Laidiens: 14.03.2018., Nr. 53
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/53.AKK1
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības
informācijas sistēmu nodaļas projekta vadītājs/-a (viena amata vieta uz
noteiktu laiku)
Ja tava pieredze informācijas sistēmu attīstībā palīdzēs radīt modernu un
efektīvu būvniecības procesu un informācijas sistēmu, kā arī esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- vadīt būvniecības procesu un informācijas sistēmas projekta (turpmāk
tekstā - projekts) ieviešanu, plānojot un organizējot projektā veicamos darbus,
kontrolējot un nodrošinot projekta rezultatīvo rādītāju izpildi
- sagatavot un aktualizēt projekta finansēšanas plānu, kontrolēt un
nodrošināt tā izpildi
- risināt aktuālos projekta jautājumus. Identificēt un paredzēt riskus, kuri
varētu rasties projekta realizācijas gaitā un laikus informēt par to tiešo
vadītāju. Sagatavot nepieciešamās izmaiņas projekta dokumentācijā un veikt to
saskaņošanu ar iesaistītajām institūcijām
- sagatavot un iesniegt kompetentajās institūcijās projekta atskaites un
pārskatus par projekta izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem, prezentēt
projekta rezultātus iesaistītajām personām un institūcijām
- koordinēt projekta īstenošanā iesaistīto personu un institūciju
savstarpējo sadarbību. Nodrošināt projekta publicitātes prasību ievērošanu
Ja tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās, vadībzinībās,
tiesību zinībās vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā divu informācijas sistēmu izstrādes
un ieviešanas projektu vadībā
- vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu vadībā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu
un standartu pārzināšana
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas angļu valodas prasmes gan mutvārdos, gan rakstos
- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157,
Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi
"Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības
informācijas sistēmu nodaļas projekta vadītāja amata konkursam" līdz
2018.gada 23.martam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 5.aprīlim.
Uzziņas pa tālr. 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2018/53.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Sabiedrisko attiecību speciālists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt Biroja ārējo komunikāciju un sabiedriskās attiecības, lai
koordinētu sabiedrības informēšanu un izglītošanu par Biroja kompetences
jautājumiem, tai skaitā:
• sagatavot Biroja informāciju (ziņas, preses relīzes, oficiālo viedokli,
u.c. publikācijas) publicēšanai plašsaziņas līdzekļos
• administrēt sociālos tīklus, nodrošinot ticamu un profesionāli sagatavotu
informāciju sabiedrībai, citām valsts un pašvaldības iestādēm par Biroja darbu
un tā rezultātiem
• nodrošināt Biroja mājas lapas satura aktualizāciju sadarbībā ar citām
Biroja struktūrvienībām
• atbildēt uz plašsaziņas līdzekļu pārstāvju, nevalstisko organizāciju vai
iedzīvotāju jautājumiem, kas saistīti ar iestādes darbību
• organizēt sabiedriskās domas aptaujas un pētījumus.
• līdzdarboties Biroja iekšējā komunikācijā
• piedalīties Biroja prezentāciju un publisko izdevumu sagatavošanā
• piedalīties ar Biroja darbības rezultātiem un kompetenci saistītu
informatīvu pasākumu organizēšanā
• līdzdarboties Biroja vietēja un starptautiska mēroga pasākumu, projektu
pieredzes apmaiņas braucienu organizēšanā un publicitātes nodrošināšanā
Ja tev ir:
- vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sabiedrisko attiecību,
komunikāciju vai līdzvērtīgā jomā
- iepriekšējā pieredze ne mazāka par gadu ar amata pienākumiem saistītā jomā
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un
rakstos
- izcilas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas
- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem
- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, Excel, Power
Point) lietošanas prasmes
- prasme strādāt komandā un aktīvā darba režīmā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Sabiedrisko attiecību speciālists" līdz 2018.gada
23.martam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 5.aprīlim.
Uzziņas pa tālr. 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2018/53.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Finanšu
departamenta vecākā grāmatveža amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
veikt grāmatvedības uzskaiti un kontroli par finanšu līdzekļu izlietojumu
Izglītības un zinātnes ministrijas (turpmāk - ministrija) valsts budžeta
apakšprogrammās 05.01.00 "Zinātniskās darbības nodrošināšana",
05.02.00 "Zinātniskās bāzes finansējums", 05.04.00 "Krišjāņa
Barona Dainu skapis"
Nodrošināt atlīdzības aprēķināšanu un pārskaitīšanu ministrijas
nodarbinātajiem.
Galvenie amata pienākumi:
- veikt grāmatvedības uzskaiti un kontroli par finanšu līdzekļu izlietojumu
- nodrošināt atlīdzības aprēķināšanu un pārskaitīšanu ministrijas
nodarbinātajiem, izmantojot resursu vadības sistēmas Horizon
moduli "Algas"
- sagatavot un noteiktajos termiņos iesniegt pārskatus Elektroniskās
deklarēšanas sistēmā
- sagatavot statistikas un citus ar atlīdzības aprēķināšanu saistītos
pārskatus
- piedalīties ministrijas ceturkšņa un gada pārskata sagatavošanā
- savas kompetences ietvaros piedalīties nozares konsolidētā gada pārskata
sagatavošanā
- savas kompetences ietvaros sniegt konsultācijas ministrijas padotībā esošo
izglītības iestāžu darbiniekiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze grāmatvedības uzskaitē valsts pārvaldes iestādē vismaz 1
gads
- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas Horizon
moduli "Algas" vismaz 1 gads
- zināšanas grāmatvedības un nodokļu likumdošanas jautājumos
- zināšanas par resursu vadības sistēmas Horizon
funkcionalitāti
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
amatu pienākumu izpildē
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā
kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1250,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi grāmatvedības
uzskaites jautājumos, īpaši atlīdzības aprēķināšanā resursu vadības sistēmā Horizon, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Finanšu departamenta vecākais grāmatvedis".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras
laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047892.