Laidiens: 17.06.2021., Nr. 116
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/116.AKK1
Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz šādām amata vietām:
Vadošā pētnieka amatā:
- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Kultūras pētījumu centrā - valodniecības
un literatūrzinātnes nozarē, salīdzināmās literatūrzinātnes apakšnozarē,
2 vietas
- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Ilgtspējīgas izglītības centrā -
izglītības zinātņu nozarē, vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē,
2 vietas;
- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Sociālo pētījumu centrā -
ekonomikas un uzņēmējdarbības nozarē, reģionālās ekonomikas apakšnozarē,
2 vietas.
Darba samaksa: 752,00 EUR mēnesī par pilnu slodzi.
Pētnieka amatā:
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biosistemātikas
departamentā - bioloģijas nozarē, zooloģijas apakšnozarē,
4 vietas
- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Ilgtspējīgas izglītības centrā -
izglītības zinātņu nozarē, augstskolu pedagoģija apakšnozarē,
1 vieta
Darba samaksa: 601,87 EUR mēnesī par pilnu slodzi.
Zinātniskā asistenta amatā:
- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Sociālo pētījumu centrā -
ekonomikas un uzņēmējdarbības nozarē, reģionālās ekonomikas apakšnozarē, 1
vieta
Darba samaksa: 500,00 EUR mēnesī par pilnu slodzi.
Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas LR
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jāiesūta DU Administratīvajā daļā, Vienības ielā 13 - 226,
Daugavpilī, LV-5401, vai e-pastā: personals@du.lv iesniegums DU rektoram par
piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar "Nolikumu par
vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU"
(https://du.lv/par-mums/par-mums/svarigakie-dokumenti/). Iesūtot dokumentiem
jābūt parakstītiem, apstiprinātiem ar drošu elektronisko parakstu.
Ar zinātnisko amatu darba uzdevumiem pretendenti var iepazīties DU mājaslapā
publicētajā sludinājumā du.lv/vakances-du/.
OP 2021/116.AKK2
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saimnieciskā
nodrošinājuma nodaļas vadītājs/-a (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība (inženiertehniskā izglītība vai ekonomikas vai vadības
jomā)
- vismaz trīs gadu vadības darba pieredze
- vismaz piecu gadu darba pieredze apjomīgu, ar ēku būvniecības vai
renovācijas projektu īstenošanu saistītu projektu īstenošanā, kā arī ēku
apsaimniekošanā
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- zināšanas celtniecības, inženiertehnisko komunikāciju jomā, projektēšanā,
ēku interjera dizaina, kā arī darba drošības, ugunsdrošības un civilās
aizsardzības jomā
- zināšanas par amata atbildības jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem,
tostarp darba drošību, ugunsdrošību, civilo aizsardzību, vides aizsardzību, kā
arī ēku apsaimniekošanu un būvniecību reglamentējošos normatīvos aktus. Spēja
strādāt ar normatīvajiem aktiem, standartiem, kā arī ar citu informāciju ēku
pārvaldīšanas un apsaimniekošanas jomā
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt
pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas
struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un
juridiskajām personām. Spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un
uzņemties atbildību
- konceptuāla domāšana, orientācija uz attīstību, spēja noteikt darbības
prioritātes un plānot veicamos uzdevumus
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Saeimas Administrācijas Saimnieciskā
nodrošinājuma nodaļas (turpmāk - Struktūrvienība) darbu, tostarp nodrošināt
Struktūrvienības darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu
īstenošanu, kā arī Struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu resursu
plānošanu un nodrošināšanu u.c.
