Laidiens: 17.05.2018., Nr. 96
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/96.AKK1
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 900009476367)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla vadības
nodaļas vecākais/-ā referents/-e (darbavieta Šķūņu ielā 11, Rīgā)
Personāla vadības nodaļa plāno personāla politikas izstrādi, nodrošina
personālvadības procesu attīstību un savstarpējo integrāciju arhīvu nozarē,
nodrošina darba izpildes vadību, piedalās darba samaksas pilnveidošanas
procesā, izstrādā iekšējo normatīvo aktu projektus, organizē un pārrauga
personas datu aizsardzību.
Ja jums ir: spēja pastāvīgi plānot un organizēt savu darbu, veidot
komunikāciju un izprast saliedētu komandas darbu, kā arī esat atsaucīgs, un
spējāt nodrošināt kārtību, precizitāti un kvalitāti.
Pievienojies mūsu profesionālai komandai, jo mēs piedāvājam:
- darbu valsts iestādē un iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- specializētas mācību programmas
- mēnešalgu pārbaudes laikā 835 euro
(1000 euro atbilstoši profesionālajai
pieredzei 3.kategorijai) pirms nodokļu nomaksas
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- personas datu aizsardzības speciālista kvalifikācija
- izpratne par darbu valsts pārvaldē un tās darbības principiem pēdējo 5
gadu laikā
- darba pieredze personāla vadībā valsts pārvaldē (no 1 līdz 3 gadiem)
- praktiskā darba pieredze ar personālu saistītiem juridiskiem jautājumiem
- vēlama praktiskā darbā pieredze ar personāla informācijas sistēmām (Horizon; NEVIS)
- labas iemaņas darbā ar datoru, MS Office pieredzējuša lietotāja līmenī
Galvenie pienākumi:
- piedalīties personu datu drošības stratēģijas izstrādē un īstenošanā
- izstrādāt priekšlikumus drošības pasākumu pilnveidošanai datu aizsardzības
jomā
- sniegt atbalstu iekšējo normatīvo aktu un citu iekšējo
dokumentu projektu izstrādē, kas atbilstoši normatīvajiem aktiem
nepieciešami iestādei kā personas datu pārzinim, veicot personas datu apstrādi
- piedalīties amata aprakstu izstrādē un aktualizācijā
- veikt personu datu uzskaiti un aktualizāciju personāla uzskaites sistēmā
- piedalīties personāla atlasē un novērtēšanā
Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
jāiesniedz vai jānosūta CV un motivācijas vēstule un augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopija uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv
vai Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā,
LV-1050. Uzziņas pa tālruni 26437636.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Vakances".
OP 2018/96.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz eksperta
iepirkumu jautājumos amatu Administratīvā nodrošinājuma nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 3 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- publiskā iepirkuma dokumentu sagatavošana
- iepirkumu organizatorisko jautājumu uzraudzīšana un risināšana
- resursu iegāžu plānošana
- pakalpojumu un piegāžu līgumu sagatavošana
- saistību izpildes kontrole, kā arī darījumu apliecinošu dokumentu
apstrādes nodrošināšana
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- augstākā vai nepabeigta augstākā juridiskā
izglītība
- pieredze publisko iepirkumu jautājumos, tai skaitā pieredze preču,
pakalpojumu un publiskā iepirkuma tehnisko specifikāciju un kvalifikācijas
prasību izstrādē, iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē
- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos tiks uzskatītas par
priekšrocību
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- precizitāte un labas komunikācijas spējas
- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Administratīvā nodrošinājuma nodaļas eksperts iepirkumu jautājumos".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/96.AKK3
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu Aizsardzības spēju
attīstības projektu nodaļā uz projekta vadītāja (ierēdņa) amatu,
piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu
un mēnešalgu no 1458 EUR līdz 1917 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā
no profesionālās pieredzes
Projekta vadītāja galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt stratēģijas, rīcības plānu un veicamo darbu laika grafiku
izstrādi projekta īstenošanai atbilstoši projekta dokumentācijai
- koordinēt projekta īstenošanai nepieciešamo finanšu resursu plānošanu un
