Laidiens: 21.04.2018., Nr. 80
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/80.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko
pakalpojumu nodaļas Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku ar dienesta vietu
Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)
Piedāvājam:
- mēnešalgu bruto no 745 euro līdz 896 euro (atkarībā no kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Pamatpienākumi:
- izvērtēt klientu tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- izdot administratīvos aktus, piemērojot Latvijas Republikas un Eiropas
Savienības tiesību normas
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu
kompetentajām institūcijām
- konsultēt klientus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību un ekonomikas jomā)
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā valsts pārvaldes,
pašvaldību vai finanšu institūcijās (vismaz 1 gads)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī; svešvalodu zināšanas - krievu un
angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)
- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas
sistēmu
- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības
līgumiem sociālās drošības jomā
- prasme lietot normatīvos aktus
- orientācija uz klientu, labas komunikācijas spējas, precizitāte
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas
jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams
tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša/-u dokumenta/-u un diploma pielikuma/-u kopiju/-as.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju.
Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un
praktisko uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu lūdzam sūtīt VSAA Starptautisko
pakalpojumu nodaļai Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz
Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora amatu"), e-pasta adrese: Aina.Biljone@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67095102.
OP 2018/80.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz eksperta
iepirkumu jautājumos amatu Administratīvā nodrošinājuma nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 3 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro
līdz 1190 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- publiskā iepirkuma dokumentu sagatavošana
- iepirkumu organizatorisko jautājumu uzraudzīšana un risināšana
- resursu iegāžu plānošana
- pakalpojumu un piegāžu līgumu sagatavošana
- saistību izpildes kontrole, kā arī darījumu apliecinošu dokumentu
apstrādes nodrošināšana
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- augstākā juridiskā izglītība
- darba pieredze publisko iepirkumu jautājumos, tai skaitā pieredze preču,
pakalpojumu un publiskā iepirkuma tehnisko specifikāciju un kvalifikācijas
prasību izstrādē, iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē
- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos tiks uzskatītas par
priekšrocību
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- precizitāte un labas komunikācijas spējas
- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Administratīvā nodrošinājuma nodaļas
eksperts iepirkumu jautājumos".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/80.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu
ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro, atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozares projektu
īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze
informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu ieviešanā vai uzraudzībā,
izglītība vai darba pieredze nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze grāmatvedības jomā un spēja to pielietot projekta ietvaros
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī
izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to
izmantot projekta ietvaros veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
projektu nodaļa projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/80.AKK4
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2018. gada 11. aprīlī laidienā Nr. 72 (6158) publicēto sludinājumu
(OP 2018/72.AKK17) par Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Slepenības
režīma nodrošināšanas un informācijas tehnoloģiju atbalsta daļas sistēmanalītiķa/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku).
Pareizi lasāms:
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Slepenības režīma
nodrošināšanas un informācijas tehnoloģiju atbalsta daļas sistēmanalītiķa/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē
ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts
ieņēmumu un muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
dabaszinātnēs, matemātikā, informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs un
tehnoloģijās
- vismaz viena gada darba pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
jomā
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi
"Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie
ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt IS darbības pārvaldību, izstrādes vadību
- ieviest IS
- piedalīties IS projektu specifikāciju izstrādē
- testēt IS izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā
- sagatavot informāciju publisko iepirkumu veikšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi IS dokumentācijas un programmatūras izstrādē, testēšanā un
ieviešanā
- zināšanām par IS arhitektūru un informācijas apmaiņas standartiem
- labām prasmēm darbā ar MS Outlook, Word
un Excel
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.4. apakšsaime "Programmatūras
attīstība", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska Pārvaldes funkciju izpildei).
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NMPP_SRNITAD_S_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu"
17. panta otrās daļas prasībām.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/80.AKK5
Precizējot iepriekš publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada
11. aprīlī laidienā Nr. 72 (6158) publicēto sludinājumu (OP 2018/72.AKK2)
par Nodrošinājuma pārvaldes Transporta daļas galvenā/-ās
transporta pārrauga/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku).
