Laidiens: 17.05.2018., Nr. 96

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/96.AKK1

Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 900009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla vadības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (darbavieta Šķūņu ielā 11, Rīgā)

Personāla vadības nodaļa plāno personāla politikas izstrādi, nodrošina personālvadības procesu attīstību un savstarpējo integrāciju arhīvu nozarē, nodrošina darba izpildes vadību, piedalās darba samaksas pilnveidošanas procesā, izstrādā iekšējo normatīvo aktu projektus, organizē un pārrauga personas datu aizsardzību.

Ja jums ir: spēja pastāvīgi plānot un organizēt savu darbu, veidot komunikāciju un izprast saliedētu komandas darbu, kā arī esat atsaucīgs, un spējāt nodrošināt kārtību, precizitāti un kvalitāti.

Pievienojies mūsu profesionālai komandai, jo mēs piedāvājam:

- darbu valsts iestādē un iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- specializētas mācību programmas

- mēnešalgu pārbaudes laikā 835 euro (1000 euro atbilstoši profesionālajai pieredzei 3.kategorijai) pirms nodokļu nomaksas

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- personas datu aizsardzības speciālista kvalifikācija

- izpratne par darbu valsts pārvaldē un tās darbības principiem pēdējo 5 gadu laikā

- darba pieredze personāla vadībā valsts pārvaldē (no 1 līdz 3 gadiem)

- praktiskā darba pieredze ar personālu saistītiem juridiskiem jautājumiem

- vēlama praktiskā darbā pieredze ar personāla informācijas sistēmām (Horizon; NEVIS)

- labas iemaņas darbā ar datoru, MS Office pieredzējuša lietotāja līmenī

Galvenie pienākumi:

- piedalīties personu datu drošības stratēģijas izstrādē un īstenošanā

- izstrādāt priekšlikumus drošības pasākumu pilnveidošanai datu aizsardzības jomā

- sniegt atbalstu iekšējo normatīvo aktu un citu iekšējo dokumentu projektu izstrādē, kas atbilstoši normatīvajiem aktiem nepieciešami iestādei kā personas datu pārzinim, veicot personas datu apstrādi

- piedalīties amata aprakstu izstrādē un aktualizācijā

- veikt personu datu uzskaiti un aktualizāciju personāla uzskaites sistēmā

- piedalīties personāla atlasē un novērtēšanā

Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas jāiesniedz vai jānosūta CV un motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv vai Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050. Uzziņas pa tālruni 26437636.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances".


OP 2018/96.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz eksperta iepirkumu jautājumos amatu Administratīvā nodrošinājuma nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 3 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- publiskā iepirkuma dokumentu sagatavošana

- iepirkumu organizatorisko jautājumu uzraudzīšana un risināšana

- resursu iegāžu plānošana

- pakalpojumu un piegāžu līgumu sagatavošana

- saistību izpildes kontrole, kā arī darījumu apliecinošu dokumentu apstrādes nodrošināšana

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- augstākā vai nepabeigta augstākā juridiskā izglītība

- pieredze publisko iepirkumu jautājumos, tai skaitā pieredze preču, pakalpojumu un publiskā iepirkuma tehnisko specifikāciju un kvalifikācijas prasību izstrādē, iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē

- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- precizitāte un labas komunikācijas spējas

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Administratīvā nodrošinājuma nodaļas eksperts iepirkumu jautājumos".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/96.AKK3

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu Aizsardzības spēju attīstības projektu nodaļā uz projekta vadītāja (ierēdņa) amatu, piedāvājot:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 1458 EUR līdz 1917 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Projekta vadītāja galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt stratēģijas, rīcības plānu un veicamo darbu laika grafiku izstrādi projekta īstenošanai atbilstoši projekta dokumentācijai

- koordinēt projekta īstenošanai nepieciešamo finanšu resursu plānošanu un izlietojumu iegūtā rezultāta ilgtspējas nodrošināšanai un uzturēšanai

- koordinēt projekta ieviešanas procesā iesaistītās puses un piesaistīto speciālistu darbu

- koordinēt ar projekta ieviešanu saistītās dokumentācijas izstrādi sadarbībā ar NBS spēku veidu speciālistiem, AM padotībā esošo iestāžu speciālistiem un starptautisko institūciju speciālistiem vai pārstāvjiem

- plānot, vadīt un kontrolēt projekta ieviešanu, nodrošinot sadarbības koordināciju vietējā un starptautiskā līmenī

- nodrošināt informācijas sagatavošanu oficiālā viedokļa paušanai par projekta īstenošanas jautājumiem

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze projektu vadīšanā, administrēšanā un ieviešanā

