Laidiens: 18.05.2018., Nr. 97
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/97.AKK1
Valsts policijas koledžas Tiesību zinātnes un projektu pārvaldības
katedra izsludina konkursu uz DOCENTA (uz darba līguma pamata) amatu
(darbavieta Rīgā; darba laiks - uz noteiktu laiku no 2018. gada 1. septembra)
Amata pienākumos ietilpst:
- nodrošināt un īstenot mācību un studiju procesu Koledžas īstenotajās
formālās un neformālās izglītības programmās
- atbilstoši apstiprinātiem mācību un studiju grafikiem Koledžas īstenotajās
formālās un neformālās izglītības programmās, apstiprinātai plānotajai pedagoga
slodzei, nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību
(teorētisko un praktisko) vadīšanu
- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā atbilstoši
apstiprinātajiem mācību un studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu
īstenošanas grafikiem
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- organizēt izglītojamo un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt,
atbilstoši docējamo mācību priekšmetu un studiju kursu saturam
- sniegt atbalstu citiem Koledžas pedagogiem savas kompetences ietvaros
- katedras vadītāja uzdevumā nodrošināt mācību/studiju procesu, pieaugušo
neformālās izglītības programmās atbilstoši Koledžas direktora apstiprinātam
mācību/studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu plāniem, citu
pedagogu prombūtnes laikā
- savas kompetences ietvaros un atbilstoši pirmā līmeņa profesionālās
augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" saturam vadīt un recenzēt
kvalifikācijas darbus
- izstrādāt vai aktualizēt Koledžas formālās un neformālās izglītības
programmu saturu, studiju kursu vai mācību priekšmetu aprakstus
- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus,
kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu atbilstoši mācību
priekšmetu, studiju kursu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturam
- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un
prasmes
- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam
izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību
priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk -
IPAS) un e-mācību vidē
- katedras vadītāja uzdevumā, kompetences ietvarā izveidot, ievietot un
uzturēt mācību saturu IPAS un e-mācību vidē neformālās izglītības pasākumu
īstenošanai dienesta vietās
- izstrādāt un aktualizēt prakses uzdevumus atbilstoši studiju kursu un
mācību priekšmetu saturam, nodrošināt prakses koordinēšanu un piedalīties
prakses materiālu izvērtēšanā
- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā
- savas kompetences ietvaros veikt pētniecisko darbu
- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt
zināšanas, piedaloties pieaugušo neformālās izglītības vai profesionālās
pilnveides pasākumos, lietišķi pētnieciskos projektos par profesionālās nozares
aktuāliem jautājumiem
- savas kompetences ietvaros pildīt Koledžas vadības un katedras vadītāja
rīkojumus, uzdevumus, kā arī iekšlietu ministra rīkojumus, Valsts policijas
priekšnieka pavēles, Koledžas direktora pavēles vai citus Koledžas rīkojuma
dokumentos noteiktos uzdevumus
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs.
Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā
profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u. tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- amata pienākumu pildīšanai būs nepieciešama otrās kategorijas atļauja
pieejai valsts noslēpuma objektiem
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta (uz darba līguma pamata)
amatu līdz 2018. gada 15. jūnijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz
pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts
atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un
zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai
profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo
kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko
pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu
atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas
zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu
laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas
iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67146281,
26319992.
