Laidiens: 03.11.2021., Nr. 213
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/213.AKK1
Rīgas valstspilsētas pašvaldība (reģistrācijas
Nr.90011524360, juridiskā adrese: Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539) izsludina
pieteikšanos atklātajā konkursā uz Rīgas pašvaldības aģentūras "Rīgas investīciju
un tūrisma aģentūra" direktora amatu (uz pieciem gadiem)
Rīgas pašvaldības aģentūra "Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra"
(turpmāk-Aģentūra) ir Rīgas pašvaldības iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt
investīciju piesaisti, tūrisma izaugsmes sekmēšanu un pilsētas atpazīstamību.
Aģentūras direktoram būs:
- jāorganizē, jāvada un jānodrošina efektīva Aģentūras darbība, kurā šobrīd
ir trīs pārvaldes un aptuveni 30 darbinieki
- jānodrošina Aģentūras vidēja termiņa darbības stratēģijas, budžeta un kārtējā
gada darba plāna izstrāde un īstenošana
- jāpārstāv Aģentūra ar investīciju, tūrisma, pilsētas zīmolvedības
un starptautiskās sadarbības jomām saistītās valsts un pašvaldības
institūcijās, starptautiskās organizācijās un darba grupās, un plašsaziņas līdzekļos
- jāorganizē pašvaldības aģentūrai noteiktās administratīvās funkcijas
(atbildes uz amatpersonu un iedzīvotāju iesniegumiem, pretkorupcijas plānu
izstrāde, darba aizsardzības sistēma, ugunsdrošības noteikumu prasību
ievērošana, u.tml.)
Kandidātiem obligāti ir jābūt ar:
- pieredze un zināšanas sarežģītu pārdošanas procesu organizēšanā uzņēmumiem
(enterprise sales)
- padziļinātām zināšanām un izpratni par investīciju piesaistes mehānismiem
un izpratni par Latvijas investīciju vidi un klimatu, par investoru galvenajiem
problēmjautājumiem
- starptautisku darba pieredzi un starptautisku kontaktu tīklu
- nevainojamu reputāciju
- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību
- valsts valodas un angļu valodas prasmēm C2 līmenī
Ar papildu punktiem tiks vērtētas šādas prasmes:
- izpratne par stratēģiskās vadības procesiem, spēja izstrādāt un ieviest
investīciju piesaistes, tūrisma veicināšanas un pilsētas atpazīstamības
stratēģiju
- plašs kontaktu tīkls ar Latvijā strādājošiem ārvalstu investoriem,
nekustamo īpašumu attīstītājiem, tirdzniecības kamerām un citām iesaistītajām
pusēm
- izpratne par veiksmīga pilsētas tēla un mārketinga kampaņu veidošanas
principiem
- izpratne par tūrisma profilu Latvijā, veiksmīgiem tūrisma produktu
veidošanas pamatprincipiem
- spēcīgas pārdošanas, prezentācijas un komunikācijas prasmes latviešu un
angļu valodā
- spēja piesaistīt spēcīgus, kvalificētus profesionāļus aģentūrai
- vēlme un spēja strauji apgūt publiskā sektora darbības principus un
pielāgoties pašvaldības un valsts darbības principiem
- starptautisku un liela mēroga projektu vadība
- komandas vadīšanas pieredze
- budžeta pārvaldīšana strauji augošā uzņēmumā
Darba samaksa un bonusi:
- Ikmēneša darba samaksa līdz 4882 euro, t.sk:
* mēnešalga līdz 2441 euro
* speciālā piemaksa līdz 100%
- prēmija (vienu reizi kalendāra gadā līdz 75% no mēnešalgas)
- naudas balva (kalendāra gada ietvaros līdz 100% no mēnešalgas)
- sociālās garantijas (piemēram, veselības apdrošināšana, uzsākot darba
tiesiskās attiecības, un atvaļinājuma pabalsts vienu reizi kalendāra gadā līdz
50% no mēnešalgas)
- atvaļinājumi (ikgadējais atvaļinājums 4 kalendāra nedēļas,
papildatvaļinājums līdz 10 darba dienām)
Informācijai: Aģentūras direktora atlīdzība tiek noteikta atbilstoši Valsts
un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumā
paredzētajai kārtībai un kritērijiem. Tā tiek noteikta, ņemot vērā
kvalifikāciju, profesionālo pieredzi, darba izpildes rezultātus, ieguldījumu
pašvaldības mērķu sasniegšanā, nodarbinātības ilgumu un citus normatīvajos
aktos noteiktos kritērijus.