- pieredze dokumentu (normatīvo aktu projektu) sagatavošanā

- pieredze darbā ar ārvalstu iestādēm, starptautiskajām organizācijām

- darba pieredze valsts pārvaldē

- spēja strādāt paaugstināta stresa apstākļos un ierobežotā laika termiņā

- labas zināšanas un izpratne par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem

- labas angļu valodas zināšanas (tiks veikta zināšanu pārbaude testa veidā)

- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- ļoti labas iemaņas darbā ar standarta biroja programmatūru

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Fakss 67335106. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2018/96.AKK4

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Kultūrpolitikas departamenta Nozaru politikas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku, uz cita ierēdņa ilgstošas, attaisnotas prombūtnes laiku (amats vakants no 2018. gada 28. maija)

Galvenie pienākumi:

- pamatojoties uz valsts kultūrpolitikas pamatnostādnēm, izstrādāt Kultūras ministrijas darba plānā ar mūzikas un dejas nozarēm saistītos pasākumus un nodrošināt to izpildi

- pārzināt Kultūras ministrijas pārraudzībā esošo mūzikas un dejas nozaru kapitālsabiedrību, kā arī citu šo nozaru pārstāvošo valsts un nevalstisko institūciju darbību Latvijā

- nodrošināt Kultūras ministrijas mūzikas un dejas nozaru konsultatīvo padomju darbību

- veicināt starptautisko sadarbību un informācijas apriti mūzikas un dejas jomās un apmainīties ar informāciju par šo nozaru attīstību un aktuālajiem procesiem

- veikt saraksti ar iestādēm, organizācijām, privātpersonām Latvijā un ārvalstīs par mūzikas un dejas jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība humanitārajās zinātnēs

- vismaz viena gada darba pieredze mūzikas un/vai dejas nozarē

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- labas zināšanas un izpratne par kultūrpolitiku Latvijā

- labas zināšanas un izpratne par mūzikas un dejas nozarēm Latvijā

- labas zināšanas par mūzikas un dejas nozaru valsts kapitālsabiedrību un citu pārstāvošo valsts un nevalstisko institūciju darbību Latvijā

- labas angļu valodas zināšanas (šī Konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis mutvārdu un rakstiskās saziņas prasmēs, atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 35. saime "Politikas ieviešana", II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1121 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 31. maijam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz personīgi Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs - ne vēlāk kā līdz 2018. gada 31. maijam), vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz KD Nozaru politikas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku":

- motivēta pieteikuma vēstule;

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), vēlams sagatavot, atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);

- izglītību apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas, ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds;

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas tīmekļa vietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html),

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.

Tālr. uzziņām 67330244.


OP 2018/96.AKK5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Zinātnes komercializācijas nodaļas vadošā eksperta amatu (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku - līdz 2022. gada 31. decembrim)

LIAA savā komandā aicina radošu cilvēku, kuru interesē iespēja strādāt ar Latvijas zinātnieku inovatīvākajām idejām!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Latvijas pētniecības organizāciju komercializācijas ideju apzināšanā

- piedalīties pētniecības organizācijām paredzēto atbalsta instrumentu ieviešanā

- piedalīties projektu vērtēšanā, lēmumu pieņemšanā par atbalsta finansējuma piešķiršanu un projektu īstenošanas uzraudzībā

- piedalīties projekta ietvaros iesniegto atbalsta saņēmēju maksājumu pieprasījumu izskatīšanā un maksājumu veikšanā

- piedalīties ārpakalpojumu veikšanā un iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā, lai nodrošinātu tehnoloģiju pārneses pakalpojumus un pasākumus

- piedalīties iekšējo normatīvo aktu (iekšējo kārtību u.c. dokumentu) izstrādē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs vai inženierzinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- darba pieredze Tehnoloģiju departamenta kompetences jomās

- darba pieredze pētniecisko ideju komercializācijā, vērtēšanā vai īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- pieredze maksājumu dokumentu izskatīšanā

- zināšanas par pētniecības vidi un zinātnes komercializāciju Latvijā un ārvalstīs

- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentēšanas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un darba izpildes vietu Rīgas centrā

- profesionālās pilnveides un izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 29. maijam, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TeD ZKN vadošais eksperts".

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.


OP 2018/96.AKK6

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Jūrmalas biznesa inkubatora projektu vadītāja amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, kas nodrošinātu veiksmīgu Jūrmalas biznesa inkubatora darbību - veicinātu jaunu komersantu izveidi un attīstību Jūrmalas biznesa inkubatora darbības teritorijā.

