Laidiens: 13.03.2018., Nr. 52
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/52.AKK1
Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests aicina pieteikties
pretendentus Audita nodaļas auditora amatam
Darba pienākumi:
- veikt uz risku novērtējumu balstītus sistēmas iekšējos auditus, ievērojot
normatīvo aktu prasības
- veikt kvalitātes vadības sistēmas auditus, lai novērtētu vadības sistēmas
atbilstību ISO 9001 standarta prasībām
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība medicīnā, sociālajās, tiesību, komerczinībās,
inženierzinātnēs vai kvalitātes vadībā
- zināšanas un pieredze uz risku novērtējumu balstītu iekšējo auditu
veikšanā
- vēlama profesionālā darba pieredze valsts pārvaldē, profesionāla auditora
kvalifikācija tiks uzskatīta par priekšrocību
- standarta ISO 9001:2015 prasību pārzināšana
- analītiska domāšana, atbildības sajūta par veicamā darba rezultātu
- labas komunikācijas prasmes un teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas MS Office
lietotāja prasmes
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta iemaksas un
līdzmaksājumiem
- atbildīgu un interesantu dabu
- izpalīdzīgus un atsaucīgus darba kolēģus
Vakantajam amatam noteikta 15. amata saime III līmenis un 10.mēnešalgu
grupa, saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi
par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un
tās noteikšanas kārtību" 2.pielikumu.
Motivētu pieteikumu un CV līdz 2018.gada 18.martam
ar norādi auditora vakancei aicinām iesniegt NMP dienesta Personāla vadības un
attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, vai nosūtīt uz e-pastu:
konkursam@nmpd.gov.lv. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz
otrajai atlases kārtai. Tālruņi uzziņām 67337041; 67337011.
OP 2018/52.AKK2
Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests aicina pieteikties
pretendentus Projektu vadības nodaļas projektu vadītāja amatam
Darba pienākumi:
- starptautisko programmu ietvaros finansētu un ES fondu finansētu projektu
pieteikumu sagatavošana un projektu ieviešanas operatīvā vadība, koordinācija,
uzraudzība un lietvedība
- ilgtermiņa sadarbības veidošana un uzturēšana ar projektu finansētājus
pārstāvošajām institūcijām
Prasības pretendentam/-ei:
- izglītība vadības zinībās, vēlams projektu vadībā, vai cita izglītība ar
apgūtu kursu projektu vadībā
- vēlama pieredze ES fondu finansētu projektu izstrādē un/vai vadīšanā
ES fondu vadības principu pārzināšana
- prasme ātri un precīzi sagatavot liela apjoma informāciju, atbilstoši LR
normatīvajiem aktiem, spēja sagatavot liela apjoma finanšu aprēķinus, pārskatus
un atskaites
- precizitāte ar projektu izstrādi un ieviešanu saistīto dokumentu izstrādē,
kā arī no sadarbības partneriem saņemto dokumentu kvalitātes kontrolē
- labas organizatoriskās un analītiķa prasmes
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- iniciatīva, spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- elastība nestandarta situāciju risināšanā un jaunu pieeju ieviešanā
- laba prasme strādāt ar MC Office programmām
Piedāvājam:
- interesantu un neordināru darba pieredzi lielu, sarežģītu projektu
izstrādē un ieviešanā
- atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē, iespēju sniegt personīgu
ieguldījumu neatliekamās medicīniskās palīdzības attīstībā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta iemaksas un
līdzmaksājumiem
- atsaucīgus darba kolēģus
Vakantajam amatam noteikta 32. amata saime IIC līmenis un 10.mēnešalgu grupa,
saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi par
valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās
noteikšanas kārtību" 2.pielikumu.
Motivētu pieteikumu un CV līdz 2018.gada 18.martam
ar norādi projektu vadītāja vakancei aicinām iesniegt NMP dienesta Personāla
vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, vai nosūtīt uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri
būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai. Tālruņi uzziņām 67337069; 67337011.
