Laidiens: 09.05.2018., Nr. 90

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/90.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām pievienoties jaunus kolēģus Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku

Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte.

Juridiskā nodaļa nodrošina dokumentu atbilstību iestādes mērķiem, normatīvo aktu prasībām, vispārējiem tiesību principiem, starptautisko tiesību normām, tiesu praksei un juridiskās tehnikas prasībām un pilnveido tiesisko bāzi jomās, kas saistītas ar Uzņēmumu reģistra darbību, kā arī sekmē vienveidīgu tiesību piemērošanas praksi Uzņēmumu reģistra kompetences jomā un nodrošina iestādes struktūrvienības ar juridisku atbalstu un interešu pārstāvību tiesu iestādēs.

Galvenie pienākumi:

- sagatavot rakstveida atbilžu projektus uz saņemtajiem iesniegumiem

- sagatavot galvenā valsts notāra lēmumu projektus

- sagatavot un aktualizēt Uzņēmumu reģistra metodiskos norādījumus par Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu

- konsultēt Uzņēmumu reģistra nodarbinātos par Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu

- pārstāvēt Uzņēmumu reģistru tiesā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās

- zināšanas lietvedībā

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- precizitāte

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no 833,00 EUR (10. mēnešalgu grupa), un, sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2018/90.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām pievienoties jaunus kolēģus Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku

Mums svarīgi, ka tev piemīt labas plānošanas un organizēšanas prasmes un ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte.

Juridiskā nodaļa nodrošina dokumentu atbilstību iestādes mērķiem, normatīvo aktu prasībām, vispārējiem tiesību principiem, starptautisko tiesību normām, tiesu praksei un juridiskās tehnikas prasībām un pilnveido tiesisko bāzi jomās, kas saistītas ar Uzņēmumu reģistra darbību, kā arī sekmē vienveidīgu tiesību piemērošanas praksi Uzņēmumu reģistra kompetences jomā un nodrošina iestādes struktūrvienības ar juridisku atbalstu un interešu pārstāvību tiesu iestādēs.

Galvenie pienākumi:

- piedalīties ārējo un iekšējo normatīvo aktu, un metodisko norādījumu izstrādē

- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos, kas skar Uzņēmumu reģistra kompetenci

- sagatavot skaidrojumus par Uzņēmumu reģistra kompetencē esošo normatīvo aktu grozījumiem

- sagatavot viedokli par Uzņēmumu reģistrā saņemtajiem citu institūciju, tajā skaitā Eiropas Savienības institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- sniegt konsultācijas Uzņēmumu reģistra nodarbinātajiem par Uzņēmumu reģistra darbību regulējošo tiesību normu piemērošanu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās, Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa piemērošanā, civilprocesa tiesībās

- zināšanas lietvedībā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un izpratne par tās darbības principiem

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- precizitāte

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no 833,00 EUR (10. mēnešalgu grupa), un, sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2018/90.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rēzeknes reģionālās nodaļas komandai pievienoties kolēģus, kuriem ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas speciālista/-es amatā uz noteiktu laiku

Funkciju izpildes departamenta Rēzeknes reģionālā nodaļa nodrošina normatīvajos aktos noteikto funkciju īstenošanu Latgales novadu teritorijā.

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem

- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam/-ei:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un, sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rēzeknē (Atbrīvošanas alejā 81)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2018/90.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Cilvēkresursu attīstības projektu departamentā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā

- ierēdņa amatu uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/90.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu Cilvēkresursu attīstības projektu departamentā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā

- ierēdņa amatu uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas analīze, projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- nodaļas darbinieku izskatīto maksājuma pieprasījumu virskontrole

- projektu iepirkumu dokumentu pārbaužu un iepirkuma norises pārbaužu uzraudzība

- nodaļas pārziņā esošo projektu mērķu un uzraudzības rādītāju sasniegšanas kontrole

- atbalsta sniegšana nodaļas darbiniekiem projektu īstenošanas saturiskajā uzraudzībā

- normatīvo aktu izskatīšana un komentēšana

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākais eksperts".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/90.AKK6

