Laidiens: 25.04.2018., Nr. 83
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/83.AKK1
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu Medicīnas fakultātē:
- uz vienu docenta amata vietu - farmācija, farmakognozija
- uz vienu lektora amata vietu - medicīna, dzemdniecība un
ginekoloģija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā
sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 25. maijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
OP 2018/83.AKK2
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus,
būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei,
objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu
nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām
atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -
AUSTRUMLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES EIROPAS SAVIENĪBAS
TIEŠO MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rēzeknē
Pienākumi:
- veikt Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā (EPS) iesniegto atbalsta
pretendentu iesniegumu administrēšanu
- izvērtēt un pieņemt lēmumus par Eiropas Savienības Tiešo maksājumu un citu
atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu vai noraidīšanu
- informēt atbalsta pretendentus par iespējām saņemt dažādus atbalsta veidus
un maksājumus
- analizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju, kā āri veikt precīzu darbu
ar dokumentiem
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikas vai lauksaimniecības jomā
- divu gadu profesionālā pieredze, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā
atbilstoši darbības jomai, t. sk. zināšanas par aktualitātēm
lauksaimniecībā un Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un mehānismiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- pieredze darbā ar kartogrāfisko materiālu un datubāzēm
Ja atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies, sūtot CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Vecākais referents
Rēzeknē" un izglītības apliecinoša dokumenta kopiju Personāla daļai 15
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981,
vai Rēzeknē, Brāļu Skrindu ielā 11, LV-4601, tālr.
uzziņām 26177741, 67027697, 27877187.
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta 1. daļu,
jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/83.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes
Administratīvo strīdu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances
uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu,
lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- labas zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu
normatīvo aktu jomā un tiesību aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus par sākotnējiem lēmumiem
administratīvo pārkāpumu lietās, lēmumiem par izpildes nodrošināšanas līdzekļu
piemērošanu, lēmumiem par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu, par nodarīto
zaudējumu atlīdzināšanu un citiem strīdiem
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta
adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss_uz_JPSIP_ASD_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu"
17. panta pirmās daļas prasībām.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/83.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Starptautisko un lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas daļas
Koordinācijas un uzraudzības nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības
un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlams
ekonomikā (finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- komunicēt ar starptautiskajiem uzņēmumiem un to intereses pārstāvošajām
organizācijām un iestādēm, sniegt nepieciešamo atbalstu/konsultācijas, t. sk. angļu
valodā
- veikt nodokļu maksātāju pieteikumu dalībai padziļinātās sadarbības
programmā izvērtēšanu, programmas dalībnieku uzraudzību
- veikt Eiropas Savienības dalībvalstu un trešo valstu personu reģistrāciju,
maksājumu uzskaiti un informācijas apmaiņu ar Eiropas Savienības dalībvalstīm
PVN īpašā režīma (MOSS) ietvaros
- sagatavot informatīvos materiālus, t. sk. ievietošanu VID mājaslapā,
kā arī lasīt seminārus
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās, ņemt aktīvu dalību
ārzemju komandējumos
- lietot un attīstīt teicamas saskarsmes un sadarbības prasmes
- iespēju izmantot savu iniciatīvu un radošumu, spēju strādāt komandā
- izmantot un attīstīt prasmi uzstāties auditorijas priekšā, argumentēt un
izteikties pārliecinoši gan mutvārdos, gan rakstiski
- uzturēt komunikāciju ar VID struktūrvienībām un sadarbības partneriem
- pielietot un attīstīt prasmi plānot darba laiku un uzdevumus
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701
līdz 1311 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_SLNMAD_KUN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/83.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas Risku vadības nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas (turpmāk - daļa) kompetencē
ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana nodokļu ieņēmumu analīzes, nodokļu administrēšanas procesu
analīzes jomās un nodokļu jomas taktiskā līmeņa risku vadībā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlama
sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, dabaszinātnēs, matemātikā vai
informācijas tehnoloģijās
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word,
Excel
- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt risku analīzi un novērtēt veikto pasākumu funkcionālo efektivitāti
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm
un organizācijām pēc pieprasījuma
- izstrādāt un aktualizēt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektus un pārstāvēt tos izskatīšanas
procesā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- interesantu darbu ar nodokļu administrēšanu saistīto risku vadībā