OP 2018/52.AKK3
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties
pretendentus Komunikācijas nodaļas galvenā sabiedrisko attiecību speciālista
amatam (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis ir veidot efektīvu NMP dienesta komunikāciju ar sabiedrību,
izglītojot iedzīvotājus par neatliekamās medicīniskās palīdzības izsaukšanu
kritiskās situācijās un veicinot sabiedrībā izpratni par dienesta misiju 'glābt
un saglabāt cilvēku dzīvības'
Darba pienākumi:
- uzturēt efektīvu sadarbību ar masu medijiem (preses pasākumu plānošana un
organizēšana, preses materiālu sagatavošana, iestādes viedokļa paušana masu
medijos)
- izstrādāt informatīvos materiālus iedzīvotājiem
- plānot un organizēt izglītojošus pasākumus dažādām iedzīvotāju grupām
Prasības pretendentam/-ei:
- ir iegūta augstākā izglītība komunikācijas, sabiedrisko attiecību vai
žurnālistikas jomā
- vēlama vismaz 3 gadu darba pieredze komunikācijas un sabiedrisko attiecību
jomā, veicot vakantajam amatam līdzīgus darba pienākumus
- augstu atbildības sajūtu, iniciatīvu un radošumu, spēju strādāt komandā
- prasmi uzstāties auditorijas priekšā, argumentēt un izteikties
pārliecinoši gan rakstveidā, gan mutvārdos
- teicamas valsts valodas prasmes un labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- būt daļai no mūsu lielās un pašaizliedzīgās komandas, kas visā Latvijā ik
dienu glābj cilvēku dzīvības un 24/7 režīmā ir gatava reaģēt ārkārtas
situācijās
- dinamisku un interesantu darba vidi, kas dos iespēju apliecināt savus
profesionālos spēkus sabiedrībai nozīmīgajā veselības aprūpes jomā
- mēnešalgu atbilstoši profesionālajai pieredzei, kas noteikta saskaņā ar
29.01.2013. MK noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 2.pielikumu (amats klasificēts 24. saimes III.līmenī
11.mēnešalgu grupā)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam (papildus atvaļinājums atbilstoši novērtējumam, apmaksāta veselības
aprūpe valsts veselības aprūpes sistēmas ietvaros)
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumenta kopijas līdz 2018.gada 18.martam iesniedzamas NMP dienesta Personāla
vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, vai jānosūta uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Pēc dokumentu
atbilstības izvērtēšanas sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras
tiks izvirzītas uz konkursa 2.kārtu. Tālruņi uzziņām 67337008; 67337011.
OP 2018/52.AKK4
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina atklātu konkursu
uz Projektu vadības nodaļas projektu vadītāja amatu (uz projekta īstenošanas
laiku)
Projekts Nr. 2.2.1.1/17/I/025 Vienotās neatliekamās medicīniskās palīdzības
un katastrofu medicīnas vadības informācijas sistēmas attīstība (1.kārta), kas
tiek realizēts pamatojoties uz Ministru kabineta 2015. gada 17. novembra
noteikumiem Nr.653 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
2.2.1.specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkal
izmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora
mijiedarbību" 2.2.1.1.pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT
platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība"
īstenošanas noteikumi " (turpmāk - Projekts)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Projekta īstenošanu un Projekta administratīvo vadību saskaņā
ar Projekta budžetu, laika un cilvēku resursiem
- koordinēt un vadīt Projekta darba grupas, nodrošināt Projekta un tā
nodevumu kvalitātes kontroli
- organizēt ārpakalpojuma piesaisti, tai skaitā, publisko iepirkumu
plānošanu Projekta darbību īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei
- organizēt un koordinēt Projektā īstenojamo risinājumu lietotāju vajadzību
izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu Projektā
- izstrādāt un uzturēt Projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās
atskaites un nodrošināt Projekta risku pārvaldību atbilstoši Projekta
īstenošanu reglamentējošiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem
- sniegt un pārstāvēt NMP dienesta viedokli komunikācijā ar publiskās
pārvaldes iestādēm par Projekta īstenošanu
Prasības:
- darba pieredze vismaz divu IKT projektu vadībā (obligāta prasība,
atbilstoši 2014.-2020.gada plānošanas perioda ERAF
līdzfinansētu IKT projektu īstenošanas kritērijiem)
- augstākā izglītība projektu vadības, vadības zinību vai informācijas
tehnoloģiju jomā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vēlamas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai (MS Office
standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- pieredze ERAF projektu vadīšanā un pārvaldībā valsts pārvaldē IKT jomā
- pieredze lielu (virs 1 milj. EUR) attīstības
projektu vadīšanā un pārvaldībā IKT jomā
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu
organizēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās
zināšanas
- atalgojumu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas (amats
klasificēts 32.saimes IIIB līmenī)
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniedzami NMP dienesta Personāla un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā,
vai sūtot uz e - pastu: konkursam@nmpd.gov.lv līdz 2018.gada 18.martam ar norādi projektu vadītāja uz projekta
laiku vakancei. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai
atlases kārtai. Tālruņi uzziņām 67337069; 67337011.