- pārraudzīt un nodrošināt Ēku apsaimniekošanas dienestam noteiktās Saeimas
valdījumā esošo ēku un tām piegulošās teritorijas uzturēšanas (fiziskas
saglabāšanas), ekspluatācijas un apkopes funkcijas izpildi un atbilstību
normatīvo aktu prasībām, kā arī atjaunošanas, pārbūves, restaurācijas un
remontdarbus, kā arī ar to realizāciju saistīto projektu un projektu
dokumentācijas izstrādāšanu
- pārraudzīt un nodrošināt Saeimas ēkās esošo inženiertehnisko sistēmu
(ūdensapgāde, kanalizācija, siltumapgāde, elektroapgāde, ventilācija), iekārtu
un aprīkojuma uzturēšanu un ekspluatāciju
- vadīt, kontrolēt un koordinēt Saeimas darba drošības, civilās aizsardzības
un ugunsdrošības sistēmu uzturēšanu
- vadīt, organizēt un kontrolēt Saeimas deputātu un Saeimas darbinieku darba
vietu, darba telpu un sadzīves vajadzībām (higiēnai un atpūtai) izmantojamo
telpu iekārtošanu un uzturēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt klientorientētas sistēmas ieviešanu,
uzturēšanu, pilnveidošanu attiecībā uz Struktūrvienības kompetencē esošo
funkciju un uzdevumu izpildi
- vadīt, organizēt un kontrolēt Struktūrvienībai noteikto, Saeimas darba
nodrošināšanai nepieciešamo, preču iegādi un izsniegšanu Saeimas
struktūrvienībām, noliktavas preču uzskaiti
- sistemātiski izvērtēt un plānot Saeimas deputātu un struktūrvienību darba
kvalitatīvai nodrošināšanai nepieciešamo materiālu, iekārtu, mēbeļu un cita
inventāra iegādes, kā arī remontdarbus un renovācijas darbus
- nodrošināt Struktūrvienības kompetencē esošo līgumu izpildes termiņu
ievērošanu
- gatavot Struktūrvienības budžeta pieprasījuma projektus
- vadīt iepirkuma komisijas darbu un iepirkuma procedūras izstrādāšanu un
pilnveidošanu, kā arī piedalīties iepirkumu procedūrā iepirkumu komisijas
locekļa statusā Struktūrvienības kompetences jomās
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1694 līdz 2471 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem)
esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata
kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot sensitīva rakstura informāciju
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) valdījumā esošo ēku un
teritorijas apsaimniekošanas procesa un tā attīstības principiem (apjoms - ne
garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2021. gada 7. jūlijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai, - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas vadītājs", vai
iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu
motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām
67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi
Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.
OP 2021/116.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku
Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās
politikas jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības
struktūrpolitiku, rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko
politiku, iekšējā tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības
attīstības politiku, konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku,
patērētāju tiesību aizsardzības politiku, būvniecības un mājokļu politiku un
citu politiku normatīvajos aktos noteiktajās jomās.
Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un
valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, gūt profesionālu pieredzi
komercdarbības atbalsta politikā, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot
savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, darboties dinamiskā, uz
pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā, tad tieši Tu kā kolēģis
esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants:
- vecākā eksperta amats Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamentā (uz
noteiktu laiku)
Uzņēmējdarbības konkurētspējas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina komercdarbības attīstības politikas izstrādi.
Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē
- mēnešalgu sākot no 1253 - 1500 euro (atkarībā no pieredze pēdējo 5 gadu laikā)
- profesionālu, radošu, draudzīgu un dinamisku kolēģu komandu
Tev būs jāuzņemas un jābūt atbildīgam par šādiem pienākumiem:
- izstrādāt un aktualizēt darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 3.1.1.6.pasākuma "Reģionālie biznesa inkubatori un
radošo industriju inkubators" projektu iesniegumu atlases kritērijus,
Ministru kabineta noteikumus, kā arī nodrošināt aktivitātes īstenošanas uzraudzību
- saskaņot sadarbības iestādes iekšējos normatīvos aktus (vērtēšanas
metodikas), uzraudzīt Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu ieviešanu un
nepieciešamības gadījumā veikt uzlabojumus, sniegt metodisku atbalstu projektu
iesniegumu vērtēšanā, komunikācijā ar projektu iesniedzējiem, gala labuma
saņēmējiem
- piedalīties Interreg projekta "Baltijas
jūras reģiona otrā iespēja" ("Restart BSR") ieviešanā
- piedalīties uzņēmējdarbības vides uzlabošanas politikas izstrādē un
ieviešanā, sniegt atzinumus par citu valsts institūciju izstrādātajiem
politikas dokumentu un normatīvo aktu projektiem, kā arī piedalīties darba
grupās un sanāksmēs
- sagatavot viedokli un informāciju Latvijas pozīcijas pārstāvībai
starptautiskajās organizācijās (ES, OECD) uzņēmējdarbības aktivitātes veicināšanas
jautājumos, kā arī piedalīties minēto organizāciju darba grupās un pasākumos
- piedalīties valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un
darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citos pasākumos,
kas skar uzņēmējdarbības politikas jautājumus
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, tev jāatbilst
šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs (vadībzinātnēs, ekonomikā, tiesībās, uzņēmējdarbības vadībā vai
finanšu vadībā)
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par komercdarbības atbalsta un riska kapitāla jautājumiem, kā arī
pieredze projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlamas zināšanas un pieredze par tiesību aktu projektu un politikas
plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu
- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- labas analītiskās spējas, tai skaitā vēlams finanšu analīzē
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un iniciatīva
Motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā
nosūtīt uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, tālr. 67013183). Informācija
pieejama arī Ekonomikas ministrijas interneta vietnē
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/vakances/.
