Laidiens: 17.08.2021., Nr. 157

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/157.AKK1

AS "RĪGAS SILTUMS" ir galvenais siltumenerģijas piegādātājs Rīgā. Tas veic siltumenerģijas ražošanu, pārvadi un realizāciju, kā arī nodrošina siltumenerģijas lietotāju ēku iekšējās siltumapgādes sistēmu tehnisko apkopi.

Akciju sabiedrība "RĪGAS SILTUMS" izsludina konkursu uz:

VALDES LOCEKĻA/-ES amatu

ar kompetenci siltumenerģijas pārvades un sadales tīklu uzturēšanā, remontā un attīstībā;

VALDES LOCEKĻA/-ES amatu

ar kompetenci siltumenerģijas un elektroenerģijas ražošanas objektu uzturēšanā, remontā un attīstībā;

VALDES LOCEKĻA/-ES amatu

ar kompetenci stratēģiju izstrādes un ieviešanas jomā, jaunu biznesu izveides un attīstības jomā.

Valdes locekļa/-es amata ar kompetenci siltumenerģijas pārvades un sadales tīklu uzturēšanā, remontā un attīstībā kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

1) valsts valodas zināšanas C1 līmenī;

2) angļu valodas prasmes vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei;

3) augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība: inženierzinātnēs, dabaszinātnēs, vadībzinātnēs, finansēs un ekonomikā, tiesībzinātnēs vai līdzvērtīgā jomā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā. Maģistra/doktora grāds šajās jomās būs uzskatāms par priekšrocību;

4) darba pieredze un izpratne par Akciju sabiedrības darbības jomu, kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā un kas atbilst vismaz vienam no šādiem kritērijiem:

a) vismaz 3 (triju) gadu pieredze valdes loceklim (-lei) līdzvērtīgā vadošā amatā* enerģētikas tirgus jomā;

b) vismaz 3 (triju) gadu pieredze, kas iegūta pēdējo 15 (piecpadsmit) gadu laikā vidējā** un/vai lielā*** kapitālsabiedrībā valdes loceklim (-lei) līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā.

5) nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.

Valdes locekļa/-les amata ar kompetenci siltumenerģijas un elektroenerģijas ražošanas objektu uzturēšanā, remontā un attīstībā kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

1) valsts valodas zināšanas C1 līmenī;

2) angļu valodas prasmes vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei;

3) augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība: inženierzinātnēs, dabaszinātnēs, vadībzinātnēs, finansēs un ekonomikā, tiesībzinātnēs vai līdzvērtīgā jomā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā. Maģistra/doktora grāds šajās jomās būs uzskatāms par priekšrocību;

4) darba pieredze un izpratne par Akciju sabiedrības darbības jomu, kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā un kas atbilst vismaz vienam no šādiem kritērijiem:

a) vismaz 3 (triju) gadu pieredze valdes loceklim (-lei) līdzvērtīgā vadošā amatā* enerģētikas tirgus jomā;

b) vismaz 3 (triju) gadu pieredze, kas iegūta pēdējo 15 (piecpadsmit) gadu laikā vidējā** un/vai lielā*** kapitālsabiedrībā valdes loceklim (-lei) līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā.

5) nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.

Valdes locekļa/-es amata ar kompetenci stratēģiju izstrādes un ieviešanas jomā, jaunu biznesu izveides un attīstības jomā kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

1) valsts valodas zināšanas C1 līmenī;

2) angļu valodas prasmes vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei;

3) augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība: inženierzinātnēs, dabaszinātnēs, vadībzinātnēs, finansēs un ekonomikā, tiesībzinātnēs vai līdzvērtīgā jomā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā. Maģistra/doktora grāds šajās jomās būs uzskatāms par priekšrocību;

4) darba pieredze un izpratne par Akciju sabiedrības darbības jomu, kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā un kas atbilst vismaz vienam no šādiem kritērijiem:

a) vismaz 3 (triju) gadu pieredze valdes loceklim (-lei) līdzvērtīgā vadošā amatā* enerģētikas tirgus jomā un/vai biznesa attīstībā;

b) vismaz 3 (triju) gadu pieredze, kas iegūta pēdējo 15 (piecpadsmit) gadu laikā vidējā** un/vai lielā*** kapitālsabiedrībā valdes loceklim (-lei) līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā.

5) nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.

Konkursā var piedalīties personas, kuras pilnībā vai daļēji atbilst šādām valdes locekļa (-les) amata (3 (trīs) amata profili) izvirzītajām profesionālās pieredzes prasībām, norādot konkrētu vienu vai vairākus amata profilus:

- VALDES LOCEKĻA/-ES amatu ar kompetenci siltumenerģijas pārvades un sadales tīklu uzturēšanā, remontā un attīstībā, kuram (-ai) pēdējo 5 (piecu) gadu laikā ir vismaz triju gadu darba pieredze siltumenerģijas vai citu komunālo pakalpojumu piegādes un/vai nodrošināšanas jomā, izpratne par iepirkumu procedūru organizēšanu, izpratne būvniecības projektu vadībā, pieredze uzņēmuma un komandas vadībā, iesaistīto pušu vadībā;

- VALDES LOCEKĻA/-ES amatu ar kompetenci siltumenerģijas un elektroenerģijas ražošanas objektu uzturēšanā, remontā un attīstībā, kuram (-ai) pēdējo 5 (piecu) gadu laikā ir vismaz triju gadu darba pieredze siltumenerģijas, elektroenerģijas vai citu komunālo pakalpojumu piegādes un/vai nodrošināšanas jomā, izpratne par iepirkumu procedūru organizēšanu, izpratne būvniecības projektu vadībā, izpratne par kurināmā (šķelda/dabasgāzes) tirgu, pieredze uzņēmumu un komandas vadībā, iesaistīto pušu vadībā;

Akciju sabiedrības VALDES LOCEKĻA/-ES amatu ar kompetenci siltumenerģijas pārvades un sadales tīklu uzturēšanā, remontā un attīstībā un VALDES LOCEKĻA/-ES amatu ar kompetenci siltumenerģijas un elektroenerģijas ražošanas objektu uzturēšanā, remontā un attīstībā amata pienākumu pildīšanai tiks vērtētas šādas kompetences: stratēģiskais redzējums, komandas vadīšana, plānošana un organizēšana, lēmumu pieņemšana un atbildība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, kā arī tiks novērtētas kandidātu kognitīvās domāšanas spējas (analītiskās spējas);

- VALDES LOCEKĻA/-ES amatu ar kompetenci stratēģiju izstrādes un ieviešanas jomā, jaunu biznesu izveides un attīstības jomā, kuram (-ai) pēdējo 5 (piecu) gadu laikā ir vismaz triju gadu darba pieredze biznesa stratēģiju izstrādē vai ieviešanā, pieredze nozīmīgu pārmaiņu un nozīmīgu strukturālu reorganizāciju plānošanā un/vai īstenošanā un/vai vadībā, pierādāma pieredze korporatīvās pārvaldības jautājumos;

Akciju sabiedrības VALDES LOCEKĻA/-ES amatu ar kompetenci stratēģiju izstrādes un ieviešanas jomā, jaunu biznesu izveides un attīstības jomā amata pienākumu pildīšanai tik vērtētas šādas kompetences: stratēģiskais redzējums, orientācija uz attīstību, pārmaiņu vadīšana, lēmumu pieņemšana un atbildība, biznesa un komerciālā domāšana, kā arī tiks novērtētas kandidātu kognitīvās domāšanas spējas (analītiskās spējas).

Mēneša atalgojums: 5800,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2021.gada 17.septembrim (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: valdesloceklis@rs.lv. Piesakoties konkursam, lūdzam lejupielādēt un aizpildīt SIA "Fontes Executive Search" CV formu un Kandidāta apliecinājuma formu, kas pieejama AS "RĪGAS SILTUMS" tīmekļvietnē: https://www.rs.lv/lv/saturs/vakances-0.