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot Jūrmalas biznesa inkubatora (turpmāk - BI) darbības stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai

- veikt fizisku personu (ideju autoru) un jaundibinātu komersantu pieteikumu uzņemšanai BI apstrādi

- sagatavot un apmācīt (pēc nepieciešamības) jaundibinātu komersantu veiksmīgai biznesa idejas prezentēšanai konsultatīvajai komisijai

- nodrošināt konsultatīvās komisijas sēdes jaundibinātu komersantu uzņemšanai inkubatorā norisi BI koprades telpās vai citās telpās

- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus BI darbības teritorijā, kas vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību un BI atpazīstamības veicināšanu

- protokolēt konsultatīvās komisijas sēdes norisi (ja nepieciešams)

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- sniegt informatīvu atbalstu komersantiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

- veikt BI sekretariāta funkcijas (veikt BI ienākošās dokumentācijas apstrādi, sniegt informatīvu atbalstu komersantiem un fiziskām personām par BI darbību un pakalpojumiem u. c.)

- sagatavot visu nepieciešamo informāciju LIAA sadarbības partneriem

- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt plānoto BI koprades telpu noslodzi

- veidot tādu BI koprades telpu vidi, kas nodrošinātu starptautisku atpazīstamību BI darbības teritorijā komersantiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze pasākumu organizēšanā un/vai aktīvas komunikācijas ar medijiem (t. sk. sociālajiem medijiem) nodrošināšanā (vismaz viens gads)

- izpratne par uzņēmumu attīstības cikliem

- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un nodarboties ar sociālo mediju vadīšanu

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 29. maijam, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID JūBI projektu vadītājs".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.


OP 2018/96.AKK7

Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281) izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla vietām Inženierzinātņu nozares "Transports un satiksme" apakšnozarē "Ūdens transports un infrastruktūra" šādās specializācijās:

- "Vadības grāmatvedība jūrniecības nozares uzņēmumos" - asociētais profesors, viena (1) nepilna vieta

- "Termodinamika un siltumpārvade" - lektors, viena (1) vieta

- "Jūrniecības angļu valoda" - lektors, viena (1) vieta

Pretendentam nepieciešama ne mazāk kā 3 (trīs) gadu pedagoģiskā un zinātniskā darba pieredze izvēlētajam akadēmiskajam amatam atbilstošā zinātņu apakšnozares "Ūdens transports un infrastruktūra" specializācijā.

Pretendentam/-ei, kas vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz:

1) rektoram adresēts iesniegums, ar norādi - uz kādu amata vietu pretendē;

2) dzīves un darba gājums (CV Europass formātā) ar izvērstu pretendenta pedagoģiskās, zinātniskās un organizatoriskās darbības aprakstu pēdējo sešu (6) gadu periodā;

3) augstāko izglītību, akadēmisko un zinātnisko grādu, kā arī profesionālo prasmju apliecinošo dokumentu kopijas, uzrādot oriģinālus;

4) citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju.

Amata vietu pretendentiem pieteikties viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Dokumenti jāiesniedz Latvijas Jūras akadēmijas rektorātā Flotes ielā 12, k-1, Rīgā, LV-1016.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Jūras akadēmija informē, ka:

1) jūsu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras akadēmija, kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, tālr. 67161129.

Konkursa termiņš - viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas. Dokumenti jāiesniedz personīgi Latvijas Jūras akadēmijas rektorātā vai jānosūta pa pastu, adrese: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, ar norādi "Konkursam uz akadēmiskajiem amatiem".


OP 2018/96.AKK8

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Izglītības infrastruktūras projektu departamenta Projektu īstenošanas nodaļas projektu vadītāja (darbinieka) amatu (uz Projektu īstenošanas laiku, t. i., līdz 2019. gada 31. jūlijam)

Galvenie amata pienākumi:

- sadarbībā ar Finansējumu saņēmēju un nodaļas darbiniekiem nodrošināt Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.1.3. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt modernizēto profesionālās izglītības iestāžu skaitu" saistīto projektu (turpmāk - projekti) iesniegumu sagatavošanu un iesniegšanu Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā

- nodrošināt projektu īstenošanas procesus un tā koordinēšanu projektu ieviešanas laikā, kā arī grozījumu ierosināšanu un sagatavošanu projektos

- nodrošināt projektu finanšu plānošanu, budžetu sastādīšanu un budžetu izlietojuma kontroli, t. sk. projektu finansēšanas plānu izstrādi

- savas kompetences ietvaros veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- plānot un organizēt projektu iepirkumu tehnisko specifikāciju un darbu uzdevumu izstrādi savas kompetences ietvaros