Papildu informāciju, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni
+371-67013274.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis:
Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija, reģ. Nr.
90000086008, Brīvības iela 55, Rīga, LV-1519, tālrunis +371- 67013100.
OP 2021/116.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku
Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās
politikas jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības
struktūrpolitiku, rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko
politiku, iekšējā tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības
attīstības politiku, konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku,
patērētāju tiesību aizsardzības politiku, būvniecības un mājokļu politiku un
citu politiku normatīvajos aktos noteiktajās jomās.
Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un
valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, gūt profesionālu pieredzi
komercdarbības atbalsta politikā, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot
savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, darboties dinamiskā, uz
pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā, tad tieši Tu kā kolēģis
esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants:
- vecākā eksperta amats Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamentā (uz
noteiktu laiku). Uzņēmējdarbības konkurētspējas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina komercdarbības attīstības politikas izstrādi.
Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē
- mēnešalgu sākot no 1253 - 1500 euro (atkarībā no pieredzes pēdējo 5 gadu laikā)
- profesionālu, radošu, draudzīgu un dinamisku kolēģu komandu
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam par šādiem pienākumiem:
- izstrādāt un aktualizēt darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" Ekonomikas ministrijas kompetencē esošo specifisko atbalsta
mērķu pasākumu normatīvos aktus finanšu instrumentu jomā
- izstrādāt un aktualizēt darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 3.1.1.4. pasākuma "Mikrokreditēšana
un aizdevumi uzsācējiem" tiešā finanšu instrumentu veidā un 3.1.1.2.
pasākuma "Mezanīna aizdevumi" Ministru
kabineta noteikumus un citus normatīvo aktus
- saskaņot un uzraudzīt Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu ieviešanu un
nepieciešamības gadījumā veikt uzlabojumus, komunikācijā ar Attīstības finanšu
institūciju "ALTUM", gala labuma saņēmējiem
- nodrošināt sadarbību ar Attīstības finanšu institūciju "ALTUM",
Centrālā finanšu un līgumu aģentūru, citām institūcijām un asociācijām
departamenta kompetences ietvaros
- izvērtēt aktuālo finanšu tirgus situāciju un izstrādāt priekšlikumus
tirgus nepilnību mazināšanā
- sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem un
sūdzībām par uzņēmējdarbības jautājumiem. Sniegt atzinumus par citu valsts
institūciju izstrādātajiem politikas dokumentu, normatīvo aktu projektiem,
piedalīties darba grupās
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, tev jāatbilst
šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs (vadībzinātnēs, ekonomikā, tiesībās, uzņēmējdarbības vadībā vai
finanšu vadībā)
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par komercdarbības atbalsta un riska kapitāla jautājumiem, kā arī
pieredze projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas
dokumentu izstrādes un virzības procesu
- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- labas analītiskās spējas, tai skaitā vēlams finanšu analīzē
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un iniciatīva
Motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā
nosūtīt uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, tālr. 67013183). Informācija
pieejama arī Ekonomikas ministrijas interneta vietnē
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/vakances/.