OP 2018/97.AKK2
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Reģistru nodaļas
vecākais/-ā referents/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veselības aprūpē vai sociālajās zinātnēs
- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē veselības aprūpes jomā (2 gadi)
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un izmantošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību un nodaļas kompetences ietvaros esošo
nozares normatīvo aktu pārzināšana un izmantošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem
- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim
- vienas svešvalodas (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word,
Excel, PowerPoint), datubāzēm
- lietvedības prasmes
- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- labas komunikācijas prasmes
Galvenie pienākumi:
- veikt ārstniecības iestāžu vai ārstniecības personu un ārstniecības
atbalsta personu iesniegto datu pieņemšanu un reģistrāciju
- pieņemt lēmumus par ārstniecības iestāžu vai ārstniecības personu
reģistrāciju vai pārreģistrāciju un ārstniecības personu kvalifikācijas atzīšanu
- nodrošināt kvalifikācijas atzīšanai ārvalstīs vai Latvijā nepieciešamo
dokumentu sagatavošanu un izsniegšanu
- apkopot un analizēt reģistru datus
- konsultēt klientus
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- mēnešalgu 842-932 EUR un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais referents
Reģistru nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības
inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā,
LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2018/97.AKK3
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām:
MIKROBIOLOĢIJAS UN BIOTEHNOLOĢIJAS INSTITŪTS
- pētnieks - bioloģija, biotehnoloģija - 1 vieta
INDIJAS STUDIJU UN KULTŪRAS CENTRS
- zinātniskais asistents - medicīna, medicīnas vēsture - 1 vieta
KOMPLEMENTĀRĀS MEDICĪNAS CENTRS
- pētnieks - medicīna, medicīnas vēsture - 2 vietas
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 18. jūnijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Universitāte.
Papildu informācija pa tālruni 67033990.
OP 2018/97.AKK4
Latvijas Universitāte, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
atklātu doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasi studiju virzienā
"Izglītība, pedagoģija un sports" 8.2.2. specifiskā atbalsta
mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu
stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas
ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.25 (Rīgā
2018. gada 9. janvārī)
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var
iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā:
https://www.lu.lv/eng/general/vacancies/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2021. gada 1. septembrim.
Pieteikuma vēstuli, CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi iveta.lace@lu.lv
vai pa pastu, adrese: Raiņa bulvāris 19, Rīga, ar norādi "Atklātai
doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasei".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Universitāte.
OP 2018/97.AKK5
Latvijas Universitāte, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
atklātu ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienā
"Izglītība, pedagoģija un sports" 8.2.2. specifiskā atbalsta
mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu
stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas
ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī)
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var
iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā:
https://www.lu.lv/eng/general/vacancies/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2021. gada 1. septembrim.
Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi iveta.lace@lu.lv
vai pa pastu, adrese: Raiņa bulvāris 19, Rīga, ar norādi "Atklātai
ārvalstu akadēmiskā personāla atlasei".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Universitāte.
OP 2018/97.AKK6
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj
informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu
vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļas draudzīgajai komandai pievienoties
komunikablu un atsaucīgu kolēģi jaunākā/-ās arhivāra/-es amatā (uz nenoteiktu
laiku)
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļa nodrošina
Uzņēmumu reģistra reģistrācijas un lietvedības lietu, kā arī metodisko
materiālu uzkrāšanu, apstrādi, uzskaiti, pieejamību un saglabāšanu.
Galvenie pienākumi:
- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās
lietas
- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas
- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus
- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši
normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām
- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai
iznīcināšanai
- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu
reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- labas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze arhīvā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 462,00 EUR (7. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2, un Starta ielā 1
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba
pārrunām uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs
atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis
ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2,
Rīga.
OP 2018/97.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Jaunuzņēmumu atbalsta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu
Ja esi atvērts un gatavs jauniem izaicinājumiem, aicinām tevi pievienoties mūsu
komandai. Ekonomikas ministrijai ir nepieciešamas tavas zināšanas un prasmes
darbā ar Eiropas Savienības fondu programmu izstrādi un administrēšanu. Augstu
vērtēsim tavus ierosinājumus un priekšlikumus atbalsta programmu
pilnveidošanai, jo īpaši - jaunu iniciatīvu izstrādē un attīstīšanā inovatīvas
uzņēmējdarbības atbalstam. Tavos pienākumos ietilps Jaunuzņēmumu atbalsta
nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada
plānošanas perioda finanšu instrumentu programmu izstrāde un uzraudzība un
2007.-2013. gada Eiropas Savienības fondu plānošanas perioda pēcuzraudzības nodrošināšana. Tev būs iespēja iesaistīties
daudzveidīgu projektu īstenošanā un sniegt savu ieguldījumu uzņēmumu attīstības
iespējām Latvijā, veidojot valsts atbalsta politiku.
