Laidiens: 29.04.2021., Nr. 82
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/82.AKK1
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils Augstskolas
Tulkošanas studiju fakultātes asociētā profesora amata vietu Valodniecības
nozarē, salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē
(specializācija latviešu - angļu valoda), (darba līgums uz noteiktu laiku -
ievēlēšanas laiku (seši gadi))
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds
- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas
- spēja veikt patstāvīgi zinātniskos pētījumus un vadīt citu zinātnieku
pētniecisko darbu
- zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze kopumā nav mazāka par 3 gadiem
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda noteikta saskaņā ar
Ventspils Augstskolas noteikumiem par vienotu atlīdzības sistēmu, sākot no
1404,00 EUR normāla darba laika ietvaros pirms nodokļu nomaksas, piemērojot
individuālo koeficientu, pamatojoties uz zinātniskā personāla amata aprakstā,
kā arī citos saistītos dokumentos, kas apraksta darba pienākumus, noteikto,
darba sarežģītību, garīgo piepūli, sadarbību, vadības funkciju, atbildību par
darba rezultātiem, atbildību par lēmumiem, pētniecisko, popularizēšanas un
organizatorisko ieguldījumu, amata pienākumu izpildei nepieciešamo izglītību un
profesionālo pieredzi.
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noformēti dokumentu noraksti vai
kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos
grādus (uzrādot oriģinālus)
- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājums pēc
"EUROPASS" CurriculumVitae veidlapas
parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un
organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā
un citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju
- dokumenta kopums, kurā atspoguļota pretendenta zinātniskā un pedagoģiskā
kvalifikācija un ar zinātnisko, pedagoģisko darbu saistītās organizatoriskās
kompetences atbilstība asociētā profesora amata prasībām, saskaņā ar Ministru
Kabineta 2021.gada 25.februāra noteikumiem Nr. 129 "Profesora vai asociētā
profesora amata pretendenta un amatā esoša profesora vai asociētā profesora
zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas vai mākslinieciskās jaunrades darba
rezultātu novērtēšanas kārtība"
Dokumenti iesniedzami līdz 2021.gada 27.maijam ieskaitot, sūtot
elektroniski: personals@venta.lv, uzziņas pa tālruni 636 28303.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un
iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils Augstskola.
OP 2021/82.AKK2
Valsts policijas koledžas Latgales filiāle izsludina konkursu uz
asistenta (uz darba līguma pamata) 1 amata vieta - Daugavpilī, darba laiks uz
noteiktu (ievēlēšanas) laiku no 2021.gada 12.jūnija
Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:
1.līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs":
- Šaušanas nepieciešamības izvērtēšanas stratēģija
- Bērnu tiesību aizsardzība
- Administratīvā pārkāpuma process
- Administratīvā pārkāpuma tiesības
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz septiņu gadu praktiskā darba
stāžs, pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze
nozares docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
Amata pienākumos ietilpst:
- īstenot policijas darbinieku pieaugušo neformālās izglītības,
arodizglītības un pieaugušo neformālās izglītības programmas
- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo
neformālās izglītības programmas
- izstrādāt studiju un mācību metodiskos materiālus, izdales materiālus un
praktiskos uzdevumus, eksāmenu un citu pārbaudījumu saturu
- vadīt lekcijas, seminārus un praktiskās nodarbības visā valsts teritorijā
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- ieviest jaunas mācību metodes, kas veicinātu pieaugušo neformālās
izglītības, studiju (mācību) programmu apguvi
- izstrādāt komplekso mācību un prakses uzdevumus, piedalīties komplekso
mācību norisē, kontrolē un vērtēšanā;
- pilnveidot un izmantot mācību tehniskos līdzekļus lekcijās, semināros un
praktiskajās nodarbībās
- izvērtēt un analizēt kadetu, klausītāju un studējošo zināšanas un prasmes
- organizēt kadetu, klausītāju un studējošo pastāvīgo darbu un konsultēt
docējamo studiju kursu un pasniedzamo mācību priekšmetu ietvaros
- vadīt un recenzēt kvalifikācijas darbus
- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt
zināšanas, piedaloties profesionālās pilnveides kursos, pieaugušo neformālās
izglītības programmās, semināros un projektos
- nodrošināt studiju/mācību procesu citu docētāju prombūtnes laikā pēc
Valsts policijas koledžas Latgales filiāles vadītāja rīkojuma
- veikt pētījumus atbilstoši plānotajai pedagoga slodzei, iepazīstināt
Valsts policijas koledžas Latgales filiāles un katedru personālu ar pētījumu
rezultātiem
- saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem, veikt līdzīga satura amata
kompetencei saistošus pienākumus
- savas kompetences ietvaros pildīt Iekšlietu
ministra, Valsts policijas priekšnieka, Valsts policijas koledžas direktora un
Valsts policijas koledžas direktora vietnieka (studiju un mācību jautājumos)
rīkojumus un veikt citus uzdevumus saskaņā ar Valsts policijas koledžas vadības
norādījumiem
- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā
Piedāvājam:
- atalgojumu no EUR 658,00 (zemākā mēneša darba algas likme), papildus ņemot
vērā pedagoga mēneša darba algas koeficentu
(izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)
- 0,5 pedagoģisko slodzi, darba vietu Daugavpilī, Vaļņu ielā 27
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto asistenta (uz darba līguma pamata)
amatu līdz 2021.gada 27.maijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums,
tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši
www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu
kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības
dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu,
kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus
par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta
ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos
mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela
10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz asistenta amatu" vai uz e-pastu:
kadri@koledza.vp.gov.lv, tālr uzziņām 65403264,
67219643.
Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem pretendentiem.
Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa
pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža,
kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par
datu apstrādi pieejama www.policijas.koledza.gov.lv/lv//par koledzu/personas_datu_aizsardziba.
OP 2021/82.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas eksperta/-es ierēdņa amatu (2 amata vietas
uz nenoteiktu laiku)
Ja esi enerģētikas nozares eksperts un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt elektrostaciju, kas saņem valsts atbalstu obligātā iepirkuma
ietvaros, uzraudzību un kontroli
- nodrošināt administratīvo lietu virzību, tai skaitā pieprasīt un izvērtēt
nepieciešamo informāciju, sagatavot lēmumu projektus un veikt pieņemto lēmumu
izpildes kontroli
- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos
noteikto informāciju
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību
valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām
personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītajā jomā
- vēlama praktiskā pieredze enerģētikas jomā
- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11. mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
(piemaksa līdz 40 % no mēnešalgas)
Aicinām tevi līdz š.g. 13.maijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas
eksperta/-es amata konkursam" šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/82.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Energoresursu kontroles departamenta Energoefektivitātes kontroles nodaļas
eksperta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi eksperts energoefektivitātes uzraudzības jomā un esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības energoefektivitātes
uzraudzības funkciju izpildei
- sagatavot normatīvajos aktos noteikto lēmumu, tajā skaitā saistībā ar
energoefektivitātes nodevu, projektus un veikt pieņemto lēmumu izpildes
kontroli
- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos
noteikto informāciju
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību
valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām
personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītajā jomā
- vēlama pieredze enerģētikas jomā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu
pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos
rezultātus
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 13.maijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Energoresursu kontroles departamenta
Energoefektivitātes kontroles nodaļas eksperta/-es amata konkursam" šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/82.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Energoresursu kontroles departamenta Energoefektivitātes kontroles nodaļas
juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar zināšanām enerģētikas nozarē un esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot administratīvo aktu projektus un dokumentu projektus
administratīvo pārkāpumu lietās
- patstāvīgi veikt normatīvajos aktos noteikto energoefektivitātes pienākumu
uzraudzību un kontroli
- veikt nodaļā izstrādāto dokumentu projektu pirmspārbaudi
(atbilstība normatīvo aktu prasībām)
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, un veikt nodaļas darbību
reglamentējošo normatīvo aktu, vadlīniju un metodisko materiālu izstrādi, tajā
skaitā sniegt atzinumus
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, nodrošināt nodaļas tiesību un
interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām
un juridiskām personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama divu gadu pieredze jurista amatā un vēlama pieredze enerģētikas
nozarē
- administratīvā procesa iestādē pārzināšana
- prasme orientēties enerģētikas nozares normatīvajos aktos, prasme izmantot
tiesību avotus un piemērot tiesību normas, izstrādāt dokumentu projektus
- prasme pielietot juridisko terminoloģiju un noformēt dokumentus atbilstoši
juridiskās tehnikas prasībām
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11. mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 13.maijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Energoresursu kontroles departamenta
Energoefektivitātes kontroles nodaļas juriskonsulta/-es amata konkursam"
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/82.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Energoresursu kontroles departamenta Naftas produktu kontroles nodaļas
eksperta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi eksperts enerģētikas nozarē un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības valsts naftas produktu
drošības rezervju pakalpojuma nodrošināšanai un centrālās krājumu uzturēšanas
struktūras funkciju izpildei, degvielas tirgus uzraudzības jomā, ogļūdeņražu