Pareizi lasāms:
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Transporta daļas galvenā/-ās transporta
pārrauga/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības,
arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze iestādes vai uzņēmuma iepirkumu veikšanas vai noslēgto
saimniecisko līgumu administrēšanas jomā vai arī pieredze iestādes vai uzņēmuma
saimnieciskās apgādes, materiāli tehniskā nodrošinājuma vai transporta
nodrošinājuma vai transporta nodrošinājuma jomā (ne mazāk kā divi gadi)
- pamatprasmes Microsoft Outlook,
Microsoft Word, Microsoft Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- organizēt un nodrošināt personāla pieteiktos dienesta braucienus
- koordinēt transportlīdzekļu maršrutus, precīzi un savlaicīgi nodrošināt
VID personālu ar transporta pakalpojumiem
- piešķirt un nodot transportlīdzekļus lietošanā VID darbiniekiem
- veikt uzskaiti par Transporta daļas personāla darba laiku (tajā skaitā par
summēto darba laiku)
- sagatavot informāciju publisko iepirkumu veikšanai Transporta daļas
kompetencē esošo uzdevumu nodrošināšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- B kategorijas vadītāja apliecību
- citas prasmes darbā ar datoru
Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 3. saime "Apsaimniekošana", IIB
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP_TD_GTP_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/80.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
administrēšanas risku vadības daļas Nodokļu maksātāju segmentācijas nodaļas
statistiķa/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas (turpmāk - daļa) kompetencē
ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana nodokļu ieņēmumu analīzes, nodokļu administrēšanas procesu
analīzes jomās un nodokļu jomas taktiskā līmeņa risku vadībā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- spējā strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt atsevišķu nodokļu plaisu segmentu novērtēšanu ar statistiskām
metodēm
- ar statiskām metodēm identificēt kopīgās pazīmes nodokļu plaisa
novērtēšanas procesā identificētajiem augsta riska nodokļu maksātājiem
- grupēt nodokļu maksātājus ar statistiskām metodēm
- veidot regresijas modeļus un analizēt šos modeļus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- iespēju apgūt lielo datu apstrādes un analīzes metodes
- iespēju radoši strādāt, risinot nestandarta problēmas
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- specializētām zināšanām statistikā
- labām datorprasmēm un iemaņām strādāt ar liela apjoma informāciju
Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.6. saime "Statistika", IIIA
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 888 līdz 1128 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NARVD_MNSN_S_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/80.AKK7
"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz
lektora amatiem STUDIJU PROGRAMMĀS "PAVĀRMĀKSLA" UN
"UZŅĒMĒJDARBĪBA"
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 25. maijam.
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds)
- teicamas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- praktiskā darba stāžs nozarē tiks uzskatīts par priekšrocību
- pedagoģiska izglītība vai pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību
- publikācijas un pētnieciskā darbība tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba devējs piedāvā:
- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā
- darba līgumu uz 6 gadiem
- stabilu atalgojumu un sociālas garantijas
- kvalifikācijas celšanas iespējas/apmācību
- profesionālo kolektīva atbalstu
Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžas
lietvedībā vai jānosūta elektroniski šādi dokumenti: direktoram adresēts
iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un lektora amata
pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum
Vitae) Europass
formātā.
Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.
Sazināsimies ar 2. kārtas kandidātiem.
OP 2018/80.AKK8
"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz KOLEDŽAS
DIREKTORS amatu
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 25. maijam.
Prasības kandidātiem:
- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība pedagoģijā, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tūrisma un viesmīlības uzņēmumu vadībā un B programma pedagoģijā vismaz 72
stundu apjomā
- darba pieredze vadošā amatā
- pedagoģiskā pieredze
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī
- vadības prasmes
- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus
- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva
- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā
projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā, tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba devējs piedāvā:
- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā
- darba līgumu uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (atbilstoši MK noteikumiem) un sociālas garantijas
- iespēju ceļot ārpus Latvijas
Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžai
vai jānosūta elektroniski šādi dokumenti: valdei adresēts iesniegums par
piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un direktora amata pretendenta
dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum
Vitae) Europass
formātā.
Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.
Sazināsimies ar 2. kārtas kandidātiem.
OP 2018/80.AKK9
"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz LIETVEŽA
amatu
Prasības kandidātiem:
- lietveža profesionālā kvalifikācija vai profesionālā vai augstākā
izglītība, kuras ietvaros apgūtas prasmes izstrādāt un
noformēt dokumentus, kā arī nodrošināt to apriti uzņēmumā
- praktiskā darba stāžs izglītības iestādes lietvedības daļā tiks uzskatīts
par priekšrocību
- teicamas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- vēlme strādāt komandā un dalīties ar savu pieredzi
- spēja strādāt patstāvīgi un uzņemties atbildību
Darba devējs piedāvā:
- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā
- stabilu atalgojumu un sociālas garantijas
- kvalifikācijas celšanas iespējas/apmācību
- profesionālo kolektīva atbalstu
Kandidātiem ir jānosūta uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv
šādi dokumenti:
- direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto
vakanci
- studiju programmas vadītāja amata pretendenta dzīves un darba gājuma
apraksts (Curriculum Vitae).
OP 2018/80.AKK10
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu Cēsu filiālē - nodarbinātības aģents/-e (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- pieredze darbā ar datoru (MS Word,
Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR,
2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 747,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Cēsu filiālē
Pļavu ielā 3A, Cēsīs, LV-4101, vai jānosūta uz e-pasta adresi cesis@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64127772, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu
izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā
kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts
punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Cēsu filiālē.
