Laidiens: 26.03.2018., Nr. 61
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/61.AKK1
Iestāde/struktūrvienība: Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar
ierobežotu atbildību "Šampētera nams" / Iepirkumu un juridiskā nodaļa
Darbavieta: Rīga
Darba laiks: uz nenoteiktu laiku
Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību
"Šampētera nams" izsludina konkursu uz iepirkumu speciālista/jurista
amatu Iepirkumu un juridiskajā nodaļā uz nenoteiktu laiku
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt publisko iepirkumu dokumentāciju (nolikumi, tehniskās
specifikācijas u.c.)
- protokolēt publisko iepirkumu norises gaitu
- izstrādāt, saskaņot līgumu projektus
- publicēt informāciju par plānotiem un noslēgtiem līgumiem IUB mājaslapā
- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana
- dažāda veida juridisku dokumentu sagatavošana
- atbalsts dažādu juridisku jautājumu risināšanā
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība (vēlams juridiskā,
ekonomiskā vai tehniskā)
- pieredze publisko iepirkumu veikšanā ne mazāk kā 1 gadu
- pieredze juridiska rakstura dokumentu projektu
(publisko iepirkumu nolikumu, tehnisko specifikāciju, protokolu, rīkojumu,
aktu, līgumu, iekšējo normatīvo aktu) sagatavošanā
- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana
- izpratne par nekustamo īpašumu pārvaldīšanu un apsaimniekošanu
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un
patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā
- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu
risinājumu
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības izjūta, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas Word un Excel lietotprasmes
Piedāvājam:
- darbu valsts kapitālsabiedrībā ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo
pieredzi
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV un pieteikuma vēstuli līdz 2018. gada 9.
aprīlim (ieskaitot), sūtot uz e-pastu: info@sampeteranams.lv.
Tālr. uzziņām 67808824.
Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos
pretendentus.
OP 2018/61.AKK2
Valsts augu aizsardzības dienests
(reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu
aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas
referents
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
bioloģijā vai vides zinātņu specialitātē Priekšroka pretendentiem ar pieredzi
zinātniskajā darbā attiecīgajā jomā un ar papildus speciālajām zināšanām un/vai
profesionālās kvalifikācijas celšanas kursiem vides piesārņojuma kontroles, ekotoksikoloģijas jomā, agronomijā, vides ķīmijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīvajiem aktiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas pētījumu analīzei un novērtējumu
sagatavošanai
- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un
orientācija uz attīstību
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt augu aizsardzības līdzekļu atbilstības novērtējumu reģistrācijas
nosacījumiem ekotoksikoloģijas jomā un par līdzekļu
ietekmi uz dzīvajiem organismiem un to grupām
- laboratorijas un lauka pētījumu un citas informācijas izvērtēšana un
novērtējumu sagatavošana
- piedalīties Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes
izveidotajās darba grupās
Piedāvājam:
- pastāvīgu darbavietu un sociālās garantijas, kā arī veselības
apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- apmācības kvalifikācijas celšanai un starptautisku darba pieredzi
- mēnešalgu no 940 līdz 1263 euro (bruto)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, vai
e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2018/61.AKK3
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu
uz divām vakantā ierēdņa amata vietām - Augu karantīnas departamenta
Fitosanitārās uzraudzības daļas vecākais eksperts
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežzinātnēs, vides zinātnē vai
bioloģijā, priekšroka pretendentiem ar izglītību lauksaimniecībā un mežzinātnēs
- vēlama pieredze attiecīgajā specialitātē
- zināšanas par augu karantīnu regulējošiem normatīviem aktiem
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- apkopot informāciju un sagatavot pārskatus par Latvijā konstatētajiem augu
karantīnas un augiem sevišķi bīstamajiem organismiem
- sagatavot pārskatus par monitoringa un apsekojumu rezultātiem nosūtīšanai
ES Komisijai
- sagatavot priekšlikumus dienesta normatīvajiem aktiem, vadlīnijām un
informatīvajiem materiāliem
- izsniegt augu pases un etiķetes
- piedalīties metodiskajā vadībā par augļkoku, ogulāju, vīnogulāju, dārzeņu
un dekoratīvo kultūru pavairojamā materiāla un meža kultūru reproduktīvā materiāla
atbilstības novērtēšanu un fitosanitāro kontroļu veikšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, vai
e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2018/61.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Finanšu
departamenta vecākā referenta amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
Budžeta plānošanas un izpildes nodrošināšana budžeta programmai 02.00.00
"Profesionālās izglītības mācību iestādes" sadarbībā ar ministrijas
struktūrvienībām un padotības iestādēm.