meklēšanas, izpētes un ieguves laukumu noteikšanai un ieguves licenču
administrēšanai un komersantu uzraudzībai, kā arī veikt darbības de minimis komercdarbības
atbalsta piešķiršanai
- veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības kompetentās iestādes funkcijas
ogļūdeņražu meklēšanas, izpētes un ieguves jomā izpildei
- sagatavot normatīvajos aktos noteikto lēmumu, tajā skaitā saistībā ar
valsts naftas produktu drošības rezervju nodevu, projektus un veikt pieņemto
lēmumu izpildes kontroli
- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos
noteikto informāciju
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību
valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām
personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītajā jomā
- vēlama pieredze enerģētikas jomā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu
pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11. mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 13.maijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Energoresursu kontroles departamenta
Naftas produktu kontroles nodaļas eksperta/-es amata konkursam" šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/82.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības
nodaļas projekta koordinatora/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz
noteiktu laiku)
Ja tava pieredze informācijas sistēmu attīstībā palīdzēs radīt modernu un
efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- līdzdarboties būvniecības procesu un informācijas sistēmas projekta
(turpmāk - Projekts) plānošanā un īstenošanā, sniedzot vērtējumu termiņiem,
riskiem un procesiem
- sadarboties ar Projekta īstenošanā iesaistītajām institūcijām un
sadarbības partneriem, piedalīties Projekta vadības, darba grupu un citas ar
Projektu saistītas sanāksmēs
- veikt esošo pakalpojumu nodrošināšanas procesu analīzi, identificējot
aktuālās vajadzības, tajā skaitā analizējot konstatētās problēmas un riskus un
sniegt priekšlikumus pakalpojumu sniegšanas procesu uzlabošanai, tajā skaitā
izstrādājot attīstības stratēģijas
- piedalīties biznesa procesu modelēšanā jauniem un pilnveidotajiem
pakalpojumiem, t.sk. tehniskās specifikācijas izstrādē
- veikt jaunizstrādātas programmatūras darbības testēšanu, pārbaudīt vai
jauna funkcionalitāte ir realizēta atbilstoši tehniskajai specifikācijai,
piedalīties kontroles pasākumos par izstrādāto vai pilnveidoto informācijas
sistēmu
- sniegt konsultatīvo atbalstu apmācību laikā
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība, kas saistīta ar informāciju tehnoloģijām,
vadībzinībās, tiesību zinībās vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā trīs gadi prasītajā jomā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo
aktu un standartu pārzināšana
- teicamas valsts valodas (C līmenī) un labas angļu valodas prasmes
- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikta 19.3. amata saimes
IIA līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 13.maijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta
Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas projekta koordinatora/-es
amata konkursam" šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/82.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija (reģ. Nr.
90000022399) izsludina atklātu konkursu uz MURJĀŅU SPORTA ĢIMNĀZIJAS DIREKTORA
AMATU (uz nenoteiktu laiku)
AMATA MĒRĶIS: Vadīt un nodrošināt Murjāņu sporta ģimnāzijas darbu atbilstoši
Murjāņu sporta ģimnāzijas nolikumā noteiktajiem darbības mērķiem,
pamatvirzieniem un uzdevumiem.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2018.gada 11.septembra noteikumos
Nr.569 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo
kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību"
noteiktajām prasībām
- atbilstība Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā
noteiktajām prasībām
- Darba pieredze:
* vadošā amatā valsts, pašvaldības vai privātajā sektorā ilgāka par 3 gadiem
* pedagoģiskajā darbā izglītības jomā vai izglītības vadības darbā vismaz 3
gadi
- pieredze projektu vadībā
- pieredze sadarbībā ar nacionālajām un/vai starptautiskajām sporta nozares
organizācijām un asociācijām
- zināšanas:
* par izglītības iestādes darbību un sporta nozari reglamentējošajiem
normatīvajiem aktiem
* par vispārējo izglītību, profesionālo izglītību un tās attīstības
tendencēm
* par profesionālās ievirzes sporta izglītības sistēmu un ar to saistītajiem
jautājumiem
* par iestāžu finanšu un budžeta vadības principiem
* par personālvadības procesiem valsts pārvaldē
* publisko iepirkumu jomā (vēlamas)
- stratēģiskā domāšana, tostarp nestandarta vai netradicionālu risinājumu
piedāvāšana un problēmu risināšanas spēja
- digitālā pratība un prezentācijas prasmes
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā
Darba alga 2019,60 euro.