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Centralizēto noliktavu nodaļā

Vispārējie darba pienākumi:

- veikt materiālo vērtību sākotnējās uzskaites informācijas ievadi resursu vadības sistēmā (RVS) "Horizon"

- nodrošināt noliktavās esošo materiālo vērtību uzskaiti, izmantojot RVS "Horizon" un kontrolēt to daudzumu noliktavās

- kontrolēt piegādātāju saistītu izpildi

- sagatavot dažāda veida atskaites par materiāltehniskajiem līdzekļiem un nodrošināt Centra vadību ar nepieciešamo informāciju, kas saistīta ar materiālo vērtību uzskaiti

Prasības kandidātiem/-ēm:

- vidējā vispārējā vai vidējā profesionālā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze darbā ar materiālo vērtību uzskaiti un inventarizāciju

- pārzināt Latvijas Republikas likumdošanu un citus normatīvos aktus, kas saistīti ar grāmatvedību un materiālo vērtību uzskaiti

- vēlamas labas zināšanas un prasmes darbā ar RVS "Horizon"

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- iniciatīva, precizitāte un augsta darba izpildes kvalitāte

- labas prasmes strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- sākotnējo atalgojumu (sākot no 745 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšanu

CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 20. maijam (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs.


OP 2018/90.AKK7

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas Piesārņojuma un atkritumu atļauju sektora vecākais eksperts (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā

- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 750 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.


OP 2018/90.AKK8

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto loģistikas speciālista (darbinieka) amatu Īpašuma un loģistikas departamenta Nodrošinājuma un loģistikas nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām

- vismaz 5 gadus ilga autovadītāja pieredze

- vidējā izglītība

- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt jautājumus

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- interese un vēlme strādāt diplomātiskajā un konsulārajā dienestā

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Ārlietu ministrijas centrālā aparāta reprezentācijas pasākumu organizēšanā un ministrijas darbinieku darba vietu iekārtošanā savas kompetences ietvaros

- nodrošināt izstāžu iekārtošanu ministrijas vajadzībām, mēbeļu u. c. mantu pārvietošanu. Koordinēt mantu (mēbeļu, aprīkojuma utt.) pārvadāšanu

- veikt analīzi, plānot un organizēt apgādes plūsmu Ārlietu ministrijā savas kompetences ietvaros

- apkopot informāciju par nepieciešamajām iegādēm un veikt iegādes ministrijas vajadzībām

- nodrošināt ministrijā esošo papīru smalcinātāju apkopi un sasmalcināto dokumentu savākšanu un utilizāciju.

- plānot un sniegt atbalstu kravu, sūtījumu un korespondences piegādes procesā

- veikt diplomātiskā pasta un diplomātiskās kravas pārvadājumus saskaņā ar Ārlietu ministrijas noteikto kārtību

- veikt Ārlietu ministrijas darbinieku un akreditēto diplomātisko pārstāvniecību darbinieku personīgo mantu pārvadājumus saskaņā ar Ārlietu ministrijas noteikto kārtību

Darbinieka amatam noteikta: 2. saime, 7. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 675 līdz 950 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus/-es lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.


OP 2018/90.AKK9

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Matemātiskā nodrošinājuma daļas statistikas matemātiķis

Mēs piedāvājam:

- dinamisku vidi, iespēju pierādīt sevi

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- vērtīgu pieredzi valsts pārvaldē

- mēnešalgu atbilstoši profesionālajai pieredzei (pirms nodokļu nomaksas līdz 1090 euro)

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi: piedalīties apsekojumu organizēšanā - izlašu plānošana un atlase, savākto datu apstrāde un analīze.

Prasības pretendentam/-ei:

- nepabeigta, akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- teorētiskās zināšanas matemātiskajā statistikā

- praktiskā pieredze datu apstrādē un analīzē

- prasme strādāt ar skaitļošanas programmu R (vai līdzīgu)

- prasme strādāt ar MS Office programmām

- angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- spēja strādāt patstāvīgi un apgūt jaunas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)