Papildu informāciju, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni
+371-67013274.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis:
Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija, reģ. Nr.
90000086008, Brīvības iela 55, Rīga, LV-1519, tālrunis +371- 67013100.
OP 2021/116.AKK5
Daugavpils pilsētas dome izsludina amata kandidāta atlasi uz Daugavpils
pilsētas pašvaldības kapitālsabiedrības AS "Daugavpils siltumtīkli"
(turpmāk - Sabiedrība) padomes locekļa amata vietu
Amata pretendentiem izvirzītas šādas prasības:
- augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā,
ekonomikā, inženierzinātnē, jurisprudencē)
- darba pieredze, kas atbilst vienam no šādiem kritērijiem:
* vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes
vai padomes locekļa amatā
* vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā valsts vai pašvaldības
institūcijā, kas atbildīga par nozares politikas veidošanu un īstenošanu
* vismaz piecu gadu pieredze vadošā akadēmiskā personāla amatā (profesors,
asociētais profesors, docents, vadošais pētnieks), kas ietver arī pētniecību un
zinātniskās publikācijas Sabiedrības darbības jomā
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- stratēģiskā domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību, darbību un
labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana, vēlama pieredze
pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadīšanā
- izpratne par Sabiedrības darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā
izpratne par sabiedrības attīstību un stratēģisko plānošanu
- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un
aizstāvēt savu viedokli
- teicamas latviešu valodas (augstākā pakāpe C1) un vēlamas krievu valodas
un angļu valodas zināšanas
- izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām
- nevainojama reputācija
Padomes locekļa izvirzītās amata kompetences:
Padomes loceklim izvirzāmas četras amata kompetences:
- orientācija uz attīstību
- stratēģiskais redzējums
- lēmumu pieņemšana un atbildība
- pārmaiņu vadīšana
Ar padomes locekļa pienākumiem var iepazīties amata konkursa nolikumā
"Par kandidāta atlasi uz AS "Daugavpils siltumtīkli" padomes
locekļa/-es amatu"
(https://www.daugavpils.lv/pasvaldiba/aktualitates/darba-piedavajumi)
Pretendentiem jāiesniedz:
- dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits
- motivētu pieteikuma vēstuli, iekļaujot:
* informāciju, kas apliecina dzīves gaitas aprakstā norādītās pieredzes un
prasmju esību;
* apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā minētie šķēršļi padomes locekļa
amata ieņemšanai nepastāv
* apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu
valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus,
novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts padomes
locekļa amatā
* paziņojumu par to vai pretendē uz neatkarīga vai atkarīga padomes locekļa
amatu, atbilstoši Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības
likuma 37. panta sestās daļas prasībām
- pretendenta sagatavotu redzējumu par AS "Daugavpils siltumtīkli"
attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un
priekšlikumus to īstenošanai
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši
nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augstākā līmeņa
pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras
ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās
latviešu valodā iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas
apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā
- citu dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Informācijai:
- padomes locekļa mēneša atlīdzība 800 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- padomes priekšsēdētāja mēneša atlīdzība 900 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- ar nominācijas komisijas sastāvu var iepazīties amata konkursa nolikumā
"Par kandidāta atlasi uz AS "Daugavpils siltumtīkli" padomes
locekļa/-es amatu":
(https://www.daugavpils.lv/pasvaldiba/aktualitates/darba-piedavajumi)
Pieteikuma iesniegšanas kārtība:
- pieteikumu var iesūtīt pa pastu, norādot adresātu: Daugavpils pilsētas
dome, Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, uz aploksnes jābūt
norādei "AS "Daugavpils siltumtīkli" padomes locekļa amata
kandidāta atlasei", kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei
un tālruņa numuram
- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi "AS
"Daugavpils siltumtīkli" padomes locekļa kandidāta konkursam"
var iesūtīt Daugavpils pilsētas domei uz e-pastu: info@daugavpils.lv
Sūtot pieteikumu pa pastu vai elektronisko pastu, jānodrošina, lai
pieteikums tiktu saņemts līdz 2021.gada 2.jūlijam ieskaitot.