izlietojumu iegūtā rezultāta ilgtspējas nodrošināšanai un uzturēšanai
- koordinēt projekta ieviešanas procesā iesaistītās puses un piesaistīto
speciālistu darbu
- koordinēt ar projekta ieviešanu saistītās dokumentācijas izstrādi
sadarbībā ar NBS spēku veidu speciālistiem, AM padotībā esošo iestāžu
speciālistiem un starptautisko institūciju speciālistiem vai pārstāvjiem
- plānot, vadīt un kontrolēt projekta ieviešanu, nodrošinot sadarbības
koordināciju vietējā un starptautiskā līmenī
- nodrošināt informācijas sagatavošanu oficiālā viedokļa paušanai par
projekta īstenošanas jautājumiem
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze projektu vadīšanā, administrēšanā un ieviešanā
- pieredze dokumentu (normatīvo aktu projektu) sagatavošanā
- pieredze darbā ar ārvalstu iestādēm, starptautiskajām organizācijām
- darba pieredze valsts pārvaldē
- spēja strādāt paaugstināta stresa apstākļos un ierobežotā laika termiņā
- labas zināšanas un izpratne par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem
- labas angļu valodas zināšanas (tiks veikta zināšanu pārbaude testa veidā)
- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti
paust savu viedokli
- ļoti labas iemaņas darbā ar standarta biroja programmatūru
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla
nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz
e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67335106. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/96.AKK4
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Kultūrpolitikas departamenta Nozaru politikas nodaļas
vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku, uz cita ierēdņa ilgstošas,
attaisnotas prombūtnes laiku (amats vakants no 2018. gada 28. maija)
Galvenie pienākumi:
- pamatojoties uz valsts kultūrpolitikas pamatnostādnēm, izstrādāt Kultūras
ministrijas darba plānā ar mūzikas un dejas nozarēm saistītos pasākumus un
nodrošināt to izpildi
- pārzināt Kultūras ministrijas pārraudzībā esošo mūzikas un dejas nozaru
kapitālsabiedrību, kā arī citu šo nozaru pārstāvošo valsts un nevalstisko
institūciju darbību Latvijā
- nodrošināt Kultūras ministrijas mūzikas un dejas nozaru konsultatīvo
padomju darbību
- veicināt starptautisko sadarbību un informācijas apriti mūzikas un dejas
jomās un apmainīties ar informāciju par šo nozaru attīstību un aktuālajiem
procesiem
- veikt saraksti ar iestādēm, organizācijām, privātpersonām Latvijā un
ārvalstīs par mūzikas un dejas jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
humanitārajās zinātnēs
- vismaz viena gada darba pieredze mūzikas un/vai dejas nozarē
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- labas zināšanas un izpratne par kultūrpolitiku Latvijā
- labas zināšanas un izpratne par mūzikas un dejas nozarēm Latvijā
- labas zināšanas par mūzikas un dejas nozaru valsts kapitālsabiedrību un
citu pārstāvošo valsts un nevalstisko institūciju darbību Latvijā
- labas angļu valodas zināšanas (šī Konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis
mutvārdu un rakstiskās saziņas prasmēs, atbilstoši Europass
valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 35. saime "Politikas ieviešana", II līmenis,
9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1121 euro
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 31. maijam jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz personīgi Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības
nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs - ne
vēlāk kā līdz 2018. gada 31. maijam), vai elektroniski uz e-pasta
adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi
"Pieteikums konkursam uz KD Nozaru politikas nodaļas vecākā referenta
ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku":
- motivēta pieteikuma vēstule;
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), vēlams sagatavot, atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);
- izglītību apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas, ja izglītības dokuments
vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par
to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais izglītības dokuments vai grāds;
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami
Kultūras ministrijas tīmekļa vietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html),
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot.
Tālr. uzziņām 67330244.
