Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora (uz darba līguma
pamata Humanitārajā katedrā) 1 amata vietu Rīgā, darba laiks uz noteiktu
(ievēlēšanas) laiku
Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs" studiju kurss "Svešvaloda (angļu valoda)", vēlams Otra
svešvaloda (krievu valoda)
- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību modulis
"Svešvaloda (angļu valoda)"; vēlams Otra svešvaloda (krievu valoda)
- pieaugušo neformālās izglītības programmas "Angļu valoda (dažādi
līmeņi)"
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs,
pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares
docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
Amata pienākumos ietilpst:
- nodrošināt mācību priekšmetus arodizglītības programmā "Policijas
darbs", studiju kursus pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības
programmā "Policijas darbs", mācību priekšmetus profesionālās
pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati", kā arī
atbilstoši katedras profilam nodrošināt pieaugušo neformālās izglītības
programmu īstenošanu
- nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību
(teorētisko un praktisko) vadīšanu
- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- konsultēt izglītojamos un studējošos un organizēt to patstāvīgo darbu
izpildi
- vadīt un recenzēt pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības
programmas "Policijas darbs" kvalifikācijas darbus
- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo
neformālās izglītības programmu saturu
- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un
prasmes
- izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un
mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (IPAS) un
e-mācību vidē
- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus,
kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu
- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā
- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā
Piedāvājam:
- atalgojumu no EUR 865,00 (zemākā mēneša darba algas likme), papildus ņemot
vērā pedagoga mēneša darba algas koeficentu
(izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)
- darba vietu Rīgā, Ezermalas iela 10, LV - 1014.
Pretendentiem uz minēto amatu līdz 2022.gada 16.jūlijam jāiesniedz motivētu
pieteikuma vēstuli, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas
noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās
pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju,
dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība
iegūta ārvalstīs, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai
pedagoģisko pieredzi specialitātē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela
10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu" vai uz e-pastu:
kadri@koledza.vp.gov.lv, tālruņi uzziņām 26319992, 67219643.
Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem pretendentiem.
Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa
pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža,
kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par
datu apstrādi pieejama www.policijas.koledza.gov.lv/lv//par koledzu/personas_datu_aizsardziba.
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU
DEPARTAMENTA KOMERCTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- labas zināšanas komerctiesībās
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
Veicamie pienākumi:
- komerctiesību politikas veidošana
- tiesību aktu projektu izstrāde komerctiesību jomā un to virzības
nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā
- atzinumu sniegšana par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu
projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem
- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem
Mēs piedāvājam:
- veselības apdrošināšanu
- elastīgu darba laiku
- iespēju strādāt attālināti
- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
- amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas
grupai.
- mēnešalga no 1012 euro līdz 1647 euro
Ja vēlaties detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar nodaļas vadītāju. Tālrunis uzziņām 67036949.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis
uzziņām 67036722.
Latvijas Mākslas akadēmija, reģistrācijas Nr. 90000029965, izsludina
atklātu konkursu uz Latvijas Mākslas akadēmijas Mākslas vēstures institūta (LMA
MVI) direktora/-es amatu
Prasības direktora/-es amata pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība (doktora zinātniskais grāds tiek vērtēts kā
priekšrocība)
- zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs ne mazāks par 5 gadiem
- administratīvā darba pieredze vai pieredze zinātnisko projektu vadīšanā
vai aktīva līdzdalība zinātnisko projektu īstenošanā
- vismaz divu svešvalodu zināšanas (apliecina ar izglītības dokumentu,
starptautiskās testēšanas institūcijas izsniegtu dokumentu vai publikācijām
attiecīgajās valodās)
- zinātniskā darba pieredze humanitārās zinātnēs un mākslās (zināšanas mākslas
zinātnē, vizuālās mākslas un kultūras teorijā tiek vērtētas kā priekšrocība)
- atbilstošās zināšanas, prasmes un kompetences, lai varētu izstrādāt
institūta vadības un attīstības koncepciju saskaņā ar LMA MVI darbības virsmērķi un ņemot vērā LMA MVI uzdevumus
Paredzētā darba samaksa bruto: no EUR 550,00 līdz 691,00 par 0,5 darba
slodzi
Darba režīms: nepilns darba laiks , 0,5 slodze
Darbinieka amats uz noteiktu laiku - 5 gadi.
Pieteikumu MVI direktora amatam direktora amata kandidāts iesniedz viena mēneša
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LMA Personāldaļā (Rīgā, Kalpaka bulvārī
13, 18.telpā) vai elektroniska dokumenta veidā (parakstīts ar drošu
elektronisko parakstītu), nosūtot uz e-pastu: silvija.kusnere@lma.lv ar norādi
"Pieteikums konkursam uz LMA MVI direktora amatu".