- iespēju dot savu ieguldījumu nodokļu administrēšanas procesu pilnveidošanā
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju apgūt ārvalstu praksi risku vadības jomā
- attīstīt prasmes darbā ar lieliem datu masīviem
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem:
- ar zināšanām finanšu uzskaites datu analīzē un prasmi strādāt ar liela
apjoma informāciju
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana",
III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 858 līdz
1300 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NARVD_RVN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/83.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Resursu attīstības pārvaldības daļas finanšu speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības,
arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, humanitārajās vai dabaszinātnēs,
matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- praktiska pieredze finanšu datu apstrādes, analīzes un vadības jomā vai
grāmatvedības jomā vai publisko iepirkumu jomā vai liela apjoma informācijas
apstrādē ne mazāk kā divi gadi
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes un rast risinājumus
sarežģītās situācijās
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- plānot nodrošinājuma jomas finansējumu, strukturēt un izstrādāt budžeta
plānu, nosakot līgumsaistību izpildei nepieciešamo finansējumu, analizējot
iepriekšējos gados piešķirtā finansējuma izlietojumu un apkopojot citu VID
struktūrvienību sniegto informāciju par VID struktūrvienību vajadzībām
- analizēt informāciju par nodrošinājuma jomas budžeta izlietojumu,
sagatavot budžeta grozījumus
- izstrādāt nodrošinājuma jomas iepirkuma plānu, tā grozījumus
- veikt saņemto darījumu attaisnojuma dokumentu uzskaiti, noteikt tiem atbilstošu finansējuma klasifikatorus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. apakšsaime "Finanšu analīze
un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 1001 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP_RAPD_FS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/83.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Resursu attīstības pārvaldības daļas vecākā/-ās
eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības,
arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, humanitārajās vai dabaszinātnēs,
matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- praktiska pieredze finanšu datu apstrādes, analīzes un vadības jomā vai
grāmatvedības jomā vai publisko iepirkumu jomā vai liela apjoma informācijas
apstrādē (ne mazāk kā divi gadi)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes un rast risinājumus
sarežģītās situācijās
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izstrādāt nodrošinājuma jomas iepirkuma plānu, tā grozījumus
- plānot nodrošinājuma jomas finansējumu, koordinēt plāna izmaiņas un
kontrolēt izlietojumu
- aktualizēt un izstrādāt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentus,
analizēt un novērtēt VID darbību nodrošinājuma jomā
- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu,
informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu izvērtēšanā un atzinumu sniegšanā
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus, metodiskos materiālus
un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana",
III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP_RAPD_VE_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/83.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Normatīvo aktu ievērošanas kontroles
daļas Pirmās un Trešās nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, MS
Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_NAIKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likumam "Par Valsts ieņēmumu dienestu"
17. panta pirmās daļas prasībām.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/83.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Tirdzniecības un akcīzes
kontroles daļas, Uzņēmējdarbības kontroles daļas un Ražošanas kontroles daļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (6 vakances uz nenoteiktu
laiku un 3 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts
noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos
par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības
kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu,
lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta
adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NKP_TEM_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībā.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/83.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un
muitas policijas pārvaldes Muitas lietu izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas
nodaļas vecākā/-ās izmeklētāja/-as ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku un 3 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē
ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts
ieņēmumu un muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlama
ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un
apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē
- pieredze noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā (ne mazāk kā
divi gadi)
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
- spēja strādāt ar liela apjomu un daudzveidīgu
informāciju, prasme to analizēt
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem muitas
lietu jomā
- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami
noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz
konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt
kriminālprocesu
- izpildīt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus, sagatavot palīdzības
lūgumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1 apakšsaime "Izmeklēšana", IIB
līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NMPP_MLID_1IN_VI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".