Laidiens: 27.04.2018., Nr. 85

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/85.AKK1

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu konkursu uz Astronomijas institūta direktora/-es amatu

Prasības direktora amata pretendentiem/-ēm:

- pieredze administratīvajā darbā un pētniecības projektu vadībā

- pieredze observatoriju darba vadībā un organizēšanā (ne mazāka par 5 gadiem)

- darba pieredze zinātnisko institūciju zinātniskajās padomēs

- pieredze starptautisku projektu sagatavošanā un vadībā

- pieredze sadarbībā ar starptautiskajām organizācijām Astronomijas institūta darbības jomās

Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē 82. p. un iesniegt institūta attīstības un turpmākās vadības programmu 2018.-2021. gadam.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 27. maijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033987 vai 67033990.


OP 2018/85.AKK2

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS REFERENTS Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un investīciju uzraudzības nodaļā (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu vadībā

- vēlama praktiskā darba pieredze kapitālsabiedrību darbības analīzē un uzraudzībā un finanšu analīzes jautājumos

- zināšanas un izpratne par finanšu analīzes metodēm, vēlamas zināšanas grāmatvedībā

- zināšanas un izpratne par publisko personu kapitālsabiedrību pārvaldību

- angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- labas plānošanas un darba organizēšanas prasmes un ētiskums

- labas datorprasmes, ļoti labas MS Excel prasmes darba pienākumu veikšanai

Galvenie pienākumi:

- veikt kapitālsabiedrību finansiālās darbības uzraudzību, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību

- izvērtēt kapitālsabiedrību sagatavoto gada finansiālās darbības un rezultatīvo rādītāju plānus

- analizēt kapitālsabiedrību finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus

- izvērtēt kapitālsabiedrību vidēja termiņa stratēģijas

- sagatavot un sniegt citu informāciju par kapitālsabiedrību darbību, tai skaitā starptautiskām institūcijām

Mēs piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanu

- profesionāli izaicinošu darbu veselības nozarē pārmaiņu procesā

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/85.AKK3

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmaceitiskās darbības atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis un galvenie pienākumi: veikt pārraudzībā esošo ārstniecības iestāžu un uzņēmumu darbības novērtēšanu atbilstoši Eiropas Savienībā pieņemtajiem standartiem cilvēka asiņu, audu, šūnu un orgānu izmantošanas jomā.

Darbs saistīts ar regulāriem komandējumiem Latvijā (10-15 dienas/gadā).

Profesijas kods: 242209.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība sabiedrības veselībā vai medicīnā (ārsta grāds vai māszinību maģistrs)

- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze medicīnā, biomedicīnā

- vēlamas auditora prasmes un praktiskā darba pieredze

- teicamas latviešu valodas, labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)

- labas prasmes darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

Priekšroka tiks dota kandidātiem ar zināšanām un pieredzi:

- ārstniecības nozares regulējuma (likumi, Ministru kabineta noteikumi ārstniecības jomā) piemērošanā

- ārstniecības iestāžu darbības kontrolē un/vai uzraudzībā

- administratīvā procesa likuma piemērošanā

Augsti novērtēsim:

- prasmi secīgi un strukturēti izklāstīt domas rakstveidā

- precizitāti, analītisku domāšanu, spēju izmantot zināšanas plašā kontekstā

- spēju patstāvīgi piedāvāt risinājumus sarežģītās problēmsituācijās, pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- spēju strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasmi organizēt savu darbu, labas saskarsmes, sadarbības spējas

- vēlme nepārtraukti apgūt jaunas zināšanas un profesionāli pilnveidoties

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amatam noteikts 26. saimes "Kontrole un uzraudzība" 3. apakšsaimes "Privātpersonu kontrole" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 1052 euro, 2. kategorija - līdz 1209 euro, 3. kategorija - līdz 1382 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2018. gada 18. maijam lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2018/85.AKK4

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta Efektivitātes un drošuma izvērtēšanas nodaļas Izmaiņu un robežproduktu sektora eksperts (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu izvērtēšanu.