Konkursa kandidāti iesniedz šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju par atbilstību
izvirzītajām prasībām)
- dzīvesgaitas aprakstu - CV (Curriculum Vitae),
atbilstoši pievienotajai formai, norādot vismaz trīs personas atsauksmju
sniegšanai
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopiju
par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst
izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs
- apliecinājumu, atbilstoši pievienotajai formai, par to, ka:
a) kandidāts atbilst izvirzītajām obligātajām prasībām;
b) kandidāts ievēros likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonas darbībā" 6.pantā un 7. panta ceturtajā daļā noteiktos
ierobežojumus un novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks
iecelts Aģentūras direktora amatā;
c) piekrīt valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem.
Dalībai konkursā dokumentus ar drošu elektronisko parakstu lūdzam līdz
03.12.2021. nosūtīt Rīgas domes Personāla nodaļai uz e-pastu: cv@riga.lv.
Kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju, būs jāiesniedz un jāprezentē
komisijai redzējums par Aģentūras turpmāko attīstību. Stratēģiskā redzējuma
sagatavošanai tiek dots laiks - ne mazāk kā 5 dienas.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13. pantu, Rīgas pilsētas pašvaldība informē, ka:
1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas pilsētas pašvaldība (Rīga
domes Personāla nodaļa un Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja) Adrese:
Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539; elektroniskā pasta adrese: np@riga.lv;
2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un
informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 5,
Rīga, LV-1010; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv.;
3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Visa informācija, kas iegūta personāla
atlases laikā, pilnībā vai daļēji tiks glabāta ne ilgāk kā piecus gadus par
amata pretendentiem, lai nodrošinātu pašvaldības tiesiskās intereses. Ja
pašvaldība saņem sūdzības par konkrēto personāla atlases procesu, tad visa
personāla atlases procesā apstrādātā informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik
nepieciešams konkrētajam procesam;
4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie
dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti jūsu darbinieka lietai un
glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;
5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt Jūsu kā datu subjekta
apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai
dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos
lūgt jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā
arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts
inspekcijā.
OP 2021/213.AKK2
APP "Dārzkopības institūts" izsludina konkursu uz daļējas vai
pilnas slodzes pētnieka vietu (2 vakances) - Agrotehnisko pētījumu un
šķirņu izvērtēšanas nodaļā darbam augsnes ķīmisko un bioloģisko procesu
novērtēšanai un augu ķīmiskā sastāva izpētē.
Amata prasības:
Doktora grāds vai maģistra grāds un paralēlas studijas doktorantūrā vai ir
doktora zinātniskā grāda pretendents lauksaimniecības; zemes zinātnēs,
fiziskajā ģeogrāfijā un vides zinātnēs; bioloģijas zinātnē. Pretendentam ir
pieredze pētniecībā un zinātnisku publikāciju sagatavošanā, vēlamas pēdējo 3
gadu laikā vismaz 3 publikācijas SCI izdevumu datu bāzē (piemēram, SCOPUS). Ir
zināšanas MS Office programmatūras pielietošanā, pieredze darbam ar datu
statistisko apstrādi. Ir latviešu un angļu valodas prasmes, vēlama B
kategorijas autovadītāja apliecība.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto amata vietu
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamo akadēmisko vai zinātnisko
grādu
- amata pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) publicēto
darbu sarakstu, starptautiskās darbības un zinātniskās kvalifikācijas
kopsavilkumu
- profesionālo un zinātnisko kvalifikāciju, pilnveidi apliecinošu dokumentu
un citu dokumentu kopijas, kas apliecina pretendenta atbilstību kvalifikācijas
prasībām (zinātnisko rakstu kopijas, projektu un programmu titullapu kopijas
u.c.)
- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas sertifikāts
Darba samaksa - sākot no 5,00 EUR stundā (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā
no pieredzes un noslodzes projektos.
Uz daļējas vai pilnas slodzes zinātniskā asistenta vietu (1 vakance) - Agrotehnisko pētījumu un šķirņu
izvērtēšanas nodaļā darbam augsnes ķīmisko un bioloģisko procesu novērtēšanai
un augu ķīmiskā sastāva izpētē.