Kandidātus lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

1) personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā norādītās izglītības, pieredzes un prasmju esamību;

2) dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (lūdzam lejupielādēt un izmantot pievienoto Fontes CV formu), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām, norādot pēdējo 15 (piecpadsmit) gadu laikā vadīto kolektīvu darbinieku skaitu, būtiskāko informāciju par uzņēmuma darbības jomu, kandidāta atbildību un pienākumiem, un nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā norādīta kontaktinformācija;

3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);

4) pēc pievienotās formas iesniegt apliecinājumu par:

a) atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām un Komerclikuma 304. panta prasībām;

b) likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" ievērošanu.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti pēdējai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt un prezentēt (līdz 15 minūtēm) stratēģisko redzējumu par AS "RĪGAS SILTUMS" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Rīga, Cēsu iela 3A, LV-1012, e-pasts: das@rs.lv Atlases un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases konsultantu SIA "Fontes Executive Search".

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz fontes@fontes.lv (ja vēlaties, lai SIA "Fontes Executive Search" pārtrauc jūsu datu apstrādi) vai das@rs.lv (ja vēlaties, lai AS "RĪGAS SILTUMS" pārtrauc jūsu datu apstrādi).

Akciju sabiedrības "RĪGAS SILTUMS" 3 (trīs) valdes locekļu amata vietām kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus amatam šādā sastāvā: Ilze Beināre, AS "RĪGAS SILTUMS" padomes priekšsēdētāja, Jevgenijs Belezjaks, AS "RĪGAS SILTUMS" padomes priekšsēdētāja vietnieks, Matīss Paegle, AS "RĪGAS SILTUMS" padomes loceklis, Zaiga Liepiņa, AS "RĪGAS SILTUMS" padomes locekle, Raivis Kronbergs, AS "RĪGAS SILTUMS" padomes loceklis, Ilze Nežberte, Pārresoru koordinācijas centra izvirzītā pārstāve un Dita Duka, Baltijas korporatīvā pārvaldības institūta izvirzītā pārstāve. Nominācijas komisiju vada AS "RĪGAS SILTUMS" padomes priekšsēdētāja Ilze Beināre.

*par līdzvērtīgu vadošu amatu uzskatāms - pirmā līmeņa vadības amats organizācijā vai iestādē, vai amats, kas tieši atskaitās valdei vai augstākajai vadībai.

**par vidējām kapitālsabiedrībām uzskatāmas kapitālsabiedrības, ja kapitālsabiedrības bilances datumā nepārsniedz vismaz divas no trim šādām kritēriju robežvērtībām: nodarbināti līdz 250 darbiniekiem, neto apgrozījums 40 milj. EUR vai bilances kopsumma 20 milj. EUR.

***par lielām kapitālsabiedrībām uzskatāmas kapitālsabiedrības, ja kapitālsabiedrības bilances datumā pārsniedz vismaz divas no trim šādām kritēriju robežvērtībām: nodarbināti 250 vai vairāk darbinieki, neto apgrozījums 40 milj. EUR vai bilances kopsumma 20 milj. EUR.


OP 2021/157.AKK2

Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā personāla amatu ar pilnu slodzi. Amatam atbilstošā mēnešalga, sākot no EUR 1270 līdz 1305. Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un kvalifikācijas pakāpi pieejama tīmekļvietnē: www.vrk.rs.gov.lv sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2021".

Dokumentus iesniegt mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma Valsts robežsardzes koledžas Administratīvajā nodaļā 227. kabinetā, Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa telefonu 64603676.


OP 2021/157.AKK3

Rīgas Tehniskā universitāte reģ. Nr. 90000068977 izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietu - ELEKTROTEHNIKAS UN VIDES INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE

- Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Vides inženierijas un enerģētikas nozare, Vides inženierzinātnes apakšnozare.

- zinātniskais asistents (nepilna slodze) - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nepieciešamā izglītība: bakalaura grāds;

- uzsāktas studijas bakalaura studiju programmā;

- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto.

Darba samaksa: 7,00 līdz 13,00 eiro/stundā

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu):

1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.

Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr. 25678056.

Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus (-es) izvērtējam, balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba pieredzi.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2021/157.AKK4

Rīgas pilsētas pašvaldība (reģistrācijas Nr. 90011524360, juridiskā adrese: Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539) izsludina pieteikšanos atklātajā konkursā uz Rīgas domes Īpašuma departamenta direktora amatu (uz nenoteiktu laiku)

Kandidātiem izvirzītās obligātās izglītības un profesionālās pieredzes prasības

- augstākā izglītība

- valsts valodas zināšanas C2 līmenī, kā arī vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- nevainojama reputācija

- pieredze un izpratne nekustamā īpašuma pārvaldības jautājumos

- pieredze un izpratne būvniecības jomā

- profesionālā darba pieredze, kas atbilst vismaz vienam no šādiem kritērijiem:

a) vismaz triju gadu darba pieredze iestādes vadītāja, vadītāja vietnieka vai lielas struktūrvienības* vadītāja amatā;

b) vismaz triju gadu darba pieredze kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā.

Kandidātiem papildus izvirzītās prasības:

a) izpratne par valsts pārvaldi, Rīgas pilsētas pašvaldības darbu un administratīvo procesu iestādē;

b) pieredze darbā ar iepirkumiem, kā arī darba pieredze lielu projektu** īstenošanā.

- nepieciešamās kompetences - orientācija uz rezultātu sasniegšanu noteiktā termiņā un budžetā, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes, konceptuālā, analītiskā un stratēģiskā domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadība.

Dalībai konkursā dokumentus lūdzam iesniegt līdz 20.09.2021. elektroniski, nosūtot Rīgas domes Personāla nodaļai uz e-pastu: cv@riga.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu).

Konkursa kandidāti iesniedz šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām)

- dzīvesgaitas aprakstu - CV (Curriculum Vitae), atbilstoši pievienotajai formai, norādot vismaz trīs personas atsauksmju sniegšanai

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs

- apliecinājumu, atbilstoši pievienotajai formai, par to, ka:

a) kandidāts atbilst izvirzītajām obligātajām prasībām

b) kandidāts ievēros likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā" 6.pantā un 7. panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus un novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks iecelts Departamenta direktora amatā

c) piekrīt valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem.

Kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju, būs jāiesniedz un jāprezentē komisijai stratēģiskais redzējums par Rīgas domes Īpašuma departamentu, t.sk. Rīgas pilsētas pašvaldības nekustamā īpašuma pārvaldības turpmāko attīstību un pilsētvidi degradējošu būvju pašvaldības teritorijā sakārtošanu. Stratēģiskā redzējuma sagatavošanai tiek dots laiks - ne mazāk kā 5 dienas.

Informācijai: Rīgas domes Īpašuma departamenta direktoram atlīdzība tiek noteikta atbilstoši Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumā paredzētajai kārtībai un kritērijiem. Departamenta direktoram, ņemot vērā kvalifikāciju, profesionālo pieredzi, darba izpildes rezultātus, ieguldījumu pašvaldības mērķu sasniegšanā, nodarbinātības ilgumu un citus normatīvajos aktos noteiktos kritērijus, ir tiesības saņemt:

- mēnešalgu līdz 2441 euro bruto;

- piemaksas līdz 60% no mēnešalgas

- prēmiju (vienu reizi kalendāra gadā līdz 75% no mēnešalgas)

- naudas balvu (kalendāra gada ietvaros līdz 100% no mēnešalgas)

- sociālās garantijas (piemēram, veselības apdrošināšana, uzsākot darba tiesiskās attiecības, un atvaļinājuma pabalsts vienu reizi kalendāra gadā līdz 50% no mēnešalgas),

- atvaļinājumus (ikgadējais atvaļinājums 4 kalendāra nedēļas, papildatvaļinājums līdz 10 darba dienām). _________________________________________________________________

*Saskaņā ar Ministru kabineta 30.11.2010. noteikumu Nr. 1075 "Valsts un pašvaldību institūciju amatu katalogs" 1. pielikumu vismaz 11 darbinieki.

**Pamatojoties uz Publisko iepirkumu likuma 8. panta ceturto daļu (piegādes līgumu vai pakalpojuma līgumu līgumcena ir 42 000 euro vai lielāka un publisku būvdarbu līgumu līgumcena ir 170 000 euro vai lielāka) un Ministru kabineta noteikumiem Nr. 105 "Noteikumi par publisko iepirkumu līgumcenu robežvērtībām".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Rīgas pilsētas pašvaldība informē, ka:

1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas pilsētas pašvaldība (Rīga domes Personāla nodaļa un Rīgas domes Pilsētas īpašuma komiteja), adrese: Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539; elektroniskā pasta adrese: np@riga.lv;

2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv.;

3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Visa informācija, kas iegūta personāla atlases laikā, pilnībā vai daļēji tiks glabāta ne ilgāk kā piecus gadus par amata pretendentiem, lai nodrošinātu pašvaldības tiesiskās intereses. Ja pašvaldība saņem sūdzības par konkrēto personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;

4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti jūsu darbinieka lietai un glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;

5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt jūsu kā datu subjekta apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos lūgt Jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts inspekcijā.