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties valsts budžeta pieprasījuma sagatavošanā
- sniegt atbalstu rezultatīvo rādītāju sagatavošanā
- aprēķināt valsts finansēto izglītojamo vietu skaitu izglītības iestādēm,
kuras īsteno profesionālās izglītības programmas
- sagatavot piešķirtās valsts budžeta dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem
sadalījumu budžeta izpildītājiem
- sagatavot izglītības iestāžu sniegto maksas pakalpojumu ieņēmumu un
izdevumu plānu kopsavilkumus
- sagatavot finansēšanas plānus un to grozījumus
- pieņemt un pārbaudīt padotības iestāžu sagatavotās ieņēmumu un izdevumu
tāmes
- izstrādāt programmas kopsavilkuma tāmi un tās grozījumus
- pieņemt un pārbaudīt padotības iestāžu sagatavotās ziedojumu un dāvinājumu
tāmes
- analizēt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu ikgadējā valsts budžeta
likumā apstiprinātajā izdevumu struktūrā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- darba pieredze budžeta plānošanas un budžeta izpildes analīzes jautājumos
vismaz 1 gads
- zināšanas valsts budžeta izstrādes jautājumos, budžeta izpildes analīzes
un finanšu analīzes jautājumos
- zināšanas darbā ar finansēšanas plāniem un tāmēm
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē valsts budžeta
plānošanu un finansēšanu
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- informācijas apkopošanas un analizēšanas prasmes
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā
kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1190,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt darba pieredzi valsts
budžeta plānošanas un budžeta izpildes analīzes jautājumos, norādot periodu,
kad minētā pieredze iegūta
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050)
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Finanšu departamenta vecākais referents"
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras
laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2018/61.AKK5
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta
ierēdņa, Dabas aizsardzības departamenta CITES nodaļas vecākā/-ās inspektora/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnes, bioloģijas, ģeogrāfijas,
mežzinātnes vai vides zinātnes jomā vai citā līdzīgā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību regulējošo
normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos piemērot tiks uzskatīta par priekšrocību
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un svešvalodas (angļu vai
krievu valodas) zināšanas
- augsta atbildības sajūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba
uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- veikt Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) Nr. 1143/2014 ( 2014.
gada 22. oktobris) par invazīvu svešzemju sugu introdukcijas un izplatīšanās
profilaksi un pārvaldību ieviešanu, informējot un izglītojot sabiedrību, kā arī
novēršot nelikumīgu invazīvo sugu izmantošanu
- veikt invazīvo svešzemju dzīvnieku sugu turēšanas un tirdzniecības vietu
kontroli, ierosināt administratīvo pārkāpumu lietvedības, izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus
- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu samaksai
- uzkrāt un apkopot informāciju par veiktajiem, notiekošajiem un
nepieciešamajiem invazīvo sugu apkarošanas pasākumiem aizsargājamās teritorijās
- piedalīties dabas aizsardzību regulējošo normatīvo aktu izstrādāšanā un
projektu izvērtēšanā
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši
amata pienākumu izpildes rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
- iespēju veikt darba pienākumus attālināti vai jebkurā Dabas aizsardzības
pārvaldes birojā
Mēnešalga: līdz 850 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Pārbaudes laiks: 6 mēneši.
Darbavieta: jebkurā Dabas aizsardzības pārvaldes birojā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 04.04.2018.) Dabas aizsardzības pārvaldei
Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi
"Vecākais inspektors CITES nodaļā" uz e-pasta adresi: daba@daba.gov.lv līdz 03.04.2018. Tālr. uzziņām 29191498.