Amata prasības:
Maģistra grāds vai bakalaura grāds un paralēlas studijas maģistratūrā
sekojošās nozarēs: lauksaimniecības; zemes zinātnēs, fiziskajā ģeogrāfijā un
vides zinātnēs; bioloģijas zinātnē.
Pretendentam ir pieredze pētniecībā un zinātnisku publikāciju sagatavošanā.
Ir zināšanas MS Office programmatūras pielietošanā, pieredze darbam ar datu
statistisko apstrādi. Ir latviešu un angļu valodas prasmes, vēlama B
kategorijas autovadītāja apliecība.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto amata vietu
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamo akadēmisko vai zinātnisko
grādu
- amata pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) publicēto
darbu sarakstu, zinātniskās kvalifikācijas kopsavilkumu
- profesionālo un zinātnisko kvalifikāciju, pilnveidi apliecinošu dokumentu
un citu dokumentu kopijas, kas apliecina pretendenta atbilstību kvalifikācijas
prasībām (zinātnisko rakstu kopijas, projektu un programmu titullapu kopijas
u.c.)
- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas sertifikāts
Darba samaksa - sākot no 4,00 EUR stundā (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā
no pieredzes un noslodzes projektos.
Konkursam iesniedzamos dokumentus nosūtīt uz e-pasta adresi:
darzkopibas.instituts@llu.lv ar norādi "Amatu konkursam".
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Mēs strādājam: Graudu iela 1, Ceriņi, Krimūnu pagasts, Dobeles novads,
LV-3701 http://www.darzkopibasinstituts.lv
Informējam, ka jūsu iesniegtie pieteikuma dokumenti tiks apstrādāti, tikai
šī atlases konkursa norisei un tiks glabāti 6 mēnešus, ja netiks uzsāktas darba
attiecības. Lūgums pieteikuma dokumentos nenorādīt sensitīva
rakstura datus, piemērām: foto, tautību, arodbiedrības statusu u.tml.
Pieteikuma dokumentos norādītos personas datu apstrādās Dārzkopības institūta
atbildīgās personas.
OP 2021/213.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto MAKSĀTNESPĒJAS
KONTROLES DIENESTA Pirmā uzraudzības departamenta INFORMĀCIJAS SISTĒMAS
ADMINISTRATORA darbinieka amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un rūpes par kārtību, precizitāti
un kvalitāti
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un zināšanas
dokumentu pārvaldībā
- teicamas iemaņas lietot datortehniku, tai skaitā Microsoft biroja
programmatūras piemērošanā
Veicamie pienākumi:
- nodrošināt Elektroniskās maksātnespējas uzskaites sistēmas (turpmāk -
EMUS) administrēšanu un lietotāju atbalsta funkciju
- koordinēt informācijas apmaiņu starp EMUS pārzini un turētāju
- uzraudzīt EMUS funkcionēšanu atbilstoši ārējos un iekšējos normatīvajos
aktos noteiktajam
Mēnešalga:
- mēnešalga no 940 līdz 1280 euro
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis
uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036998, Maksātnespējas kontroles dienestā
67099111.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2813625/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV
1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/213.AKK4
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantajiem
MAKSĀTNESPĒJAS KONTROLES DIENESTA Otrā uzraudzības departamenta JURISKONSULTA
ierēdņa amatiem (uz noteiktu un nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas administratīvā procesa, civiltiesību un maksātnespējas procesa
tiesību jomā
- profesionālā pieredze jurista darbā
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes, analītiskā domāšana un iniciatīva
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
Galvenie veicamie pienākumi:
- veikt pārbaudes administratora un tiesiskās aizsardzības procesa
uzraugošās personas prakses vietā vai parādnieka - juridiskās personas -
atrašanās vietā
- sagatavot Maksātnespējas kontroles dienesta direktora lēmuma projektus,
kuros izvērtēta administratora un tiesiskās aizsardzības procesa uzraugošas
personas rīcības atbilstība normatīvo aktu prasībām
- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamo dokumentu
projektus un pārstāvēt Maksātnespējas kontroles dienestu tiesu procesos
- departamenta kompetences ietvaros sagatavot atbilžu projektus uz
Maksātnespējas kontroles dienestā saņemtajiem iesniegumiem
- izskatīt sūdzības par administratora un tiesiskās aizsardzības procesa
uzraugošās personas rīcību
Mēnešalga:
- mēnešalga no 940 līdz 1380 euro.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis
uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036998, Maksātnespējas kontroles dienestā
67099111.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2813637/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/213.AKK5
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantajiem
MAKSĀTNESPĒJAS KONTROLES DIENESTA Juridiskā departamenta JURISKONSULTA ierēdņa
amatiem (uz noteiktu un nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas administratīvā procesa, civiltiesību un maksātnespējas procesa
tiesību jomā
- profesionālā pieredze jurista darbā
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes, analītiskā domāšana un iniciatīva
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- angļu valodas zināšanas, vēlamas franču, vācu vai krievu valodas zināšanas
Galvenie veicamie pienākumi atbilstoši vakancei:
- īstenot ar starptautisko sadarbību saistītus pasākumus (projektus)
maksātnespējas tiesību nozarē
- izvērtēt ziņas par pārkāpuma noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un
terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas
jomā izdarīšanu un sagatavot lēmuma projektu par sankciju piemērošanu
- sagatavot administratīvā procesa ietvaros nepieciešamo dokumentu projektus
- departamenta kompetences ietvaros sagatavot un sniegt viedokli un
