Laidiens: 27.04.2018., Nr. 85
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/85.AKK1
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
atklātu konkursu uz Astronomijas institūta direktora/-es amatu
Prasības direktora amata pretendentiem/-ēm:
- pieredze administratīvajā darbā un pētniecības projektu vadībā
- pieredze observatoriju darba vadībā un organizēšanā (ne mazāka par 5
gadiem)
- darba pieredze zinātnisko institūciju zinātniskajās padomēs
- pieredze starptautisku projektu sagatavošanā un vadībā
- pieredze sadarbībā ar starptautiskajām organizācijām Astronomijas
institūta darbības jomās
Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši Nolikuma par
akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē 82. p. un iesniegt institūta attīstības un turpmākās
vadības programmu 2018.-2021. gadam.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 27. maijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personālvadības departamentā
Raiņa bulvārī 19, 127. telpā, Rīgā, LV-1586.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Universitāte.
Papildu informācija pa tālr. 67033987 vai 67033990.
OP 2018/85.AKK2
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina konkursu uz
ierēdņa amatu - VECĀKAIS REFERENTS Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un
investīciju uzraudzības nodaļā (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās
Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības,
izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu vadībā
- vēlama praktiskā darba pieredze kapitālsabiedrību darbības analīzē un
uzraudzībā un finanšu analīzes jautājumos
- zināšanas un izpratne par finanšu analīzes metodēm, vēlamas zināšanas
grāmatvedībā
- zināšanas un izpratne par publisko personu kapitālsabiedrību pārvaldību
- angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- labas plānošanas un darba organizēšanas prasmes un ētiskums
- labas datorprasmes, ļoti labas MS
Excel prasmes darba pienākumu veikšanai
Galvenie pienākumi:
- veikt kapitālsabiedrību finansiālās darbības uzraudzību, izvirzīto
darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību
- izvērtēt kapitālsabiedrību sagatavoto gada finansiālās darbības un
rezultatīvo rādītāju plānus
- analizēt kapitālsabiedrību finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus
- izvērtēt kapitālsabiedrību vidēja termiņa stratēģijas
- sagatavot un sniegt citu informāciju par kapitālsabiedrību darbību, tai
skaitā starptautiskām institūcijām
Mēs piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanu
- profesionāli izaicinošu darbu veselības nozarē pārmaiņu procesā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14 kalendāro dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības
ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/85.AKK3
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmaceitiskās darbības atbilstības
novērtēšanas nodaļas vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis un galvenie pienākumi: veikt pārraudzībā esošo ārstniecības iestāžu
un uzņēmumu darbības novērtēšanu atbilstoši Eiropas Savienībā pieņemtajiem
standartiem cilvēka asiņu, audu, šūnu un orgānu izmantošanas jomā.
Darbs saistīts ar regulāriem komandējumiem Latvijā (10-15 dienas/gadā).
Profesijas kods: 242209.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība sabiedrības veselībā vai medicīnā
(ārsta grāds vai māszinību maģistrs)
- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze medicīnā, biomedicīnā
- vēlamas auditora prasmes un praktiskā darba pieredze
- teicamas latviešu valodas, labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
(runāt, lasīt, rakstīt)
- labas prasmes darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)
- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība
Priekšroka tiks dota kandidātiem ar zināšanām un pieredzi:
- ārstniecības nozares regulējuma (likumi, Ministru kabineta noteikumi
ārstniecības jomā) piemērošanā
- ārstniecības iestāžu darbības kontrolē un/vai uzraudzībā
- administratīvā procesa likuma piemērošanā
Augsti novērtēsim:
- prasmi secīgi un strukturēti izklāstīt domas rakstveidā
- precizitāti, analītisku domāšanu, spēju izmantot zināšanas plašā kontekstā
- spēju patstāvīgi piedāvāt risinājumus sarežģītās problēmsituācijās,
pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- spēju strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasmi organizēt savu darbu,
labas saskarsmes, sadarbības spējas
- vēlme nepārtraukti apgūt jaunas zināšanas un profesionāli pilnveidoties
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amatam noteikts 26. saimes "Kontrole un uzraudzība"
3. apakšsaimes "Privātpersonu kontrole" IV līmenis un
11. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons
atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz
1052 euro, 2. kategorija - līdz
1209 euro, 3. kategorija - līdz
1382 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2018. gada
18. maijam lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā,
LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2018/85.AKK4
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta
Efektivitātes un drošuma izvērtēšanas nodaļas Izmaiņu un robežproduktu sektora
eksperts (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: nodrošināt zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu
izvērtēšanu.
