Laidiens: 16.05.2018., Nr. 95
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/95.AKK1
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu
amatu - Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektors (3 amata
vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu
prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot
informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai
rīcībai
- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot
attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu
- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli,
sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to
pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai
- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās,
starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām
personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts
- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par 2
(diviem) gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta
saņemšanas, kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas
prasmes
- teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta
Inspekcijas nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam" līdz 2018. gada
31. maijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
14. jūnijam.
Uzziņas pa tālr. 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Biroja personāla
atlases konkursos.
OP 2018/95.AKK2
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Ludzas teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e (1
vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās
garantijas
- veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Ludzas TSV - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv
vai pa pastu, adrese": Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot Ludzas
teritoriālajā struktūrvienībā Raiņa ielā 16, Ludzā. Informācija pa tālr.
67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Ludzas teritoriālajā
struktūrvienībā Raiņa ielā 16, Ludzā.
OP 2018/95.AKK3
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku) Otrajā
uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā vismaz 1 gadu, tajā skaitā pieredze darbā ar
juridiskajiem dokumentiem
- vēlama pieredze audita, uzraudzības vai kontroles veikšanā
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
- precizitāte un rūpīga attieksme pret darbu, vēlme attīstīties un
pilnveidot savas zināšanas, iniciatīvas izrādīšana un augsti ētikas standarti
Amata pienākumi:
- veikt pārbaudes administratora un uzraugošās personas prakses vietā vai
parādnieka - juridiskās personas - atrašanās vietā
- sagatavot un kārtot pārbaužu veikšanai nepieciešamos dokumentus
- sagatavot lēmumu projektus, kuros izvērtēta administratora rīcības
atbilstība normatīvo aktu prasībām
- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamos dokumentus
- sagatavot atbilžu projektus uz Maksātnespējas administrācijā saņemtajiem
iesniegumiem
- konsultēt fiziskas un juridiskas personas par administratoru darbības
uzraudzības saistītajiem jautājumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2018/95.AKK4
Precizējot iepriekš
publicēto
Nodarbinātības valsts aģentūra precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2018. gada 7. maijā, Nr. 88 (6174), publicēto sludinājumu
par Nodarbinātības valsts aģentūras vakanto darbinieka amata vietu.
Paziņojums par izsludināto vakanci pareizi lasāms šādā redakcijā:
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto darbinieka
amata vietu - Finanšu vadības departamenta Pamatdarbības un aktīvo
nodarbinātības pasākumu finanšu vadības nodaļas vecākais/-ā ekonomists/-e (1
amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām), vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā
- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vai ekonomikas, vai grāmatvedības
jomā (ne mazāka par 1 gadu)
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē
- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas paredzēt un novērtēt
riskus
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- analītiķa prasmes
- prasme darbā ar MS Word, MS Excel
un dažādām ar finanšu plānošanu un uzraudzību saistītām datubāzēm
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: piedalīties Nodarbinātības valsts
aģentūras speciālā budžeta ietvaros finansēto aktīvo nodarbinātības pasākumu
valsts budžeta finanšu aprēķinu sagatavošanā un līdzekļu administrēšanā, kā arī
piedalīties Aktīvo nodarbinātības un preventīvo bezdarba samazināšanas pasākumu
rezultatīvo rādītāju un finanšu līdzekļu sadales komisijas materiālu
sagatavošanā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības
valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "FVD_vecākais_ekonomists". Informācija pa tālruni
67021841 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu
izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā
kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2018/95.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Personāla nodaļas personāla speciālists/-e (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība personāla vadībā vai sociālo zinātņu jomā
- vēlama darba pieredze personālvadības jomā vismaz viens gads valsts
pārvaldē
- pieredze personāla dokumentu lietvedībā, rīkojumu un citu dokumentu
sagatavošanā
- ļoti labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- pieredze darbinieku apmācību, semināru un komandējumu organizēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- ļoti labas prasmes darbā ar MS Office, vēlama darba pieredze
ar resursu vadības sistēmu Horizon, Horizon WEB pašapkalpošanās sistēmu HoP
un Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu (NEVIS)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt un organizēt Nodarbinātības valsts aģentūras personāla vadības
un personāla lietvedības procesus (personāla atlase, novērtēšana, motivēšana,
iekšējā komunikācija, personāla attīstība, komandējumu un apmācību
organizēšana)
- dažādu personāla lietvedības dokumentu sagatavošana un dokumentu aprites
nodrošināšana
- personāla datu ievadīšana un aktualizēšana resursu vadības sistēmā Horizon un novērtēšanas sistēmā NEVIS
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
862,00 EUR, 3. kategorija: 1010,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra
ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv
ar norādi "Personāla_speciālists"
Informācija pa tālruni 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu
izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā
kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts
punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/95.AKR1
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 2. maijā
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Trešās nodaļas
galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta MARUTA RUĻUKA.
OP 2018/95.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 2. maijā Muitas pārvaldes Pārbaužu
daļas vecākās muitas ekspertes amatā ir iecelta IRINA KALNIŅA.
OP 2018/95.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 3. maijā Nodokļu un muitas
policijas pārvaldes Muitas lietu izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas
vecākās izmeklētājas amatā ir iecelta ANTOŅINA VĪGRIEZE.
OP 2018/95.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 7. maijā Nodokļu pārvaldes Rīgas
klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas
galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta SINTIJA JERMUŠA.
OP 2018/95.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
pārvaldes Juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenā
nodokļa inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/95.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
pārvaldes Starptautisko un lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas daļas Maksājumu
uzskaites nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.