Laidiens: 13.03.2018., Nr. 52

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/52.AKK1

Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests aicina pieteikties pretendentus Audita nodaļas auditora amatam

Darba pienākumi:

- veikt uz risku novērtējumu balstītus sistēmas iekšējos auditus, ievērojot normatīvo aktu prasības

- veikt kvalitātes vadības sistēmas auditus, lai novērtētu vadības sistēmas atbilstību ISO 9001 standarta prasībām

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība medicīnā, sociālajās, tiesību, komerczinībās, inženierzinātnēs vai kvalitātes vadībā

- zināšanas un pieredze uz risku novērtējumu balstītu iekšējo auditu veikšanā

- vēlama profesionālā darba pieredze valsts pārvaldē, profesionāla auditora kvalifikācija tiks uzskatīta par priekšrocību

- standarta ISO 9001:2015 prasību pārzināšana

- analītiska domāšana, atbildības sajūta par veicamā darba rezultātu

- labas komunikācijas prasmes un teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas MS Office lietotāja prasmes

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta iemaksas un līdzmaksājumiem

- atbildīgu un interesantu dabu

- izpalīdzīgus un atsaucīgus darba kolēģus

Vakantajam amatam noteikta 15. amata saime III līmenis un 10.mēnešalgu grupa, saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2.pielikumu.

Motivētu pieteikumu un CV līdz 2018.gada 18.martam ar norādi auditora vakancei aicinām iesniegt NMP dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, vai nosūtīt uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai. Tālruņi uzziņām 67337041; 67337011.


OP 2018/52.AKK2

Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests aicina pieteikties pretendentus Projektu vadības nodaļas projektu vadītāja amatam

Darba pienākumi:

- starptautisko programmu ietvaros finansētu un ES fondu finansētu projektu pieteikumu sagatavošana un projektu ieviešanas operatīvā vadība, koordinācija, uzraudzība un lietvedība

- ilgtermiņa sadarbības veidošana un uzturēšana ar projektu finansētājus pārstāvošajām institūcijām

Prasības pretendentam/-ei:

- izglītība vadības zinībās, vēlams projektu vadībā, vai cita izglītība ar apgūtu kursu projektu vadībā

- vēlama pieredze ES fondu finansētu projektu izstrādē un/vai vadīšanā

ES fondu vadības principu pārzināšana

- prasme ātri un precīzi sagatavot liela apjoma informāciju, atbilstoši LR normatīvajiem aktiem, spēja sagatavot liela apjoma finanšu aprēķinus, pārskatus un atskaites

- precizitāte ar projektu izstrādi un ieviešanu saistīto dokumentu izstrādē, kā arī no sadarbības partneriem saņemto dokumentu kvalitātes kontrolē

- labas organizatoriskās un analītiķa prasmes

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- iniciatīva, spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- elastība nestandarta situāciju risināšanā un jaunu pieeju ieviešanā

- laba prasme strādāt ar MC Office programmām

Piedāvājam:

- interesantu un neordināru darba pieredzi lielu, sarežģītu projektu izstrādē un ieviešanā

- atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē, iespēju sniegt personīgu ieguldījumu neatliekamās medicīniskās palīdzības attīstībā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta iemaksas un līdzmaksājumiem

- atsaucīgus darba kolēģus

Vakantajam amatam noteikta 32. amata saime IIC līmenis un 10.mēnešalgu grupa, saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2.pielikumu.

Motivētu pieteikumu un CV līdz 2018.gada 18.martam ar norādi projektu vadītāja vakancei aicinām iesniegt NMP dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, vai nosūtīt uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai. Tālruņi uzziņām 67337069; 67337011.