Profesijas kods: 2422 10.
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu pieteikumus un tiem
pievienotos dokumentus
- izvērtēt datus, kas raksturo ar I un II tipa izmaiņām pieteikto izmaiņu
zāļu lietošanas drošumā un efektivitātē atbilstību normatīvo aktu prasībām,
ņemot vērā zāļu farmakoloģisko, toksikoloģisko un klīnisko raksturojumu,
ziņojumus par zāļu izraisītajām blakusparādībām un citu informāciju
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība medicīnā vai maģistra grāds bioloģijā vai klīniskā
farmakoloģijā
- pieredze zāļu reģistrācijas jomā tiks vērtēta kā priekšrocība
- prasme analizēt informāciju un izdarīt secinājumus
- latviešu valodas zināšanas - augstākā līmeņa 1. pakāpe (C1);
angļu valodas zināšanas - vidējā līmeņa 2. pakāpe (B2)
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, analītiska domāšana, spēja
strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme efektīvi organizēt
savu darbu
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme strādāt ar MS Word, MS Excel
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas paaugstināšanas un izaugsmes iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis
un 9. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - līdz 835 euro, 2. kategorija - līdz
1015 euro,
3. kategorija - līdz 1190 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2018. gada 18. maijam
lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2018/85.AKK5
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā.
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors
(1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Liepājā vai Ventspilī (pēc ierēdņa
izvēles))
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms
nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus
- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu samaksai
- paredzēti atsevišķi darba braucieni uz Liepāju (ja pamata darbavieta
Ventspilī) vai Ventspili (ja pamata darbavieta Liepājā)
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu un administratīvo procesu
- krievu sarunvalodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- labas plānošanas un komunikācijas spējas
- vēlama pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- vēlamas zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10
dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Administratīvo sodu
piemērošanas daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības
daļā (Rūpniecības iela 23, Rīga, 1. stāvs), iesniegt personīgi Liepājas
reģionālajā vides pārvaldē (Jaunā Ostmala 2, Liepāja) vai Ventspils reģionālajā
vides pārvaldē (Dārzu iela 2, Ventspils) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Darba intervija paredzēta Liepājā. Tālr.
uzziņām 67084203, 67084218.
OP 2018/85.AKK6
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā.
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu -
Vides resursu pārvaldības departamenta Zemes dzīļu pārvaldības daļas vecākais
eksperts uz noteiktu laiku (1 vakance uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas zemes dzīļu
izmantošanas jomā un valsts pārvaldē
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 655 līdz 900 euro pirms nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt iesniegumus un sagatavot zemes dzīļu izmantošanas licences,
atradņu pases un derīgo izrakteņu ieguves limitus
- saskaņot derīgo izrakteņu ieguves projektus
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība dabas zinātnēs.
Izglītība vides zinātnē vai ģeoloģijā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, valsts pārvaldē, darbā ar
vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- prasme un vēlēšanās strādāt individuāli un komandā
- labas komunikācijas prasmes
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- augsta atbildības izjūta un labas plānošanas spējas
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10
dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Zemes dzīļu pārvaldības
daļas vecākais eksperts"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs)
vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67084203, 67084232.
OP 2018/85.AKK7
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Jelgavas reģionālās
nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Jelgavā)
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 675,00 EUR līdz 797,00 EUR (bruto)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Pamatpienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem
un valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams
tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek
apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu
apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams
tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as. Pretendentiem, kuri
izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās
apdrošināšanas aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju.
Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un
praktisko uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Personāla daļai Lāčplēša ielā
70A, Rīgā, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz Jelgavas RN KAD inspektora
amatu") vai uz e-pastu: personal@vsaa.lv. Tālr.
uzziņām 63022568.
OP 2018/85.AKK8
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ.
