Laidiens: 06.03.2018., Nr. 47

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/47.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Inovācijas nodaļā

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- vēlamas zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Inovāciju nodaļas projekta vadītājs".

Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/47.AKK2

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā juridiskā izglītība, ļoti labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās, gan izskatot patērētāju iesniegumus un sūdzības, gan konsultējot fiziskas personas. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aicina darbā Eiropas Patērētāju informēšanas centra juriskonsultu (viena vakance uz darbinieka prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība (var būt pēdējā kursa students)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- vēlams - praktiskā darba pieredze specialitātē

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 835,00 EUR 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- izskatīt patērētāju pārrobežu iesniegumus un sūdzības

- konsultēt un palīdzēt patērētājiem strīdu risināšanā ar pārdevējiem vai pakalpojumu sniedzējiem

Pieteikumu, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju līdz š. g. 16. martam sūtīt uz e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).

Uzziņas pa tālr. 67388633.


OP 2018/47.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Otrās nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un:

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_2N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Ceturtās nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_4N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Trešās nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_3N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Speciālās piedziņas nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un:

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslu un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonas kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_SPN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā/-s personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās zinātnēs

- zināšanas darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izskatīt VID struktūrvienību iesniegtos pieprasījumus konkursu izsludināšanai, sagatavot amatu konkursu sludinājumus un nosūtīt tos publicēšanai plašsaziņas līdzekļos

- līdzdarboties pretendentu izvērtēšanā, izstrādāt personāla atlases kritēriju un rezultātu dokumentāciju, informēt pretendentus par rezultātiem

- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību:

- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību izbeigšanu, kā arī līdzdarboties personāla pieņemšanas darba procesa koordinēšanā

- ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon" (turpmāk - HORIZON)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi ar HORIZON

Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis, 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un augstāko izglītību apliecinošas dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP_PAdmD_GPS_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālr. 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas daļas galvenā/-s nekustamā īpašuma pārvaldnieka/-ces darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās (vadības zinātnē) vai tiesībās vai dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās, vai inženierzinātnēs, ražošanā vai būvniecībā, vai pakalpojumu sfērā

- profesionālā pieredze nekustamo īpašumu nomas un apsaimniekošanas jomā ne mazāk kā viens gads

- labas prasmes darbā ar datoru: Microsoft Outlook, Microsoft Word, Excel

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- strādāt ar iepirkumu veikšanai nepieciešamo tehnisko specifikāciju sagatavošanu

- komunicēt ar sadarbības partneriem un veikt uzraudzību par struktūrvienības kompetencē esošo VID noslēgto līgumu nosacījumu izpildes uzraudzību

- nodrošināt materiālo resursu iegādi un saimniecisko pakalpojumu pieejamību, materiālo vērtību glabāšanu, uzskaiti un izsniegšanu

- pārbaudīt darījumu apliecinošo dokumenta (rēķinu) atbilstību līguma nosacījumiem, neatbilstību gadījumā veikt nepieciešamās darbības

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi publisko iepirkumu jomā

Darbinieka amatam noteikta: 3.saime "Apsaimniekošana", IIC līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "NdrP_NIAD_GNIP_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālr. 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Lietojumprogrammatūras uzturēšanas nodaļas informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka amatu (vakances uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- praktiska pieredze darbā ar lietotājprogrammatūras atbalsta platformām (Oracle iAS, Oracle WebLogic, Apache vai MS IIS)

- praktiska pieredze Windws vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā

- praktiskā pieredze informācijas (turpmāk - IS) sistēmu uzturēšanā

- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru un lietojumprogrammatūru darbības principiem un veidiem

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un:

- ieviest IS

- veikt informācijas un komunikācijas tehnoloģijas drošības pasākumus

- analizēt IS veiktspējas un pieejamības uzraudzību un IS kļūdu log datnes

- veikt IS lietotājprogrammatūras darbības nodrošināšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- praktisku pieredzi darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības sistēmām (IBM Informix, Oracle, Sybase, MS SQL, PostgreSQL)