Profesijas kods: 2422 10.

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu pieteikumus un tiem pievienotos dokumentus

- izvērtēt datus, kas raksturo ar I un II tipa izmaiņām pieteikto izmaiņu zāļu lietošanas drošumā un efektivitātē atbilstību normatīvo aktu prasībām, ņemot vērā zāļu farmakoloģisko, toksikoloģisko un klīnisko raksturojumu, ziņojumus par zāļu izraisītajām blakusparādībām un citu informāciju

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība medicīnā vai maģistra grāds bioloģijā vai klīniskā farmakoloģijā

- pieredze zāļu reģistrācijas jomā tiks vērtēta kā priekšrocība

- prasme analizēt informāciju un izdarīt secinājumus

- latviešu valodas zināšanas - augstākā līmeņa 1. pakāpe (C1); angļu valodas zināšanas - vidējā līmeņa 2. pakāpe (B2)

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, analītiska domāšana, spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme efektīvi organizēt savu darbu

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme strādāt ar MS Word, MS Excel

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas paaugstināšanas un izaugsmes iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 9. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 835 euro, 2. kategorija - līdz 1015 euro, 3. kategorija - līdz 1190 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2018. gada 18. maijam lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2018/85.AKK5

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā.

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Liepājā vai Ventspilī (pēc ierēdņa izvēles))

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus

- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu samaksai

- paredzēti atsevišķi darba braucieni uz Liepāju (ja pamata darbavieta Ventspilī) vai Ventspili (ja pamata darbavieta Liepājā)

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu un administratīvo procesu

- krievu sarunvalodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- labas plānošanas un komunikācijas spējas

- vēlama pieredze normatīvo aktu piemērošanā

- vēlamas zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (Rūpniecības iela 23, Rīga, 1. stāvs), iesniegt personīgi Liepājas reģionālajā vides pārvaldē (Jaunā Ostmala 2, Liepāja) vai Ventspils reģionālajā vides pārvaldē (Dārzu iela 2, Ventspils) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Darba intervija paredzēta Liepājā. Tālr. uzziņām 67084203, 67084218.


OP 2018/85.AKK6

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā.

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu - Vides resursu pārvaldības departamenta Zemes dzīļu pārvaldības daļas vecākais eksperts uz noteiktu laiku (1 vakance uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas zemes dzīļu izmantošanas jomā un valsts pārvaldē

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 655 līdz 900 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt iesniegumus un sagatavot zemes dzīļu izmantošanas licences, atradņu pases un derīgo izrakteņu ieguves limitus

- saskaņot derīgo izrakteņu ieguves projektus

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība dabas zinātnēs. Izglītība vides zinātnē vai ģeoloģijā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, valsts pārvaldē, darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- prasme un vēlēšanās strādāt individuāli un komandā

- labas komunikācijas prasmes

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- augsta atbildības izjūta un labas plānošanas spējas

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Zemes dzīļu pārvaldības daļas vecākais eksperts"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203, 67084232.


OP 2018/85.AKK7

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Jelgavas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Jelgavā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 675,00 EUR līdz 797,00 EUR (bruto)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Pamatpienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- sagatavot un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Personāla daļai Lāčplēša ielā 70A, Rīgā, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz Jelgavas RN KAD inspektora amatu") vai uz e-pastu: personal@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 63022568.


