Laidiens: 11.01.2018., Nr. 8

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/8.AKK1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz piecām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām (amata saime 21, līmenis III B)

Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietu.

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)

- piedalīties parādnieka vietā izmaksāto uzturlīdzekļu piedziņas procesa veikšanā (gatavot brīdinājumu, izpildrīkojumu un vienošanās projektus)

- gatavot administratīvo aktu projektus parādnieka tiesību izmantošanas aizlieguma piemērošanas jomā

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2018/8.AKK2

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurista amatu (valsts civildienesta ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir kvalitatīvi, faktiskajiem apstākļiem, tiesību normām un valsts pārvaldes principiem atbilstoši sagatavoti dokumentu projekti, viedokļi un skaidrojumi, kā arī kvalitatīvi veikta pārstāvība tiesas sēdēs.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz trīs gadu jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā, sagatavojot dokumentus ar juridisku izvērtējumu, piemēram, lēmumus, atbildes vēstules, viedokļus, paskaidrojumus, pieteikumus tiesām

- vēlama pieredze administratīvo aktu atbilstoši Administratīvā procesa likuma regulējumam vai dokumentu tiesām sagatavošanā

- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā

- prasme sagatavot lēmumu un vēstuļu projektus

- prasme sastādīt procesuālus dokumentus tiesām

- prasme veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un administratīvajā tiesā)

- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2. pakāpē

- labas prasmes darbā ar datoru - MS Office programmu Word, Excel un PowerPoint programmu

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu pa atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67038612.


OP 2018/8.AKK3

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latgales reģionālās nodaļas vecākais inspektors (vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā

- darba pieredze lauksaimniecībā

- zināšanas par augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt kultūraugu novērojumus nekarantīnas organismu konstatēšanai

- noņemt un noformēt kaitīgo organismu paraugus

- veikt kaitīgo organismu fotografēšanu

- sagatavot publikācijas par kaitīgo organismu monitoringu

- sagatavot prognozi kaitīgo organismu attīstībai

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem

Ierēdņa dienesta vieta - Rēzeknē.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2018/8.AKK4

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latgales reģionālās nodaļas vecākais inspektors (vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā, dabaszinātnēs vai uzņēmējdarbībā

- darba pieredze attiecīgajā specialitātē valsts pārvaldē

- zināšanas par augu karantīnas jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas jomā

- ņemt augu un augu produktu paraugus

- novērtēt augu pavairojamā materiāla atbilstību fitosanitārajām un kvalitātes prasībām stādaudzētavās

- sastādīt pārbaudes aktus

- sagatavot darba plānus un pārskatus par savu pienākumu izpildi dienestā noteiktajā kārtībā un termiņos

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem

- darbs summētā darba laika ietvaros

Ierēdņa dienesta vieta - Rēzeknē.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2018/8.AKK5

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu vadības departamenta finansists (uz nenoteiktu laiku)

Labklājības ministrija piedāvā:

- atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā finanšu jomā

- iespēju dot savu ieguldījumu finanšu jomā labklājības nozarē

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- stabilitāti un savas profesionalitātes attīstīšanu

- atalgojumu no 756 EUR līdz 994 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

Būtiskākie amata pienākumi:

- nodrošināt ar valsts budžeta apakšprogrammu 05.62.00 "Invaliditātes ekspertīžu nodrošināšana, 21.01.00 "Darba tiesisko attiecību un darba apstākļu kontrole un uzraudzība" un 22.01.00 "Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas un bērnu uzticības tālrunis" saistītos finanšu vadības procesus

- sagatavot ikgadējo valsts budžeta projektu un tā grozījumu projektu programmām saskaņā ar valsts budžeta pieprasījuma izstrādes pamatprincipiem, nepārsniedzot maksimāli pieļaujamo izdevumu apjomu

- nodrošināt programmu finansēšanas plānu un ieņēmumu un izdevumu tāmju sagatavošanas procesu

- nodrošināt programmas finanšu aprēķinus

- veikt programmu finanšu uzraudzību, informācijas analīzi, savlaicīgi identificēt riskus un sniegt priekšlikumus turpmākām rīcībām efektīvai finanšu pārvaldībai

- sagatavot informāciju par budžeta līdzekļu apguvi un par programmu budžeta līdzekļu izlietojumu

- veikt programmu finansēšanas plānu un tāmju izmaiņu analīzi

- veikt apropriācijas pārdali starp apakšprogrammām un/vai izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodiem

- sniegt programmu īstenošanā iesaistītajām institūcijām metodiskas konsultācijas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (t. sk. otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai finanšu vadībā))

- darba pieredze darbā ar budžeta plānošanas un finanšu vadības jautājumiem ne mazāk kā 2 gadi pēdējo 5 gadu laikā (vēlams valsts pārvaldē)

- zināšanas valsts budžeta plānošanā un uzraudzībā

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, izglītību apliecinošo dokumentu kopija jānosūta pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālr. uzziņām 67021585, e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv.