OP 2018/80.AKK11
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām
Atomfizikas un spektroskopijas institūtā:
- uz vienu pētnieka amata vietu - fizika, medicīniskā fizika
Vēstures un filozofijas fakultātē:
- uz vienu pētnieka amata vietu - vēsture, vispārīgā vēsture
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā
sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 21. maijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālruni 67033990.
OP 2018/80.AKK12
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Valsts
finanšu daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 900-1050 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darba vietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- vispārējās valdības sektora ceturkšņa finanšu kontu aprēķinu veikšana
atbilstoši Eiropas kontu sistēmas metodoloģijas prasībām, iegūto rezultātu
analīze
- vispārējās valdības sektora ceturkšņa finanšu kontu laikrindu uzturēšana,
pārrēķinu veikšana metodoloģisku izmaiņu gadījumā
- aprēķinos izmantoto datu avotu un metožu detalizētu aprakstu sagatavošana
un regulāra aktualizēšana
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
līdzīgā jomā
- darba pieredze finanšu vai grāmatvedības jomā
- makroekonomisko procesu, īpaši valsts finanšu, pārzināšana
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office lietojumprogrammas: Word, Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas
apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes,
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
(veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/80.AKK13
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties
pretendentus Informācijas un sakaru nodrošinājuma nodaļas galvenā/-ās informācijas sistēmu administratora/-es amatam
Galvenie uzdevumi:
- plānot un realizēt NMP dienesta informācijas sistēmu attīstības projektus
- sniegt atbalstu sistēmu lietotājiem par sistēmu izmantošanu (RVS Horizon, WebHorizon vai
darbinieku pašapkalpošanās portāls Hop, Microstrategy
- atskaišu rīks)
- uzskaitīt problēmas NMP dienesta problēmu pieteikumu reģistrā
- nodrošināt sistēmu problēmu novēršanu un novēršanas koordināciju
Nepieciešamā profesionālā izglītība un kompetences:
- augstākā izglītība (vēlama informācijas tehnoloģiju vai uzņēmējdarbības
jomā)
- pieredze lietotāju atbalsta nodrošināšanā
- spēja risināt informācijas tehnoloģiju problēmas
- prasme analizēt un dokumentēt informācijas sistēmu procesus un ar tiem
saistītos jautājumus
- spēja patstāvīgi un operatīvi pieņemt lēmumus, kā arī racionāli organizēt
savu darbu
- spēja strādāt stresa situācijās
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- nepieciešamas RVS Horizon zināšanas
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē, iespēju sniegt personīgu
ieguldījumu neatliekamās medicīniskās palīdzības attīstībā.
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta
iemaksas un līdzmaksājumiem
- atsaucīgus darba kolēģus
Vakantajam amatam noteikta 19.5. amata saime IVA līmenis un
12. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.
Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2018. gada 27. aprīlim aicinām sūtīt
uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011, 67337057.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.
OP 2018/80.AKK14
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties
pretendentus Medicīniskās kvalifikācijas un mācību centra galvenā/-ās speciālista/-es amatam
Galvenie uzdevumi:
- kvalifikācijas uzturēšanas un pilnveidošanas pasākumu plānošana,
organizēšana un koordinēšana neatliekamās medicīniskās palīdzības (turpmāk -
NMP) dienesta personālam, kas nodrošina NMP
- atbalsta sniegšana dokumentu projektu, prezentāciju sagatavošanā, datu
uzskaitē un apkopošanā, sadarbojoties ar Medicīniskās kvalifikācijas un mācību
centra (turpmāk - Centra) un citu struktūrvienību darbiniekiem, Centram
noteikto uzdevumu sekmīgai nodrošināšanai
Nepieciešamā profesionālā izglītība un kompetences:
- pirmā līmeņa augstākā profesionālā medicīniskā izglītība
- ārsta palīga kompetencēm atbilstošas zināšanas un prasmes
- pieredze kvalifikācijas pilnveidošanas pasākumu plānošanā, organizēšanā,
koordinēšanā
- prasme dokumentu pārvaldībā, sanāksmju protokolu u.c. dokumentu projektu
sagatavošanā
- teicama valsts valodas prasme, labas angļu un krievu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus par kompetencē esošiem jautājumiem un
racionāli organizēt darbu, strādāt komandā
- prasmes darbā ar datora MS Office programmām (Word,
Excel, PowerPoint, Outlook) lietotāja līmenī un
biroja tehniku
- prasme formulēt un pamatot viedokli
- lietišķas saskarsmes prasmes
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē, iespēju sniegt personīgu
ieguldījumu neatliekamās medicīniskās palīdzības attīstībā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta iemaksas
un līdzmaksājumiem
- atsaucīgus darba kolēģus
Vakantajam amatam noteikta 35. amata saime II līmenis un 9. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.
Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2018. gada 2. maijam aicinām sūtīt
uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67337011, 67337063.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.