skaidrojumus ar maksātnespējas tiesībām saistītos jautājumos
Mēnešalga:
- mēnešalga no 940 līdz 1380 euro.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis
uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036998, Maksātnespējas kontroles dienestā
67099111.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2813645/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/213.AKK6
Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:
Docents
Ekonomikas un uzņēmējdarbības zinātnes nozares Makroekonomikas apakšnozarē - 1 amata vieta
Prasības pretendentam/-ei:
1) doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja
tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba
stāžs;
2) piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā
darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā;
3) teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point);
4) teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Amata mēneša samaksa noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 2016.gada
5.jūlija noteikumiem Nr. 445 "Pedagogu darba samaksas noteikumi".
Pieteikuma vēstuli, CV (Europass), kurā norādīta
zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6
gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus 2 nedēļu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu:
personals@ba.lv vai pa pastu: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā ar norādi
"amatu konkursam".
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personu datu apstrādes pārzinis ir
Banku augstskola, Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013, e-pasts:
info@ba.lv.
OP 2021/213.AKK7
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakantajiem
Rīgas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatiem:
- Rīgas Valda Avotiņa pamatskolas direktors/-e (Rīga, Salaspils iela 14,
ar latviešu mācību valodu)
- Rīgas 72. vidusskolas direktors/-e (Rīga, Ikšķiles ielā 6, ar
latviešu/mazākumtautību mācību valodu)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu
- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam
noteiktajām prasībām
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze vispārējās izglītības jomā
- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā
izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vispārējās izglītības
iestādes vadības darbā
- iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju
par attiecīgās izglītības iestādes attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz
pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā
noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma
pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2021.gada 29.novembrim (ieskaitot) ar
norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa
pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta
departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K.
Valdemāra ielā 5, iepriekš zvanot pa tālruni 67026816, vai parakstītu ar
elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu: iksd@riga.lv. Konkursa nolikums
pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67181306.
Rīgas Valda Avotiņa pamatskolas direktora amatalga EUR 1628.
Rīgas 72. vidusskolas direktora amatalga EUR 2221.
Informējam, ka pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes
mērķis ir pretendentu atlases nodrošināšana. Personas datu apstrādes pārzinis
ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Pēc konkursa
rezultātu paziņošanas pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus.
OP 2021/213.AKK8
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakantajiem
Rīgas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatiem:
- Rīgas 270. pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a (Rīga, Salnas
iela 18, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)
- Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Pūcīte" vadītājs/-a
(Rīga, Ērgļu iela 1, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)
- Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Daugaviņa" vadītājs/-a
(Rīga, Kukšu iela 5, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu
- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam
noteiktajām prasībām
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā
- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā
izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas
izglītības iestādes vadības darbā
- iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju
par attiecīgās izglītības iestādes attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz
pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā
noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma
pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2021.gada 29.novembrim (ieskaitot) ar
norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa
pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta
departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K.
Valdemāra ielā 5, iepriekš zvanot pa tālruni 67026816, vai parakstītu ar
elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu: iksd@riga.lv. Konkursa nolikums
pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67026818.
Rīgas 270.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1485.
Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Pūcīte" vadītāja amatalga
EUR 1435.
Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Daugaviņa" vadītāja
amatalga EUR 1285.
Informējam, ka pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes
mērķis ir pretendentu atlases nodrošināšana. Personas datu apstrādes pārzinis
ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Pēc konkursa
rezultātu paziņošanas pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus.