Laidiens: 14.05.2018., Nr. 93

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/93.AKK1

Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā nodaļas jurista/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina Datu valsts inspekcijas tiesību aktu projektu izstrādi un tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi, pārstāvību tiesvedības procesos, administratīvā procesa īstenošanas uzraudzību, atbilžu projektu sagatavošanu uz privātpersonu iesniegumiem, darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību, prioritāšu, uzdevumu un aktivitāšu plānošanu un to izpildes kontroles sistēmas izveidi, piedalās dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā par Datu valsts inspekcijas amatpersonu darbību.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama juridiskā darba pieredze, darba pieredze lēmumu, iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu, starpresoru vienošanos u. c. tiesību aktu projektu izstrādāšanā

- vēlama pieredze pārstāvību nodrošināšanā tiesvedību procesos

- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā

Ierēdņa darbavieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.

Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas jurista amatam noteikta 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", III B līmenis (10. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 752 EUR līdz 1004 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas jurista/-es amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā Curriculum Vitae atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67686023 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2018/93.AKK2

Valsts aģentūra "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs" izsludina konkursu uz Sertificēšanas un inspicēšanas institūciju akreditācijas nodaļas vadošā/-ās vērtētāja/-as amatu

Aicinām mērķtiecīgu, profesionālu un uz rezultātu orientētu vadošo vērtētāju, kuram uzticēsim atbildīgu darbu valsts aģentūrā "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs". Valsts aģentūras mērķis ir līdzdarboties valsts akreditācijas politikas izstrādē un tās ieviešanā, kā arī nodrošināt Eiropas Savienības un starptautiskajām prasībām atbilstošas akreditācijas sistēmas darbību, sniedzot kvalitatīvus un uzticamus akreditācijas pakalpojumus atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība inženiertehniskajās zinātnēs

- vismaz četru gadu darba pieredze inženiertehnisko zinātņu jomā (no tiem divu gadu darba pieredze atbilstības novērtēšanā vai kvalitātes nodrošināšanā)

- auditēšanas prasmes

- zināšanas par piemērojamajiem standartiem un zināšanas dažādās laboratoriju atbilstības novērtēšanas jomās tiks uzskatītas par priekšrocību

- dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas prasmes

- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas

Galvenie darba pienākumi:

- sertificēšanas un inspicēšanas institūciju atbilstības novērtēšana

- lēmumu pieņemšana, apelāciju un sūdzību izskatīšana

- metodiskā darbība

Piedāvājam:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- atalgojumu no 1253 līdz 1647 euro

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi administracija@latak.lv ar norādi "Konkurss-Sertificēšanas un inspicēšanas institūciju akreditācijas nodaļas vadošais vērtētājs" vai K.  Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013).

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir valsts aģentūra "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs". Kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga.


OP 2018/93.AKK3

Valsts aģentūra "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs" izsludina konkursu uz Laboratoriju akreditācijas nodaļas vadošā/-ās vērtētāja/-as amatu

Aicinām mērķtiecīgu, profesionālu un uz rezultātu orientētu vadošo vērtētāju, kuram uzticēsim atbildīgu darbu valsts aģentūrā "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs". Valsts aģentūras mērķis ir līdzdarboties valsts akreditācijas politikas izstrādē un tās ieviešanā, kā arī nodrošināt Eiropas Savienības un starptautiskajām prasībām atbilstošas akreditācijas sistēmas darbību, sniedzot kvalitatīvus un uzticamus akreditācijas pakalpojumus atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā vai dabaszinātnēs

- vismaz piecu gadu darba pieredze medicīnas vai dabaszinātņu jomā (no tiem trīs gadu pieredze laboratorijā, atbilstības novērtēšanā vai kvalitātes nodrošināšanā)

- auditēšanas prasmes

- zināšanas par piemērojamajiem standartiem un zināšanas dažādās laboratoriju atbilstības novērtēšanas jomās tiks uzskatītas par priekšrocību

- dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas prasmes

- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas

Galvenie darba pienākumi:

- laboratoriju atbilstības novērtēšana

- lēmumu pieņemšana, apelāciju un sūdzību izskatīšana

- metodiskā darbība

Piedāvājam:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- atalgojumu no 1253 līdz 1647 euro

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi administracija@latak.lv ar norādi "Konkurss-Laboratoriju akreditācijas nodaļas vadošais vērtētājs" vai K. Valdemāra ielā 157 Rīgā, LV-1013).

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir valsts aģentūra "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs". Kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga.


OP 2018/93.AKK4

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

Galvenie pienākumi:

- sagatavot iekšējos normatīvos aktus, piedalīties ar Projektu saistīto ārējo normatīvo aktu sagatavošanā

- veikt Projekta dokumentu juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu, sniegt atzinumus

- nodrošināt ar Projektu saistīto sagatavojamo dokumentu, tiesību aktu projektu un līgumu atbilstību tiesību aktiem

- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbībām

- konsultēt projekta personālu par normatīvajiem aktiem un procedūrām par ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanu

- sagatavot Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus

- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās iepirkumu komisijās

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- profesionālā bakalaura grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams veselības aprūpes vai izglītības jomā

- izpratne par normatīvajiem aktiem un procedūrām, kas regulē ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa īstenošanu

- izpratne par publiskajiem iepirkumiem

- labas datorprasmes

- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes III B līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/93.AKK5

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības aprūpes personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" projekta īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus, veikt līgumu juridisko uzraudzību

