Laidiens: 21.04.2018., Nr. 80

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/80.AKK1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu bruto no 745 euro līdz 896 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Pamatpienākumi:

- izvērtēt klientu tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- izdot administratīvos aktus, piemērojot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību normas

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām institūcijām

- konsultēt klientus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību un ekonomikas jomā)

- vēlama pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā valsts pārvaldes, pašvaldību vai finanšu institūcijās (vismaz 1 gads)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī; svešvalodu zināšanas - krievu un angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas sistēmu

- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības līgumiem sociālās drošības jomā

- prasme lietot normatīvos aktus

- orientācija uz klientu, labas komunikācijas spējas, precizitāte

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša/-u dokumenta/-u un diploma pielikuma/-u kopiju/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu lūdzam sūtīt VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļai Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora amatu"), e-pasta adrese: Aina.Biljone@vsaa.lv.

Tālr. uzziņām 67095102.


OP 2018/80.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz eksperta iepirkumu jautājumos amatu Administratīvā nodrošinājuma nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 3 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- publiskā iepirkuma dokumentu sagatavošana

- iepirkumu organizatorisko jautājumu uzraudzīšana un risināšana

- resursu iegāžu plānošana

- pakalpojumu un piegāžu līgumu sagatavošana

- saistību izpildes kontrole, kā arī darījumu apliecinošu dokumentu apstrādes nodrošināšana

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- augstākā juridiskā izglītība

- darba pieredze publisko iepirkumu jautājumos, tai skaitā pieredze preču, pakalpojumu un publiskā iepirkuma tehnisko specifikāciju un kvalifikācijas prasību izstrādē, iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē

- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- precizitāte un labas komunikācijas spējas

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Administratīvā nodrošinājuma nodaļas eksperts iepirkumu jautājumos".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/80.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro, atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darba vietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozares projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu ieviešanā vai uzraudzībā, izglītība vai darba pieredze nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze grāmatvedības jomā un spēja to pielietot projekta ietvaros

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to izmantot projekta ietvaros veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļa projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/80.AKK4

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 11. aprīlī laidienā Nr. 72 (6158) publicēto sludinājumu (OP 2018/72.AKK17) par Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Slepenības režīma nodrošināšanas un informācijas tehnoloģiju atbalsta daļas sistēmanalītiķa/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).

Pareizi lasāms:

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Slepenības režīma nodrošināšanas un informācijas tehnoloģiju atbalsta daļas sistēmanalītiķa/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama dabaszinātnēs, matemātikā, informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās

- vismaz viena gada darba pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā

- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt IS darbības pārvaldību, izstrādes vadību

- ieviest IS

- piedalīties IS projektu specifikāciju izstrādē

- testēt IS izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā

- sagatavot informāciju publisko iepirkumu veikšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi IS dokumentācijas un programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā

- zināšanām par IS arhitektūru un informācijas apmaiņas standartiem

- labām prasmēm darbā ar MS Outlook, Word un Excel

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.4. apakšsaime "Programmatūras attīstība", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska Pārvaldes funkciju izpildei).

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_SRNITAD_S_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/80.AKK5

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 11. aprīlī laidienā Nr. 72 (6158) publicēto sludinājumu (OP 2018/72.AKK2) par Nodrošinājuma pārvaldes Transporta daļas galvenā/-ās transporta pārrauga/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku).

Pareizi lasāms:

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Transporta daļas galvenā/-ās transporta pārrauga/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze iestādes vai uzņēmuma iepirkumu veikšanas vai noslēgto saimniecisko līgumu administrēšanas jomā vai arī pieredze iestādes vai uzņēmuma saimnieciskās apgādes, materiāli tehniskā nodrošinājuma vai transporta nodrošinājuma vai transporta nodrošinājuma jomā (ne mazāk kā divi gadi)

- pamatprasmes Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- organizēt un nodrošināt personāla pieteiktos dienesta braucienus

- koordinēt transportlīdzekļu maršrutus, precīzi un savlaicīgi nodrošināt VID personālu ar transporta pakalpojumiem

- piešķirt un nodot transportlīdzekļus lietošanā VID darbiniekiem

- veikt uzskaiti par Transporta daļas personāla darba laiku (tajā skaitā par summēto darba laiku)

- sagatavot informāciju publisko iepirkumu veikšanai Transporta daļas kompetencē esošo uzdevumu nodrošināšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- B kategorijas vadītāja apliecību