OP 2018/96.AKK5
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Zinātnes komercializācijas nodaļas vadošā eksperta
amatu (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku - līdz 2022. gada
31. decembrim)
LIAA savā komandā aicina radošu cilvēku, kuru interesē iespēja strādāt ar
Latvijas zinātnieku inovatīvākajām idejām!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Latvijas pētniecības organizāciju komercializācijas ideju
apzināšanā
- piedalīties pētniecības organizācijām paredzēto atbalsta instrumentu
ieviešanā
- piedalīties projektu vērtēšanā, lēmumu pieņemšanā par atbalsta finansējuma
piešķiršanu un projektu īstenošanas uzraudzībā
- piedalīties projekta ietvaros iesniegto atbalsta saņēmēju maksājumu
pieprasījumu izskatīšanā un maksājumu veikšanā
- piedalīties ārpakalpojumu veikšanā un iepirkumu dokumentācijas
sagatavošanā, lai nodrošinātu tehnoloģiju pārneses pakalpojumus un pasākumus
- piedalīties iekšējo normatīvo aktu (iekšējo kārtību u.c. dokumentu)
izstrādē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs vai inženierzinātnēs tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- darba pieredze Tehnoloģiju departamenta kompetences jomās
- darba pieredze pētniecisko ideju komercializācijā, vērtēšanā vai
īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- pieredze maksājumu dokumentu izskatīšanā
- zināšanas par pētniecības vidi un zinātnes komercializāciju Latvijā un
ārvalstīs
- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentēšanas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un darba izpildes vietu Rīgas centrā
- profesionālās pilnveides un izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR,
2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR
(bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada
29. maijam, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TeD ZKN vadošais eksperts".
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.
OP 2018/96.AKK6
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa
inkubatoru departamenta Jūrmalas biznesa inkubatora projektu vadītāja amatu
(darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, kas nodrošinātu
veiksmīgu Jūrmalas biznesa inkubatora darbību - veicinātu jaunu komersantu
izveidi un attīstību Jūrmalas biznesa inkubatora darbības teritorijā.
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot Jūrmalas biznesa inkubatora (turpmāk - BI) darbības stratēģiju
izvirzīto mērķu sasniegšanai
- veikt fizisku personu (ideju autoru) un jaundibinātu komersantu pieteikumu
uzņemšanai BI apstrādi
- sagatavot un apmācīt (pēc nepieciešamības) jaundibinātu komersantu
veiksmīgai biznesa idejas prezentēšanai konsultatīvajai komisijai
- nodrošināt konsultatīvās komisijas sēdes jaundibinātu komersantu
uzņemšanai inkubatorā norisi BI koprades telpās vai
citās telpās
- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus BI darbības teritorijā, kas
vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību un BI atpazīstamības
veicināšanu
- protokolēt konsultatīvās komisijas sēdes norisi (ja nepieciešams)
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- sniegt informatīvu atbalstu komersantiem par LIAA sniegtajiem
pakalpojumiem
- veikt BI sekretariāta funkcijas (veikt BI ienākošās dokumentācijas
apstrādi, sniegt informatīvu atbalstu komersantiem un fiziskām personām par BI
darbību un pakalpojumiem u. c.)
- sagatavot visu nepieciešamo informāciju LIAA sadarbības partneriem
- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus
informācijas kanālus
- nodrošināt plānoto BI koprades telpu noslodzi
- veidot tādu BI koprades telpu vidi, kas
nodrošinātu starptautisku atpazīstamību BI darbības teritorijā komersantiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze pasākumu organizēšanā un/vai aktīvas komunikācijas ar
medijiem (t. sk. sociālajiem medijiem) nodrošināšanā (vismaz viens
gads)
- izpratne par uzņēmumu attīstības cikliem
- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un nodarboties ar sociālo
mediju vadīšanu
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija:
1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto); sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada
29. maijam, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"BID JūBI projektu vadītājs".
Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.
OP 2018/96.AKK7
Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281)
izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla vietām
Inženierzinātņu nozares "Transports un satiksme" apakšnozarē
"Ūdens transports un infrastruktūra" šādās specializācijās:
- "Vadības grāmatvedība jūrniecības nozares uzņēmumos" -
asociētais profesors, viena (1) nepilna vieta
- "Termodinamika un siltumpārvade" -
lektors, viena (1) vieta
- "Jūrniecības angļu valoda" - lektors, viena (1) vieta
Pretendentam nepieciešama ne mazāk kā 3 (trīs) gadu pedagoģiskā un
zinātniskā darba pieredze izvēlētajam akadēmiskajam amatam atbilstošā zinātņu
apakšnozares "Ūdens transports un infrastruktūra" specializācijā.
