Laidiens: 23.04.2018., Nr. 81
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/81.AKK1
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Sabiedrības integrācijas departamenta Sabiedrības
integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta
ierēdņa amatu (divas amata vietas) vietu uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- sagatavot tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un citu dokumentu
projektus sabiedrības integrācijas politikas jomā
- uzturēt pastāvīgu saikni ar integrācijas politikā definētajām mērķa grupām
un tās pārstāvošām nevalstiskajām organizācijām, kā arī vākt, klasificēt un
apkopot informāciju par tām
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs, komisijās, padomēs, darba grupās
un pasākumos, kā arī nepieciešamības gadījumā nodrošināt to organizēšanu
- sadarbībā ar citām valsts un pašvaldību institūcijām vākt, apkopot,
analizēt un izvērtēt informāciju un sagatavot ziņojumus, informāciju
publicēšanai ministrijas mājaslapā, kā arī citus informatīvos
materiālus par sabiedrības integrācijas jautājumiem
- atbilstoši nodaļas kompetencei nodrošināt projektu īstenošanu un finanšu
izlietojuma uzraudzību
- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sagatavot atbildes uz
tiem nodaļas kompetences ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs vai humanitārajās zinātnēs
- vismaz 6 (sešu) mēnešu darba pieredze sadarbībā ar valsts un/vai
pašvaldību institūcijām un nevalstiskām organizācijām pilsoniskās sabiedrības
attīstības un/vai sociālajos jautājumos
- labas zināšanas par sabiedrības integrācijas jautājumiem nacionālā un
starptautiskā līmenī
- izpratne par sabiedrības daudzveidības izpausmēm un kultūras dažādību
jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass
valodu pašnovērtējuma tabulai: http://www.europass.lv/valodu-pase)
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas dokumentu projektu izstrādē
- vēlamas zināšanas projektu ieviešanas īstenošanas un finanšu uzraudzības
jautājumos
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darba vietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", II līmenis,
9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1121 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 2. maijam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā
Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir līdz 2018. gada
2. maijam), vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv
šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Sabiedrības integrācijas
un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu
(divas amata vietas)":
- motivēta pieteikuma vēstule;
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot
atbilstoši Europass CV standarta formai
(pieejama: http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds);
- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes
apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv);
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu
pievienot.
Tālrunis uzziņām 67330207.
OP 2018/81.AKK2
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - budžeta
padomnieks/-e Fiskālās politikas departamenta Ekonomisko un finanšu lietu
nodaļā Latvijas Republikas Pastāvīgajā pārstāvniecībā Eiropas Savienībā
(darbavieta Briselē)
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas veido un vada
politikas ietvaru, nodrošina fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā
līmenī un saistīto interešu aizstāvību Eiropas Savienības līmenī un citos
starptautiskos formātos.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, tiesību vai sociālajās zinātnēs
- teicamas angļu valodas zināšanas (franču valodu zināšanas tiks uzskatītas
par priekšrocību)
- vismaz 3 gadu pieredze darbā ar valsts budžeta vai Eiropas Savienības (ES)
budžeta veidošanu, kā arī pieredze darbā ar ES politiku jautājumiem
- pieredze vadošā darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze starptautiskā vidē, tai skaitā sadarbībā ar ES institūciju un
citu ES dalībvalstu pārstāvjiem
- detalizētas zināšanas par ES budžeta veidošanu, pieņemšanas procesiem un
ieviešanu/izpildi
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- spēja analizēt liela apjoma datus
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Ekonomisko un finanšu lietu nodaļas Latvijas Republikas Pastāvīgajā
pārstāvniecībā Eiropas Savienībā kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt
dinamisku darbu un šādus galvenos amata pienākumus:
- piedalīties ES Ministru padomes budžeta komitejas, pašu resursu un
krāpšanas apkarošanas darba grupu sanāksmēs, kā arī steidzamo jautājumu
risināšanai izveidotajās ārkārtas un citās darba grupās, analizēt tur
izskatāmos jautājumus, pārstāvēt šajās sanāksmēs Latvijas Republikas nacionālās
intereses un pozīciju
- dibināt sadarbības attiecības un aktīvi sadarboties ar pārējām ES
dalībvalstīm, kā arī uzturēt ciešus kontaktus ar Eiropas Komisijas, Padomes
Ģenerālsekretariāta, Eiropas Parlamenta un citu iestāžu un organizāciju
