Laidiens: 09.05.2018., Nr. 90
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/90.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties jaunus kolēģus Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es
ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku
Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un
profesionalitāte.
Juridiskā nodaļa nodrošina dokumentu atbilstību iestādes mērķiem, normatīvo
aktu prasībām, vispārējiem tiesību principiem, starptautisko tiesību normām,
tiesu praksei un juridiskās tehnikas prasībām un pilnveido tiesisko bāzi jomās,
kas saistītas ar Uzņēmumu reģistra darbību, kā arī sekmē vienveidīgu tiesību
piemērošanas praksi Uzņēmumu reģistra kompetences jomā un nodrošina iestādes
struktūrvienības ar juridisku atbalstu un interešu pārstāvību tiesu iestādēs.
Galvenie pienākumi:
- sagatavot rakstveida atbilžu projektus uz saņemtajiem iesniegumiem
- sagatavot galvenā valsts notāra lēmumu projektus
- sagatavot un aktualizēt Uzņēmumu reģistra metodiskos norādījumus par
Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu
- konsultēt Uzņēmumu reģistra nodarbinātos par Uzņēmumu reģistra
kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu
- pārstāvēt Uzņēmumu reģistru tiesā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās
- zināšanas lietvedībā
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- precizitāte
- labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 833,00 EUR (10. mēnešalgu grupa), un,
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt
vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga,
Pērses iela 2, vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs
atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis
ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2,
Rīga.
OP 2018/90.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties jaunus kolēģus Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es
ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku
Mums svarīgi, ka tev piemīt labas plānošanas un organizēšanas prasmes un
ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte.
Juridiskā nodaļa nodrošina dokumentu atbilstību iestādes mērķiem, normatīvo
aktu prasībām, vispārējiem tiesību principiem, starptautisko tiesību normām,
tiesu praksei un juridiskās tehnikas prasībām un pilnveido tiesisko bāzi jomās,
kas saistītas ar Uzņēmumu reģistra darbību, kā arī sekmē vienveidīgu tiesību
piemērošanas praksi Uzņēmumu reģistra kompetences jomā un nodrošina iestādes
struktūrvienības ar juridisku atbalstu un interešu pārstāvību tiesu iestādēs.
Galvenie pienākumi:
- piedalīties ārējo un iekšējo normatīvo aktu, un metodisko norādījumu
izstrādē
- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos
aktos, kas skar Uzņēmumu reģistra kompetenci
- sagatavot skaidrojumus par Uzņēmumu reģistra kompetencē esošo normatīvo
aktu grozījumiem
- sagatavot viedokli par Uzņēmumu reģistrā saņemtajiem citu institūciju,
tajā skaitā Eiropas Savienības institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu un
politikas plānošanas dokumentu projektiem
- sniegt konsultācijas Uzņēmumu reģistra nodarbinātajiem par Uzņēmumu
reģistra darbību regulējošo tiesību normu piemērošanu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās, Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa
piemērošanā, civilprocesa tiesībās
- zināšanas lietvedībā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un izpratne par tās darbības
principiem
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- precizitāte
- labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 833,00 EUR (10. mēnešalgu grupa), un,
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs
atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis
ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2,
Rīga.
OP 2018/90.AKK3
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rēzeknes reģionālās nodaļas komandai pievienoties kolēģus, kuriem
ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas speciālista/-es amatā uz
noteiktu laiku
Funkciju izpildes departamenta Rēzeknes reģionālā nodaļa nodrošina
normatīvajos aktos noteikto funkciju īstenošanu Latgales novadu teritorijā.
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos
atbilstoši samaksātajai valsts nodevai
- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem
- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem
pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un,
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rēzeknē (Atbrīvošanas alejā 81)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz
darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs
atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis
ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2,
Rīga.
