Laidiens: 24.04.2020., Nr. 80
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2020/80.AKK1
Valsts policijas koledža
izsludina konkursu uz lektora (uz
darba līguma pamata Humanitārajā katedrā) amatu, darba vieta - Rīgā,
darba laiks - uz noteiktu (ievēlēšanas)
laiku no 2020. gada 1. septembra
Docējamie studiju kursi un mācību
priekšmeti:
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" studiju kursi "Profesionālā psiholoģija", "Profesionālā
komunikācija"
- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets "Saskarsmes psiholoģija"
- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati" mācību priekšmets "Profesionālās psiholoģija un komunikācija
- pieaugušo neformālās izglītības programmas
Amata pildīšanai nepieciešamā
izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds
vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam
vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs, pedagoģiskais
darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam;
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar
sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu
didaktikā, vai izglītības darba vadībā
Amata pienākumos ietilpst:
- nodrošināt mācību priekšmetus arodizglītības programmā "Policijas darbs", studiju kursus pirmā līmeņa
profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs", mācību priekšmetus profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati", kā arī atbilstoši katedras profilam nodrošināt pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanu
- nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību (teorētisko un praktisko) vadīšanu
- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts
teritorijā
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- konsultēt izglītojamos un studējošos un organizēt to patstāvīgo darbu izpildi
- vadīt un recenzēt pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" kvalifikācijas darbus
- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu
un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturu
- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un prasmes
- izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (IPAS) un e-mācību vidē
- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus, kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu
- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā
- darbs ir saistīts ar
komandējumiem Latvijas teritorijā
Piedāvājam:
- atalgojumu no EUR
782,00 (zemākā mēneša darba algas likme),
papildus ņemot vērā pedagoga mēneša
darba algas koeficientu (izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)
- darba vietu Rīgā, Ezermalas
iela 10, LV - 1014.
Pretendentiem uz minēto amatu līdz 2020. gada 25. maijam
jāiesniedz motivētu pieteikuma vēstuli, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu
(CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam,
izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, izziņu par darba stāžu, kas apliecina
profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu
laikā.
Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu"
vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālruņi
uzziņām 26319992, 67219643.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas
(ES) 2016/679 par fizisko personu
aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti
un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Valsts
policijas koledža informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts policijas
koledža, kontaktinformācija:
Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014.
OP 2020/80.AKK2
Ventspils Augstskola
(reģistrācijas Nr.
90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) aicina pieteikties uz Ventspils Augstskolas
Informācijas tehnoloģiju un mācību līdzekļu
daļas informācijas sistēmu uzturētāja amatu (darba līgums
uz nenoteiktu laiku):
Amata pienākumu apraksts:
- uzturēt esošās un ieviest jaunas informācijas sistēmas un informācijas tehnoloģiju servisus
- piedalīties informācijas tehnoloģiju infrastruktūras uzturēšanā
- piedalīties citās, ar informācijas
tehnoloģiju saistītās norisēs
Individuālās kvalifikācijas
un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība) informācijas tehnoloģiju jomā (var būt
pēdējā kursa students / -e)
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu informācijas tehnoloģiju jomā
- vēlama darba pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā un administrēšanā, kā arī programmēšanā
- vēlama darba pieredze ar informācijas tehnoloģiju drošības un infrastruktūras risinājumiem, standartiem un prasībām
- labas programmēšanas prasmes (PHP,
MySQL, Python un/vai citas)
- labas sistēmu administrēšanas prasmes (datortīkli, Linux, virtualizācijas vides)
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām
- svešvalodu (t.sk. angļu valodas) prasmes tiks uzskatītas
par priekšrocību
- prasmes darbā ar biroja
tehniku
- teicamas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- spēja risināt sarežģītus uzdevumus
- strukturēta un analītiska domāšana
- patstāvība, spēja noteikt prioritātes
un plānot savu ikdienas darbu
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas
amplitūda plānota saskaņā ar Valsts
un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu, kā arī Ministru
kabineta 2010.gada 30.novembra noteikumiem
Nr.1075 "Valsts un pašvaldību
institūciju amatu katalogs", sākot no 1200,00 EUR mēnesī pirms
nodokļu nomaksas, izvērtējot konkrētās personas individuālo kvalifikāciju un prasmes.
Pamatojoties uz Fizisko
personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils
Augstskola.