Pretendentam/-ei, kas vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz:
1) rektoram adresēts iesniegums, ar norādi - uz kādu amata vietu pretendē;
2) dzīves un darba gājums (CV Europass formātā) ar izvērstu pretendenta pedagoģiskās,
zinātniskās un organizatoriskās darbības aprakstu pēdējo sešu (6) gadu periodā;
3) augstāko izglītību, akadēmisko un zinātnisko grādu, kā arī profesionālo
prasmju apliecinošo dokumentu kopijas, uzrādot oriģinālus;
4) citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju.
Amata vietu pretendentiem pieteikties viena mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas. Dokumenti jāiesniedz Latvijas Jūras akadēmijas rektorātā
Flotes ielā 12, k-1, Rīgā, LV-1016.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Jūras akadēmija informē, ka:
1) jūsu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras
akadēmija, kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, tālr.
67161129.
Konkursa termiņš - viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas. Dokumenti
jāiesniedz personīgi Latvijas Jūras akadēmijas rektorātā vai
jānosūta pa pastu, adrese: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, ar norādi
"Konkursam uz akadēmiskajiem amatiem".
OP 2018/96.AKK8
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības infrastruktūras projektu departamenta Projektu īstenošanas nodaļas
projektu vadītāja (darbinieka) amatu (uz Projektu īstenošanas laiku, t. i., līdz
2019. gada 31. jūlijam)
Galvenie amata pienākumi:
- sadarbībā ar Finansējumu saņēmēju un nodaļas darbiniekiem nodrošināt
Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 8.1.3. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt
modernizēto profesionālās izglītības iestāžu skaitu" saistīto projektu
(turpmāk - projekti) iesniegumu sagatavošanu un iesniegšanu Centrālajā finanšu
un līgumu aģentūrā
- nodrošināt projektu īstenošanas procesus un tā koordinēšanu projektu
ieviešanas laikā, kā arī grozījumu ierosināšanu un sagatavošanu projektos
- nodrošināt projektu finanšu plānošanu, budžetu sastādīšanu un budžetu
izlietojuma kontroli, t. sk. projektu finansēšanas plānu izstrādi
- savas kompetences ietvaros veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās
- plānot un organizēt projektu iepirkumu tehnisko specifikāciju un darbu
uzdevumu izstrādi savas kompetences ietvaros
- koordinēt projektu ietvaros plānoto iepirkuma līgumu noslēgšanas procesu,
kā arī pārraudzīt un kontrolēt projektu ietvaros noslēgto iepirkuma līgumu
paredzēto saistību izpildi, t. sk. finanšu kontroli
- sadarbībā ar Projektu vadības nodaļu plānot un organizēt projektos
plānotās būvprojektu izstrādes, būvdarbus, pakalpojumu saņemšanas un iekārtu
piegādes saskaņā ar darbībām un uzdevumiem, kuri noteikti noslēgtajās vienošanās
un normatīvajos aktos par projekta īstenošanu
- nodaļas kompetences ietvaros projektos piedalīties būvprojekta izstrādes
un būvniecības procesā
- nodrošināt projektu izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudi un
atzinumu sniegšanu Finansējuma saņēmējam
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs, ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās, būvniecībā
vai vadību zinībās
- praktiskā pieredze darbā valsts iestādē vai komercsabiedrībā attiecīgajā
jomā - vismaz 3 gadi
- praktiskā darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu
ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā,
uzraudzībā vai kontrolē
- darba pieredze ar infrastruktūras projektiem
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos un citu
starptautiski finansēto programmu īstenošanā uzraudzībā un kontrolē
- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos
- zināšanas būvniecības jomā
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes,
prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības izjūta
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos,
strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja
uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Amats ir klasificēts 32. saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija:
1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto).