OP 2021/157.AKK5

Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža izsludina atklātu konkursu: uz lektora amatu (pilna slodze) amatpersonas ar speciālo dienesta pakāpi amats amata kods 2310 03 Ugunsdzēsības un glābšanas darbu katedrā

Uz lektora amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu, vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir šādiem mācību kursiem: "Ugunsdzēsības ierindas mācība", "Darbs elpošanai nepiemērotā vidē", "Glābšanas darbi" atbilstoša vismaz piecu gadu izdiena, un kura spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros.

Atalgojums par pilnu slodzi 1275 - 1405 euro pirms nodokļu nomaksas.

Pretendentiem jāatbilst Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4. un 7. panta prasībām.

Sīkāka informācija par iesniedzamajiem dokumentiem http://ucak.vugd.gov.lv

Dokumenti jāiesniedz vai jānosūta Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžas Personāla un lietvedības sektoram mēneša laikā kopš sludinājuma publicēšanas, sūtot uz e-pastu baiba.silina@ucak.vugd.gov.lv.

Informācija pa tālruņiem 67803510; 27899616.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personu dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amatu vietu, Jūs uzticat savus personas datus Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžai (turpmāk - koledža). Visa informācija, kas iegūta, kandidātam piesakoties konkrētajai vakancei un/vai sniedzot papildus informāciju, piemēram, pārrunu laikā, tiks glabāta ne ilgāk kā trīs mēnešus pēc konkrētā atlases procesa pabeigšanas, lai nodrošinātu koledžas leģitīmās intereses. Koledža, ievērojot datu minimizācijas principu, pēc leģitīmās intereses sasniegšanas, apņemas dzēst attiecīgo informāciju.


OP 2021/157.AKK6

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas Ēku apsaimniekošanas dienesta enerģētiķa amata vietu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība amata kompetences jomā, periodiska zināšanu papildināšana

- iepriekšējā darba pieredze energouzraudzības jomā un darbu vadīšanā

- teicamas zināšanas amata kompetences jomā

- spēja noteikt prioritātes, plānot, organizēt un kontrolēt savu un citu darbu

- spēja strādāt precīzi, ar augstu atbildības sajūtu

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo tehniku

- valsts valodas augstākā (C1) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- Nodrošināt elektroapgādes, vēdināšanas, siltumapgādes, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu darbību, to uzturēšanu, avāriju un bojājumu novēršanu Saeimas ēkās.

- Organizēt pasākumus, lai nodrošinātu Saeimas ēkās esošās elektriskās sistēmas (elektriskās iekārtas, elektroietaises, elektroinstalācija, elektroierīces) pareizu, drošu darbību un ekspluatāciju.

- Uzraudzīt energoresursu racionālu izmantošanu, sekot iekārtu ieviešanai ar atbilstošu energopatēriņu un izstrādāt enerģētikas izmaksu optimizācijas risinājumus.

- Vadīt inženiertehniskos darbus un nodrošināt to savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi atbilstoši būvprojektu, būvnormatīvu un standartu prasībām.

- Risināt nestandarta inženiertehniskās problēmas un analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas.

- Analizēt un pārraudzīt elektriskās sistēmas darbību un ekspluatāciju.

- Kontrolēt iekšējās elektroinstalācijas stāvokli, nodrošināt kabeļu elektrisko parametru savlaicīgus mērījumus.

- Kontrolēt elektroierīču ierīkošanu un uzturēšanu, organizēt pārbaužu veikšanu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām ugunsdrošības prasībām.

- Sagatavot tehnisko dokumentāciju atbilstoši nozares normatīvo aktu prasībām, piedalīties iepirkuma procedūrās un sagatavot nepieciešamo dokumentāciju iepirkumu organizēšanai energoapgādes jomā.

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 951 līdz 1590 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2021. gada 31. augustam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas Ēku apsaimniekošanas dienesta enerģētiķis", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)