Pieteikumā LMA MVI direktora amatam jābūt iekļautām šādām ziņām:
- Pieteikums saskaņā ar 1. pielikumu
- Motivācijas vēstule
- LMA MVI Direktora vēlēšanu nolikuma 4.6.1. punktā minētā izglītību
apliecinošā diploma kopija (ārvalstīs iegūtas augstākās izglītības gadījumā
kandidāts iesniegumam pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to,
kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais izglītības dokuments vai grāds)
- Curriculum Vitae (CV)
- Direktora amata kandidāta piedāvātā MVI institūta vadības un attīstības
koncepcija.
Ar institūta direktora amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties
mājaslapā publicētajā Latvijas Mākslas akadēmijas (saīsināti - LMA) Mākslas
vēstures institūta (turpmāk - Institūts vai MVI) direktora vēlēšanu nolikumā
https://www.lma.lv/uploads/pages/lv/3643/files/mvi-direktora-velesanu-nolikuma-projekts-precizets-1-2.pdf.
Ja ir neskaidrības, lūdzu sazināties ar LMA Personāla daļas darbiniekiem,
rakstot uz e-pastu: silvija.kusnere@lma.lv vai zvanot pa tālr. 28314173.
Pamatojoties uz Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu
datu aizsardzību normatīvajos aktos noteikto, Latvijas Mākslas akadēmija
informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī konkursa norisi. Jūsu iesūtīto personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Mākslas akadēmija, reģistrācijas Nr.90000029965, juridiskā
adrese: Kalpaka bulvāris 13, Rīga, LV-1050.
AS "RĪGAS SILTUMS" ir galvenais siltumenerģijas piegādātājs Rīgā un
veic siltumenerģijas ražošanu, pārvadi un realizāciju, kā arī nodrošina
siltumenerģijas lietotāju ēku iekšējās siltumapgādes sistēmu tehnisko apkopi.
AS "RĪGAS SILTUMS" akciju kapitāls sadalās šādi: Rīgas valstspilsētas pašvaldība (49,00%), Latvijas valsts
(48,995%), SIA "Enerģijas risinājumi. RIX"(2%), AS
"LATVENERGO"(0,005%) un tās valdes sastāvā saskaņā ar statūtiem ir
pieci valdes locekļi.
Akciju sabiedrība "RĪGAS SILTUMS" izsludina atklātu konkursu un uzsāk nominācijas procesu uz AS "RĪGAS
SILTUMS" valdes locekļu amatiem (2 amata profili) šādās jomās:
VALDES LOCEKĻA/-ES amats Korporatīvās pārvaldības un risku vadības jomā
VALDES LOCEKĻA/-ES amats Finanšu jautājumu jomā
Kandidāts konkursā var iesniegt pieteikumu uz vienu valdes locekļa (-les) amata profilu vai kandidēt uz abiem amata profiliem.
VALDES LOCEKĻA/-ES amats
Korporatīvās pārvaldības un risku vadības jomā
Valdes locekļa/-es amata korporatīvās pārvaldības un risku vadības jomā
kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:
1. Valsts valodas zināšanas C1 līmenī (atbilstoši Ministru kabineta
2009.gada 7.jūlija noteikumiem Nr. 733 "Noteikumi par valsts valodas
zināšanu apjomu, valsts valodas prasmes pārbaudes kārtību un valsts nodevu par
valsts valodas prasmes pārbaudi").
2. Angļu valodas prasmes vismaz B2 līmenī valdes locekļa (-les) uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā.
3. Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība:
vadībzinībās, finansēs, ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, tiesību zinātņu,
inženierzinātnē vai citā pielīdzināmā jomā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu
un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā.
4. Izpratne par Akciju sabiedrības darbības jomu, kas nodrošina nepieciešamo
iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les)
uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā un kas atbilst šādiem kritērijiem:
a) vismaz 3 (trīs) gadu pieredze pēdējo 10 (desmit) gadu laikā valdes
loceklim (-lei) līdzvērtīgā vadošā amatā*, kas
nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli
pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā
amatā;
b) pieredze, kas iegūta pēdējo 10 (desmit) gadu laikā korporatīvās
pārvaldības un/vai risku vadības, iekšējās kontroles jautājumu risināšanā.
5. Nevainojama reputācija (valdes locekļa (-les)
kandidāts ir uzskatāms par personu ar nevainojamu reputāciju, ja nav
pierādījumu, kas liecinātu par pretējo, un nav iemesla pamatotām šaubām par
personas nevainojamu reputāciju).