Nr. 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu -
Personāla un procesu vadības departamenta Vadības sistēmu nodaļas risku vadības
speciālists (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs (vēlams vadības zinātnēs, kvalitātes vadībā, ekonomikā)
- praktiskā darba pieredze risku vadības jomā
- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi u. c.)
izstrādē
- zināšanas risku vadības, kvalitātes un procesu vadības jomā
- izpratne par iekšējās kontroles sistēmu un tās darbības novērtēšanas
principiem
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt
patstāvīgi un komandā, kā arī ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- teicamas datorprasmes MS Office (Word,
Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) darbības risku
identifikāciju, novērtēšanu, uzskaiti un vadību
- veikt incidentu (risku īstenošanās gadījumu) reģistrāciju un uzskaiti
- kontrolēt risku vadības plānu izpildi
- novērtēt risku vadības sistēmas, efektivitāti un spēju sasniegt izvirzītos
mērķus, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem pilnveidojumiem un
piedalīties to īstenošanā
- uzraudzīt SPKC iekšējās kontroles sistēmas darbību atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
- sniegt priekšlikumus nodaļas vadītājam SPKC iekšējās kontroles sistēmas
pilnveidošanai, nepieciešamo normatīvo aktu izstrādāšanai
- sniegt atbalstu vadības sistēmas ieviešanā, procesu aprakstu un citu
kvalitātes sistēmu reglamentējošo dokumentu izstrādē un aktualizācijā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu komandā
- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no 800,00 EUR (bruto)
un piešķirtai kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), augstāko
izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada
15. maijam sūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv
ar norādi "Risku vadības speciālista amata vakance".
Uzziņas pa tālruni 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles
centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.
OP 2018/85.AKK9
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības departamenta Augu
aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 940 līdz 1263 euro (bruto)
- profesionālo izaugsmi un iespēju iegūt starptautisku pieredzi, piedaloties
Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes darba grupās
- iespēju piedalīties kvalifikācijas celšanas apmācībās ārzemēs
- sociālās garantijas, kā arī veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
beigām
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
bioloģijā vai vides zinātņu specialitātē
- darba pieredze līdzīgā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīvajiem aktiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un orientācija
uz attīstību
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- augu aizsardzības līdzekļu ekotoksikoloģiskā
novērtēšana atbilstoši reģistrācijas nosacījumiem un to ietekmes uz dzīvajiem
organismiem izvērtēšana
- pētījumu un citas informācijas izvērtēšana un novērtējumu sagatavošana
- dalība Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes
izveidotajās darba grupās
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2018/85.AKK10
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz vienu darbinieka amata vietu - būvinženieris/-e Būvniecības
departamenta Būvprojektu izstrādes nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- piedalīties esošo objektu apsekošanā
- sagatavot sākotnējos materiālus projektēšanas uzdevumu sagatavošanai un
tālākai projektēšanas darbu organizēšanai
- izskatīt un izvērtēt būvprojektu inženierrisinājumu
sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem, pozitīva lēmuma gadījumā izdarīt
saskaņojumu uz projektu dokumentācijas
- izstrādāt vai sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajos
aktos noteiktām prasībām
Prasības kandidātiem:
- augstākā tehniskā izglītības būvniecības jomā
- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze attiecīgajā jomā
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu, kā arī
vēlme un spēja strādāt komandā
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- labas latviešu valodas zināšanas
- vienas svešvalodas (krievu, angļu valoda) valodas zināšanas vismaz
sarunvalodas līmenī
- MS Office
(arī AutoCad)
programmu pārzināšana lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 20. maijam
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu
laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts
aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs.
OP 2018/85.AKK11
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests ir veselības ministra
pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
neatliekamās medicīniskās palīdzības un katastrofu medicīnas jomā.
Veselības ministrija sadarbībā ar Neatliekamās medicīniskās palīdzības
dienestu (reģ. Nr. 90009029104, www.nmpd.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta direktora vietnieks
operatīvajos jautājumos
Galvenie pienākumi:
- pārraudzīt vienotu neatliekamās medicīniskās palīdzības izsaukumu
pieņemšanu un neatliekamās medicīniskās palīdzības procesa operatīvo vadību
- koordinēt nepārtrauktas neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanu,
analizēt un pilnveidot neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanas
operatīvo procesu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds un sertifikāts par
tiesībām praktizēt neatliekamajā medicīnā, anestezioloģijā vai reanimatoloģijā)
- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
- zināšanas un pieredze par normatīvo aktu izstrādi
- zināšanas un pieredze projektu vadībā, to sagatavošanā, koordinācijā un
ieviešanā
- pieredze komandas darba organizēšanā un vadīšanā
- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlamas vēl vienas svešvalodas
zināšanas
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta direktora vietnieka
operatīvajos jautājumos amatam noteikta 5. amatu saime "Ārstniecība"
5.4. apakšsaime VI D līmenis (15. mēnešalgu grupa - mēnešalgas
maksimālais apmērs līdz 2353 euro, mēnešalgas apmērs tiek noteikts atbilstoši
profesionālajai pieredzei).