OP 2018/52.AKK3

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties pretendentus Komunikācijas nodaļas galvenā sabiedrisko attiecību speciālista amatam (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis ir veidot efektīvu NMP dienesta komunikāciju ar sabiedrību, izglītojot iedzīvotājus par neatliekamās medicīniskās palīdzības izsaukšanu kritiskās situācijās un veicinot sabiedrībā izpratni par dienesta misiju 'glābt un saglabāt cilvēku dzīvības'

Darba pienākumi:

- uzturēt efektīvu sadarbību ar masu medijiem (preses pasākumu plānošana un organizēšana, preses materiālu sagatavošana, iestādes viedokļa paušana masu medijos)

- izstrādāt informatīvos materiālus iedzīvotājiem

- plānot un organizēt izglītojošus pasākumus dažādām iedzīvotāju grupām

Prasības pretendentam/-ei:

- ir iegūta augstākā izglītība komunikācijas, sabiedrisko attiecību vai žurnālistikas jomā

- vēlama vismaz 3 gadu darba pieredze komunikācijas un sabiedrisko attiecību jomā, veicot vakantajam amatam līdzīgus darba pienākumus

- augstu atbildības sajūtu, iniciatīvu un radošumu, spēju strādāt komandā

- prasmi uzstāties auditorijas priekšā, argumentēt un izteikties pārliecinoši gan rakstveidā, gan mutvārdos

- teicamas valsts valodas prasmes un labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- būt daļai no mūsu lielās un pašaizliedzīgās komandas, kas visā Latvijā ik dienu glābj cilvēku dzīvības un 24/7 režīmā ir gatava reaģēt ārkārtas situācijās

- dinamisku un interesantu darba vidi, kas dos iespēju apliecināt savus profesionālos spēkus sabiedrībai nozīmīgajā veselības aprūpes jomā

- mēnešalgu atbilstoši profesionālajai pieredzei, kas noteikta saskaņā ar 29.01.2013. MK noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2.pielikumu (amats klasificēts 24. saimes III.līmenī 11.mēnešalgu grupā)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (papildus atvaļinājums atbilstoši novērtējumam, apmaksāta veselības aprūpe valsts veselības aprūpes sistēmas ietvaros)

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumenta kopijas līdz 2018.gada 18.martam iesniedzamas NMP dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, vai jānosūta uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas uz konkursa 2.kārtu. Tālruņi uzziņām 67337008; 67337011.


OP 2018/52.AKK4

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina atklātu konkursu uz Projektu vadības nodaļas projektu vadītāja amatu (uz projekta īstenošanas laiku)

Projekts Nr. 2.2.1.1/17/I/025 Vienotās neatliekamās medicīniskās palīdzības un katastrofu medicīnas vadības informācijas sistēmas attīstība (1.kārta), kas tiek realizēts pamatojoties uz Ministru kabineta 2015. gada 17. novembra noteikumiem Nr.653 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1.specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkal izmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1.pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" īstenošanas noteikumi " (turpmāk - Projekts)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Projekta īstenošanu un Projekta administratīvo vadību saskaņā ar Projekta budžetu, laika un cilvēku resursiem

- koordinēt un vadīt Projekta darba grupas, nodrošināt Projekta un tā nodevumu kvalitātes kontroli

- organizēt ārpakalpojuma piesaisti, tai skaitā, publisko iepirkumu plānošanu Projekta darbību īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei

- organizēt un koordinēt Projektā īstenojamo risinājumu lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu Projektā

- izstrādāt un uzturēt Projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās atskaites un nodrošināt Projekta risku pārvaldību atbilstoši Projekta īstenošanu reglamentējošiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem

- sniegt un pārstāvēt NMP dienesta viedokli komunikācijā ar publiskās pārvaldes iestādēm par Projekta īstenošanu

Prasības:

- darba pieredze vismaz divu IKT projektu vadībā (obligāta prasība, atbilstoši 2014.-2020.gada plānošanas perioda ERAF līdzfinansētu IKT projektu īstenošanas kritērijiem)

- augstākā izglītība projektu vadības, vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju jomā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- vēlamas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Par priekšrocībām tiks uzskatītas:

- pieredze ERAF projektu vadīšanā un pārvaldībā valsts pārvaldē IKT jomā

- pieredze lielu (virs 1 milj. EUR) attīstības projektu vadīšanā un pārvaldībā IKT jomā

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas (amats klasificēts 32.saimes IIIB līmenī)

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzami NMP dienesta Personāla un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, vai sūtot uz e - pastu: konkursam@nmpd.gov.lv līdz 2018.gada 18.martam ar norādi projektu vadītāja uz projekta laiku vakancei. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai. Tālruņi uzziņām 67337069; 67337011.