OP 2018/85.AKK8

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ. Nr. 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu - Personāla un procesu vadības departamenta Vadības sistēmu nodaļas risku vadības speciālists (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams vadības zinātnēs, kvalitātes vadībā, ekonomikā)

- praktiskā darba pieredze risku vadības jomā

- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi u. c.) izstrādē

- zināšanas risku vadības, kvalitātes un procesu vadības jomā

- izpratne par iekšējās kontroles sistēmu un tās darbības novērtēšanas principiem

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā, kā arī ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

- teicamas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) darbības risku identifikāciju, novērtēšanu, uzskaiti un vadību

- veikt incidentu (risku īstenošanās gadījumu) reģistrāciju un uzskaiti

- kontrolēt risku vadības plānu izpildi

- novērtēt risku vadības sistēmas, efektivitāti un spēju sasniegt izvirzītos mērķus, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem pilnveidojumiem un piedalīties to īstenošanā

- uzraudzīt SPKC iekšējās kontroles sistēmas darbību atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sniegt priekšlikumus nodaļas vadītājam SPKC iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai, nepieciešamo normatīvo aktu izstrādāšanai

- sniegt atbalstu vadības sistēmas ieviešanā, procesu aprakstu un citu kvalitātes sistēmu reglamentējošo dokumentu izstrādē un aktualizācijā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no 800,00 EUR (bruto) un piešķirtai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 15. maijam sūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Risku vadības speciālista amata vakance".

Uzziņas pa tālruni 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.


OP 2018/85.AKK9

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 940 līdz 1263 euro (bruto)

- profesionālo izaugsmi un iespēju iegūt starptautisku pieredzi, piedaloties Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes darba grupās

- iespēju piedalīties kvalifikācijas celšanas apmācībās ārzemēs

- sociālās garantijas, kā arī veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība bioloģijā vai vides zinātņu specialitātē

- darba pieredze līdzīgā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīvajiem aktiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un orientācija uz attīstību

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- augu aizsardzības līdzekļu ekotoksikoloģiskā novērtēšana atbilstoši reģistrācijas nosacījumiem un to ietekmes uz dzīvajiem organismiem izvērtēšana

- pētījumu un citas informācijas izvērtēšana un novērtējumu sagatavošana

- dalība Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes izveidotajās darba grupās

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2018/85.AKK10

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz vienu darbinieka amata vietu - būvinženieris/-e Būvniecības departamenta Būvprojektu izstrādes nodaļā

Vispārējie darba pienākumi:

- piedalīties esošo objektu apsekošanā

- sagatavot sākotnējos materiālus projektēšanas uzdevumu sagatavošanai un tālākai projektēšanas darbu organizēšanai

- izskatīt un izvērtēt būvprojektu inženierrisinājumu sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem, pozitīva lēmuma gadījumā izdarīt saskaņojumu uz projektu dokumentācijas

- izstrādāt vai sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajos aktos noteiktām prasībām

Prasības kandidātiem:

- augstākā tehniskā izglītības būvniecības jomā

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze attiecīgajā jomā

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu, kā arī vēlme un spēja strādāt komandā

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- labas latviešu valodas zināšanas

- vienas svešvalodas (krievu, angļu valoda) valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī

- MS Office (arī AutoCad) programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 20. maijam (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs.


OP 2018/85.AKK11

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests ir veselības ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku neatliekamās medicīniskās palīdzības un katastrofu medicīnas jomā.

Veselības ministrija sadarbībā ar Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestu (reģ. Nr. 90009029104, www.nmpd.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta direktora vietnieks operatīvajos jautājumos

Galvenie pienākumi:

- pārraudzīt vienotu neatliekamās medicīniskās palīdzības izsaukumu pieņemšanu un neatliekamās medicīniskās palīdzības procesa operatīvo vadību

- koordinēt nepārtrauktas neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanu, analizēt un pilnveidot neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanas operatīvo procesu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds un sertifikāts par tiesībām praktizēt neatliekamajā medicīnā, anestezioloģijā vai reanimatoloģijā)

- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā

- zināšanas un pieredze par normatīvo aktu izstrādi

- zināšanas un pieredze projektu vadībā, to sagatavošanā, koordinācijā un ieviešanā

- pieredze komandas darba organizēšanā un vadīšanā

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlamas vēl vienas svešvalodas zināšanas

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta direktora vietnieka operatīvajos jautājumos amatam noteikta 5. amatu saime "Ārstniecība" 5.4. apakšsaime VI D līmenis (15. mēnešalgu grupa - mēnešalgas maksimālais apmērs līdz 2353 euro, mēnešalgas apmērs tiek noteikts atbilstoši profesionālajai pieredzei).

