Laidiens: 25.02.2019., Nr. 39
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2019/39.AKK1
Latvijas Lauksaimniecības universitāte
(reģistrācijas Nr.
90000041898) 8.2.2. specifiskā
atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī) izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasi 2019. gadam
studiju virzienā Informācijas tehnoloģija, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un
datorzinātne (1 vieta; darbības joma: Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana)
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums ESF finansējuma saņemšanai
- motivācijas vēstule
- dzīves gājuma apraksts (CV Europass formātā)
- izziņa no doktorantūras par apgūtajiem KP
- promocijas darba vadītāja atsauksme par doktorantu kā potenciālu docētāju
Pieteikumu ar norādi "Atklātai doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasei" un dokumentus lūdzam sūtīt pa e-pastu: personaldala@llu.lv
līdz 2019.gada 12.martam.
Sīkāka informācija par paziņojumu:
https://www.llu.lv/lv/darba_piedavajumi/view_item/2022 un
https://www.llu.lv/lv/darba_piedavajumi/view_item/2023.
Pamatojoties uz ES Vispārīgās datu aizsardzības regulu un Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. Panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu atlases konkursa norisi.
Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Lauksaimniecības
universitāte, adrese: Lielā iela 2, Jelgava.
OP 2019/39.AKK2
Valsts zinātniskais institūts, atvasināta publiska persona
"Elektronikas un datorzinātņu institūts" izsludina amata konkursu uz
direktora amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- zinātņu doktora grāds elektronikas un telekomunikāciju vai datorzinātņu
nozarē vai arī maģistra grāds finansēs, ekonomikā, vadībzinātnēs
- darba pieredze vadošā amatā vismaz 3 gadi, kura ietver pieredzi finanšu un
budžeta vadībā. Pieredze zinātniskās institūcijas vadībā tiks vērtēta kā
priekšrocība
- valsts valodas un svešvalodu prasme, no kurām viena ir angļu valoda, kas
ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā
- vismaz pēdējo trīs gadu pieredze darbā ar Latvijas un
Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem par zinātnisko darbību
- vīzija par institūta attīstības stratēģiju un organizatoriskās darbības
programmu
- iepriekšēja zinātniskā darba pieredze elektronikā, datorzinātnē, IKT vai
saistītās nozarēs tiks uzskatīta par priekšrocību
Darbavieta: Rīga, Dzērbenes iela 14.
Mēneša darba alga: sākot no 2000 euro, direktora pienākumu pildīšanu var apvienot ar citu
pienākumu pildīšanu institūta īstenotos projektos.
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā
- pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae - CV), kurā ir aprakstīta profesionālā darba
pieredze, tostarp pieredze vadošā amatā un zinātniskā darbā, t.sk. būtiskāko
zinātnisko projektu un publicēto zinātnisko darbu un iegūto patentu saraksts,
valodu zināšanas
- augstāko izglītību un zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas
- pretendents ir tiesīgs iesniegt arī citus dokumentus un informāciju, lai
pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju
- vīzijas par institūta attīstības stratēģiju un organizatoriskās darbības
programmas kopsavilkumu (līdz 2 lapām)
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2019.gada 1.aprīlim,
dokumentus:
- iesniedzot personīgi Elektronikas un datorzinātņu institūta direkcijā
Dzērbenes ielā 14, Rīgā, darba laikā no plkst. 8.30 līdz 17.00,
- iesniedzot slēgtā aploksnē ar uzrakstu "Amata konkursam uz EDI
direktora amatu".
Ar Elektronikas un datorzinātņu institūta nolikumu par direktora vēlēšanām
ir iespējams iepazīties personīgi Elektronikas un datorzinātņu institūta
direkcijā Dzērbenes ielā 14, Rīgā, darba laikā no plkst. 8.30 līdz 17.00 vai
sūtot pieprasījumu uz e-pasta adresi info@edi.lv.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13.pantu, Elektronikas un datorzinātņu institūts informē, ka:
- pretendenta pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu konkursa norisi,
- iepriekš minētā pretendenta personas datu apstrādes pārzinis ir
Elektronikas un datorzinātņu institūts.
Papildu informācija zvanot pa tālr. 67554500 vai rakstot elektroniski uz info@edi.lv.
OP 2019/39.AKK3
Rīgas pilsētas pašvaldība
izsludina konkursu uz SIA "Rīgas serviss" (reģistrācijas Nr.