OP 2018/90.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Cilvēkresursu attīstības projektu departamentā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības
projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības
projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā
- ierēdņa amatu uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz
1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole,
t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze,
projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/90.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
amatu Cilvēkresursu attīstības projektu departamentā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības
projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības
projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā
- ierēdņa amatu uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz
1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole,
t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas analīze, projektu izdevumu
pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- nodaļas darbinieku izskatīto maksājuma pieprasījumu virskontrole
- projektu iepirkumu dokumentu pārbaužu un iepirkuma norises pārbaužu
uzraudzība
- nodaļas pārziņā esošo projektu mērķu un uzraudzības rādītāju sasniegšanas
kontrole
- atbalsta sniegšana nodaļas darbiniekiem projektu īstenošanas saturiskajā
uzraudzībā
- normatīvo aktu izskatīšana un komentēšana
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai
kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākais eksperts".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/90.AKK6
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Materiāltehnisko
līdzekļu departamenta Centralizēto noliktavu nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- veikt materiālo vērtību sākotnējās uzskaites informācijas ievadi resursu
vadības sistēmā (RVS) "Horizon"
- nodrošināt noliktavās esošo materiālo vērtību uzskaiti, izmantojot
RVS "Horizon"
un kontrolēt to daudzumu noliktavās
- kontrolēt piegādātāju saistītu izpildi
- sagatavot dažāda veida atskaites par materiāltehniskajiem līdzekļiem un
nodrošināt Centra vadību ar nepieciešamo informāciju, kas saistīta ar materiālo
vērtību uzskaiti
Prasības kandidātiem/-ēm:
- vidējā vispārējā vai vidējā profesionālā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze darbā ar materiālo vērtību uzskaiti un
inventarizāciju
- pārzināt Latvijas Republikas likumdošanu un citus
normatīvos aktus, kas saistīti ar grāmatvedību un materiālo vērtību
uzskaiti
- vēlamas labas zināšanas un prasmes darbā ar RVS "Horizon"
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- iniciatīva, precizitāte un augsta darba izpildes kvalitāte
- labas prasmes strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- sākotnējo atalgojumu (sākot no 745 EUR līdz 1093 EUR pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšanu
CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2018. gada 20. maijam (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu:
sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu
laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts
aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs.
OP 2018/90.AKK7
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas Piesārņojuma
un atkritumu atļauju sektora vecākais eksperts (viena amata vieta uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides
zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā
(maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildības izjūta
- labas datora lietošanas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas
piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un
kārtībā
- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas
- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- mēnešalgu no 750 euro pirms nodokļu
nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas
reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta
adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt
personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Informācija pa tālr. 67084294.
OP 2018/90.AKK8
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
loģistikas speciālista (darbinieka) amatu Īpašuma un loģistikas departamenta
Nodrošinājuma un loģistikas nodaļā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās
daļas prasībām
- vismaz 5 gadus ilga autovadītāja pieredze
- vidējā izglītība
- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt jautājumus
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- interese un vēlme strādāt diplomātiskajā un konsulārajā dienestā
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Ārlietu ministrijas centrālā aparāta reprezentācijas pasākumu
organizēšanā un ministrijas darbinieku darba vietu iekārtošanā savas
kompetences ietvaros
- nodrošināt izstāžu iekārtošanu ministrijas vajadzībām, mēbeļu u. c. mantu
pārvietošanu. Koordinēt mantu (mēbeļu, aprīkojuma utt.) pārvadāšanu
- veikt analīzi, plānot un organizēt apgādes plūsmu Ārlietu ministrijā savas
kompetences ietvaros
- apkopot informāciju par nepieciešamajām iegādēm un veikt iegādes
ministrijas vajadzībām
- nodrošināt ministrijā esošo papīru smalcinātāju apkopi un sasmalcināto
dokumentu savākšanu un utilizāciju.
- plānot un sniegt atbalstu kravu, sūtījumu un korespondences piegādes
procesā
- veikt diplomātiskā pasta un diplomātiskās kravas pārvadājumus saskaņā ar
Ārlietu ministrijas noteikto kārtību
- veikt Ārlietu ministrijas darbinieku un akreditēto diplomātisko
pārstāvniecību darbinieku personīgo mantu pārvadājumus saskaņā ar Ārlietu
ministrijas noteikto kārtību
Darbinieka amatam noteikta: 2. saime, 7. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 675 līdz 950 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas
kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus/-es lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2018/90.AKK9
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes
departamenta Matemātiskā nodrošinājuma daļas statistikas matemātiķis
Mēs piedāvājam:
- dinamisku vidi, iespēju pierādīt sevi
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- vērtīgu pieredzi valsts pārvaldē
- mēnešalgu atbilstoši profesionālajai pieredzei (pirms nodokļu nomaksas
līdz 1090 euro)
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- elastīgu darba laiku
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi: piedalīties apsekojumu organizēšanā - izlašu plānošana
un atlase, savākto datu apstrāde un analīze.
Prasības pretendentam/-ei:
- nepabeigta, akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- teorētiskās zināšanas matemātiskajā statistikā
- praktiskā pieredze datu apstrādē un analīzē
- prasme strādāt ar skaitļošanas programmu R (vai līdzīgu)
- prasme strādāt ar MS Office programmām
- angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- spēja strādāt patstāvīgi un apgūt jaunas zināšanas
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas
apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.