Darbavietas adrese ''Klintslejas 4'', Murjāņi,
Sējas novads.
IESNIEDZAMIE DOKUMENTI:
- pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt savu motivāciju strādāt Murjāņu
sporta ģimnāzijā, atbilstību izvēlētajam amata, iegūto darba pieredzi vadošā
amatā pēdējo trīs gadu laikā, pieredzi pedagoģijā izglītības jomā vai
izglītības vadības darbā, pieredzi projektu vadībā un pieredzi sadarbībā ar
nacionālajām un/vai starptautiskajām sporta nozares organizācijām un
asociācijām (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa
komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)
- Curriculum Vitae
- Izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 25 (divdesmit piecu)
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras Vakanču
portālā, iesniedzamos dokumentus, sūtot uz e-pastu konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "MSĢ direktors" vai nosūtot pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2,
Rīga, LV-1050). Tālrunis uzziņām 67047832.
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās:
1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana
2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā
būs jāsniedz sagatavotā prezentācija par tēmu "Mans stratēģiskais
redzējums un priekšlikumi par Murjāņu sporta ģimnāzijas darbības attīstību
sporta sistēmā un augstas klases sportistu sagatavošanā tuvāko piecu gadu laikā
un tās pārstāvēto sporta nozaru attīstību", tiks izvērtēta katra
pretendenta profesionālā sagatavotība Murjāņu sporta ģimnāzijas direktora amata
prasībām
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13. pantu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija, kontaktinformācija: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050.
OP 2021/82.AKK9
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Jelgavas Mūzikas vidusskolas direktora amatu (vakants no 2021.gada
1.jūlija)
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt Jelgavas Mūzikas vidusskolas darbu, nodrošinot Jelgavas
Mūzikas vidusskolas mērķu un uzdevumu izpildi
- pārstāvēt Jelgavas Mūzikas vidusskolas intereses valsts un pašvaldību
iestādēs, komercsabiedrībās un tiesu iestādēs
- nodrošināt Jelgavas Mūzikas vidusskolas finansiālo, juridisko un
administratīvo darbību tās mērķu un uzdevumu īstenošanai atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā
noteiktajām prasībām
- augstākā izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2018.gada 11.septembra
noteikumos Nr.569 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un
profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides
kārtību" noteiktajām prasībām
- vismaz 3 (trīs) gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības
vadības darbā
- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze vadošā administratīvajā darbā
izglītības vai kultūras institūcijā
- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā
angļu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B1 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass
valodu pases pašnovērtējuma tabulai (pieejama
https://rm.coe.int/CoERMPublicCommonSearchServices/DisplayDCTMContent?documentId=090000168045bb5e)
- vēlama darba pieredze projektu vadībā
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem, profesionālās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- zināšanas par valsts iestādes finanšu un budžeta vadības principiem
- zināšanas par kultūras nozari (īpaši par mūzikas nozari)
- izpratne par profesionālās izglītības iestādes vadīšanu
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- komandas vadīšana
- stratēģiskais redzējums
Bruto mēnešalga no 1354,00 līdz 1877,00 EUR (pamatojoties uz Ministru
kabineta 2016.gada 5.jūlija noteikumu Nr.445 "Pedagogu darba samaksas
noteikumi" 4.punktu un Kultūras ministrijas iekšējiem noteikumiem, kas
nosaka kārtību, kādā nosaka mēnešalgu Kultūras ministrijas padotībā esošo
profesionālās vidējās izglītības iestāžu vadītājiem).
Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2021.gada
28.maijam jānosūta pieteikumu pa pastu vai jāiesniedz
(ievietotu slēgtā aploksnē) Kultūras ministrijā, K. Valdemāra ielā 11a, Rīgā,
darba laikā (pirmdienās - ceturtdienās no plkst. 8.30 līdz plkst. 17.15 un
piektdienās no plkst. 8.30 līdz plkst. 16.00), ievietojot pie ieejas
izvietotajā korespondencei paredzētajā kastē (ja dokumenti tiek nosūtīti pa
pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 28.05.2021.) vai elektroniski uz
e-pastu: vakances@km.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Jelgavas
Mūzikas vidusskolas direktora amatu" šādi dokumenti:
- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv
sadaļā Vakances)
- parakstītu dzīvesgājuma aprakstu (Curriculum Vitae) latviešu valodā
(vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta
formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas))
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
- pretendenta izstrādātu Jelgavas Mūzikas vidusskolas turpmākās darbības
attīstības piedāvājumu 5 (pieciem) gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi
un līdzekļi (teksta apjoms - 3 (trīs) līdz 5 (piecas) A4 formāta lapas)
- citus dokumentus, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu pievienot
Tālrunis uzziņām 67330218.
Kultūras ministrija informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi atklāta
konkursa ietvaros. Pretendentu personas datu apstrādes pārzinis ir Kultūras
ministrija.
OP 2021/82.AKK10
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Rēzeknes Mākslas un dizaina vidusskolas direktora amatu (vakants no
2021.gada 1.jūlija)
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt Rēzeknes Mākslas un dizaina vidusskolas darbu,
nodrošinot Rēzeknes Mākslas un dizaina vidusskolas mērķu un uzdevumu izpildi
- pārstāvēt Rēzeknes Mākslas un dizaina vidusskolas intereses valsts un
pašvaldību iestādēs, komercsabiedrībās un tiesu iestādēs
- nodrošināt Rēzeknes Mākslas un dizaina vidusskolas finansiālo, juridisko
un administratīvo darbību tās mērķu un uzdevumu īstenošanai atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā
noteiktajām prasībām
- augstākā izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2018.gada 11.septembra
noteikumos Nr.569 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un
profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides
kārtību" noteiktajām prasībām
- vismaz 3 (trīs) gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai
izglītības vadības darbā
- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze vadošā administratīvajā darbā
izglītības vai kultūras institūcijā
- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā
angļu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B1 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass
valodu pases pašnovērtējuma tabulai (pieejama
https://rm.coe.int/CoERMPublicCommonSearchServices/DisplayDCTMContent?documentId=090000168045bb5e)
- vēlama darba pieredze projektu vadībā
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem, profesionālās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- zināšanas par valsts iestādes finanšu un budžeta vadības principiem
- zināšanas par kultūras nozari (īpaši par mākslas un dizaina nozari)
- izpratne par profesionālās izglītības iestādes vadīšanu
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- komandas vadīšana
- stratēģiskais redzējums
Bruto mēnešalga no 1354,00 līdz 1899,00 EUR (pamatojoties uz Ministru
kabineta 2016.gada 5.jūlija noteikumu Nr.445 "Pedagogu darba samaksas
noteikumi" 4.punktu un Kultūras ministrijas iekšējiem noteikumiem, kas
nosaka kārtību, kādā nosaka mēnešalgu Kultūras ministrijas padotībā esošo
profesionālās vidējās izglītības iestāžu vadītājiem).
Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2021.gada
28.maijam jānosūta pieteikumu pa pastu vai jāiesniedz
(ievietotu slēgtā aploksnē) Kultūras ministrijā, K. Valdemāra ielā 11a, Rīgā,
darba laikā (pirmdienās - ceturtdienās no plkst. 8.30 līdz plkst. 17.15 un
piektdienās no plkst. 8.30 līdz plkst.16.00), ievietojot pie ieejas izvietotajā
korespondencei paredzētajā kastē (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam
ievērot, ka pasta zīmogs ir 28.05.2021.) vai elektroniski uz e-pastu:
vakances@km.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Rēzeknes Mākslas un
dizaina vidusskolas direktora amatu" šādi dokumenti:
- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv
sadaļā Vakances);
- parakstītu dzīvesgājuma aprakstu (Curriculum Vitae) latviešu valodā
(vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta
formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas))
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
- pretendenta izstrādātu Rēzeknes Mākslas un dizaina vidusskolas turpmākās
darbības attīstības piedāvājumu 5 (pieciem) gadiem, kurā norādīti tā
īstenošanas veidi un līdzekļi (teksta apjoms - 3 (trīs) līdz 5 (piecas) A4
formāta lapas)
- kā arī citus dokumentus, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu pievienot
Tālrunis uzziņām 67330218.
Kultūras ministrija informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi atklāta
konkursa ietvaros. Pretendentu personas datu apstrādes pārzinis ir Kultūras
ministrija.