Prasības pretendentam/-ei:
- nozarei atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība. Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai
uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras
svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu,
pārrobežu sadarbības projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks
uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu
- komunikācijas prasmes, analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba
koordinēšanas un sadarbības iemaņas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu progresīvā valsts pārvaldes
iestādē
- karjeras izaugsmes iespējas un apmācību programmas
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes un Eiropas Savienības
institūcijām
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto no 1150 līdz
1400 euro), sociālās garantijas un plašu
motivācijas sistēmu
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv
vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto
personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija:
Brīvības iela 55, Rīga.
OP 2018/97.AKK8
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Valsts kapitāla daļu pārvaldes un
publisko līgumu nodaļas juriskonsults
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze valsts pārvaldes sistēmā (ilgāka par 1 gadu)
- vēlama profesionālā pieredze darbā ar starptautiskajiem tiesību aktiem,
starptautiskajiem līgumiem un ar starptautisko organizāciju daudzpusējiem starptautiskajiem
līgumiem (ilgāka par 1 gadu)
- vēlama pieredze brīvās tirdzniecības līgumu saskaņošanas procedūru
veikšanā
- vēlamas zināšanas par ES jauktas kompetences līgumu saturisko uzbūvi un
saskaņošanas procedūrām
- zināšanas par starptautiskajiem līgumiem, starptautisko tiesību normu un
pamatprincipu piemērošanu
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumu risināšanu
- prasme strādāt ar datoru
- labas svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas
- labas komunikācijas spējas un analītiskā domāšana
Būtiskākie pienākumi:
- piedalīties ministrijas kompetencē esošo starptautisko tiesību aktu,
starptautisko divpusējo un daudzpusējo līgumu projektu izstrādāšanā un virzībā
- pārstāvēt ministrijas intereses starptautisko tiesību jautājumos
- organizēt ministrijas pārstāvību starptautiskajās organizācijās, darba
grupās, pārraudzīt iepriekš minēto institūciju lēmumu izpildi
Amats klasificēts 21. saimes III B līmenī, mēnešalga no 940 līdz
1100 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, LV-1743,
378. kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes
ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/97.AKK9
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas
Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas datu apstrādes departamenta Ārējās
tirdzniecības statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 730 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- elastīgu darba laiku
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- nodrošināt Intrastat statistikas datu
savākšanu un kvalitatīvu datu masīvu nodošanu
- veikt uzņēmumu un preču datu analīzi
- veikt Intrastat pārskatu mikrodatu
apvienošanu vienotā datu masīvā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- prasmes darbā ar datubāzēm
- labas analītiskās prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS Access)
- angļu valodas pamatzināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo
darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama
elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla
daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/97.AKK10
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu
indeksu daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 900 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi datu analīzē
- iespēju strādāt pie mūsdienīgu datu avotu un analīzes rīku izstrādes
- interesantu, analītisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- elastīgu darba laiku
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt cenu indeksu metodoloģijas izpēti un tās pilnveidošanu
- organizēt cenu reģistratoru datu vākšanas procesu
- veikt datu apstrādi un analīzi
- veikt cenu indeksu aprēķināšanu
- veikt publikāciju sagatavošanu
- piedalīties jaunu datu avotu izpētē un mūsdienīgu datu vākšanas un
analīzes rīku izstrādē
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai
tai tuva profila izglītība)
- iepriekšēja darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē (ne
mazāka par 1 gadu)
- statistikas un matemātikas zināšanas
- labas analītiskās spējas
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS
Excel, Access, MS PowerPoint)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes režīmā ar noteiktiem darba
izpildes termiņiem
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- pieredze darbā ar statistikas datiem, pieredze liela apjoma datu analizē,
SPSS vai R izmantošanā
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.