Laidiens: 24.05.2021., Nr. 98
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/98.AKK1
Izglītības un zinātnes ministrija (reģ. Nr.
90000022399) izsludina konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Kultūras un sporta centrs "Daugavas stadions"" valdes
locekļa amatu (viena amata vieta)
Kandidātiem/-ēm izvirzītās obligātās minimālās
prasības:
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām
- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" 7.panta piektajā daļā noteiktajām prasībām
- nevainojama reputācija (kandidāts ir uzskatāms par personu ar nevainojamu
reputāciju, ja nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo, un nav iemesla
pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju)
- teicamas latviešu valodas zināšanas (vismaz C1 līmenis)
- angļu valodas zināšanas (ne zemākas par B2 līmeni)
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs, ekonomikā, finansēs, uzņēmējdarbības vadībā, vadībzinībās vai
nekustamo īpašumu pārvaldībā
- līdzšinējā darba pieredze (iegūta pēdējo 7 gadu laikā), kas atbilst vienam
no šādiem kritērijiem:
1.1. vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā
amatā valsts vai pašvaldības iestādē, kapitālsabiedrībā, biedrībā vai
nodibinājumā kādā no kapitālsabiedrības "Daugavas stadions" darbības
jomām, tostarp sporta organizatoriskā darba nodrošināšanā, sporta vai kultūras
pasākumu organizēšanā, nekustamā īpašuma pārvaldīšanā;
1.2. vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā
amatā finanšu resursu piesaistes, juridiskā atbalsta, administratīvo jautājumu
vai pakalpojumu attīstības jomās vai vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze vadošā
amatā Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
finansēto programmu īstenošanā, uzraudzībā vai kontrolē.
*Par valdes loceklim līdzvērtīgu vadošu amatu tiek uzskatīts augstākā līmeņa
vadības amats, kas tieši atskaitās iestādes/uzņēmuma vadībai, vai lielas
kapitālsabiedrības struktūrvienības vadītāja amats.
*Iegūta lielāka darba pieredze tiks vērtēta augstāk.
Prasības kandidātiem/-ēm:
- zināšanas finanšu resursu pārvaldīšanā
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- zināšanas būvniecības jomā
- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai
kontrolē
- profesionālās zināšanas un prasmes kapitālsabiedrības darbības jomās
Mēneša atlīdzība: 4572 euro pirms nodokļu
nomaksas.
Iesniedzamie dokumenti:
1. Motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam:
1.1. iekļaut informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās profesionālās
darba pieredzes esamību, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja
pieteikuma vēstulē nav aprakstīta amatam izvirzītā darba pieredze, nominācijas
komisija uzskata, ka kandidātam nav šādas pieredzes);
1.2. iekļaut apliecinājumu atbilstībai Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas noteiktajām
prasībām;
1.3. iekļaut apliecinājumu, ka kandidāts ievērojot likuma "Par interešu
konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7.panta piektajā daļā
noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja
tiks ievēlēts valdes locekļa amatā.
2. Kandidāta dzīvesgaitas apraksts (Curriculum
Vitae), kurā lūdzam noradīt latviešu valodas un angļu valodas zināšanu līmeni,
kā arī kontaktinformāciju (e-pasta adresi, tālruņa numuru);
3. Kandidāta izglītības dokumentu kopijas (kandidātiem, kuri izglītību ir
ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu
Latvijā).
Kandidātiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras Vakanču
portālā. Iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības
nodaļai (Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai
- nosūtot uz e-pasta adresi: konkursi@izm.gov.lv ar norādi
"Kapitālsabiedrības "Daugavas stadions" valdes loceklis"
Informējam, ka atlase noritēs 2 kārtās šādi:
1. kārtā notiks kandidātu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana obligātajām minimālajām
prasībām;
2. kārtā iekļuvušie kandidāti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā
tiks izvērtēta katra kandidāta profesionālās zināšanas un piemērotība amatam,
tostarp kandidāti, kuri tiks izvirzīti uz 2.kārtu, tiks vērtēti, analizējot
viņu vadības kompetences: stratēģisko redzējumu, komandas vadīšanu, orientāciju
uz attīstību, plānošanu un organizēšanu, lēmumu pieņemšanu un atbildību,
orientāciju uz rezultātu sasniegšanu un pārmaiņu vadīšanu, kā arī kandidātiem,
kuri tiks virzīti 2. kārtai, nominācijas komisija lūgs septiņu kalendāro dienu
laikā iesniegt prezentāciju (Power Point, prezentācijas ilgums 5 līdz 7 minūtes, latviešu un
angļu valodā) par valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Kultūras un
sporta centrs "Daugavas stadions"" turpmāko darbību, kurā
norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi.
Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz darba interviju uzaicinātos
pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula)
13.pantu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases nominācijas norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija (nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr. 90000022399),
kontaktinformācija: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050.
Tālrunis uzziņām 67047795.
OP 2021/98.AKK2
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķās matemātikas institūts, Inženiermatemātikas
katedra/ Matemātikas nozare, Lietišķās matemātikas un matemātiskās
modelēšanas apakšnozare
- vadošais pētnieks - (pilna slodze) - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds
- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas
- spēja patstāvīgi veikt zinātniskos pētījumus un vadīt zinātniski
pētniecisko darbu
- zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze ir vismaz 5 (pieci) gadi
- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
Darba samaksa: 5 - 15 eiro/stundā
ELEKTROTEHNIKAS UN VIDES INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE
Enerģētikas institūts/ Elektrotehnika, elektronika, informācijas un
komunikāciju tehnoloģijas nozare, Elektroenerģētikas apakšnozare, Vadības
sistēmas enerģētikā specializācija
- pētnieks - (pilna slodze) - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- latviešu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- precizitāte un spēja veikt zinātniski pētniecisko darbu
- inženierzinātņu doktora grāds enerģētikā, vadības zinātnēs vai saistītās
zinātnēs
- pieredze zinātnisko projektu realizācijā
- pretendentam, kandidējot vēlēšanās pirmo reizi, jābūt vismaz 1
publikācijai
- vadības sistēmas enerģētikā pārzināšana
Darba samaksa: 7 - 10 eiro/stundā
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes
Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213 .kabinets, e-pasts:
personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar
ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko
parakstu):
1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo
6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos dokumentus
(piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs);
5) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas
jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājas lapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.
Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus (-es) izvērtējam,
balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba
pieredzi.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2021/98.AKK3
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Neorganiskā ķīmijas institūta Biomateriālu
zinātniskās pētniecības laboratorija/ Materiālzinātnes
nozare, Biomateriālu apakšnozare
- vadošais pētnieks - (0,3 slodze) - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds
- pieredze Starptautisku zinātnisko pētījumu vadīšanā
- pieredze ES fondu līdzfinansētu zinātnisko projektu vadīšanā
- pieredze pedagoģiskajā darbā vadot lekcijas
- hirša indekss ne zemāks par 15
- iepriekšēja dalība starptautiskās zinātniskajās konferencēs
- angļu valodas zināšanas C2 līmenī
- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
Darba samaksa: 36,6 eiro/stundā
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts:
personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar
ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko
parakstu):
1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo
6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos
dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un
tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo
reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs);
5) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas
jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.
Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus (-es) izvērtējam,
balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba
pieredzi.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2021/98.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es
ierēdņa amatu (4 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja pārzini administratīvo, administratīvo pārkāpumu un tiesvedības procesu
un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību apstrīdētajiem lēmumiem,
sagatavot lēmumu projektus, kā arī izskatīt lietas par Biroja pārsūdzētajiem
lēmumiem
- sagatavot ar tiesvedību saistītos dokumentu projektus, sūdzības
administratīvajās lietās, administratīvo pārkāpumu lietās, civillietās un
krimināllietās
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumu
projektus
- izvērtēt un sagatavot Biroja kompetencē ietilpstošajās jomās noslēdzamo
līgumu un līgumu grozījumu projektus
- pārstāvēt Biroja intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos
jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze administratīvo lietu un
administratīvo pārkāpumu lietu, kā arī lēmumu projektu sagatavošanā
- spēja un prasme pārstāvēt iestādi tiesā
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas
prasmes
- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus, kā
arī spēja juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikta 21. amata saimes IV
līmenis un 11. mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 2.jūnijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es konkursam" šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/98.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas eksperta/-es ierēdņa amatu (2 amata vietas
uz nenoteiktu laiku)
Ja esi enerģētikas nozares eksperts un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt elektrostaciju, kas saņem valsts atbalstu obligātā iepirkuma
ietvaros, uzraudzību un kontroli
- nodrošināt administratīvo lietu virzību, tai skaitā pieprasīt un izvērtēt
nepieciešamo informāciju, sagatavot lēmumu projektus un veikt pieņemto lēmumu
izpildes kontroli
- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos
noteikto informāciju
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību
valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām
personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- vēlama praktiskā pieredze enerģētikas jomā
- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11. mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
(piemaksa līdz 40 % no mēnešalgas)
Aicinām tevi līdz š.g. 4.jūnijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas
eksperta/-es amata konkursam" šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/98.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas juriskonsulta/-es
ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar pieredzi administratīvo aktu izstrādē un virzībā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot administratīvo aktu projektus un lēmumu projektus administratīvo
pārkāpumu lietās
- veikt nodaļā izstrādāto dokumentu projektu juridisko pirmspārbaudi
(atbilstību normatīvo aktu prasībām)
- izskatīt iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbilžu projektus
- sniegt juridiskas konsultācijas būvdarbu procesa dalībniekiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos
dokumentus
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze jurista darbā ar amata pienākumiem saistītā jomā
- vēlama pieredze administratīvajā procesā
- prasme orientēties būvniecības nozares normatīvajos aktos
- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē
- prasme pielietot juridisko terminoloģiju un noformēt dokumentus atbilstoši
juridiskās tehnikas prasībām
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11. mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 4.jūnijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta
Būvdarbu kontroles nodaļas juriskonsulta/-es amata konkursam" šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/98.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības
nodaļas projekta koordinatora/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz
noteiktu laiku)
Ja tava pieredze informācijas sistēmu attīstībā palīdzēs radīt modernu un
efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- līdzdarboties būvniecības procesu un informācijas sistēmas projekta
(turpmāk - Projekts) plānošanā un īstenošanā, sniedzot vērtējumu termiņiem,
riskiem un procesiem
- sadarboties ar Projekta īstenošanā iesaistītajām institūcijām un
sadarbības partneriem, piedalīties Projekta vadības, darba grupu un citas ar
Projektu saistītas sanāksmēs
- veikt esošo pakalpojumu nodrošināšanas procesu analīzi, identificējot
aktuālās vajadzības, tajā skaitā analizējot konstatētās problēmas un riskus un
sniegt priekšlikumus pakalpojumu sniegšanas procesu uzlabošanai, tajā skaitā
izstrādājot attīstības stratēģijas
- piedalīties biznesa procesu modelēšanā jauniem un pilnveidotajiem
pakalpojumiem, t.sk. tehniskās specifikācijas izstrādē
- veikt jaunizstrādātas programmatūras darbības testēšanu, pārbaudīt vai
jauna funkcionalitāte ir realizēta atbilstoši tehniskajai specifikācijai,
piedalīties kontroles pasākumos par izstrādāto vai pilnveidoto informācijas
sistēmu
- sniegt konsultatīvo atbalstu apmācību laikā
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība, kas saistīta ar informāciju tehnoloģijām,
vadībzinībās, tiesību zinībās vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā trīs gadi prasītajā jomā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo
aktu un standartu pārzināšana
- teicamas valsts valodas (C līmenī) un labas angļu valodas prasmes
- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikta 19.3. amata saimes
IIA līmenis un 11. mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 4.jūnijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta
Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas projekta koordinatora/-es
amata konkursam" šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/98.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru
nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (1
amata vieta uz noteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā un
pārzini administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru
pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus
- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas,
pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem
normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu
rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā
- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību
- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai
līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā
- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu
sagatavošanā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo
aktu pārzināšana
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt
dokumentus
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikta 35. amata saimes
III līmenis un 10. mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz 2021.gada 2.jūnijam iesniegt Būvniecības valsts kontroles
birojam, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar
norādi "Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas
sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as
amata konkursam" šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).