Laidiens: 26.04.2018., Nr. 84

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/84.AKK1

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija izsludina konkursu uz Studiju programmu direkcijas vadītāja vietnieka darbā ar docētājiem amatu uz noteiktu laiku

Darba pamatpienākumi:

- nodrošina JVLMA docētājiem darba un dokumentācijas organizāciju

- nodrošina informācijas pieejamību JVLMA docētājiem par studiju plāniem, tarifikācijas izmaiņām, telpu plānojumu kontaktstundu un pārbaudījumu norisei; kontaktstundu un pārbaudījumu sarakstiem, rīkojumu saturu tarifikāciju un pārbaudījumu komisijas sastāva jautājumos u. c. informāciju

- nodrošina studiju darba plānošanu

- veic Akadēmiskās padomes sekretāra pienākumus saskaņā ar JVLMA Satversmi un Nolikumu par gala pārbaudījumiem

- plāno un nodrošina JVLMA Tālākizglītības kursu norisi un dokumentācijas organizāciju

- risina nestandarta problēmsituācijas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība

- labas saskarsmes prasmes

- darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze augstākās izglītības institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas augstskolu darbību reglamentējošajos normatīvajos aktos

- atbildības sajūta un spēja patstāvīgi veikt uzticētos darba pienākumus

- spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus par situācijai atbilstošu rīcību

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet)

- teicamas latviešu valodas zināšanas un vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu radošā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Kontaktpersona: Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Personāldaļas vadītāja Anita Grasmane, tālrunis 26168477.

Ja redzat sevi šajā amatā, lūdzu, nosūtiet uz e-pasta adresi Anita.Grasmane@jvlma.lv vai iesniedziet personīgi Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Personāldaļā (111. telpā) Rīgā, K. Barona ielā 1, LV-1050, darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi "Studiju programmu direkcijas vadītāja vietnieks darbā ar docētājiem" līdz 2018. gada 7. maijam.


OP 2018/84.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļas draudzīgajai komandai pievienoties komunikablu un atsaucīgu kolēģi jaunākā arhivāra/-es amatā (uz nenoteiktu laiku)

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļa nodrošina Uzņēmumu reģistra reģistrācijas un lietvedības lietu, kā arī metodisko materiālu uzkrāšanu, apstrādi, uzskaiti, pieejamību un saglabāšanu.

Galvenie pienākumi:

- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās lietas

- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas

- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus

- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām

- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai iznīcināšanai

- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- labas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze arhīvā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 462,00 EUR (7. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2 un Starta ielā 1

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/84.AKK3

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās virsmežniecības Ādažu nodaļas Carnikavas apgaitas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2018/84.AKK4

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Pirmajā uzraudzības departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu sagatavošana u. c.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.


OP 2018/84.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārvalstu investīciju piesaistes nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Ekonomikas ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, gudrs un izaicinājumiem gatavs kolēģis darbam Ārvalstu investīciju piesaistes nodaļā.

Tavs darbs būs piesaistīt ārvalstu investīcijas Latvijā. Darba pienākumos būs tiešais darbs ar investoriem, tai skaitā investoru uzrunāšana un investīciju piedāvājuma sagatavošana. Veicot darba pienākumus, nepieciešams uzrunāt un apkalpot stratēģiski nozīmīgus investīciju projektus, kā arī identificēt nišas, kurās Latvijai būtu potenciāls piesaistīt investīcijas, veicināt Latvijas kā investīciju galamērķa atpazīstamību, bet - pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešami tavi priekšlikumi un idejas efektīvas ārvalstu investīciju piesaistes politikas īstenošanai.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai vadībzinātnēs (ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)

- teicamas angļu valodas zināšanas (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana), vēlamas otras svešvalodas prasmes

- komunikācijas prasmes, analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba koordinēšanas un sadarbības iemaņas

- praktiskā darba pieredze un zināšanas projektu vadībā, mārketingā un zīmolvadībā tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas par politikas plānošanas dokumentu izstrādi, komerctiesībām un investīciju piesaistes veicināšanas politikas aspektiem tiks uzskatītas par priekšrocību

Piedāvājam:

- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- iegūt vērtīgu pieredzi investīciju piesaistē, mārketingā, kā arī politikas veidošanā

- atalgojumu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai 1006-1647 euro

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/84.AKK6

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā audita nodaļas auditora/-es amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (vēlams ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē), kas papildināta ar speciālajām zināšanām iekšējā audita semināros un/vai profesionālās kvalifikācijas kursos

- pieredze iekšējo auditu veikšanā

- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs (ne mazāk kā 3 gadi)

- zināšanas grāmatvedībā, finanšu analīzē un kontrolē

- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli

- labas organizatoriskas iemaņas un komunikācijas prasmes

- labas datora lietotāja prasmes

Galvenie amata pienākumi: iekšējo auditu veikšana ministrijā un tās padotības iestādēs, kā arī kapitālsabiedrībās, kurās ministrija ir kapitāla daļu turētāja. Sagatavot ziņojumus auditos un pārbaudes lietās, sniegt ieteikumus atklāto problēmu novēršanai, uzraudzīt neatbilstību likvidēšanu.