40103058501, juridiskā adrese: Rāmuļu iela 24, Rīga, LV-1005)
valdes locekļa/-les amatu
SIA "Rīgas serviss" valdes locekļa/-les amata kandidātam/-ei
izvirzāmās prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, nekustamā īpašuma pārvaldībā vai inženierzinātnēs (būvniecība,
inženierekonomika un vadība)
- pieredze ar nekustamo īpašumu apsaimniekošanu vai būvniecību saistītā jomā
un vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā
(kapitālsabiedrības valdes locekļa, padomes locekļa vai struktūrvienības
(departamenta, pārvaldes u.tml.) vadītāja amatā vai iestādes vadītāja vai tā
vietnieka amatā)
- izpratne par SIA "Rīgas serviss" darbības jomu - nekustamo
īpašumu apsaimniekošanu un būvuzraudzību
- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē un vismaz vienas
svešvalodas zināšanas valdes locekļa pienākumu profesionālai izpildei
nepieciešamajā apjomā
- augsta atbildības sajūta un nevainojama reputācija
- līdera dotības, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes
- precizitāte, analītiska domāšana, labas komunikācijas, argumentācijas un
prezentācijas prasmes
- izcilas darbaspējas, motivācija sasniegt rezultātus profesionālajā darbībā
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām
prasībām
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2019. gada
11. martam (ieskaitot) slēgtā aploksnē ar norādi "SIA
"Rīgas serviss" valdes locekļa/-les amata kandidātu konkursam"
Rīgas domes Īpašuma departamenta Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldē (Rīgā,
Riharda Vāgnera ielā 3 (2. stāvs)) personīgi vai ar kurjera starpniecību
iesniegt šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina
paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta
otrajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata
ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu
konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 6. pantā un
7. panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās
interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa/-les amatā);
- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauts arī
pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku
skaits;
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju;
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tādi
ir) kopijas.
Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas
komisija lūgs trīs darba dienu laikā iesniegt redzējumu (uz trīs lappusēm) par
SIA "Rīgas serviss" attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu
svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai.
Informācijai: mēneša atlīdzība no 2168 līdz 2439 euro (pamatojoties
uz Ministru kabineta 22.12.2015. noteikumu Nr. 791 "Noteikumi
par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību
valdes un padomes locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu
raksturojošiem rādītājiem, valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo
apmēru" 7., 8. un 10. punktu un pielikuma 1. punktu), saskaņā ar Publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 79. pantu
ar valdes locekli tiek slēgts pilnvarojuma līgums uz pieciem gadiem.
Informatīvais paziņojumu par kandidāta personas datu apstrādi konkursa norises
nodrošināšanai pieejams Rīgas pilsētas pašvaldības portālā www.riga.lv sadaļā
"Pašvaldība" - "Darba sludinājumi". Papildu informācija pa
tālr. 67026328.
OP 2019/39.AKK4
Latvijas Republikas
Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek
pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto
amata vietu - Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība (maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana
- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē
- vismaz 3 gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz piecu gadu iepriekšēja
darba pieredze mazas vai vidējas
iestādes vadīšanā, prasme vadīt kolektīvu
- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu
- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas pieejamības informācijas normatīvo regulējumu
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas
struktūrvienībām, valsts un
pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām
un juridiskajām personām; spēja pieņemt lēmumus
amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- labas vismaz vienas svešvalodas
(Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis
- atbilstība prasībām, lai saņemtu
speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- administratīvi vadīt
un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo struktūrvienību
darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu
darbu u.c.
- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un informatīvo resursu nodrošinājuma procesus
- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas
Prezidija sēžu un citu Saeimā notiekošo
pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles
informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu Saeimā notiekošo
pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu interneta tiešraidei, audio un video ierakstu
veikšanu, pasākumu apskaņošanu un tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.
- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo
telekomunikāciju nepārtrauktu
darbību un uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju
sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu izmantošanu
- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas
Prezidija sēžu, kā arī citu
Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā arī Saeimas stenogrammu,
dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas nodrošināšanu
- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde) principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā arī konsultatīvo
un metodisko atbalstu elektroniskās pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā
- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu, ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu
- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu amata kompetences jomās
- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos
- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās un organizācijās
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2095 līdz 2539 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie
dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes
aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām
atbildības jomām, kā arī vēlama
informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas
var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā),
nenorādot personas sensitīvos
datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā
izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs,
papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot
personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību
akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)
- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības
principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot
citus dokumentus, kas raksturo viņa
kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta
prasība).
Minētos
dokumentus līdz 2019. gada
4. martam (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi papīra formātā aploksnē Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļai, Jēkaba ielā 11, Rīgā (tālrunis saziņai 67087272), vai nosūtīt pa pastu uz adresi:
Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai (ievērojot, ka iesniegšanas datums Saeimā - 2019.gada
4.marts), - papīra formātā aploksnē, uz kuras
norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors", vai iesniegt elektroniski
(kas ietvert ar drošu elektronisku
parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu:
saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu,
Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, kontaktinformācija datu apstrādes jautājumos
datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi
Saeimā http://www.saeima.lv.