana
- projektu finanšu plūsmas plānošana
- atbalsta sniegšana projektu aktivitāšu organizēšanā
- projektu koordinēšana
- projektu realizācijas gaitas atskaišu sagatavošana
- prezentāciju sagatavošana
- sadarbības nodrošināšana ar uzraugošajām iestādēm, projektu partneriem,
citām nacionālajām un ārvalstu institūcijām
- dokumentu pārvaldības nodrošināšana
Piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu atbilstoši darbinieka kategorijai - no 826 līdz 950 euro (pirms
nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas
Motivētu pieteikuma vēstuli (angļu un latviešu valodā), dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) un augstāko
izglītību apliecinošu dokumentu kopiju/-as ar norādi "VS_PN_KONKURSS"
jāiesniedz Valsts policijā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: cv@vp.gov.lv, adrese: Čiekurkalna 1. līnija, k-4, Rīga,
LV-1026. Informācija pa tālruni 67829558.
Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai!
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts policija informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija.
OP 2018/4.AKK12
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām
FILOZOFIJAS UN SOCIOLOĢIJAS INSTITŪTS
- vadošais pētnieks - filozofija - 4 vietas
- pētnieks - socioloģija - 1 vieta
- pētnieks - vēsture - 1 vieta
- pētnieks - filozofija - 1 vieta
- zinātniskais asistents - socioloģija - 2 vietas
- zinātniskais asistents - filozofija - 2 vietas
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā
sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 5. februārim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/4.AKK13
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietu
ATOMFIZIKAS UN SPEKTROSKOPIJAS INSTITŪTS
- vadošais pētnieks - fizika, lāzeru fizika un spektroskopija - 1 vieta
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā
sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 5. februārim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV 1586.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/4.AKR1
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā
2018. gada 2. janvārī Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu
lietu izskatīšanas nodaļas vecākās inspektores valsts civildienesta ierēdnes
amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelta KRISTĪNE ANDRUKELE.
OP 2018/4.AKR2
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā
2018. gada 2. janvārī Kontroles departamenta vecākā referenta valsts
civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku iecelts MATĪSS MĀLERS.
OP 2018/4.AKR3
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka
2017.gada 12.decembrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais
konkurss uz divām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām ir noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2018/4.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Latgales
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 2.janvāra iecelta ELĪNA ĢIPSLE.
OP 2018/4.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Kurzemes
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 2.janvāra iecelta SANITA TILGALE.
OP 2018/4.AKR6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Infrastruktūras projektu atlases nodaļas ekspertes amatā uz
noteiktu laiku no 2018.gada 2.janvāra iecelta VITA
SOĻONOVA.
OP 2018/4.AKR7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Finanšu vadības un grāmatvedības departamenta
Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu
speciālista amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada
2.janvāra iecelts MATĪSS LINIŅŠ.
OP 2018/4.AKR8
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Statistikas datu
apstrādes departamenta Ārējās tirdzniecības statistikas datu savākšanas un
apstrādes daļas referentes ierēdnes amatā 03.01.2018. iecelta AIJA BLICAVA.
OP 2018/4.AKR9
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā
Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības un pakalpojumu statistikas
daļas vecākā referenta ierēdņa amatā 02.01.2018. iecelts JĀNIS KAZUŠS.
OP 2018/4.AKR10
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2017.gada 18.decembrī Muitas policijas
pārvaldes Izlūkošanas daļas Taktisko uzdevumu nodaļas Zemgales taktisko
uzdevumu sektora vecākā muitas eksperta amatā ir iecelts DAIRIS GABRANOVS.
OP 2018/4.AKR11
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2017.gada 27.decembrī Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas
Trešā nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta JANA ZAČA.
OP 2018/4.AKR12
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2017.gada 28.decembrī Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes
Tiesvedības daļas Otrā nodaļas galvenās juristes amatā ir iecelta EVITA PALLO.
OP 2018/4.AKR13
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu
ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/4.AKR14
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Muitas
pārvaldes Pārbaužu daļas vecākā muitas eksperta amatu ir beidzies bez
rezultāta.
OP 2018/4.AKR15
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
administrēšanas risku vadības daļas Analīzes nodaļas galvenā nodokļu inspektora
amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/4.AKR16
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās
reģistrācijas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez
rezultāta.
OP 2018/4.AKR17
Veselības inspekcija informē, ka Veselības aprūpes
uzraudzības un kontroles departamenta Veselības aprūpes kvalitātes kontroles
nodaļas vecākā ārsta eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz nenoteiktu
laiku 2018.gada 3.janvārī konkursa kārtībā iecelts ANDRIS ZĪVERTS.
OP 2018/4.AKR18
Veselības inspekcija informē, ka Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles
departamenta Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas vecākās ārstes
ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2018.gada 4.janvārī konkursa kārtībā iecelta DIĀNA SKRUPSKA.