Laidiens: 14.05.2018., Nr. 93
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/93.AKK1
Datu valsts inspekcija (reģ.
Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā nodaļas
jurista/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina Datu valsts
inspekcijas tiesību aktu projektu izstrādi un tiesiskuma iepriekšējo
papildpārbaudi, pārstāvību tiesvedības procesos, administratīvā procesa
īstenošanas uzraudzību, atbilžu projektu sagatavošanu uz privātpersonu
iesniegumiem, darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību,
prioritāšu, uzdevumu un aktivitāšu plānošanu un to izpildes kontroles sistēmas
izveidi, piedalās dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā
par Datu valsts inspekcijas amatpersonu darbību.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama juridiskā darba pieredze, darba pieredze lēmumu, iekšējo normatīvo
aktu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu, starpresoru vienošanos
u. c. tiesību aktu projektu izstrādāšanā
- vēlama pieredze pārstāvību nodrošināšanā tiesvedību procesos
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā
Ierēdņa darbavieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.
Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas jurista amatam noteikta
21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi",
III B līmenis (10. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 752 EUR līdz
1004 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts
inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums
konkursam uz Juridiskās nodaļas jurista/-es amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā Curriculum
Vitae atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2018/93.AKK2
Valsts aģentūra "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs"
izsludina konkursu uz Sertificēšanas un inspicēšanas institūciju akreditācijas
nodaļas vadošā/-ās vērtētāja/-as amatu
Aicinām mērķtiecīgu, profesionālu un uz rezultātu orientētu vadošo vērtētāju,
kuram uzticēsim atbildīgu darbu valsts aģentūrā "Latvijas Nacionālais
akreditācijas birojs". Valsts aģentūras mērķis ir līdzdarboties valsts
akreditācijas politikas izstrādē un tās ieviešanā, kā arī nodrošināt Eiropas
Savienības un starptautiskajām prasībām atbilstošas akreditācijas sistēmas
darbību, sniedzot kvalitatīvus un uzticamus akreditācijas pakalpojumus
atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība
inženiertehniskajās zinātnēs
- vismaz četru gadu darba pieredze inženiertehnisko zinātņu jomā (no tiem
divu gadu darba pieredze atbilstības novērtēšanā vai kvalitātes nodrošināšanā)
- auditēšanas prasmes
- zināšanas par piemērojamajiem standartiem un zināšanas dažādās
laboratoriju atbilstības novērtēšanas jomās tiks uzskatītas par priekšrocību
- dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas prasmes
- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
Galvenie darba pienākumi:
- sertificēšanas un inspicēšanas institūciju atbilstības novērtēšana
- lēmumu pieņemšana, apelāciju un sūdzību izskatīšana
- metodiskā darbība
Piedāvājam:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- atalgojumu no 1253 līdz 1647 euro
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz
e-pasta adresi administracija@latak.lv ar norādi
"Konkurss-Sertificēšanas un inspicēšanas institūciju akreditācijas nodaļas
vadošais vērtētājs" vai K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013).
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir valsts aģentūra "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs".
Kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga.
OP 2018/93.AKK3
Valsts aģentūra "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs"
izsludina konkursu uz Laboratoriju akreditācijas nodaļas vadošā/-ās vērtētāja/-as amatu
Aicinām mērķtiecīgu, profesionālu un uz rezultātu orientētu vadošo vērtētāju,
kuram uzticēsim atbildīgu darbu valsts aģentūrā "Latvijas Nacionālais
akreditācijas birojs". Valsts aģentūras mērķis ir līdzdarboties valsts
akreditācijas politikas izstrādē un tās ieviešanā, kā arī nodrošināt Eiropas
Savienības un starptautiskajām prasībām atbilstošas akreditācijas sistēmas
darbību, sniedzot kvalitatīvus un uzticamus akreditācijas pakalpojumus
atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā vai
dabaszinātnēs
- vismaz piecu gadu darba pieredze medicīnas vai dabaszinātņu jomā (no tiem
trīs gadu pieredze laboratorijā, atbilstības novērtēšanā vai kvalitātes
nodrošināšanā)
- auditēšanas prasmes
- zināšanas par piemērojamajiem standartiem un zināšanas dažādās
laboratoriju atbilstības novērtēšanas jomās tiks uzskatītas par priekšrocību
- dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas prasmes
- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
Galvenie darba pienākumi:
- laboratoriju atbilstības novērtēšana
- lēmumu pieņemšana, apelāciju un sūdzību izskatīšana
- metodiskā darbība
Piedāvājam:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- atalgojumu no 1253 līdz 1647 euro
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz
e-pasta adresi administracija@latak.lv ar norādi
"Konkurss-Laboratoriju akreditācijas nodaļas vadošais vērtētājs" vai
K. Valdemāra ielā 157 Rīgā, LV-1013).
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir valsts aģentūra "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs".
Kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga.
OP 2018/93.AKK4
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla
kvalifikāciju" projekta laiku - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta
Projektu vadības nodaļā
Galvenie pienākumi:
- sagatavot iekšējos normatīvos aktus, piedalīties ar Projektu saistīto
ārējo normatīvo aktu sagatavošanā
- veikt Projekta dokumentu juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu, sniegt
atzinumus
- nodrošināt ar Projektu saistīto sagatavojamo dokumentu, tiesību aktu
projektu un līgumu atbilstību tiesību aktiem
- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos
noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbībām
- konsultēt projekta personālu par normatīvajiem aktiem un procedūrām par
ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes
pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību
profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanu
- sagatavot Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus
- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās iepirkumu komisijās
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā bakalaura grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams veselības aprūpes vai izglītības jomā
- izpratne par normatīvajiem aktiem un procedūrām, kas regulē ārstniecības
personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu
sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās
pilnveides un tālākizglītības procesa īstenošanu
- izpratne par publiskajiem iepirkumiem
- labas datorprasmes
- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt
individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes
III B līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/93.AKK5
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā
(uz darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
pieejamību ārstniecības un ārstniecības aprūpes personām, kas sniedz
pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus
Rīgas" projekta īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus, veikt līgumu juridisko
uzraudzību
- nodrošināt ar Projektu saistīto iekšējo un ārējo normatīvu sagatavošanu,
nodrošināt dokumentu atbilstību tiesību aktiem
- sniegt juridisko atbalstu projekta īstenošanā, konsultēt personālu par
normatīvo aktu un procedūru ievērošanu projekta darbību īstenošanai
- piedalīties publisko iepirkumu sagatavošanā un īstenošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams saistībā ar valsts apmaksāto veselības
aprūpes pakalpojumu organizēšanu veselības aprūpes jomā
- zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu un norisi
- spēja analizēt un piemērot tiesību normas administratīvās tiesībās, prasme
piemērot spēkā esošos normatīvos aktus
- labas datorprasmes
- precizitāte uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas prasmes, iniciatīva spēja strādāt individuāli un
grupā, plānot un organizēt savu laiku
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes III B
līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/93.AKK6
Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu - docents
Valodniecības un literatūrzinātnes nozares Lietišķās valodniecības (angļu
valoda) apakšnozarē (1 amata vieta)
Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris
personības izaugsmei.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja
tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba
stāžs
- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā
darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā
240 stundas akadēmiskā gada laikā)
- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
- pieredze Business English
un speciālā lietojuma angļu valodas (ESP) mācīšanā finanšu, banku un
vadībzinību jomā, pārzinot šo jomu specifisko terminoloģiju
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, CV (Europass formā),
kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu
sarakstu pēdējo 6 gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša
laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
uz e-pasta adresi personals@ba.lv vai pa pastu,
adrese: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu
konkursam".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa nodrošināšanai, iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Banku
augstskola, Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013.
