LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr.90000076669, izsludina konkursu
Matemātikas fakultātē uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
- uz vienu vadošā pētnieka amata
vietu - klīniskā medicīna
Darba samaksa no 8,61 EUR/h
līdz 36,8 EUR/h.
- uz vienu pētnieka (Dr.) amata vietu
- veselības un sporta zinātnes
Darba samaksa no 6,86 EUR/h
līdz 29,5 EUR/h.
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā,
Rīgā, LV-1586.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67034802.
Tukuma novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz pašvaldības
kapitālsabiedrības Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss TILDe"
(turpmāk - Sabiedrība) VALDES LOCEKĻA AMATU
Galvenie amata pienākumi:
- ievērot un pildīt amata pienākumus, darboties kā krietnam un rūpīgam
saimniekam, savlaicīgi un precīzi pildīt, kā arī organizēt un nodrošināt savu
pienākumu izpildi
- plānot, vadīt un koordinēt Sabiedrības darbību kopumā, nodrošināt
Sabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām
- noteikt Sabiedrības ekonomiskos un tehniskās attīstības rādītājus
- gatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt Sabiedrības ikdienas darījumus,
operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar piegādātājiem,
klientiem, citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem, organizācijām)
- pārstāvēt Sabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts
vai pašvaldības pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām
- kontrolēt Sabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu
resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu
- izvēlēties un apmācīt Sabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu
izpildi
- analizēt un novērtēt Sabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem
kapitāla daļu turētāja pārstāvim
- organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par
vadītās Sabiedrības darbību
- ievērot dalībnieku sapulcēs, kā arī Sabiedrības statūtos noteiktos
ierobežojumus
- rūpēties par Sabiedrības prestižu, neveikt darbības, kas tieši vai netieši
var kaitēt Sabiedrības vai kapitāla daļu turētāja (pašvaldības) interesēm
- ievērot citas normatīvajos aktos noteiktās prasības, aizliegumus un
ierobežojumus
Amatam noteiktās kompetences:
- orientācija uz attīstību;
- stratēģiskais redzējums;
- lēmumu pieņemšana un atbildība;
- pārmaiņu vadīšana.
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (inženierzinātnē, uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā vai
jurisprudencē)
- vismaz divu gadu pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā Sabiedrības
darbības jomā, vai vismaz divu gadu pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā
amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai
profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību, darbību un
labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana, vēlama pieredze
pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadīšanā
- pieredze un izpratne Eiropas Struktūrfondu projektu realizēšanā
- nevainojama reputācija
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- stratēģiskā domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu
- izpratne par Sabiedrības darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā
izpratne par Sabiedrības attīstību un stratēģisko plānošanu
- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un aizstāvēt
savu viedokli
- teicamas latviešu valodas (augstākā pakāpe C1) un vēlamas angļu vai krievu
valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
Piedāvājam:
- atlīdzību 1547,70 EUR (pirms nodokļu nomaksas);
- dienesta automašīnu;
- iespēju radošu un inovatīvu ideju realizācijai;
- dinamisku un aizraujošu darba ikdienu;
- profesionālās kompetences pilnveides un izaugsmes iespējas.
Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits;
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves
gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka
Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.
panta ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata
ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu
konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektajā daļā
noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja
tiks ievēlēts valdes locekļa amatā);
- kandidāta sagatavotu redzējumu (prezentācijas formā līdz 10 min.) par
Sabiedrības attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs
un priekšlikumus to īstenošanai, sagatavojot prezentāciju līdz 10 minūtēm;
- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- Valdes locekļa amata kandidāta apliecinājumu, ka nepastāv Publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta
ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata
ieņemšanai;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši
nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augstākā līmeņa
pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras
ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās
latviešu valodā iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas
apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā;
- citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.
Pieteikums konkursam jāiesniedz līdz 2021. gada 10. maijam (ieskaitot):
- pa pastu - norādot adresātu - Tukuma novada Dome, Talsu iela 4, Tukums,
LV-3101, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Tukuma novada Domē, Talsu ielā
4, Tukumā, 1.stāvā, Klientu apkalpošanas centrā, darba laikā; uz aploksnes
jābūt norādei "Par kandidātu atlasi uz sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Komunālserviss TILDe"
valdes locekļa/-es amatu", kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam,
adresei un tālruņa numuram;
- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi "Sabiedrības
ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss TILDe" valdes locekļa amata kandidātu konkursam"
var iesūtīt Tukuma novada Domei uz e-pastu: pasts@tukums.lv.
Ar amata pretendentu izvērtēšanas komisijas sastāvu var iepazīties amata
konkursa nolikumā "Par kandidātu atlasi uz sabiedrības ar ierobežotu
atbildību "Komunālserviss TILDe"
valdes locekļa/-es amatu":
https://www.tukums.lv/lv/?option=com_content&view=article&id=10206.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas
datu apstrādes pārzinis ir Tukuma novada Dome, kontaktinformācija: tālr.
63122707, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101. Personas dati tiks glabāti sešus
mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.