- citas prasmes darbā ar datoru

Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 3. saime "Apsaimniekošana", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_TD_GTP_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/80.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas Nodokļu maksātāju segmentācijas nodaļas statistiķa/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas (turpmāk - daļa) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu ieņēmumu analīzes, nodokļu administrēšanas procesu analīzes jomās un nodokļu jomas taktiskā līmeņa risku vadībā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- spējā strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt atsevišķu nodokļu plaisu segmentu novērtēšanu ar statistiskām metodēm

- ar statiskām metodēm identificēt kopīgās pazīmes nodokļu plaisa novērtēšanas procesā identificētajiem augsta riska nodokļu maksātājiem

- grupēt nodokļu maksātājus ar statistiskām metodēm

- veidot regresijas modeļus un analizēt šos modeļus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- iespēju apgūt lielo datu apstrādes un analīzes metodes

- iespēju radoši strādāt, risinot nestandarta problēmas

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- specializētām zināšanām statistikā

- labām datorprasmēm un iemaņām strādāt ar liela apjoma informāciju

Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.6. saime "Statistika", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 888 līdz 1128 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NARVD_MNSN_S_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/80.AKK7

"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz lektora amatiem STUDIJU PROGRAMMĀS "PAVĀRMĀKSLA" UN "UZŅĒMĒJDARBĪBA"

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 25. maijam.

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds)

- teicamas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- praktiskā darba stāžs nozarē tiks uzskatīts par priekšrocību

- pedagoģiska izglītība vai pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

- publikācijas un pētnieciskā darbība tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba devējs piedāvā:

- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā

- darba līgumu uz 6 gadiem

- stabilu atalgojumu un sociālas garantijas

- kvalifikācijas celšanas iespējas/apmācību

- profesionālo kolektīva atbalstu

Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžas lietvedībā vai jānosūta elektroniski šādi dokumenti: direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un lektora amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) Europass formātā.

Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.

Sazināsimies ar 2. kārtas kandidātiem.


OP 2018/80.AKK8

"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz KOLEDŽAS DIREKTORS amatu

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 25. maijam.

Prasības kandidātiem:

- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tūrisma un viesmīlības uzņēmumu vadībā un B programma pedagoģijā vismaz 72 stundu apjomā

- darba pieredze vadošā amatā

- pedagoģiskā pieredze

- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm

- latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī

- vadības prasmes

- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus

- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva

- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā, tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba devējs piedāvā:

- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā

- darba līgumu uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (atbilstoši MK noteikumiem) un sociālas garantijas

- iespēju ceļot ārpus Latvijas

Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžai vai jānosūta elektroniski šādi dokumenti: valdei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un direktora amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) Europass formātā.

Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.

Sazināsimies ar 2. kārtas kandidātiem.


OP 2018/80.AKK9

"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz LIETVEŽA amatu

Prasības kandidātiem:

- lietveža profesionālā kvalifikācija vai profesionālā vai augstākā izglītība, kuras ietvaros apgūtas prasmes izstrādāt un noformēt dokumentus, kā arī nodrošināt to apriti uzņēmumā

- praktiskā darba stāžs izglītības iestādes lietvedības daļā tiks uzskatīts par priekšrocību

- teicamas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- vēlme strādāt komandā un dalīties ar savu pieredzi

- spēja strādāt patstāvīgi un uzņemties atbildību

Darba devējs piedāvā:

- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā

- stabilu atalgojumu un sociālas garantijas

- kvalifikācijas celšanas iespējas/apmācību

- profesionālo kolektīva atbalstu

Kandidātiem ir jānosūta uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv šādi dokumenti:

- direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci

- studiju programmas vadītāja amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae).


OP 2018/80.AKK10

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu Cēsu filiālē - nodarbinātības aģents/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 747,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Cēsu filiālē Pļavu ielā 3A, Cēsīs, LV-4101, vai jānosūta uz e-pasta adresi cesis@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64127772, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Cēsu filiālē.


OP 2018/80.AKK11

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām

Atomfizikas un spektroskopijas institūtā:

- uz vienu pētnieka amata vietu - fizika, medicīniskā fizika

Vēstures un filozofijas fakultātē:

- uz vienu pētnieka amata vietu - vēsture, vispārīgā vēsture

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 21. maijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Papildu informācija pa tālruni 67033990.