OP 2018/8.AKK6

Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm:

- vienu vadošā pētnieka vietu meža atjaunošanas un ieaudzēšanas virzienā

- vienu vadošā pētnieka vietu meža tehnoloģiju virzienā

- piecām pētnieka vietām meža selekcijas un ģenētikas virzienā

- vienu zinātniskā asistenta vietu meža selekcijas un ģenētikas virzienā

Minimālās kvalifikācijas prasības: vadošajam pētniekam - habilitētā doktora vai doktora grāds mežzinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze zinātniskā darba vadībā; pētniekam - habilitētā doktora vai doktora grāds mežzinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā vai vides zinātnē vai maģistra grāds un aktīvas studijas augstskolu doktorantūrā bioloģijā, ģeogrāfijā, vides zinātnē vai mežzinātnē, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā; zinātniskajam asistentam - habilitētā doktora, doktora vai maģistra grāds mežzinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums LVMI "Silava" Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi)

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" LVMI "Silava" sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217. istabā (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam).


OP 2018/8.AKK7

Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.

Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai profesionālu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi, lai īstenotu Valsts pārvaldes reformu plānā 2020 iekļautās aktivitātes!

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- analizēt un modelēt valsts pārvaldes datus un sniegt priekšlikumus darba efektivitātes celšanai

- izstrādāt rīcības virzienus valsts pārvaldes atbalsta funkciju efektīvākai pārvaldībai

- piedalīties projekta komandu darbā, kuru mērķis ir īstenot valsts pārvaldes reformu virzienus

- izvērtēt citu institūciju sagatavotos attīstības plānošanas vai tiesību aktu projektus

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- maģistra grāds finanšu, ekonomikas, matemātikas vai IT jomā

- pieredze makroekonomikas rādītāju analīzes veikšanā (lūgums to raksturot motivācijas vēstulē)

- augsta atbildības izjūta un precizitāte darbā ar datiem

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- izcilas iemaņas darbā ar MS Excel

- izpratne par valsts pārvaldes darbu

Pretendentiem/-ēm piedāvājam:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 21. janvārim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844.


OP 2018/8.AKK8

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tūrisma departamenta Tūrisma mārketinga nodaļas vecākā eksperta amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Meklējam darbinieku, lai nodrošinātu Latvijas tūrisma pakalpojumu atpazīstamību vietējā tirgū un stiprinātu Latvijas kā tūrisma galamērķa konkurētspēju ārējos tirgos, izmantojot digitālā mārketinga iespējas.

Galvenie amata pienākumi:

- uzturēt un attīstīt Latvijas tūrisma sociālo tīklu kontus

- līdzdarboties digitālo reklāmas kampaņu plānošanā un realizēšanā (vizuālais koncepts, kanālu izvēle, rezultātu analīze)

- vadīt satura mārketingu par Latvijas tūrisma piedāvājumu digitālajā vidē

- līdzdarboties citos digitālā mārketinga projektos, tajā skaitā foto un video bankas izveidē un uzturēšanā, tūrisma portāla www.latvia.travel un Latvia Travel mobilās aplikācijas attīstībā un citos projektos

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai studijas augstākās izglītības iestādes pēdējos kursos, lai iegūtu augstāko akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- pieredze darbā ar digitālā mārketinga projektiem

- pieredze sociālo tīklu kontu veidošanā un pārvaldībā

- pieredze darbā ar Google Analytics un/vai citām web analītikas programmām

- zināšanas par digitālā mārketinga tendencēm

- ļoti labas zināšanas par Google produktiem (Analytics, Adwords, Webmaster tools)

- ļoti labas zināšanas par sociālo tīklu tendencēm

- pamatzināšanas par SEO un lietojamību jeb User Experience

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

Piedāvājam

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR, 3. kategorija: 1190,00 EUR (bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 21. janvārim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TD TMN vecākais eksperts".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2018/8.AKK9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Energoefektivitātes projektu nodaļā

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- ES fondu finansēto energoefektivitātes projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole

- līgumu sagatavošana un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze energoefektivitātes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā un projektu vadības ciklu

- izpratne par publiskajiem iepirkumiem

- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem

- izpratne par būvniecības pamatprincipiem

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- spējas strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Energoefektivitātes projektu nodaļas projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/8.AKR1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2017.gada 21.decembrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz divām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/8.AKR2

Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2018.gada 8.janvāra Medicīnisko ierīču novērtēšanas nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku iecelta ILZE KAUGIJA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)