OP 2018/52.AKK5
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz
Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6.specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla
kvalifikāciju" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- sagatavot iekšējos normatīvos aktus, piedalīties ar Projektu saistīto
ārējo normatīvo aktu sagatavošanā
- veikt Projekta dokumentu juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu, sniegt
atzinumus
- nodrošināt ar Projektu saistīto sagatavojamo dokumentu, tiesību aktu
projektu un līgumu atbilstību tiesību aktiem
- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos
noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbībām
- konsultēt projekta personālu par normatīvajiem aktiem un procedūrām par
ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes
pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību
profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanu
- sagatavot Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus
- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās iepirkumu komisijās
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- profesionālā bakalaura grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams veselības aprūpes vai izglītības jomā
- izpratne par normatīvajiem aktiem un procedūrām, kas regulē ārstniecības
personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu
sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās
pilnveides un tālākizglītības procesa īstenošanu
- izpratne par publiskajiem iepirkumiem
- labas datorprasmes
- precizitāte uzdevumu izpildē
- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums
- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai (bruto mēnešalga no 922 līdz
1287 EUR) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam (amats klasificēts 21.saimes IIIB līmenī)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/52.AKK6
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz
darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību
profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam
pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības
veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" (turpmāk - Projekts)
īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Projekta dokumentu un līgumu izstrādi un juridisko saskaņošanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sagatavot iepirkumu dokumentāciju un piedalīties publisko iepirkumu
procedūru organizēšanā
- veikt Projekta ietvaros noslēgto līgumu juridisko uzraudzību
- pārstāvēt Veselības ministriju Iepirkumu uzraudzības birojā un citās
institūcijās saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no
publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams publiskajā sektorā
- praktiskā pieredze publisko iepirkumu jomā, juridisko procesu
nodrošināšanā, tajā skaitā dažāda veida dokumentu izstrādē
- zināšanas un izpratne par publiskajiem iepirkumiem
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba veikšanai
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, strādāt komandā, orientācija
uz rezultātu sasniegšanu
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai (bruto mēnešalga no 922 līdz
1287 EUR) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21.saimes IIIB līmenī)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/52.AKK7
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- IEPIRKUMU SPECIĀLISTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā
(uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6.specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla
kvalifikāciju" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- Izstrādāt publisko iepirkumu dokumentāciju saskaņā ar spēkā esošiem
normatīvajiem aktiem iepirkumu jomā
- Izstrādāt cenu aptauju un tirgus izpētes dokumentāciju
- Piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā
- Sagatavot atbildes uz Centrālā finanšu un līgumu aģentūras un citu
kontrolējošo iestāžu uzdotajiem jautājumiem saistībā ar iepirkumiem
- Piedalīties projekta iepirkumu plāna izstrādē
- Piedalīties līgumu projektu izstrādē un līgumu slēgšanā ar piegādātajiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- praktiskā darba pieredze iepirkumu jomā 1- 3
gadi, vēlams publiskā sektorā
- pieredze līgumu sagatavošanā
- zināšanas un prasme pielietot praksē Publisko iepirkumu likuma regulējumu
- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu darbību normatīvo regulējumu
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši spēkā esošiem
normatīvajiem aktiem
- labas datorprasmes
- precizitāte uzdevumu izpildē
- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums
- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai (bruto mēnešalga no 819 līdz 1167
EUR) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam (amats klasificēts 2.saimes IIIB līmenī)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/52.AKK8
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- PROJEKTA KOORDINATORS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā
(uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Amata mērķis - plānot, uzraudzīt un koordinēt programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību
ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz pakalpojumus
prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas"
(turpmāk - Projekts) projekta darbības un finanšu plūsmu.