pārstāvjiem nozares politikas jautājumu ietvaros, nodrošināt informācijas
pieejamību iesaistītajām un atbildīgajām struktūrvienībām, apzināt un analizēt
ES lēmumu pieņemšanas procedūras un darba metodes savas kompetences ietvaros
- sniegt padomus un informatīvo atbalstu Latvijas Republikas pastāvīgajam
pārstāvim jautājumos, kas skar ES ikgadējo un daudzgadu budžetu un pašu
resursus, kā arī krāpšanas apkarošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- stabilu atalgojumu un darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba
devējiem Latvijā
- starptautisku pieredzi, interesantu un dinamisku darbu, pārstāvot Latvijas
Republikas nacionālās intereses un pozīciju
- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas iesniegt Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv, tālrunis uzziņām
67095611) šādus dokumentus:
- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību)
- Curriculum Vitae
(CV), iekļaujot kontaktinformāciju
- izglītību apliecinoša dokumenta un svešvalodu prasmes apliecinoša
dokumenta kopijas
- kandidāts, kurš augstāko izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno
dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas
- apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (informācija Finanšu ministrijas mājaslapas
sadaļā "Karjera")
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/81.AKK3
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz
lietveža (civilais darbinieks) amata vietu Psihodiagnostikas
centrā uz noteiktu laiku (darbavieta Rīgā, Krustabaznīcas ielā 9)
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- vidēja profesionālā izglītība
- vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze lietvedības jomā
- latviešu valodas zināšanas atbilstoši augstākajam C līmenim, labas
angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar MS Office programmām
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt dokumentu plūsmas apriti, sistematizēšanu un glabāšanu
- reģistrēt dokumentus un veikt dokumentu atbilstības izvērtēšanu
noteiktajām dokumentu noformēšanas prasībām, pieņemt lēmumu par dokumentu
sākotnējo virzību
- sniegt konsultācijas un atbalstu centra vadībai un darbiniekiem, asistējot
ikdienas darbos
- veikt centra ienākošo zvanu un e-pastu koordinēšanu, pieraksta uz
psiholoģisko izpēti administrēšanu
Mēs iedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu Valsts pārvaldē
- pilnu darba slodzi un kvalifikācijas celšanas iespējas
- sociālās garantijas (t. sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši
Valsts pārvaldē noteiktajam
- amats klasificēts 18.3. amata saimes II līmenī ar mēnešalgu
atbilstoši 7. mēnešalgu grupai no 675 EUR līdz 996 EUR (pirms nodokļu
nomaksas) atkarībā no profesionālas pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu
kopijas - iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma pavēlniecības
Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56, LV-1004, vai
atsūtīt uz e-pastu: aija.jansone@mil.lv. Tālr.
papildu informācijai 67804443.
OP 2018/81.AKK4
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas vecākais eksperts (uz
noteiktu (ierēdņa prombūtnes) laiku)
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vismaz trīs gadu pieredze darbā jurista amatā
valsts pārvaldē
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- zināšanas administratīvajās tiesībās
- vēlamas zināšanas par Aizsardzības ministrijas, Aizsardzības ministrijas
padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā Nacionālo bruņoto spēku, uzdevumiem un
struktūru
- labas analītiskās spējas
- labas datorprogrammu lietotājprasmes (MS Office programmas)
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus, kā arī spēja darboties komandā
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus un atbalstīt Aizsardzības ministrijas
struktūrvienības un padotības iestādēs tiesību aktu izstrādē
- piedalīties tiesību aktu projektu virzīšanā (tajā skaitā Ministru kabineta
komitejas un Ministru kabineta sēdēs, kā arī Saeimas atbildīgajās komisijās)
- veikt tiesību aktu projektu un dokumentu juridisko izvērtējumu
- līdzdarboties tiesību aktu projektu izstrādāšanas plānošanas un
koordinēšanas jautājumos
- sagatavot atbilžu projektus uz Aizsardzības ministrijai adresētajiem
personu iesniegumiem un sūdzībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu jurista darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
1052 EUR līdz 1382 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms
nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla
nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz
e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/81.AKK5
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā
departamenta Starptautisko tiesību nodaļas vecākā referenta amatu (uz noteiktu
(ierēdņa prombūtnes) laiku)
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu
valodas tests)
- vēlama pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē
- vēlama pieredze starptautisko publisko tiesību jomas līgumu izstrādē