OP 2021/82.AKK11
Precizējot iepriekš
publicēto
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, precizējot oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" laidiens Nr. 80, 27.04.2021., publicēto LU amatu
konkursa sludinājumu, papildina to jaunā redakcijā.
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Medicīnas fakultātē uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - klīniskā medicīna
Darba samaksa no 8,61 euro/h
līdz 36,8 euro/h
- uz vienu pētnieka (Dr.) amata vietu - veselības un sporta zinātnes
Darba samaksa no 6,86 euro/h
līdz 29,5 euro/h
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā,
Rīgā, LV-1586.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67034802.
OP 2021/82.AKK12
Valsts policijas koledžas Latgales filiāle izsludina konkursu uz lektora
(uz darba līguma pamata) 1 amata vieta - Daugavpilī, darba laiks uz noteiktu
(ievēlēšanas) laiku no 2021.gada 1.jūlija
Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:
1.līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs":
- Civilā aizsardzība
- Pašvaldību tiesības
- Sodu izpildes tiesību pamati
- Krimināizlūkošana
- Kriminālmeklēšanas pamati
- Kriminālistikas taktika un metodika
- Juridisko tekstu analīze un sastādīšana
- Latvijas tiesību aizsardzības iestādes
Arodizglītības programmā "Policijas darbs":
- Civilā aizsardzība
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz septiņu gadu praktiskā darba
stāžs, pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze
nozares docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
Amata pienākumos ietilpst:
- īstenot policijas darbinieku pieaugušo neformālās izglītības,
arodizglītības un pieaugušo neformālās izglītības programmas
- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo
neformālās izglītības programmas
- izstrādāt studiju un mācību metodiskos materiālus, izdales materiālus un
praktiskos uzdevumus, eksāmenu un citu pārbaudījumu saturu
- vadīt lekcijas, seminārus un praktiskās nodarbības visā valsts teritorijā
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- ieviest jaunas mācību metodes, kas veicinātu pieaugušo neformālās
izglītības, studiju (mācību) programmu apguvi
- izstrādāt komplekso mācību un prakses uzdevumus, piedalīties komplekso
mācību norisē, kontrolē un vērtēšanā
- pilnveidot un izmantot mācību tehniskos līdzekļus lekcijās, semināros un
praktiskajās nodarbībās
- izvērtēt un analizēt kadetu, klausītāju un studējošo zināšanas un prasmes
- organizēt kadetu, klausītāju un studējošo pastāvīgo darbu un konsultēt
docējamo studiju kursu un pasniedzamo mācību priekšmetu ietvaros
- vadīt un recenzēt kvalifikācijas darbus
- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt
zināšanas, piedaloties profesionālās pilnveides kursos, pieaugušo neformālās
izglītības programmās, semināros un projektos
- nodrošināt studiju/mācību procesu citu docētāju prombūtnes laikā pēc
Valsts policijas koledžas Latgales filiāles vadītāja rīkojuma
- veikt pētījumus atbilstoši plānotajai pedagoga slodzei, iepazīstināt
Valsts policijas koledžas Latgales filiāles un katedru personālu ar pētījumu
rezultātiem
- saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem, veikt līdzīga satura amata
kompetencei saistošus pienākumus
- savas kompetences ietvaros pildīt Iekšlietu
ministra, Valsts policijas priekšnieka, Valsts policijas koledžas direktora un
Valsts policijas koledžas direktora vietnieka (studiju un mācību jautājumos)
rīkojumus un veikt citus uzdevumus saskaņā ar Valsts policijas koledžas vadības
norādījumiem
- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā
Piedāvājam:
- atalgojumu no EUR 823,00 (zemākā mēneša darba algas likme), papildus ņemot
vērā pedagoga mēneša darba algas koeficentu
(izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)
- 0,5 pedagoģisko slodzi, darba vietu Daugavpilī, Vaļņu ielā 27
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora (uz darba līguma pamata)
amatu līdz 2021.gada 27.maijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums,
tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši
www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu
kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības
dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu,
kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus
par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta
ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos
mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela
10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu" vai uz e-pastu:
kadri@koledza.vp.gov.lv, tālr. uzziņām 65403264, 67219643.
Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem pretendentiem.
Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa
pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža,
kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par
datu apstrādi pieejama www.policijas.koledza.gov.lv/lv//par koledzu/personas_datu_aizsardziba.