Papildus prasības kandidātam attiecībā uz pieredzi:
*Valdes locekļa/-es amatam korporatīvās pārvaldības un risku vadības jomā:
- praktiskā pieredze korporatīvās pārvaldības jautājumos
- praktiskā pieredze risku vadības jautājumos
- praktiskā pieredze kapitālsabiedrības vidēja termiņa darbības stratēģijas
izstrādē, īstenošanā
- pieredze pārmaiņu vadīšanā
- pieredze sadarbībā ar valsts iestādēm vai starptautiskajām organizācijām
vai uzņēmumiem
- vēlama pieredze darbā biržā kotētā vai starptautiskā uzņēmumā vismaz viens
gads
Prasības attiecībā uz nepieciešamajām zināšanām, prasmēm un izpratni Valdes
locekļa/-es amatam korporatīvās pārvaldības un risku vadības jomā:
- izpratne par kapitālsabiedrību darbību un korporatīvās pārvaldības
principiem
- izpratne biznesa vadības jautājumos - organizāciju vadība, biznesa
analīze, biznesa procesu digitālā transformācija, mārketings (vietējā tirgus un
starptautiskā mērogā)
- izpratne par risku vadību
- izpratne par AS "RĪGAS SILTUMS" darbības jomām
- izpratne par publisko iepirkumu jomu
- zināšanas par kapitālsabiedrības vidējā termiņa darbības stratēģijas
izstrādi un īstenošanu
Akciju sabiedrības Valdes locekļa/-es amata korporatīvās pārvaldības un risku
vadības jomā pienākumu pildīšanai tiks vērtētas šādas kompetences: lēmumu
pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence), orientācija uz rezultātu
sasniegšanu (būtiskā kompetence), plānošana un organizēšana (būtiskā
kompetence), komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana un pozitīvu attiecību
veidošana un uzturēšana.
VALDES LOCEKĻA/-ES amats Finanšu jautājumu jomā
Valdes locekļa/-es amata finanšu vadības jomā kandidātiem izvirzāmās
obligātās minimālās prasības:
1. Valsts valodas zināšanas C1 līmenī (atbilstoši Ministru kabineta
2009.gada 7.jūlija noteikumiem Nr. 733 "Noteikumi par valsts valodas
zināšanu apjomu, valsts valodas prasmes pārbaudes kārtību un valsts nodevu par
valsts valodas prasmes pārbaudi").
2. Angļu valodas prasmes vismaz B2 līmenī valdes locekļa (-les) uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā.
3. Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība:
ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā un finansēs, kas nodrošina nepieciešamo
zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā.
4. Izpratne par Akciju sabiedrības darbības jomu, kas nodrošina nepieciešamo
iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les)
uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā un kas atbilst šādiem kritērijiem:
a) vismaz 3 (trīs) gadu pieredze pēdējo 10 (desmit) gadu laikā valdes
loceklim (-lei) līdzvērtīgā vadošā amatā*, kas
nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli
pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā
amatā;
b) pieredze, kas iegūta pēdējo 10 (desmit) gadu laikā finanšu vadības jomā.
5) nevainojama reputācija (valdes locekļa (-les)
kandidāts ir uzskatāms par personu ar nevainojamu reputāciju, ja nav
pierādījumu, kas liecinātu par pretējo, un nav iemesla pamatotām šaubām par
personas nevainojamu reputāciju).
Papildu prasības kandidātam attiecībā uz pieredzi:
*Valdes locekļa/-es amatam finanšu jautājumu jomā:
- praktiskā pieredze kapitālsabiedrības finanšu plānu izstrādē un ieviešanā
- pieredze darbā ar investīciju projektiem
- praktiskā pieredze finanšu resursu piesaistē
- pieredze sadarbībā ar valsts iestādēm vai starptautiskajām organizācijām
vai uzņēmumiem
- pieredze pārmaiņu vadīšanā
- pieredze kapitālsabiedrības vidēja termiņa darbības stratēģijas izstrādē
- vēlama pieredze darbā biržā kotētā vai starptautiskā uzņēmumā vismaz viens
gads
- vēlams CFA vai CFAA sertifikāts
Prasības attiecībā uz nepieciešamajām zināšanām, prasmēm uz izpratni Valdes
locekļa/-es amata finanšu jautājumu jomā:
- izpratne par kapitālsabiedrību darbību un korporatīvās pārvaldības
principiem
- izpratne biznesa vadības jautājumos - organizāciju vadība, biznesa analīze
- pieredze finanšu plānošanā un finanšu mērķu izvirzīšanā, izpratne par
finanšu tirgiem, instrumentiem
- izpratne par AS "RĪGAS SILTUMS" darbības jomām
- izpratne par publisko iepirkumu jomu
- zināšanas par kapitālsabiedrības vidējā termiņa darbības stratēģijas
izstrādi un īstenošanu
Akciju sabiedrības Valdes locekļa/-es amata finanšu jautājumu jomā pienākumu
pildīšanai tik vērtētas šādas kompetences: lēmumu pieņemšana un atbildība
(būtiskā kompetence), orientācija uz rezultātu sasniegšanu (būtiskā
kompetence), plānošana un organizēšana (būtiskā kompetence), komandas vadīšana,
pārmaiņu vadīšana un pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana.