Galvenie pienākumi:
- sadarbībā ar Projekta vadītāju sagatavot Projekta darbību ieviešanas
plānu, iepirkumu plānu, finansēšanas plānu un aktualizēt tos
- veikt Projekta darbību izpildes stāvokļa uzskaiti darba progresa un laika
griezumos
- veikt Projekta finansējuma apguves un rādītāju izpildes stāvokļa uzskati
- kontrolēt Projekta maksājumu aprēķinus, maksājumu veikšanu un
grāmatvedības uzskaiti
- uzturēt Projekta dokumentāciju atbilstoši lietu nomenklatūrai un normatīvo
aktu prasībām
- organizēt sanāksmes
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
ekonomikā vai vadības zinātnēs)
- praktiskā darba pieredze ar finanšu plānošanu un finansējuma izlietojuma
kontroli
- zināšanas un izpratne par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un
uzraudzības pamatprincipiem
- izpratne par grāmatvedības un lietvedības kārtošanas principiem
- prasme plānot un organizēt savu laiku, rūpes par darba precizitāti un
kvalitāti, iniciatīva
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai (bruto mēnešalga no 922 līdz 1287
EUR) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam (amats klasificēts 32.saimes II C līmenī);
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/52.AKK9
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru
departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tiesību zinātnē, starptautiskajās attiecībās, Eiropas studijās,
politikas zinātnē vai sakaru nozarē
- vēlama pieredze valsts pārvaldē darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem
- vēlama pieredze elektronisko sakaru vai pasta nozarē
- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu pārzināšana
- zināšanas un pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem (ES
institūcijas, dokumentu izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)
- krievu valodas zināšanas
- vēlamas trešās svešvalodas zināšanas
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, spēja patstāvīgi organizēt ikdienas
darbu un un spēja patstāvīgi risināt saņemtos
uzdevumus
Galvenie pienākumi:
- piedalīties tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
izstrādes procesā, kā arī patstāvīgi izstrādāt minēto dokumentu projektus
- sadarbībā ar departamenta nodaļām sagatavot Latvijas nacionālās pozīcijas
projektus par Eiropas Savienības Padomē skatāmajiem dokumentiem, t.sk. Eiropas
Savienības Ministru padomes sēdēm, un starptautisko organizāciju formātiem
- sagatavot instrukcijas uz Patstāvīgo pārstāvju komitejā (COREPER)
izskatāmiem jautājumiem un instrukcijas uz Eiropas Savienības Padomes darba
grupu sēdēm
- sagatavot Latvijas Republikas nostāju projektus Līguma par Eiropas
Savienības darbību pārkāpuma procedūras ietvaros
- gatavot informatīvus materiālus par sakaru nozari
Amats klasificēt 36.saimes III līmenī, ( mēnešalga no 1010 līdz 1070 EUR).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā
departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā. Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2018/52.AKK10
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Nozares budžeta plānošanas departamenta
direktora vietnieks (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, kādā
no finanšu vadības jomām vai matemātikā
- darba pieredze plānošanas, finansēšanas un ekonomikas jautājumos
- izpratne par veselības sistēmu regulējošiem tiesību aktiem, politikas plānošanas
dokumentiem un makroekonomikas jautājumiem
- praktiskas zināšanas valsts budžeta plānošanas jautājumos
- labas angļu valodas zināšanas
- prasmes strādāt ar biroja tehniku un datoru
Galvenie pienākumi:
- plānot un koordinēt valsts budžeta projekta sagatavošanu un argumentētu
pamatojumu izstrādi budžeta projektam
- plānot un koordinēt departamenta kompetencē esošo, vai ministrijas citu
struktūrvienību sagatavoto normatīvo aktu projektu, vai tā atsevišķu sadaļu
izstrādi, detalizētu aprēķinu veikšanu anotāciju projektu sagatavošanai
- piedalīties ministrijas budžeta politikas un prioritāšu iestrādē valsts
budžetā
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanā un ieviešanā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/52.AKK11
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- vecākais referents Nozares budžeta plānošanas departamentā (uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā
- darba pieredze valsts pārvaldē valsts budžeta plānošanas, finansēšanas un
finanšu analīzes jautājumos
- angļu valodas zināšanas
- vēlama pieredze darbā ar finansēšanas plānu datu bāzi
- zināšanas par valsts budžeta plānošanu un normatīvo aktu projektu
sagatavošanu
- spēja loģiski domāt, koncentrēties un ilgstoši strādāt ar liela apjoma
informāciju
Galvenie pienākumi:
- piedalīties veselības nozares valsts budžeta pārraudzības procesā,
sadarbojoties ar ministrijas struktūrvienībām un ministrijas padotībā esošām
iestādēm
- nodrošināt finansēšanas plānu datu bāzes izveidi un uzturēšanu un plānu
apstiprināšanu
- sagatavot normatīvo aktu projektus par nodaļas kompetencē esošajiem
jautājumiem
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanā un ieviešanā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/52.AKK12
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats: Sociālās statistikas departaments, Mājsaimniecību
apsekojumu sagatavošanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 830 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- piedalīties sociālās statistikas mājsaimniecību apsekojumu instrumentārija
izveidošanā un pilnveidošanā atbilstoši Eiropas Komisijas prasībām un Eiropas
Savienības Statistikas biroja (Eurostat) rekomendācijām
- piedalīties izstrādāto sociālās statistikas apsekojumu anketu testēšanā
- intervētāju instruktāžās informēt par izmaiņām sociālās statistikas
apsekojumu veikšanā
- regulāri iepazīties ar citu valstu pieredzi un izmaiņām starptautiskajā
metodoloģijā
- piedalīties starptautisko projektu izpildē sociālās statistikas jomā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās
zinātnēs, vēlams ekonomikā
- vēlama pieredze darbā ar apsekojumu sagatavošanu
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office lietojumprogrammas: Word, Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi),
iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa
pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.