OP 2018/52.AKK5

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6.specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- sagatavot iekšējos normatīvos aktus, piedalīties ar Projektu saistīto ārējo normatīvo aktu sagatavošanā

- veikt Projekta dokumentu juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu, sniegt atzinumus

- nodrošināt ar Projektu saistīto sagatavojamo dokumentu, tiesību aktu projektu un līgumu atbilstību tiesību aktiem

- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbībām

- konsultēt projekta personālu par normatīvajiem aktiem un procedūrām par ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanu

- sagatavot Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus

- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās iepirkumu komisijās

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā bakalaura grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams veselības aprūpes vai izglītības jomā

- izpratne par normatīvajiem aktiem un procedūrām, kas regulē ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa īstenošanu

- izpratne par publiskajiem iepirkumiem

- labas datorprasmes

- precizitāte uzdevumu izpildē

- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums

- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai (bruto mēnešalga no 922 līdz 1287 EUR) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21.saimes IIIB līmenī)

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/52.AKK6

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Projekta dokumentu un līgumu izstrādi un juridisko saskaņošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sagatavot iepirkumu dokumentāciju un piedalīties publisko iepirkumu procedūru organizēšanā

- veikt Projekta ietvaros noslēgto līgumu juridisko uzraudzību

- pārstāvēt Veselības ministriju Iepirkumu uzraudzības birojā un citās institūcijās saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams publiskajā sektorā

- praktiskā pieredze publisko iepirkumu jomā, juridisko procesu nodrošināšanā, tajā skaitā dažāda veida dokumentu izstrādē

- zināšanas un izpratne par publiskajiem iepirkumiem

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba veikšanai

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, strādāt komandā, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai (bruto mēnešalga no 922 līdz 1287 EUR) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21.saimes IIIB līmenī)

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/52.AKK7

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - IEPIRKUMU SPECIĀLISTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6.specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- Izstrādāt publisko iepirkumu dokumentāciju saskaņā ar spēkā esošiem normatīvajiem aktiem iepirkumu jomā

- Izstrādāt cenu aptauju un tirgus izpētes dokumentāciju

- Piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā

- Sagatavot atbildes uz Centrālā finanšu un līgumu aģentūras un citu kontrolējošo iestāžu uzdotajiem jautājumiem saistībā ar iepirkumiem

- Piedalīties projekta iepirkumu plāna izstrādē

- Piedalīties līgumu projektu izstrādē un līgumu slēgšanā ar piegādātajiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- praktiskā darba pieredze iepirkumu jomā 1- 3 gadi, vēlams publiskā sektorā

- pieredze līgumu sagatavošanā

- zināšanas un prasme pielietot praksē Publisko iepirkumu likuma regulējumu

- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu darbību normatīvo regulējumu

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem

- labas datorprasmes

- precizitāte uzdevumu izpildē

- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums

- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai (bruto mēnešalga no 819 līdz 1167 EUR) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 2.saimes IIIB līmenī)

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/52.AKK8

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - PROJEKTA KOORDINATORS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis - plānot, uzraudzīt un koordinēt programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts) projekta darbības un finanšu plūsmu.

Galvenie pienākumi:

- sadarbībā ar Projekta vadītāju sagatavot Projekta darbību ieviešanas plānu, iepirkumu plānu, finansēšanas plānu un aktualizēt tos

- veikt Projekta darbību izpildes stāvokļa uzskaiti darba progresa un laika griezumos

- veikt Projekta finansējuma apguves un rādītāju izpildes stāvokļa uzskati

- kontrolēt Projekta maksājumu aprēķinus, maksājumu veikšanu un grāmatvedības uzskaiti

- uzturēt Projekta dokumentāciju atbilstoši lietu nomenklatūrai un normatīvo aktu prasībām

- organizēt sanāksmes

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnēs)

- praktiskā darba pieredze ar finanšu plānošanu un finansējuma izlietojuma kontroli

- zināšanas un izpratne par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- izpratne par grāmatvedības un lietvedības kārtošanas principiem

- prasme plānot un organizēt savu laiku, rūpes par darba precizitāti un kvalitāti, iniciatīva

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai (bruto mēnešalga no 922 līdz 1287 EUR) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 32.saimes II C līmenī);

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/52.AKK9

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, starptautiskajās attiecībās, Eiropas studijās, politikas zinātnē vai sakaru nozarē

- vēlama pieredze valsts pārvaldē darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem

- vēlama pieredze elektronisko sakaru vai pasta nozarē

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- zināšanas un pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem (ES institūcijas, dokumentu izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)

- krievu valodas zināšanas

- vēlamas trešās svešvalodas zināšanas

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

- augsta atbildības sajūta, precizitāte, spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un un spēja patstāvīgi risināt saņemtos uzdevumus

Galvenie pienākumi:

- piedalīties tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādes procesā, kā arī patstāvīgi izstrādāt minēto dokumentu projektus

- sadarbībā ar departamenta nodaļām sagatavot Latvijas nacionālās pozīcijas projektus par Eiropas Savienības Padomē skatāmajiem dokumentiem, t.sk. Eiropas Savienības Ministru padomes sēdēm, un starptautisko organizāciju formātiem

- sagatavot instrukcijas uz Patstāvīgo pārstāvju komitejā (COREPER) izskatāmiem jautājumiem un instrukcijas uz Eiropas Savienības Padomes darba grupu sēdēm

- sagatavot Latvijas Republikas nostāju projektus Līguma par Eiropas Savienības darbību pārkāpuma procedūras ietvaros

- gatavot informatīvus materiālus par sakaru nozari

Amats klasificēt 36.saimes III līmenī, ( mēnešalga no 1010 līdz 1070 EUR).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2018/52.AKK10

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Nozares budžeta plānošanas departamenta direktora vietnieks (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, kādā no finanšu vadības jomām vai matemātikā

- darba pieredze plānošanas, finansēšanas un ekonomikas jautājumos

- izpratne par veselības sistēmu regulējošiem tiesību aktiem, politikas plānošanas dokumentiem un makroekonomikas jautājumiem

- praktiskas zināšanas valsts budžeta plānošanas jautājumos

- labas angļu valodas zināšanas

- prasmes strādāt ar biroja tehniku un datoru

Galvenie pienākumi:

- plānot un koordinēt valsts budžeta projekta sagatavošanu un argumentētu pamatojumu izstrādi budžeta projektam

- plānot un koordinēt departamenta kompetencē esošo, vai ministrijas citu struktūrvienību sagatavoto normatīvo aktu projektu, vai tā atsevišķu sadaļu izstrādi, detalizētu aprēķinu veikšanu anotāciju projektu sagatavošanai

- piedalīties ministrijas budžeta politikas un prioritāšu iestrādē valsts budžetā

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties veselības politikas plānošanā un ieviešanā

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/52.AKK11

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - vecākais referents Nozares budžeta plānošanas departamentā (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā

- darba pieredze valsts pārvaldē valsts budžeta plānošanas, finansēšanas un finanšu analīzes jautājumos

- angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā ar finansēšanas plānu datu bāzi

- zināšanas par valsts budžeta plānošanu un normatīvo aktu projektu sagatavošanu

- spēja loģiski domāt, koncentrēties un ilgstoši strādāt ar liela apjoma informāciju

Galvenie pienākumi:

- piedalīties veselības nozares valsts budžeta pārraudzības procesā, sadarbojoties ar ministrijas struktūrvienībām un ministrijas padotībā esošām iestādēm

- nodrošināt finansēšanas plānu datu bāzes izveidi un uzturēšanu un plānu apstiprināšanu

- sagatavot normatīvo aktu projektus par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties veselības politikas plānošanā un ieviešanā

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/52.AKK12

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats: Sociālās statistikas departaments, Mājsaimniecību apsekojumu sagatavošanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 830 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- piedalīties sociālās statistikas mājsaimniecību apsekojumu instrumentārija izveidošanā un pilnveidošanā atbilstoši Eiropas Komisijas prasībām un Eiropas Savienības Statistikas biroja (Eurostat) rekomendācijām

- piedalīties izstrādāto sociālās statistikas apsekojumu anketu testēšanā

- intervētāju instruktāžās informēt par izmaiņām sociālās statistikas apsekojumu veikšanā

- regulāri iepazīties ar citu valstu pieredzi un izmaiņām starptautiskajā metodoloģijā

- piedalīties starptautisko projektu izpildē sociālās statistikas jomā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās zinātnēs, vēlams ekonomikā

- vēlama pieredze darbā ar apsekojumu sagatavošanu

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office lietojumprogrammas: Word, Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)