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IV A līmenis un 12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1002 līdz 1518 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP_ED_LUN_ISA_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Lietojumprogrammatūras uzturēšanas nodaļas informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka amatu (vakances uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- praktiska pieredze darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības sistēmām: IBM Informix, Oracle, Sybase, MS SQL, PostgreSQL

- praktiska pieredze Windws vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā

- praktiskā pieredze informācijas sistēmu (turpmāk - IS) uzturēšanā

- zināšanas par IS arhitektūru un lietojumprogrammatūru darbības principiem un veidiem

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un:

- ieviest IS

- izveidot IS datubāzes un nodrošināt to darbību

- analizēt IS veiktspējas un pieejamības uzraudzību un IS kļūdu log datnes

- veikt informācijas un komunikācijas tehnoloģijas drošības pasākumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās;

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IV A līmenis un 12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1002 līdz 1518 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP_ED_DAN_ISA_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Otrās reģistrācijas nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrēšanu, saimnieciskās darbības veicēju reģistrāciju un izslēgšanu no reģistra

- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus, sagatavot lēmumprojektus par mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju reģistrāciju un patentmaksas veicēju reģistrāciju

- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus Elektroniskās deklarēšanas sistēmas izmantošanai un veikt to apstrādi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_2RN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās reģistrācijas nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļa maksātājus VID noteiktā kārtībā

- pieņemt un reģistrēt datu bāzē ar PVN apliekamo personu reģistrā aizpildītos nodokļu maksātāju iesniegumus, izvērtēt riskus, veikt amatpersonu intervijas atbilstoši VID Nodokļu pārvaldes direktora apstiprinātajai kārtībai un sagatavot pozitīvu vai atteikuma lēmumu projektus

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- pēc saņemtajiem pieprasījumiem reģistrēt Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) datu bāzē un ģenerēt nerezidentiem kodus

- izvērtēt nodokļu maksātāju iesniegumus par rezidences statusa maiņu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1RN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļa maksātājus VID noteiktā kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanu datumu

- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus

- veikt nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanu elektronisko ierīču un iekārtu lietošanu saistītos uzdevumus

- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1KAN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Klientu apkalpošanas atbalsta daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās vai tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus (t.sk. īpaši sarežģītos jautājumos), kā arī sniegt metodisko atbalstu

- koordinēt nodokļu maksātāju konsultēšanu normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un veikt sniegto konsultāciju kvalitātes pārbaudes, aktualizēt Klientu attiecību vadības sistēmā (CRM) publicēto informāciju, kā arī konsultēt darbiniekus, nodrošinot vienveidīgu pieeju

- uzraudzīt VID īstenotos uzdevumus un procesus atbilstoši normatīvo aktu prasībām par nodokļu maksātāju konsultēšanas un nodokļu maksātāju un ar nodokļiem apliekamo objektu reģistrācijas jomu, kā arī klientu apkalpošanas procesu

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pamatzināšanām angļu valodā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_KAAD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas vecākā/-s iepirkuma speciālista/-es darbinieka amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos

- darba pieredze publisko iepirkumu jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām personām

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 10 000 EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 20 000 EUR

- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos publiskajos informācijas avotos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2.saime "Apgāde", IIIA līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_ID_VIS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas vecākā/-s izmeklētāja/-s ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un 3 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē

- pieredze noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā divi gadi

- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu pārzināšana

- spēja strādāt ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem muitas lietu jomā

- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu

- izpildīt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus, sagatavot palīdzības lūgumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1 apakšsaime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_MLID_1IN_VI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK17

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Pirmās izlūkošanas nodaļas galvenā/-s inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- pieredze noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā ne mazāk kā viens gads

- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu pārzināšana

- spēja strādāt ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi "Par valsts noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt operatīvās darbības pasākumus, lai atklātu un novērstu noziedzīgu nodarījumu, to izdarījušo personu un pierādījumu avotu noskaidrošanai

- analizēt, uzkrāt, apkopot un novērst operatīvā ceļa iegūtu informāciju

- sniegta atbalstu izmeklēšanai, lai atklātu un novērstu noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa amatam noteikta: 28.2 apakšsaime "Operatīvā darbība", IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_FID_1IN_GI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/47.AKK18

