Laidiens: 14.03.2018., Nr. 53

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/53.AKK1

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas projekta vadītājs/-a (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Ja tava pieredze informācijas sistēmu attīstībā palīdzēs radīt modernu un efektīvu būvniecības procesu un informācijas sistēmu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- vadīt būvniecības procesu un informācijas sistēmas projekta (turpmāk tekstā - projekts) ieviešanu, plānojot un organizējot projektā veicamos darbus, kontrolējot un nodrošinot projekta rezultatīvo rādītāju izpildi

- sagatavot un aktualizēt projekta finansēšanas plānu, kontrolēt un nodrošināt tā izpildi

- risināt aktuālos projekta jautājumus. Identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties projekta realizācijas gaitā un laikus informēt par to tiešo vadītāju. Sagatavot nepieciešamās izmaiņas projekta dokumentācijā un veikt to saskaņošanu ar iesaistītajām institūcijām

- sagatavot un iesniegt kompetentajās institūcijās projekta atskaites un pārskatus par projekta izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem, prezentēt projekta rezultātus iesaistītajām personām un institūcijām

- koordinēt projekta īstenošanā iesaistīto personu un institūciju savstarpējo sadarbību. Nodrošināt projekta publicitātes prasību ievērošanu

Ja tev ir:

- otrā līmeņa augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās, vadībzinībās, tiesību zinībās vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā divu informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas projektu vadībā

- vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu vadībā

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pārzināšana

- teicamas valsts valodas zināšanas

- labas angļu valodas prasmes gan mutvārdos, gan rakstos

- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas projekta vadītāja amata konkursam" līdz 2018.gada 23.martam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 5.aprīlim.

Uzziņas pa tālr. 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2018/53.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Sabiedrisko attiecību speciālists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt Biroja ārējo komunikāciju un sabiedriskās attiecības, lai koordinētu sabiedrības informēšanu un izglītošanu par Biroja kompetences jautājumiem, tai skaitā:

• sagatavot Biroja informāciju (ziņas, preses relīzes, oficiālo viedokli, u.c. publikācijas) publicēšanai plašsaziņas līdzekļos

• administrēt sociālos tīklus, nodrošinot ticamu un profesionāli sagatavotu informāciju sabiedrībai, citām valsts un pašvaldības iestādēm par Biroja darbu un tā rezultātiem

• nodrošināt Biroja mājas lapas satura aktualizāciju sadarbībā ar citām Biroja struktūrvienībām

• atbildēt uz plašsaziņas līdzekļu pārstāvju, nevalstisko organizāciju vai iedzīvotāju jautājumiem, kas saistīti ar iestādes darbību

• organizēt sabiedriskās domas aptaujas un pētījumus.

• līdzdarboties Biroja iekšējā komunikācijā

• piedalīties Biroja prezentāciju un publisko izdevumu sagatavošanā

• piedalīties ar Biroja darbības rezultātiem un kompetenci saistītu informatīvu pasākumu organizēšanā

• līdzdarboties Biroja vietēja un starptautiska mēroga pasākumu, projektu pieredzes apmaiņas braucienu organizēšanā un publicitātes nodrošināšanā

Ja tev ir:

- vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sabiedrisko attiecību, komunikāciju vai līdzvērtīgā jomā

- iepriekšējā pieredze ne mazāka par gadu ar amata pienākumiem saistītā jomā

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- izcilas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas

- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem

- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, Excel, Power Point) lietošanas prasmes

- prasme strādāt komandā un aktīvā darba režīmā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Sabiedrisko attiecību speciālists" līdz 2018.gada 23.martam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 5.aprīlim.

Uzziņas pa tālr. 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2018/53.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Finanšu departamenta vecākā grāmatveža amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

veikt grāmatvedības uzskaiti un kontroli par finanšu līdzekļu izlietojumu Izglītības un zinātnes ministrijas (turpmāk - ministrija) valsts budžeta apakšprogrammās 05.01.00 "Zinātniskās darbības nodrošināšana", 05.02.00 "Zinātniskās bāzes finansējums", 05.04.00 "Krišjāņa Barona Dainu skapis"

Nodrošināt atlīdzības aprēķināšanu un pārskaitīšanu ministrijas nodarbinātajiem.

Galvenie amata pienākumi:

- veikt grāmatvedības uzskaiti un kontroli par finanšu līdzekļu izlietojumu

- nodrošināt atlīdzības aprēķināšanu un pārskaitīšanu ministrijas nodarbinātajiem, izmantojot resursu vadības sistēmas Horizon moduli "Algas"

- sagatavot un noteiktajos termiņos iesniegt pārskatus Elektroniskās deklarēšanas sistēmā

- sagatavot statistikas un citus ar atlīdzības aprēķināšanu saistītos pārskatus

- piedalīties ministrijas ceturkšņa un gada pārskata sagatavošanā

- savas kompetences ietvaros piedalīties nozares konsolidētā gada pārskata sagatavošanā

- savas kompetences ietvaros sniegt konsultācijas ministrijas padotībā esošo izglītības iestāžu darbiniekiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze grāmatvedības uzskaitē valsts pārvaldes iestādē vismaz 1 gads

- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas Horizon moduli "Algas" vismaz 1 gads

- zināšanas grāmatvedības un nodokļu likumdošanas jautājumos

- zināšanas par resursu vadības sistēmas Horizon funkcionalitāti

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru amatu pienākumu izpildē

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1250,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi grāmatvedības uzskaites jautājumos, īpaši atlīdzības aprēķināšanā resursu vadības sistēmā Horizon, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Finanšu departamenta vecākais grāmatvedis".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālr. uzziņām 67047892.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)