Pretendentiem 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus pieteikuma dokumentus (ar
norādi "Pieteikums konkursam uz Neatliekamās medicīniskās palīdzības
dienesta direktora vietnieka operatīvajos jautājumos amatu"), ievietojot
tos slēgtā aploksnē un personīgi iesniedzot Neatliekamās medicīniskās
palīdzības dienestā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai nosūtot elektroniski uz
e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv:
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauts arī apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae)
(atbilstoši Europass CV standartam);
3) augstāko izglītību, profesionālo kvalifikāciju un svešvalodu
zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents
uzskata par nepieciešamu pievienot;
4) pretendenta redzējumu par neatliekamās medicīniskās palīdzības
pakalpojuma nodrošinājuma procesa vadību un efektivitāti (ne vairāk kā 2000
vārdu).
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Veselības ministrija informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Neatliekamās medicīniskās palīdzības
dienests, kontaktinformācija: Laktas iela 8, Rīga, LV-1013.
Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2018/85.AKK12
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu -Nodarbinātības valsts aģentūras
Rīgas reģionālās filiāles vadītāja vietnieks/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
- darba pieredze vadītāja amatā vismaz divi gadi, vēlams valsts pārvaldē
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas par valsts politiku nodarbinātības jomā
- zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā
- zināšanas par personāla vadības procesiem
- organizatoriskas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes
- labas komunikācijas un prezentēšanas prasmes
- vismaz divu svešvalodu zināšanas
- pieredze darbā ar datoru (MS Word,
Excel, PowerPoint, HORIZON) un biroju tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: organizēt, koordinēt un kontrolēt
filiāles darbību par darba tirgus jautājumiem, sadarbību ar sociālajiem
partneriem un darba devējiem, lai nodrošinātu Nodarbinātības aģentūras mērķu
sasniegšanu atbilstoši noteiktajai stratēģijai, izvirzītajiem mērķiem un
nodarbinātības politikai valstī. Veidot un uzturēt sadarbību ar valsts un
pašvaldību institūcijām, uzņēmējiem, izglītības iestādēm u. c. sadarbības
partneriem par jaunu darba vietu izveidošanu un jaunumiem izglītības jomā.
Organizēt, kontrolēt un nodrošināt aktīvo un preventīvo bezdarba samazināšanas
pasākumu īstenošanu, t. sk. slēgt līgumus ar darba devējiem un
pasākumu īstenotājiem. Apkopot, analizēt un aktualizēt datus par bezdarba
situāciju filiāles administratīvajā teritorijā, bezdarbnieku iesaistīšanos
pasākumos un pasākumu finanšu informāciju.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 771,00 EUR, 2. kategorija:
914,00 EUR, 3. kategorija: 1052,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz
e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu
izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā
kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu
punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2018/85.AKK13
Valsts policija, reģistrācijas Nr. 90000099040, ir iekšlietu ministra
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura atbilstoši kompetencei īsteno
valsts politiku noziedzības apkarošanas un sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzībā, kā arī personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībā.
Valsts policija izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka amatu -
Galvenās administratīvās pārvaldes Juridiskā biroja Normatīvo aktu analīzes un
izstrādes nodaļas JURISTS/-E (viena vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (jurista
profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim)
- vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, līgumu un atzinumu sagatavošanā
- labas analītiskās spējas, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus, kā arī nodrošināt to
sekmīgu virzību
- sniegt atbalstu Valsts policijas struktūrvienībām to nozares kompetencē
esošo normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- sagatavot atzinumus par Valsts policijas struktūrvienību vai citu iestāžu
(institūciju) izstrādātajiem normatīvajiem aktiem
- sagatavot starpresoru vienošanās projektus
- piedalīties Valsts policijas un citu iestāžu (institūciju) organizētajās
darba grupās un komisijās
Piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu atbilstoši darbinieka kategorijai - no 940 līdz 1120 euro (pirms
nodokļu nomaksas pēc pārbaudes termiņa beigām)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopija/-as ar norādi "JURISTS_NAAIN_KONKURSS" jāiesniedz
Valsts policijā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: cv@vp.gov.lv,
adrese: Čiekurkalna 1. līnija, k-4, Rīga, LV-1026. Informācija pa tālruni
67075424.
Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts policija informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija.
OP 2018/85.AKK14
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu Iekšējā auditā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679
(2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz
personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu
95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk - Regula) 37. panta
5. punktā minētajiem kritērijiem
- pieredze un zināšanas datu aizsardzības jomā
- pieredze iekšējā audita darbā
- vēlama datu aizsardzības speciālista kvalifikācija
- analītiska domāšana, spēja pastāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- izpratne par informācijas tehnoloģiju vadības jomas jautājumiem
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, koordinēt un organizēt ministrijas kā pārziņa personas datu
aizsardzības drošības pasākumus noteiktajās atbildības jomās (piemēram,
piedalīties personas datu drošības stratēģijas izstrādē un īstenošanā, sniegt
atbalstu pārziņa drošības risku identificēšanā, analīzē un pasākumu ieviešanā
risku mazināšanai un novēršanai, organizēt un pārraudzīt iestādes darbu
personas datu aizsardzības jomā, izstrādāt priekšlikumus iestādes drošības
pasākumu pilnveidošanai, sniegt atbalstu iekšējo normatīvo aktu un citu iekšēju
dokumentu projektu izstrādē)
- informēt un konsultēt pārzini, apstrādātāju un/vai darbiniekus, kuri veic
personas datu apstrādi, par viņu pienākumiem saskaņā ar Regulu un citiem
Eiropas Savienības vai dalībvalstu normatīvajiem aktiem par datu aizsardzību
- uzraudzīt, vai tiek ievērota Regula un citi Eiropas Savienības vai
dalībvalstu noteikumi par datu aizsardzību un/vai pārziņa, un/vai apstrādātāja
politika saistībā ar personas datu aizsardzību, tostarp pienākumu sadali,
apstrādes darbībās iesaistīto darbinieku informēšanu un apmācību
- sadarboties ar uzraudzības iestādi un būt par kontaktpersonu jautājumos,
kas saistīti ar personas datu apstrādi
- konsultēt iestādes darbiniekus jautājumos, kas saistīti ar personas datu
aizsardzības drošības pasākumiem
- informēt ministriju par ietekmes novērtējuma izstrādes
nepieciešamību, sniedzot metodisku un konsultatīvu atbalstu.
- veikt ietekmes novērtējuma pēcpārbaudi un tā atbilstību Regulas un citiem
Eiropas Savienības vai dalībvalstu noteikumiem par datu aizsardzību
- veikt ministrijas, Latvijas Republikas diplomātiskās un konsulārās
pārstāvniecības ārvalstīs un padotības iestāžu pamatdarbības, vadības un
atbalsta sistēmu auditus saskaņā ar valsts sekretāra apstiprināto iekšējā
audita gada plānu
- palīdzēt ieviest sistemātisku, disciplinētu pieeju, lai novērtētu un
uzlabotu riska vadības, kontroles un pārvaldības procesu efektivitāti
- novērtēt, vai informācijas tehnoloģiju pārvaldība ministrijā veicina
ministrijas stratēģiju izpildi un mērķu sasniegšanu
Darbinieka amatam noteikta: 16. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 940 līdz 1160 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas
kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/85.AKR1
Veselības ministrija informē, ka Kapitālsabiedrību un
nozares budžeta un investīciju nodaļas vecākā referenta amata konkurss
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/85.AKR2
Veselības ministrija informē, ka Nozares budžeta plānošanas
departamenta vecākā referenta amata konkurss noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/85.AKR3
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģijas un
metodoloģijas departamenta procesu pārvaldības vadītājas amatā iecelta INA
KARLIVĀNE.
OP 2018/85.AKR4
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkurss uz
Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas
referenta amata vietu ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/85.AKR5
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu
karantīnas departamenta Fitosanitārās uzraudzības daļas vecākās ekspertes amatā
iecelta ILZE KLAUŽA.
OP 2018/85.AKR6
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu
karantīnas departamenta Fitosanitārās uzraudzības daļas vecākās ekspertes amatā
iecelta JEVGEŅIJA KĀRKLIŅA.