OP 2018/61.AKK6
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta
ierēdņa, Dabas aizsardzības departamenta CITES nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- augstākā akadēmiskā izglītība bioloģijas, ģeogrāfijas, mežzinātnes vai
vides zinātnes jomā vai citā līdzīgā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību regulējošo
normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos piemērot tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze dažādu analītisku pētījumu veikšanā, liela apjoma informācijas
apkopošanā
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un svešvalodas (angļu, vācu vai
krievu valodas) zināšanas
- augsta atbildības sajūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba
uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām, prasmes ĢIS programmu
lietošanā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- Eiropas Parlamenta un Padomes Regulā (ES) Nr. 1143/2014 (2014. gada 22.
oktobris) par invazīvu svešzemju sugu introdukcijas un izplatīšanās profilaksi
un pārvaldību ieviešanu (turpmāk - Regula) noteikto atļauju izsniegšana
- regulā minēto un Latvijā sastopamo invazīvo sugu riska izvērtējumu
sagatavošana, tai skaitā iesaistoties analīzes veikšanā par invazīvu svešzemju
sugu neapzinātas introdukcijas un izplatīšanās ceļiem, kā arī rīcības plānu,
lai novērstu invazīvo svešzemju sugu izplatīšanos, izstrādē
- piedalīties uzskaitēs un novērojumos, zinātniskās pētniecības darbos,
inventarizācijās un monitoringa pētījumos par invazīvajām sugām atbilstoši
savai kompetencei, kā arī iesaistīties invazīvo sugu monitoringa ieviešanā
- koordinēt sadarbību starp Regulas ieviešanā iesaistītajām iestādēm,
apkopot informāciju par invazīvo svešzemju sugu izplatību valstī, sagatavot
nepieciešamo informāciju ziņojumiem un pārskatiem Eiropas Komisijas, kā arī
veikt cita veida komunikāciju ar Eiropas Komisiju saistībā ar Regulas
ieviešanas jautājumiem
- uzkrāt un apkopot informāciju par veiktajiem, notiekošajiem un
nepieciešamajiem invazīvo sugu izpētes un monitoringa pasākumiem
- piedalīties dabas aizsardzību regulējošo normatīvo aktu izstrādāšanā un
projektu izvērtēšanā
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši
amata pienākumu izpildes rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
- iespēju veikt darba pienākumus attālināti vai jebkurā Dabas aizsardzības
pārvaldes birojā
Mēnešalga: līdz 900 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Pārbaudes laiks: 6 mēneši.
Darbavieta: Jebkurā Dabas aizsardzības pārvaldes birojā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 04.04.2018.) Dabas aizsardzības pārvaldei,
Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi
"Vecākais eksperts CITES nodaļā" uz e-pasta adresi: daba@daba.gov.lv līdz 04.04.2018. Tālr. uzziņām 29191498.
OP 2018/61.AKK7
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta
ierēdņa, Dabas aizsardzības departamenta Dabas datu nodaļas vecākā eksperta
amatu uz noteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība bioloģijas, ģeogrāfijas, ģeoloģijas,
mežzinātnes vai vides zinātnes jomā vai citā līdzīgā jomā
- vēlama darba pieredze valsts tiešās pārvaldes iestādē
- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību regulējošo
normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos piemērot tiks uzskatīta par priekšrocību
- datorprasmes biroja programmatūras lietošanā, piem., Microsoft Office
Word, Excel, Outlook Express, Internet Explorer; prasmes ĢIS programmu
lietošanā
- spēja strādāt patstāvīgi
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un svešvalodas (angļu, krievu
vai vācu valodas) zināšanas
- augsta atbildības sajūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba
uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Galvenie darba pienākumi:
- veikt valsts dabas aizsardzības politikas īstenošanu sugu un biotopu un
dabas pieminekļu aizsardzības jomā, piedaloties galvenokārt aizsargājamo koku,
dendroloģisko stādījumu, aleju, ģeoloģisko un ģeomorfoloģisko dabas pieminekļu
un citu dabas retumu bāzes veidošanā
- veikt plānoto vai veikto darbību un pasākumu ietekmes uz aizsargājamām
teritorijām, īpaši aizsargājamo sugu dzīvotnēm un biotopiem, bioloģisko
daudzveidību un dabas vērtību saglabāšanu izvērtēšanu, tajā skaitā atbilstoši
normatīvajiem aktiem par ietekmes uz vidi novērtējumu
- uzkrāt un apkopot informāciju par veiktajiem, notiekošajiem un
nepieciešamajiem dabas aizsardzības pasākumiem aizsargājamās teritorijās, šos
datus integrējot dabas datu pārvaldības sistēmā. Novērtēt apsaimniekošanas
pasākumu efektivitāti dabas vērtību saglabāšanā
- piedalīties uzskaitēs un novērojumos, zinātniskās pētniecības darbos,
inventarizācijās un monitoringa pētījumos atbilstoši savai kompetencei
- piedalīties dabas aizsardzību regulējošo normatīvo aktu izstrādāšanā un
projektu izvērtēšanā
- sniegt un izvērtēt priekšlikumus par jaunu aizsargājamo teritoriju
izveidošanas, aizsargājamās teritorijas kategorijas vai aizsargājamo teritoriju
aizsardzības un izmantošanas noteikumu maiņas nepieciešamību
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši
amata pienākumu izpildes rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
- iespēju veikt darba pienākumus attālināti vai jebkurā Dabas aizsardzības
pārvaldes birojā
Mēnešalga: līdz 820 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Amats klasificēts 10.amatu apakšsaimē, III līmenī,
10. mēnešalgu grupā.