Pretendentiem 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus pieteikuma dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta direktora vietnieka operatīvajos jautājumos amatu"), ievietojot tos slēgtā aploksnē un personīgi iesniedzot Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv:

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauts arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam);

3) augstāko izglītību, profesionālo kvalifikāciju un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;

4) pretendenta redzējumu par neatliekamās medicīniskās palīdzības pakalpojuma nodrošinājuma procesa vadību un efektivitāti (ne vairāk kā 2000 vārdu).

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības ministrija informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, kontaktinformācija: Laktas iela 8, Rīga, LV-1013.

Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2018/85.AKK12

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles vadītāja vietnieks/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība

- darba pieredze vadītāja amatā vismaz divi gadi, vēlams valsts pārvaldē

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par valsts politiku nodarbinātības jomā

- zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā

- zināšanas par personāla vadības procesiem

- organizatoriskas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- labas komunikācijas un prezentēšanas prasmes

- vismaz divu svešvalodu zināšanas

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint, HORIZON) un biroju tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: organizēt, koordinēt un kontrolēt filiāles darbību par darba tirgus jautājumiem, sadarbību ar sociālajiem partneriem un darba devējiem, lai nodrošinātu Nodarbinātības aģentūras mērķu sasniegšanu atbilstoši noteiktajai stratēģijai, izvirzītajiem mērķiem un nodarbinātības politikai valstī. Veidot un uzturēt sadarbību ar valsts un pašvaldību institūcijām, uzņēmējiem, izglītības iestādēm u. c. sadarbības partneriem par jaunu darba vietu izveidošanu un jaunumiem izglītības jomā. Organizēt, kontrolēt un nodrošināt aktīvo un preventīvo bezdarba samazināšanas pasākumu īstenošanu, t. sk. slēgt līgumus ar darba devējiem un pasākumu īstenotājiem. Apkopot, analizēt un aktualizēt datus par bezdarba situāciju filiāles administratīvajā teritorijā, bezdarbnieku iesaistīšanos pasākumos un pasākumu finanšu informāciju.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 771,00 EUR, 2. kategorija: 914,00 EUR, 3. kategorija: 1052,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2018/85.AKK13

Valsts policija, reģistrācijas Nr. 90000099040, ir iekšlietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura atbilstoši kompetencei īsteno valsts politiku noziedzības apkarošanas un sabiedriskās kārtības un drošības aizsardzībā, kā arī personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībā.

Valsts policija izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka amatu - Galvenās administratīvās pārvaldes Juridiskā biroja Normatīvo aktu analīzes un izstrādes nodaļas JURISTS/-E (viena vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (jurista profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim)

- vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, līgumu un atzinumu sagatavošanā

- labas analītiskās spējas, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus, kā arī nodrošināt to sekmīgu virzību

- sniegt atbalstu Valsts policijas struktūrvienībām to nozares kompetencē esošo normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- sagatavot atzinumus par Valsts policijas struktūrvienību vai citu iestāžu (institūciju) izstrādātajiem normatīvajiem aktiem

- sagatavot starpresoru vienošanās projektus

- piedalīties Valsts policijas un citu iestāžu (institūciju) organizētajās darba grupās un komisijās

Piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- mēnešalgu atbilstoši darbinieka kategorijai - no 940 līdz 1120 euro (pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes termiņa beigām)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija/-as ar norādi "JURISTS_NAAIN_KONKURSS" jāiesniedz Valsts policijā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: cv@vp.gov.lv, adrese: Čiekurkalna 1. līnija, k-4, Rīga, LV-1026. Informācija pa tālruni 67075424.

Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts policija informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija.


OP 2018/85.AKK14

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu Iekšējā auditā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk - Regula) 37. panta 5. punktā minētajiem kritērijiem

- pieredze un zināšanas datu aizsardzības jomā

- pieredze iekšējā audita darbā

- vēlama datu aizsardzības speciālista kvalifikācija

- analītiska domāšana, spēja pastāvīgi plānot un organizēt savu darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- izpratne par informācijas tehnoloģiju vadības jomas jautājumiem

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, koordinēt un organizēt ministrijas kā pārziņa personas datu aizsardzības drošības pasākumus noteiktajās atbildības jomās (piemēram, piedalīties personas datu drošības stratēģijas izstrādē un īstenošanā, sniegt atbalstu pārziņa drošības risku identificēšanā, analīzē un pasākumu ieviešanā risku mazināšanai un novēršanai, organizēt un pārraudzīt iestādes darbu personas datu aizsardzības jomā, izstrādāt priekšlikumus iestādes drošības pasākumu pilnveidošanai, sniegt atbalstu iekšējo normatīvo aktu un citu iekšēju dokumentu projektu izstrādē)

- informēt un konsultēt pārzini, apstrādātāju un/vai darbiniekus, kuri veic personas datu apstrādi, par viņu pienākumiem saskaņā ar Regulu un citiem Eiropas Savienības vai dalībvalstu normatīvajiem aktiem par datu aizsardzību

- uzraudzīt, vai tiek ievērota Regula un citi Eiropas Savienības vai dalībvalstu noteikumi par datu aizsardzību un/vai pārziņa, un/vai apstrādātāja politika saistībā ar personas datu aizsardzību, tostarp pienākumu sadali, apstrādes darbībās iesaistīto darbinieku informēšanu un apmācību

- sadarboties ar uzraudzības iestādi un būt par kontaktpersonu jautājumos, kas saistīti ar personas datu apstrādi

- konsultēt iestādes darbiniekus jautājumos, kas saistīti ar personas datu aizsardzības drošības pasākumiem

- informēt ministriju par ietekmes novērtējuma izstrādes nepieciešamību, sniedzot metodisku un konsultatīvu atbalstu.

- veikt ietekmes novērtējuma pēcpārbaudi un tā atbilstību Regulas un citiem Eiropas Savienības vai dalībvalstu noteikumiem par datu aizsardzību

- veikt ministrijas, Latvijas Republikas diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības ārvalstīs un padotības iestāžu pamatdarbības, vadības un atbalsta sistēmu auditus saskaņā ar valsts sekretāra apstiprināto iekšējā audita gada plānu

- palīdzēt ieviest sistemātisku, disciplinētu pieeju, lai novērtētu un uzlabotu riska vadības, kontroles un pārvaldības procesu efektivitāti

- novērtēt, vai informācijas tehnoloģiju pārvaldība ministrijā veicina ministrijas stratēģiju izpildi un mērķu sasniegšanu

Darbinieka amatam noteikta: 16. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 940 līdz 1160 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/85.AKR1

Veselības ministrija informē, ka Kapitālsabiedrību un nozares budžeta un investīciju nodaļas vecākā referenta amata konkurss noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/85.AKR2

Veselības ministrija informē, ka Nozares budžeta plānošanas departamenta vecākā referenta amata konkurss noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/85.AKR3

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģijas un metodoloģijas departamenta procesu pārvaldības vadītājas amatā iecelta INA KARLIVĀNE.


OP 2018/85.AKR4

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkurss uz Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas referenta amata vietu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/85.AKR5

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu karantīnas departamenta Fitosanitārās uzraudzības daļas vecākās ekspertes amatā iecelta ILZE KLAUŽA.


OP 2018/85.AKR6

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu karantīnas departamenta Fitosanitārās uzraudzības daļas vecākās ekspertes amatā iecelta JEVGEŅIJA KĀRKLIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)