Piedāvājam:

- interesantu, izaicinājumiem bagātu darbu

- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

- mēnešalgu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai (no 940 euro līdz 1287 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/84.AKK7

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, lai modernizētu statistikas datu apkopošanas sistēmu, kas ir saskaņota gan no statistikas sagatavošanas metodoloģijas, gan informācijas tehnoloģiju viedokļa, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Administratīvo datu apstrādes daļas Datubāzes analītiķis/-e (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 900-1050 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- darbs ar liela apjoma datu masīviem - integrēšana datubāzē, datu pārbaude, sagatavošana un nodošana lietotājiem

- datu plūsmas analīze un dokumentēšana

- analītiskās informācijas sagatavošana

- piedalīšanās informācijas sistēmu testēšanā

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnē, statistikā vai ekonomikā

- pieredze darbā ar statistisko datu vai cita veida strukturētas informācijas apstrādi

- labas analītiskās prasmes

- kompetence un pieredze IT jautājumu risināšanā (prasību apzināšana, prasību formulēšana informācijas sistēmu izstrādē, sistēmu testēšana)

- padziļinātas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Word, Excel, Access, PowerPoint)

- angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/84.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: zinātnes jomas politikas plānošana, ieviešana, uzraudzība un ietekmes novērtēšana, izmantojot Nacionālās zinātniskās darbības informācijas sistēmu (turpmāk - NZDIS).

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot analītisko informāciju par Latvijas zinātni, izmantojot NZDIS saturu, kā arī īstenot politikas plānošanas vajadzības, piedaloties NZDIS satura un funkciju attīstībā

- veikt zinātnes jomas politikas plānošanu, ieviešanu, uzraudzību un ietekmes novērtēšanu

- koordinēt bāzes finansējuma piešķiršanu zinātniskajām institūcijām un zinātniskās darbības attīstības finansējuma piešķiršanu augstskolām un koledžām

- sagatavot jaunās politikas iniciatīvas

- sniegt informāciju un pārskatus Ministru prezidentam un valdībai par zinātnisko darbību Latvijā

- koordinēt finanšu un statistikas jomas ekspertu darbu

- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē departamenta kompetences jomās

- piedalīties atzinumu sagatavošanā par citu ministrijas struktūrvienību, ministrijas padotībā esošo iestāžu, kā arī citu valsts un pašvaldības institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetences ietvaros

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši savai kompetencei

- piedalīties vietējos un ārzemju pasākumos (tostarp konferencēs, semināros, sapulcēs, sanāksmēs, sēdēs, darba grupās), kas tā vai citādi skar departamenta darbību vai atsevišķas tā interesējošas sfēras

- savas kompetences ietvaros sagatavot informāciju dažāda veida pārskatiem un atskaitēm pēc departamenta direktora vietnieka finanšu un statistikas jautājumos pieprasījuma

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un/vai analītisku pārskatu izstrādē

- matemātiskās zināšanas

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- zināšanas par politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par juridisko dokumentu sagatavošanu

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1647 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes III līmenī, 12. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā valsts pārvaldē augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai citu relevantu darba pieredzi, kā arī pieredzi politikas plānošanas dokumentu un/vai analītisku pārskatu izstrādē, norādot periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta norādītā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākais eksperts".

Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās šādi:

- pirmajā kārtā notiks amata pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, amata pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai!

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālrunis uzziņām 67047832.


OP 2018/84.AKK9

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Dizaina tehnoloģiju institūts / Materiālzinātnes nozare, Tekstila un apģērbu tehnoloģijas apakšnozare

- pētnieks - 1 vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

- rektoram adresētu iesniegums par piedalīšanos konkursā;

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapā sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr. 67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/84.AKR1

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz Juridiskā departamenta juriskonsulta amatu uz nenoteiktu laiku beidzies bez rezultāta.


OP 2018/84.AKR2

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Dokumentu pārvaldības departamenta Ministru kabineta sēžu nodrošināšanas nodaļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018. gada 5. marta iecelta INESE VANAGA.


OP 2018/84.AKR3

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta jurista amatā uz nenoteiktu laiku no 2018. gada 3. aprīļa iecelts DAINIS PUDELIS.


OP 2018/84.AKR4

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts pārvaldes politikas departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018. gada 16. aprīļa iecelta KATRI VINTIŠA.


OP 2018/84.AKR5

Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursa rezultātā 2018. gada 23. aprīlī Juridiskā departamenta juriskonsultes valsts civildienesta ierēdnes amatā ir iecelta SANTA ELEKSE.


OP 2018/84.AKR6

Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursa rezultātā 2018. gada 23. aprīlī Analītiskā departamenta ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā ir iecelta LIENE BAUMANE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)