OP 2018/93.AKK7
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Sociālās
statistikas datu apstrādes daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 900 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- elastīgu darba laiku
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt administratīvo datu kvalitātes kontroli
- izmantot Sociālās statistikas datu noliktavā iekļautos administratīvos
datus un tās funkcionalitātes iespējas daļas kompetencē esošo datu apstrādē
- piedalīties datubāzu apstrādē un kvalitātes izvērtēšanā
- izmantojot apkopoto informāciju, veidot kopsavilkumu statistiskās tabulas
saskaņā ar Oficiālās statistikas programmu, darba plānu un datu lietotāju
pieprasījumiem
- piedalīties statistisko publikāciju un preses ziņojumu sagatavošanā,
sagatavojot nepieciešamo kopsavilkumu informāciju
- iepazīties ar citu valstu pieredzi un starptautisko metodoloģiju
statistikas datu apstrādes jomā
- piedalīties starptautisko projektu izpildē daļas kompetencē esošajās jomās
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība statistikā, ekonomikā vai līdzīgā jomā
- vēlama pieredze darbā ar datubāzēm (MS SQL vai līdzīgām)
- prasmes darbā ar datoru (MS Windows, MS Word, MS Excel) un ar vismaz vienu no
statistisko datu apstrādes programmām (SPSS, SAS, R, Stata)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt
personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/93.AKK8
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas
Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un
organizāciju reģistra daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 900 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- elastīgu darba laiku
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra
aktualizācijas procesu atbilstoši ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām
- veikt statistikas vienību profilēšanu un sadarboties ar Centrālās
statistikas Pārvaldes daļām un uzņēmumiem profilēšanas jautājumos
- veikt uzņēmumu grupu reģistra informācijas aktualizāciju
- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra
informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
matemātikā, ekonomikā vai cita amata izpildei atbilstoša akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- izpratne par informācijas apstrādes un datu analīzes procesiem, un darbu
ar datubāzēm
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office
aplikācijas: Word, Excel, Access, PowerPoint),
prasme lietot Internet pārlūkprogrammas, prasmes izmantot statistisko
datu apstrādes programmas (R program, SPSS vai kāda
cita)
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatzināšanas par uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumdošanu Latvijā
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo
darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama
elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla
daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/93.AKK9
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un
organizāciju reģistra daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 900 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- elastīgu darba laiku
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra aktualizācijas
procesu atbilstoši ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām
- analizēt un apstrādāt Statistikas uzņēmumu reģistra
informāciju, izmantojot statistiskajās veidlapās un administratīvajos avotos
pieejamo informāciju par uzņēmumu darbības veidu un aktivitāti
- uzturēt aktuālu Statistikas uzņēmumu reģistra
Adrešu servisa informāciju un nodrošināt nepieciešamo labojumu veikšanu
- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra
informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
matemātikā, ekonomikā vai cita amata izpildei atbilstoša akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- izpratne par informācijas apstrādes un datu analīzes procesiem, un darbu
ar datubāzēm
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Word,
Excel, Access, PowerPoint), prasme lietot Internet pārlūkprogrammas, prasmes izmantot
statistisko datu apstrādes programmas (R program,
SPSS vai kāda cita)
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatzināšanas par uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumdošanu Latvijā
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas
apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes,
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
(veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/93.AKR1
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas rajona teritoriālās
struktūrvienības Salaspils filiāles probācijas speciālistes amatā uz noteiktu
laiku no 2018.gada 9.aprīļa iecelta INGA CĪRULE.
OP 2018/93.AKR2
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu
laiku no 2018.gada 23.aprīļa iecelta INESE APAĻKA.
OP 2018/93.AKR3
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Juridiskās nodaļas juriskonsultes
amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 27.aprīļa iecelta IEVA ZUNTMANE.
OP 2018/93.AKR4
Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2018.gada 3.maija
Klīnisko pētījumu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta
INETA POPĒNA.
OP 2018/93.AKR5
Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2018. gada 9. maija
Finanšu uzskaites, analīzes un plānošanas nodaļas vadītājas galvenās
grāmatvedes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta TATJANA BERDŅIKOVA.
OP 2018/93.AKR6
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā
veselības dienesta Rīgas nodaļas vecākās ekonomistes amatā 2018.gada 27.aprīlī
ir iecelta DACE GRIBUTE.
OP 2018/93.AKR7
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā
veselības dienesta Projektu ieviešanas nodaļas projekta vadītājas amatā
2018.gada 7.maijā ir iecelta INGA RUBANA.
OP 2018/93.AKR8
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Sabiedrības attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja amatā uz noteiktu
laiku no 2018.gada 8.maija iecelts AIGISTS PINKA.
OP 2018/93.AKR9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta
Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada
10.maija iecelta EVERITA UŠACKA.
OP 2018/93.AKR10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu
departamenta vecākā projekta vadītāja amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez
rezultāta.