Mēneša atalgojums Valdes locekļa/-es amatam: 5800,00 EUR - 6500,00 EUR
(pirms nodokļu nomaksas).
Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2022.gada 12.jūlijam (ieskaitot), sūtot
elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai
rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: valdesloceklis@rs.lv. Piesakoties konkursam, lūdzam
lejupielādēt un aizpildīt CV formu, Profesionālās zināšanas un pieredzes
apliecinošo formu un Kandidāta apliecinājuma formu, kas pieejama AS "RĪGAS
SILTUMS" tīmekļvietnē: https://www.rs.lv/lv/saturs/vakances-0. Ja
pieteikuma dokumenti ir parakstīti ar ārvalstīs izsniegtu drošu elektronisko
parakstu, papildus ir jānorāda adrese, kurā var pārbaudīt elektronisko
dokumentu, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu. Ja elektroniski
parakstītais dokuments ir saņemts no Eiropas Savienības dalībvalstu partnera,
elektroniskā paraksta derīgumu var pārbaudīt oficiālajā Eiropas Savienības
tīmekļvietnē.
Kandidātus lūdzam iesniegt šādus Pieteikuma dokumentus:
1) personīgi vai elektroniski parakstītu motivētu pieteikumu, iekļaujot
informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā norādītās izglītības, pieredzes
un prasmju esamību;
2) dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (lūdzam lejupielādēt un
izmantot pievienoto CV formu), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu
zināšanām, norādot pēdējo 10 (desmit) gadu laikā vadīto kolektīvu darbinieku
skaitu, būtiskāko informāciju par uzņēmuma darbības jomu, kandidāta atbildību
un pienākumiem, un nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā norādīta
kontaktinformācija;
3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība
iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
4) profesionālās zināšanas un pieredzi apliecinoša forma (lūdzam
lejupielādēt un izmantot pievienoto Profesionālās zināšanas un pieredzi
apliecinošo formu);
5) pēc pievienotās formas iesniegt apliecinājumu par:
a) atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas (37.panta ceturtās daļas) prasībām
un Komerclikuma 304.panta prasībām;
b) likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" ievērošanu.
6) profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas (ja ir);
7) valodu prasmes apliecinošu dokumentu kopijas (ja ir).
Kandidātu atlase notiks 3 (trīs) kārtās. Kandidātiem, kuri tiks virzīti uz
otro vērtēšanas kārtu, tiks lūgts iesniegt un prezentēt (līdz 15 minūtēm)
stratēģisko redzējumu par AS "RĪGAS SILTUMS" galvenajiem nākotnes
izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to
īstenošanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu
resursu apstākļos.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu,
informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šā konkursa norisi. Kandidātu dati, kā arī nepieciešamā informācija
par kandidātu, var tikt iesniegta pārbaudei kompetentās institūcijās, kā arī
var tik pārbaudīta, izmantojot specializētus datu reģistrus. Personas datu
apstrādes pārzinis ir AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Rīga,
Cēsu iela 3A, LV-1012, e-pasts: das@rs.lv. Atlases un
novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla
atlases konsultantu SIA Human Source.
Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā
laikā, rakstot pieprasījuma uz info@humansource.lv
(ja vēlaties, lai SIA Human Source
pārtrauc jūsu datu apstrādi) vai das@rs.lv (ja
vēlaties, lai AS "RĪGAS SILTUMS" pārtrauc jūsu datu apstrādi).
Akciju sabiedrības "RĪGAS SILTUMS" 2 (divām) valdes locekļu amata
vietām kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija,
kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus amatam šādā sastāvā: Ilze Beināre, AS "RĪGAS SILTUMS" padomes
priekšsēdētāja, Jevgenijs Belezjaks,
AS "RĪGAS SILTUMS" padomes priekšsēdētāja vietnieks, Matīss Paegle,
AS "RĪGAS SILTUMS" padomes loceklis, Zaiga Liepiņa, AS "RĪGAS
SILTUMS" padomes locekle, Raivis Kronbergs, AS
"RĪGAS SILTUMS" padomes loceklis, Evita Goša,
Baltijas Korporatīvā pārvaldības institūta izvirzītā pārstāve un Dainis Ģēģers, Biedrības "Latvijas Siltuma, gāzes un ūdens
tehnoloģijas inženieru savienība" izvirzītas pārstāvis. Nominācijas
komisiju vada AS "RĪGAS SILTUMS" padomes priekšsēdētāja Ilze Beināre.
*par līdzvērtīgu vadošu amatu uzskatāms - valdes loceklim līdzvērtīgs vadošs
amats - pirmā līmeņa vadības amats organizācijā vai amats, kas tieši atskaitās
valdei vai augstākajai amatpersonai.