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurista ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir kvalitatīvi, faktiskajiem apstākļiem, tiesību normām un valsts pārvaldes principiem atbilstoši sagatavoti dokumentu projekti, viedokļi un skaidrojumi, kā arī kvalitatīvi veikta pārstāvība tiesas sēdēs.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz viena gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā, sagatavojot dokumentus ar juridiska rakstura izvērtējumu, piemēram, lēmumus, atbildes vēstules, viedokļus, paskaidrojumus, pieteikumus tiesām

- vēlama pieredze administratīvo aktu atbilstoši Administratīvā procesa likuma regulējumam vai dokumentu tiesām sagatavošanā

- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā

- prasme sagatavot procesuālus dokumentus tiesām

- prasme veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un administratīvajā tiesā)

- prasme sagatavot lēmumu un vēstuļu projektus

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme izveidot loģisku, uztveramu un pārskatāmu dokumenta struktūru

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2.pakāpē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtas kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/47.AKK19

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurista ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir kvalitatīvi, faktiskajiem apstākļiem, tiesību normām un valsts pārvaldes principiem atbilstoši sagatavoti dokumentu projekti, viedokļi un skaidrojumi, kā arī kvalitatīvi veikta pārstāvība tiesas sēdēs.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz viena gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā, sagatavojot dokumentus ar juridiska rakstura izvērtējumu, piemēram, lēmumus, atbildes vēstules, viedokļus, paskaidrojumus, pieteikumus tiesām

- vēlama pieredze administratīvo aktu atbilstoši Administratīvā procesa likuma regulējumam vai dokumentu tiesām sagatavošanā

- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā

- prasme sagatavot procesuālus dokumentus tiesām

- prasme veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un administratīvajā tiesā)

- prasme sagatavot lēmumu un vēstuļu projektus

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme izveidot loģisku, uztveramu un pārskatāmu dokumenta struktūru

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2.pakāpē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtas kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/47.AKK20

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Tiesību aktu daļas jurista ierēdņa amatu tiesību aktu jautājumos (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir kvalitatīvs, valsts pārvaldes principiem un sabiedrības interesēm atbilstošs tiesiskais regulējums Dienesta kompetences jomās.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā

- viena gada pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā, virzībā un piemērošanā

- zināšanas ar Dienesta darbību saistītajos tiesību aktos

- prasme izstrādāt normatīvā akta projektu atbildoši vispārējiem tiesību principiem un juridiskās tehnikas prasībām

- prasme veikt darba pienākumus ar augstu precizitāti un atbildības sajūtu

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2.pakāpē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtas kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/47.AKK21

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu pārvaldes referents/e Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Tehnisko specifikāciju un kvalitātes kontroles nodaļā (vakance uz noteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- sagatavot dokumentāciju cenu aptauju organizēšanai un lēmumu pieņemšanai par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu vispārīgo vienošanās ietvaros

- sagatavot iepirkuma uzsākšanas veikšanai nepieciešamo dokumentāciju - tehniskās specifikācijas, tirgus izpētes, pieprasījumus u.c.

- veikt Centra apsaimniekošanā esošo objektu pārvaldīšanai un apsaimniekošanai nepieciešamo materiāli tehnisko resursu izlietojuma kontroli

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus, kas nosaka objektu pārvaldīšanas un apsaimniekošanas kārtību

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība nozarei atbilstošā jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz viens gads

- profesionālā darba pieredze nekustamo īpašumu apsaimniekošanā vismaz viens gads

- labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar nekustamo īpašumu apsaimniekošanas jomu (tehnisko specifikāciju sagatavošana, tirgus izpētes veikšana)

- vēlme un spēja sadarboties ar kolēģiem, veidojot efektīvu komunikāciju

- prasme patstāvīgi plānot savu darbu

- MS Office lietojumprogrammu un tīmekļa pārlūkprogrammu pārzināšana lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 835 līdz EUR 1190 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada 18.martam (ieskaitot) sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/47.AKK22