CV (ietverot īsu darba pienākumu aprakstu saistībā ar pieredzi informācijas
sistēmu administrēšanā un uzturēšanā, kā
arī programmēšanā) un motivācijas vēstuli līdz 2020. gada
5. maijam ieskaitot iesniegt personīgi darba dienās no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C202. kabinetā 2. stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtot elektroniski:
personals@venta.lv, uzziņas pa tālruni
636 28303.
OP 2020/80.AKK3
Latvijas Republikas
Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek
pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš uz vakanto amata
vietu - Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības
pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās
- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē
- vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze,
prasme vadīt kolektīvu
- teicamas zināšanas par
informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes
ieviešanu un attīstīšanu
- zināšanas par elektronisko
dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas pieejamības informācijas normatīvo regulējumu
- plānošanas, organizatora
un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām
Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī
fiziskajām un juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo
atļauju pieejai valsts noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- administratīvi vadīt
un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo struktūrvienību
darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu
darbu u.c.
- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un informatīvo resursu nodrošinājuma procesus
- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas
Prezidija sēžu un citu Saeimā notiekošo
pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles
informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu Saeimā notiekošo
pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu interneta tiešraidei, audio un video ierakstu
veikšanu, pasākumu apskaņošanu un tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.
- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju
nepārtrauktu darbību un uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu izmantošanu
- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas
Prezidija sēžu, kā arī citu
Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā arī Saeimas stenogrammu,
dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas nodrošināšanu
- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde) principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā arī
konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā
- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu, ar e-pārvaldes
risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu
- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu amata kompetences jomās
- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos
- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās un organizācijās
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2350 līdz 2649 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie
dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās
pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam
noteiktajām atbildības jomām, kā arī
vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā),
nenorādot personas sensitīvos
datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību
akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)
- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus
dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju
vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2020. gada 7. maijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi:
Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai, - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda:
"Konkursam: Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar
drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu:
saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām
67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas
Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā
http://www.saeima.lv.
OP 2020/80.AKK4
Latvijas Republikas
Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek
pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto
amata vietu - Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas enerģētiķis (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība amata kompetences jomā, periodiska zināšanu papildināšana
- iepriekšējā darba pieredze energouzraudzības jomā un darbu vadīšanā
- teicamas zināšanas amata kompetences jomā
- spēja noteikt prioritātes, plānot, organizēt un kontrolēt savu un citu darbu
- spēja strādāt precīzi, ar augstu atbildības
sajūtu
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru
(MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo tehniku
- valsts valodas augstākā (C1) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt elektroapgādes, vēdināšanas, siltumapgādes, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu darbību, to uzturēšanu, avāriju un bojājumu novēršanu Saeimas ēkās
- organizēt pasākumus, lai nodrošinātu Saeimas ēkās esošās elektriskās
sistēmas (elektriskās iekārtas, elektroietaises, elektroinstalācija, elektroierīces)
pareizu, drošu darbību un ekspluatāciju
- uzraudzīt energoresursu racionālu izmantošanu, sekot iekārtu ieviešanai ar atbilstošu energopatēriņu
un izstrādāt enerģētikas izmaksu optimizācijas risinājumus
- vadīt inženiertehniskos darbus un nodrošināt to savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi atbilstoši būvprojektu, būvnormatīvu un standartu prasībām
- risināt nestandarta inženiertehniskās problēmas un analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas
- analizēt un pārraudzīt elektriskās sistēmas darbību un ekspluatāciju
- kontrolēt iekšējās elektroinstalācijas stāvokli, nodrošināt kabeļu elektrisko parametru savlaicīgus mērījumus
- kontrolēt elektroierīču ierīkošanu un uzturēšanu, organizēt pārbaužu veikšanu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām ugunsdrošības prasībām
- sagatavot tehnisko dokumentāciju atbilstoši nozares normatīvo aktu prasībām, piedalīties iepirkuma procedūrās un sagatavot nepieciešamo dokumentāciju iepirkumu organizēšanai energoapgādes jomā
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 951 līdz 1590 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie
dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes
aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām
atbildības jomām, kā arī vēlama
informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas
var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā),
nenorādot personas sensitīvos
datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā
izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs,
papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot
personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību
akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot
citus dokumentus, kas raksturo viņa
kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta
prasība)
Minētos
dokumentus līdz 2020.
gada 7. maijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi:
Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda:
"Konkursam: Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas enerģētiķis", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar
drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu:
saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu,
Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts:
datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu
apstrādi Saeimā
https://saeima.lv/datu-apstrade/.