- nodrošināt ar Projektu saistīto iekšējo un ārējo normatīvu sagatavošanu, nodrošināt dokumentu atbilstību tiesību aktiem

- sniegt juridisko atbalstu projekta īstenošanā, konsultēt personālu par normatīvo aktu un procedūru ievērošanu projekta darbību īstenošanai

- piedalīties publisko iepirkumu sagatavošanā un īstenošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams saistībā ar valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanu veselības aprūpes jomā

- zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu un norisi

- spēja analizēt un piemērot tiesību normas administratīvās tiesībās, prasme piemērot spēkā esošos normatīvos aktus

- labas datorprasmes

- precizitāte uzdevumu izpildē

- labas komunikācijas prasmes, iniciatīva spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes III B līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/93.AKK6

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu - docents Valodniecības un literatūrzinātnes nozares Lietišķās valodniecības (angļu valoda) apakšnozarē (1 amata vieta)

Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris personības izaugsmei.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba stāžs

- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā 240 stundas akadēmiskā gada laikā)

- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)

- pieredze Business English un speciālā lietojuma angļu valodas (ESP) mācīšanā finanšu, banku un vadībzinību jomā, pārzinot šo jomu specifisko terminoloģiju

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass formā), kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu sarakstu pēdējo 6 gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pasta adresi personals@ba.lv vai pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu konkursam".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa nodrošināšanai, iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Banku augstskola, Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013.


OP 2018/93.AKK7

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Sociālās statistikas datu apstrādes daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt administratīvo datu kvalitātes kontroli

- izmantot Sociālās statistikas datu noliktavā iekļautos administratīvos datus un tās funkcionalitātes iespējas daļas kompetencē esošo datu apstrādē

- piedalīties datubāzu apstrādē un kvalitātes izvērtēšanā

- izmantojot apkopoto informāciju, veidot kopsavilkumu statistiskās tabulas saskaņā ar Oficiālās statistikas programmu, darba plānu un datu lietotāju pieprasījumiem

- piedalīties statistisko publikāciju un preses ziņojumu sagatavošanā, sagatavojot nepieciešamo kopsavilkumu informāciju

- iepazīties ar citu valstu pieredzi un starptautisko metodoloģiju statistikas datu apstrādes jomā

- piedalīties starptautisko projektu izpildē daļas kompetencē esošajās jomās

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība statistikā, ekonomikā vai līdzīgā jomā

- vēlama pieredze darbā ar datubāzēm (MS SQL vai līdzīgām)

- prasmes darbā ar datoru (MS Windows, MS Word, MS Excel) un ar vismaz vienu no statistisko datu apstrādes programmām (SPSS, SAS, R, Stata)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/93.AKK8

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra aktualizācijas procesu atbilstoši ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām

- veikt statistikas vienību profilēšanu un sadarboties ar Centrālās statistikas Pārvaldes daļām un uzņēmumiem profilēšanas jautājumos

- veikt uzņēmumu grupu reģistra informācijas aktualizāciju

- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, matemātikā, ekonomikā vai cita amata izpildei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izpratne par informācijas apstrādes un datu analīzes procesiem, un darbu ar datubāzēm

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access, PowerPoint), prasme lietot Internet pārlūkprogrammas, prasmes izmantot statistisko datu apstrādes programmas (R program, SPSS vai kāda cita)

- labas angļu valodas zināšanas

- pamatzināšanas par uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumdošanu Latvijā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/93.AKK9

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra aktualizācijas procesu atbilstoši ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām

- analizēt un apstrādāt Statistikas uzņēmumu reģistra informāciju, izmantojot statistiskajās veidlapās un administratīvajos avotos pieejamo informāciju par uzņēmumu darbības veidu un aktivitāti

- uzturēt aktuālu Statistikas uzņēmumu reģistra Adrešu servisa informāciju un nodrošināt nepieciešamo labojumu veikšanu

- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, matemātikā, ekonomikā vai cita amata izpildei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izpratne par informācijas apstrādes un datu analīzes procesiem, un darbu ar datubāzēm

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access, PowerPoint), prasme lietot Internet pārlūkprogrammas, prasmes izmantot statistisko datu apstrādes programmas (R program, SPSS vai kāda cita)

- labas angļu valodas zināšanas

- pamatzināšanas par uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumdošanu Latvijā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/93.AKR1

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiāles probācijas speciālistes amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 9.aprīļa iecelta INGA CĪRULE.


OP 2018/93.AKR2

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 23.aprīļa iecelta INESE APAĻKA.


OP 2018/93.AKR3

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 27.aprīļa iecelta IEVA ZUNTMANE.


OP 2018/93.AKR4

Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2018.gada 3.maija Klīnisko pētījumu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta INETA POPĒNA.


OP 2018/93.AKR5

Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2018. gada 9. maija Finanšu uzskaites, analīzes un plānošanas nodaļas vadītājas galvenās grāmatvedes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta TATJANA BERDŅIKOVA.


OP 2018/93.AKR6

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā veselības dienesta Rīgas nodaļas vecākās ekonomistes amatā 2018.gada 27.aprīlī ir iecelta DACE GRIBUTE.


OP 2018/93.AKR7

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā veselības dienesta Projektu ieviešanas nodaļas projekta vadītājas amatā 2018.gada 7.maijā ir iecelta INGA RUBANA.


OP 2018/93.AKR8

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Sabiedrības attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 8.maija iecelts AIGISTS PINKA.


OP 2018/93.AKR9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 10.maija iecelta EVERITA UŠACKA.


OP 2018/93.AKR10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākā projekta vadītāja amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)