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz NOZIEDZĪGI IEGŪTU LĪDZEKĻU LEGALIZĀCIJAS NOVĒRŠANAS DIENESTA PRIEKŠNIEKA amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nevainojama reputācija

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrās un trešās daļas prasībām

- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa profesionālo izglītību) tiesību zinātnē, ekonomikā vai vadībzinātnē

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā, t. sk., atsevišķu vadīšanas pienākumu veikšana

- zināšanas un profesionālā pieredze noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas jomā

- profesionālas vadības prasmes komandas darba organizēšanā un kopīgu mērķu sasniegšanā

- orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju un uzņemoties atbildību

- labas komunikācijas prasmes un spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- angļu valodas (vismaz B2 līmenis) un vēl vienas svešvalodas (vismaz B1 līmenis) zināšanas

Piedāvājam:

- dinamisku un atbildīgu darbu ar starptautiskās sadarbības iespējām

- jaunu izaicinājumu un profesionālās izaugsmes iespējas, veicinot iestādes darbības attīstību

- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Lai stiprinātu konkursa kārtībā ieceltā pretendenta profesionālās kompetences, pirms amata pienākumu pildīšanas uzsākšanas pretendentam tiks nodrošinātas divus mēnešus ilgas mācības ārvalstīs noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas jomā.

Pretendentam līdz 2018. gada 20. martam jāiesniedz Valsts kancelejā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: konkurss@mk.gov.lv) šādi dokumenti:

1) pieteikuma vēstule dalībai konkursā, norādot motivāciju un sniedzot izvērstu redzējumu (ne mazāk kā 350 vārdu) par Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas dienesta darbības prioritātēm, attīstību un noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas pasākumu pilnveidošanu Latvijā

2) pretendenta dzīvesgaitas apraksts (CV) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv, iekļaujot arī informāciju par kontaktpersonām atsauksmju iegūšanai

3) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

4) valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, ja latviešu valoda nav dzimtā valoda, un persona iepriekš nav strādājusi Valsts valodas likuma 6. panta pirmajā daļā minētajās institūcijās vai absolvējusi izglītības iestādi, kurā mācības notiek latviešu valodā

5) angļu valodas prasmi apliecinošs dokuments (piemēram, sertifikāts, apliecība vai diploms, ko izsniegusi iestāde, kas īsteno licencētu izglītības programmu) vai tā kopija, kas apliecina, ka pretendenta angļu valodas prasme ir novērtēta vismaz B2 līmenī saskaņā ar Eiropas valodu pases novērtējuma tabulu, un otras svešvalodas prasmi apliecinošs dokuments (piemēram, sertifikāts, apliecība, diploms vai pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas valodu pases novērtējuma tabulu) vai tā kopija

6) pretendenta pašrocīgi (rokrakstā) aizpildīta aptaujas lapa saskaņā ar Ministru kabineta 2004. gada 6. janvāra noteikumu Nr. 21 "Valsts noslēpuma, Ziemeļatlantijas līguma organizācijas, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju klasificētās informācijas aizsardzības noteikumi" 2. pielikumu.

1., 2., 3., 4. un 5. punktā minētos dokumentus var iesniegt personīgi vai elektroniski.

Ja dokumentus iesniedz personīgi, tos ievieto aploksnē, uz tās norādot "Pieteikums Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas dienesta priekšnieka amata konkursam". Pretendents aploksni ar dokumentiem iesniedz atbildīgajam Valsts kancelejas speciālistam, iepriekš vienojoties par tikšanās laiku (tālr. 67082904).

Ja dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas dienesta priekšnieka amata konkursam".

6. punktā minēto dokumentu var iesniegt tikai personīgi.

Pretendents pašrocīgi aizpildīto aptaujas lapu ievieto atsevišķā aploksnē, uz tās norādot "Aptaujas lapa". Aptaujas lapu iesniedz slēgtā aploksnē atsevišķi no pārējiem konkursam iesniedzamajiem dokumentiem. Pretendents aploksni ar aptaujas lapu iesniedz atbildīgajam Valsts kancelejas speciālistam, iepriekš vienojoties par tikšanās laiku (tālr. 67082904).

Tālrunis uzziņām 67082904.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)