OP 2018/80.AKK12

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Valsts finanšu daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 900-1050 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darba vietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- vispārējās valdības sektora ceturkšņa finanšu kontu aprēķinu veikšana atbilstoši Eiropas kontu sistēmas metodoloģijas prasībām, iegūto rezultātu analīze

- vispārējās valdības sektora ceturkšņa finanšu kontu laikrindu uzturēšana, pārrēķinu veikšana metodoloģisku izmaiņu gadījumā

- aprēķinos izmantoto datu avotu un metožu detalizētu aprakstu sagatavošana un regulāra aktualizēšana

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai līdzīgā jomā

- darba pieredze finanšu vai grāmatvedības jomā

- makroekonomisko procesu, īpaši valsts finanšu, pārzināšana

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office lietojumprogrammas: Word, Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/80.AKK13

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties pretendentus Informācijas un sakaru nodrošinājuma nodaļas galvenā/-ās informācijas sistēmu administratora/-es amatam

Galvenie uzdevumi:

- plānot un realizēt NMP dienesta informācijas sistēmu attīstības projektus

- sniegt atbalstu sistēmu lietotājiem par sistēmu izmantošanu (RVS Horizon, WebHorizon vai darbinieku pašapkalpošanās portāls Hop, Microstrategy - atskaišu rīks)

- uzskaitīt problēmas NMP dienesta problēmu pieteikumu reģistrā

- nodrošināt sistēmu problēmu novēršanu un novēršanas koordināciju

Nepieciešamā profesionālā izglītība un kompetences:

- augstākā izglītība (vēlama informācijas tehnoloģiju vai uzņēmējdarbības jomā)

- pieredze lietotāju atbalsta nodrošināšanā

- spēja risināt informācijas tehnoloģiju problēmas

- prasme analizēt un dokumentēt informācijas sistēmu procesus un ar tiem saistītos jautājumus

- spēja patstāvīgi un operatīvi pieņemt lēmumus, kā arī racionāli organizēt savu darbu

- spēja strādāt stresa situācijās

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- nepieciešamas RVS Horizon zināšanas

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē, iespēju sniegt personīgu ieguldījumu neatliekamās medicīniskās palīdzības attīstībā.

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta iemaksas un līdzmaksājumiem

- atsaucīgus darba kolēģus

Vakantajam amatam noteikta 19.5. amata saime IVA līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.

Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2018. gada 27. aprīlim aicinām sūtīt uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011, 67337057.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.


OP 2018/80.AKK14

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties pretendentus Medicīniskās kvalifikācijas un mācību centra galvenā/-ās speciālista/-es amatam

Galvenie uzdevumi:

- kvalifikācijas uzturēšanas un pilnveidošanas pasākumu plānošana, organizēšana un koordinēšana neatliekamās medicīniskās palīdzības (turpmāk - NMP) dienesta personālam, kas nodrošina NMP

- atbalsta sniegšana dokumentu projektu, prezentāciju sagatavošanā, datu uzskaitē un apkopošanā, sadarbojoties ar Medicīniskās kvalifikācijas un mācību centra (turpmāk - Centra) un citu struktūrvienību darbiniekiem, Centram noteikto uzdevumu sekmīgai nodrošināšanai

Nepieciešamā profesionālā izglītība un kompetences:

- pirmā līmeņa augstākā profesionālā medicīniskā izglītība

- ārsta palīga kompetencēm atbilstošas zināšanas un prasmes

- pieredze kvalifikācijas pilnveidošanas pasākumu plānošanā, organizēšanā, koordinēšanā

- prasme dokumentu pārvaldībā, sanāksmju protokolu u.c. dokumentu projektu sagatavošanā

- teicama valsts valodas prasme, labas angļu un krievu valodas zināšanas

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus par kompetencē esošiem jautājumiem un racionāli organizēt darbu, strādāt komandā

- prasmes darbā ar datora MS Office programmām (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) lietotāja līmenī un biroja tehniku

- prasme formulēt un pamatot viedokli

- lietišķas saskarsmes prasmes

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē, iespēju sniegt personīgu ieguldījumu neatliekamās medicīniskās palīdzības attīstībā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta iemaksas un līdzmaksājumiem

- atsaucīgus darba kolēģus

Vakantajam amatam noteikta 35. amata saime II līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.

Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2018. gada 2. maijam aicinām sūtīt uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011, 67337063.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)