- koordinēt projektu ietvaros plānoto iepirkuma līgumu noslēgšanas procesu, kā arī pārraudzīt un kontrolēt projektu ietvaros noslēgto iepirkuma līgumu paredzēto saistību izpildi, t. sk. finanšu kontroli

- sadarbībā ar Projektu vadības nodaļu plānot un organizēt projektos plānotās būvprojektu izstrādes, būvdarbus, pakalpojumu saņemšanas un iekārtu piegādes saskaņā ar darbībām un uzdevumiem, kuri noteikti noslēgtajās vienošanās un normatīvajos aktos par projekta īstenošanu

- nodaļas kompetences ietvaros projektos piedalīties būvprojekta izstrādes un būvniecības procesā

- nodrošināt projektu izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudi un atzinumu sniegšanu Finansējuma saņēmējam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās, būvniecībā vai vadību zinībās

- praktiskā pieredze darbā valsts iestādē vai komercsabiedrībā attiecīgajā jomā - vismaz 3 gadi

- praktiskā darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- darba pieredze ar infrastruktūras projektiem

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā uzraudzībā un kontrolē

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas būvniecības jomā

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības izjūta

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 32. saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai nosūtīt uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz projekta vadītāja amatu") līdz 2018. gada 29. maijam, vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu datu aizsardzību normatīvajos aktos noteikto, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2018/96.AKK9

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Dobelē)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības mehanizācijā)

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- bruto mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2018/96.AKK10

Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - Saeimas Administrācijas Juridiskā atbalsta nodaļas vecākais juriskonsults/-e (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds tiesību zinātnē

- vēlama kvalifikācijas paaugstināšana amata kompetences jomās

- vismaz trīs gadu iepriekšēja darba pieredze jurista specialitātē

- pieredze juridisku dokumentu un iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanā

- vēlama pieredze pārstāvībā tiesā, kā arī tiesvedības procesuālu dokumentu izstrādāšanā

- zināšanas atbildībā esošajās tiesību jomās un juridiskās tehnikas jautājumos

- atbilstība normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- valsts valodas prasme augtākajā (C2) līmenī

- vismaz vienas svešvalodas (angļu, franču vai vācu valoda) prasme vismaz B1 līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas)

- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, komunikācijas un sadarbības prasmes.

Galvenie pienākumi:

- sniegt juridisko atbalstu Saeimas Administrācijas vadībai un struktūrvienībām, kā arī Saeimas Prezidijam un tā pakļautībā esošajām struktūrvienībām amata kompetences jautājumos, tostarp sniegt juridiskas konsultācijas, veikt izpēti un analīzi par noteiktiem tiesību normu piemērošanas jautājumiem un gatavot juridiskus atzinumus, izvērtēt dokumentu atbilstību normatīvo aktu, kā arī juridiskās tehnikas prasībām, un sniegt priekšlikumus par to pilnveidošanu

- pēc tiešā vadītāja norādījuma sadarbībā ar līdzatbildīgajām struktūrvienībām amata kompetences ietvaros apkopot un sagatavot informāciju, uzziņas un citus dokumentus

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, līgumu un citu dokumentu projektus

- gatavot rakstveida atbildes uz iestāžu un privātpersonu iesniegumiem

- pēc tiešā vadītāja norādījuma amata kompetences ietvaros pārstāvēt struktūrvienību darba grupās, kā arī valsts un pašvaldību institūcijās

- saskaņā ar pilnvarojumu veikt pārstāvību tiesā amata kompetences ietvaros, kā arī gatavot tiesvedības procesuālos dokumentus

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 1328 EUR līdz 1500 EUR)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivācijas vēstule ar ietvertu apliecinājumu, ka pretendents atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam,

- Curriculum Vitae (Europass formā),

- vēlama informācija par adresātu(-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darbavietās, kas var sniegt informāciju par pretendenta atbilstību amata prasībām,

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam,

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā),

- citi dokumenti, kas raksturo pretendenta kvalifikāciju un tās atbilstību Saeimas Administrācijas Juridiskā atbalsta nodaļas vecākā juriskonsulta amatam izvirzītajām prasībām (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2018. gada 4. jūnijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi Saeimas Administrācijas Dokumentu nodaļas Lietvedībai Jēkaba ielā 11, Rīgā, vai nosūtīt pa pastu uz adresi Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai. Uz aploksnes norādīt: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Juridiskā atbalsta nodaļas vecākais juriskonsults". Tālr. uzziņām 67087491 vai 67087272.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, kontakttālrunis 67087469.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/96.AKR1

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts pārvaldes politikas departamenta konsultantes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 7.maija iecelta SVETLANA JESIĻEVSKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)