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt
uzticētos uzdevumus
- labas datorprogrammu lietotājprasmes
Galvenie pienākumi:
- izskatīt un analizēt citu ministriju (institūciju) sagatavotos tiesību
aktu projektus un dokumentus starptautisko tiesību jomā un sagatavot atzinumus
par tiem
- nodrošināt tiesisko bāzi Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto
spēku daudzpusējai sadarbībai aizsardzības jomā
- nodrošināt tiesisko bāzi Nacionālo bruņoto spēku vienību līdzdalībai
starptautiskajās operācijās
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 835 EUR
līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes
un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K. Valdemāra
ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/81.AKK6
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku)
Juridiskajā departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar juridiskajiem
dokumentiem
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
Amata pienākumi:
- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu
piemērošanu sagatavošana un sniegšana
- ar disciplinārlietu ierosināšanu saistīto darbību nodrošināšana
- eksaminācijas komisijas darba nodrošināšana
- statistikas datu un tiesu prakses maksātnespējas jomā apkopošana un
iegūtās informācijas analīze
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
OP 2018/81.AKK7
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS DARBAM AR PROJEKTIEM (uz
nenoteiktu laiku) Juridiskajā departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar finanšu projektiem
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās
zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Amata pienākumi:
- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu
piemērošanu sagatavošana un sniegšana
- finanšu projektu ietvaros pieejamā finansējuma apgūšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
OP 2018/81.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu -
Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Informācijas
vadības nodaļas Informācijas vadības speciālists (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- pieņemt, reģistrēt, klasificēt dokumentus, nodrošināt to iekšējo virzību
un nosūtīt dokumentus saskaņā ar Biroja dokumentu pārvaldības sistēmu, kā arī
piedalīties dokumentu pārvaldības un arhivēšanas sistēmas uzturēšanā un
pilnveidošanā
- administrēt elektronisko dokumentu vadības sistēmu, konsultēt un apmācīt
Biroja darbiniekus tās lietošanā
- veikt informācijas apstrādi informācijas sistēmu reģistru uzturēšanai,
aktualizēšanai un arhivēšanai
- nodrošināt atbilžu sniegšanu uz Birojā saņemtajiem pieprasījumiem par
būvniecības informācijas sistēmas reģistru datiem, kā arī uz iesniegumiem un
sūdzībām savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinībās, tiesību
zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmām vai citām
informācijas sistēmām
- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā valsts pārvaldē
- labas komunikācijas prasmes darbā ar klientiem
- spēja un prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un
noformēt dokumentus, izmantojot lietišķās rakstības stilu
- spēja ievērot un kontrolēt dokumentu izpildes termiņus
- spēja izmantot informācijas datubāzes, datorprogrammas un biroja tehniku
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR
pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles
birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un
informācijas pārvaldības departamenta Informācijas vadības nodaļas Informācijas
vadības speciālista amata konkursam" līdz 2018. gada 3. maijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
16. maijam.
Uzziņas pa tālruni 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/81.AKR1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Kontroles nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā uz
nenoteiktu laiku no 2018. gada 11. aprīļa ir iecelta BEĀTE GUSĀROVA.
OP 2018/81.AKR2
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2018. gada 22. martā
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Ziemeļlatgales pārvaldes inspektora veterinārās uzraudzības jomā amatu
(viena amata vieta uz noteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/81.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 16. aprīlī
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Taktisko uzdevumu daļas Latgales taktisko
uzdevumu nodaļas inspektora amatā ir iecelts VALDIS KOTĀNS.
OP 2018/81.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 17. aprīlī
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenās personāla
speciālistes amatā ir iecelta SANDRA EMĪLIJA DAUGULE.
OP 2018/81.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 17. aprīlī
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas
Pirmās nodaļas galvenā jurista amatā ir iecelts VARIS TROKŠA.
OP 2018/81.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenā
nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.