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas -
nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Valsts izglītības attīstības aģentūrai
(adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai nosūtīt uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz projekta
vadītāja amatu") līdz 2018. gada 29. maijam, vai iesniegt
personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto
dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu
rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām
konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu
datu aizsardzību normatīvajos aktos noteikto, Valsts izglītības attīstības
aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050.
OP 2018/96.AKK9
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
inspektors (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Dobelē)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības mehanizācijā)
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- bruto mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās
uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2018/96.AKK10
Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto
amatu - Saeimas Administrācijas Juridiskā atbalsta nodaļas vecākais
juriskonsults/-e (vakance uz noteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds tiesību zinātnē
- vēlama kvalifikācijas paaugstināšana amata kompetences jomās
- vismaz trīs gadu iepriekšēja darba pieredze jurista specialitātē
- pieredze juridisku dokumentu un iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanā
- vēlama pieredze pārstāvībā tiesā, kā arī tiesvedības procesuālu dokumentu
izstrādāšanā
- zināšanas atbildībā esošajās tiesību jomās un juridiskās tehnikas
jautājumos
- atbilstība normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo
atļauju pieejai valsts noslēpumam
- valsts valodas prasme augtākajā (C2) līmenī
- vismaz vienas svešvalodas (angļu, franču vai vācu valoda) prasme vismaz B1
līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu
apguves līmeņiem)
- prasme strādāt ar datoru (MS Word,
MS Excel, MS PowerPoint, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas)
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
komunikācijas un sadarbības prasmes.
Galvenie pienākumi:
- sniegt juridisko atbalstu Saeimas Administrācijas vadībai un
struktūrvienībām, kā arī Saeimas Prezidijam un tā pakļautībā esošajām
struktūrvienībām amata kompetences jautājumos, tostarp sniegt juridiskas
konsultācijas, veikt izpēti un analīzi par noteiktiem tiesību normu
piemērošanas jautājumiem un gatavot juridiskus atzinumus, izvērtēt dokumentu
atbilstību normatīvo aktu, kā arī juridiskās tehnikas prasībām, un sniegt
priekšlikumus par to pilnveidošanu
- pēc tiešā vadītāja norādījuma sadarbībā ar līdzatbildīgajām
struktūrvienībām amata kompetences ietvaros apkopot un sagatavot informāciju,
uzziņas un citus dokumentus
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, līgumu un citu dokumentu projektus
- gatavot rakstveida atbildes uz iestāžu un privātpersonu iesniegumiem
- pēc tiešā vadītāja norādījuma amata kompetences ietvaros pārstāvēt
struktūrvienību darba grupās, kā arī valsts un pašvaldību institūcijās
- saskaņā ar pilnvarojumu veikt pārstāvību tiesā amata kompetences ietvaros,
kā arī gatavot tiesvedības procesuālos dokumentus
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 1328 EUR
līdz 1500 EUR)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivācijas vēstule ar ietvertu apliecinājumu, ka pretendents atbilst
likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā
noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam,
- Curriculum Vitae (Europass formā),
- vēlama informācija par adresātu(-iem) esošajā
un/vai iepriekšējās darbavietās, kas var sniegt informāciju par pretendenta
atbilstību amata prasībām,
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs,
papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās
izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai
diplomam,
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija (izņemot personas,
kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības
programmās latviešu valodā),
- citi dokumenti, kas raksturo pretendenta kvalifikāciju un tās atbilstību
Saeimas Administrācijas Juridiskā atbalsta nodaļas vecākā juriskonsulta amatam
izvirzītajām prasībām (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2018. gada 4. jūnijam (ieskaitot) lūdzam
iesniegt personīgi Saeimas Administrācijas Dokumentu nodaļas Lietvedībai Jēkaba
ielā 11, Rīgā, vai nosūtīt pa pastu uz adresi Jēkaba ielā 11,
Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai. Uz aploksnes
norādīt: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Juridiskā atbalsta nodaļas
vecākais juriskonsults". Tālr. uzziņām 67087491 vai 67087272.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba
iela 11, Rīga, LV-1811, kontakttālrunis 67087469.