Pārbaudes laiks: 6 mēneši.
Darbavieta: Jebkurā Dabas aizsardzības pārvaldes birojā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 04.04.2018.) Dabas aizsardzības pārvaldei,
Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi
"Vecākais eksperts dabas datu nodaļā" uz e-pasta adresi: daba@daba.gov.lv līdz 04.04.2018. Tālr. uzziņām 29191498.
OP 2018/61.AKK8
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz trijām
juriskonsulta (ierēdņa) amata vietām Juridiskā departamenta Administratīvi
tiesiskajā nodaļā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- iepriekšēja pieredze jurista darbā vai darbā ar juridisko jautājumu
risināšanu
- administratīvā procesa pārzināšana
- pieredze iekšējo un ārējo tiesību aktu izstrādē (tiesību aktu projektu
analīze un izstrāde) vai pieredze civiltiesisko vai publisko tiesību līgumu
izstrādē (līguma projektu analīze un izstrāde). Par priekšrocību tiks uzskatīta
iepriekšēja pieredze darbā ar tiesību aktu un dažādu līgumu izstrādi
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas otrās svešvalodas zināšanas
- prasme analizēt informāciju
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un operatīvi risināt sarežģītus
jautājumus, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem
- saskarsmes prasmes, prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un
rakstveidā
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt juridisko atbalstu, sniedzot konsultācijas un atzinumus,
Ārlietu ministrijas vadībai un Latvijas Republikas diplomātiskajām un
konsulārajām pārstāvniecībām ārvalstīs administratīvi tiesiskajos jautājumos
- analizēt un izstrādāt dažādu līgumu projektus
- analizēt un izstrādāt iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektus
- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu
projektiem
- kompetences ietvaros pārstāvēt Ārlietu ministriju valsts pārvaldes
iestādēs un tiesās
Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 940 līdz 1160 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem
iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv
sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv
divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2018/61.AKK9
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība un vēlies
nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz
Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Sakarā ar tūrisma aģentu un tūrisma operatoru uzraudzības jomu paplašināšanu
un lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu
ievērošanu,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) izsludina konkursu uz Pirmās patērētāju kolektīvo interešu
uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai
ekonomikas jomā
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā pieredze darbā, kas saistīts ar uzņēmuma finanšu datu analīzi,
ne mazāka par diviem gadiem
- prasme orientēties uzņēmumu grāmatvedības dokumentos un gada pārskatos
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- priekšrocība - pieredze darbā ar kompleksajiem tūrisma pakalpojumiem
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 1050,00 EUR līdz 1300,00 EUR (11. algu grupa) un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- veikt patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību
komplekso un saistīto tūrisma pakalpojumu jomā
- veikt tūrisma aģentu un tūrisma operatoru licencēšanu
- veikt pārbaudes pakalpojumu sniegšanas vietās
- veikt tūrisma aģentu, tūrisma operatoru un saistīto tūrisma pakalpojumu
sniedzēju finanšu datu analīzi
- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas sūtīt uz e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa
faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības
centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes
baznīcas puses).
Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi.