Laidiens: 26.01.2022., Nr. 18
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/18.AKK1
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu
ELEKTROTEHNIKAS UN VIDES INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE
Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Nozare: Vides inženierija un enerģētika, Apakšnozare:
Vides inženierzinātne
- pētnieks - (0.3 slodze) - 1 amata
vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds
- 1 zinātniskā publikācija
- dzīves un darba gājums
Darba samaksa: 7,00 - 9,00 eiro/stundā.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai ir jāiesūta
elektroniski (parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu
(cv@rtu.lv):
1) rektoram adresēta iesnieguma par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājuma (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo
6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u.tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs);
5) publiskā ziņojuma prezentācija par savu zinātnisko darbību, kas jāprezentē
struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.
Informējam, ka darbam būs nepieciešams digitālais Covid-19 sertifikāts.
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām var iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.
Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam,
balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba
pieredzi.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2022/18.AKK2
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils Augstskolas
Informācijas tehnoloģiju fakultātes docenta amata vietu Fizikas un astronomijas
nozarē, Šķidrumu un gāzu mehānikas apakšnozarē (darba
līgums uz noteiktu laiku - ievēlēšanas laiku (seši gadi))
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds
- zinātnes nozarei atbilstošas publikācijas, kā arī mācību līdzekļi
- zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze kopumā nav mazāka par 3 gadiem
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda noteikta saskaņā ar
Ventspils Augstskolas noteikumiem par vienotu atlīdzības sistēmu un Ministru
kabineta 2016. gada 5.jūlija noteikumiem Nr.445 "Pedagogu darba samaksas
noteikumi", 1124,00 EUR pilnas pedagoģiskās darba slodzes ietvarā pirms
nodokļu nomaksas, ņemot vērā amata aprakstā, citos saistošos dokumentos
noteikto, darba sarežģītību, garīgo piepūli, sadarbību, vadības funkciju,
atbildību par darba rezultātiem, atbildību par lēmumiem, pedagoģiskā,
organizatoriskā un zinātniskā darba ieguldījumu, amata pienākumu izpildei
nepieciešamo izglītību un profesionālo pieredzi.
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noformēti dokumentu noraksti vai
kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam nepieciešamos akadēmiskos un
zinātniskos grādus (uzrādot oriģinālus)
- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājums pēc
"EUROPASS" CurriculumVitae veidlapas parauga,
kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā
darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā un citi
dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju
Dokumenti iesniedzami līdz 2022.gada 20.februārim ieskaitot, personīgi
Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C202. kabinetā, 2.stāvā, Inženieru ielā
101, Ventspilī, vai sūtot elektroniski: personals@venta.lv, uzziņas pa tālr.
636 28303.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un
iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils Augstskola.
OP 2022/18.AKK3
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils Augstskolas
Informācijas tehnoloģiju fakultātes docenta amata vietu Matemātikas nozarē,
Matemātikas fizikas apakšnozarē (darba līgums uz
noteiktu laiku - ievēlēšanas laiku (seši gadi)):
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds
- zinātnes nozarei atbilstošas publikācijas, kā arī mācību līdzekļi
- zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze kopumā nav mazāka par 3 gadiem
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda noteikta saskaņā ar
Ventspils Augstskolas noteikumiem par vienotu atlīdzības sistēmu un Ministru
kabineta 2016. gada 5.jūlija noteikumiem Nr.445 "Pedagogu darba samaksas
noteikumi", 1124,00 EUR pilnas pedagoģiskās darba slodzes ietvarā pirms
nodokļu nomaksas, ņemot vērā amata aprakstā, citos saistošos dokumentos
noteikto, darba sarežģītību, garīgo piepūli, sadarbību, vadības funkciju,
atbildību par darba rezultātiem, atbildību par lēmumiem, pedagoģiskā,
organizatoriskā un zinātniskā darba ieguldījumu, amata pienākumu izpildei
nepieciešamo izglītību un profesionālo pieredzi.
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noformēti dokumentu noraksti vai
kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam nepieciešamos akadēmiskos un
zinātniskos grādus (uzrādot oriģinālus)
- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājums pēc
"EUROPASS" Curriculum Vitae veidlapas parauga, kurā norādīta arī
pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze,
publicēto darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā un citi dokumenti, kurus
pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu
kvalifikāciju
Dokumenti iesniedzami līdz 2022.gada 20.februārim ieskaitot, personīgi
Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C202. kabinetā, 2.stāvā, Inženieru ielā
101, Ventspilī, vai sūtot elektroniski: personals@venta.lv, uzziņas pa tālr.
636 28303.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un
iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils Augstskola.
OP 2022/18.AKK4
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
administrācijas Pašvaldības īpašumu pārvaldes Ekonomikas sektora galvenā
speciālista amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- līguma, kas noslēgts starp Jelgavas valstspilsētas
pašvaldību un atkritumu apsaimniekotāju ietvaros,
sadarboties ar atkritumu apsaimniekotāju
- apkopot informāciju, veikt aprēķinus un analīzi par atkritumu
apsaimniekošanas rezultatīvajiem rādītājiem
- sagatavot lēmumu projektus jautājumos par atkritumu apsaimniekošanu un
pašvaldības zemes nomu atkritumu konteineru izvietošanai
- sagatavot zemes nomas līgumus atkritumu konteineru izvietošanai
- izskatīt un sagatavot atbildes uz atkritumu apsaimniekotāja
un iedzīvotāju iesniegumiem par atkritumu apsaimniekošanas jautājumiem
- piedalīties daudzdzīvokļu dzīvojamo māju dzīvokļu īpašnieku kopsapulcēs un
pašvaldības rīkotajās iedzīvotāju sapulcēs par atkritumu apsaimniekošanas
jautājumiem
- piedalīties Viduslatvijas atkritumu
apsaimniekošanas reģiona plāna izstrādē un pašvaldības publiskā gada pārskata
sagatavošanā jautājumos, kas saistīti ar atkritumu apsaimniekošanu
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
ekonomikā
- izcilas prasmes datu apstrādē un analīzē
- par priekšrocību tiks uzskatīta vismaz 1 gadu darba pieredze atkritumu
apsaimniekošanas jomā pēdējo 5 gadu laikā
- labas datorprasmes ar standarta biroja
programmatūru un informācijas sistēmām
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte
pienākumu izpildē
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
iesniedzami Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
administrācijas Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā,
131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības administrācijas Pašvaldības īpašumu pārvaldes Ekonomikas sektora
galvenā speciālista amata konkursam" vai sūtot uz e-pastu:
indra.luse@dome.jelgava.lv līdz 2022.gada 18.februārim (ieskaitot). Tālr.
uzziņām 63005518, 63005528, e-pasts: lija.golubeva@dome.jelgava.lv.
Amats klasificēts 20. amata saimes IV līmenī (12. mēnešalgu grupa) ar
mēnešalgu 1300 euro.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža.
OP 2022/18.AKK5
Zemkopības ministrija (reģ. Nr. 90000064161)
izsludina konkursu uz Ministra kabineta virzītu Latvijas Lauksaimniecības
universitātes (turpmāk - LLU) padomes locekļu amatiem (piecas amata vietas,
termiņš - četri gadi)
Valsts augstskolas padome ir koleģiāla valsts augstskolas augstākā
lēmējinstitūcija, kas ir atbildīga par valsts augstskolas ilgtspējīgu
attīstību, stratēģisko un finanšu uzraudzību, kā arī nodrošina valsts
augstskolas darbību atbilstoši tās attīstības stratēģijā noteiktajiem mērķiem.
Kandidātiem/-ēm izvirzāmās prasības:
- atbilstība Augstskolu likuma 14.1 panta 10., 11. un 12. daļā noteiktajām
prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilstoši Latvijas izglītības klasifikācijai ir
iegūta augstākajā izglītības pakāpē (izņemot pirmā līmeņa profesionālo augstāko
izglītību), kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai
profesionāli pildītu augstskolas padomes locekļa amata pienākumus. Vēlams
doktora grāds
- nevainojama reputācija (kandidāts ir uzskatāms par personu ar nevainojamu
reputāciju, ja nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo, un nav iemesla
pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju)
- darba pieredze, kas iegūta pēdējo desmit gadu laikā un nodrošina
nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu LLU padomes locekļa amata
pienākumus:
* ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze organizācijas vadībā vai citā vadošā
amatā (lūdzam pieteikuma dokumentos norādīt darba pieredzi, kas to apliecina)
* praktiskā darba pieredze organizācijas stratēģiskajā vai pārvaldības
procesu vadībā (lūdzam pieteikuma dokumentos norādīt darba pieredzi, kas to
apliecina)
- profesionālā pieredze šādās jomās (lūdzam pieteikuma dokumentos norādīt
darba pieredzi, kas apliecina pieredzi vismaz vienā no minētajām jomām):
* finanšu vadībā un auditā
* risku vadībā un iekšējās kontroles sistēmā
* starptautiskajā sadarbībā
- vadības pieredze šādās jomās (lūdzam pieteikuma dokumentos norādīt darba
pieredzi, kas apliecina pieredzi vismaz vienā no minētajām jomām):
* sadarbības tīklu veidošanā, tostarp augstākās izglītības un darba tirgus
sadarbībā
* komandas un iesaistīto pušu vadībā
- pārmaiņu vadības pieredze
- izpratne par augstākās izglītības un zinātnes attīstības tendencēm Latvijā
un pasaulē
- izpratne, kas nepieciešama augstskolas stratēģiskajai vadībai
- izpratne un vīzija par LLU attīstību
- prezentācijas prasmes (pielietojot digitālās tehnoloģijas)
- komunikācijas un argumentācijas prasmes
- angļu valodas zināšanas augstskolas padomes locekļa uzdevumu profesionālai
izpildei nepieciešamā apjomā (B.2 līmenis) (lūdzam pieteikuma dokumentos
noradīt pašvērtējumu par angļu valodas zināšanu līmeni)
Kandidātu atbilstību LLU padomes locekļa amatam vērtēs šādās kompetencēs:
stratēģiskais redzējums (kritiskā kompetence), pārmaiņu vadīšana, orientācija
uz rezultātu sasniegšanu (kritiskā kompetence), lēmumu pieņemšana un atbildība.
Atlases noslēgumā visaugstāko vērtējumu guvušais kandidāts tiks virzīts
apstiprināšanai Ministru kabinetā.
Valsts augstskolas padomes kompetence ir noteikta Augstskolu likuma 14.²
pantā, pieejams https://likumi.lv/ta/id/37967#p14_2.
Mēneša atlīdzība: atbilstoši Augstskolu likuma 14.1 panta 16.
daļas noteiktajam padomes locekļu amata atlīdzība tiek noteikta saskaņā ar LLU
akadēmiskā personāla vidējo atalgojuma līmeni - padomes locekļa mēneša
atalgojumu pielīdzina iepriekšējā gada akadēmiskā personāla vidējā līmeņa
atalgojumam. 2021. gadā tas ir 1616 euro
bruto.
Iesniedzamie pieteikuma dokumenti:
1. Fiziskas personas apliecinājums par piekrišanu dalībai atlasē, ja
pieteikumu iesniedz sabiedrības pārstāvis (fiziska persona, publiskas,
nevalstiskas, privāta sektora, kā arī Augstskolu likumā noteiktā sabiedrības
virzīta kandidāta institūcija vai organizācija).
2. Motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam:
2.1. iekļaut informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās profesionālās
un vadības pieredzes esamību, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja
pieteikuma vēstulē nav aprakstīta amatam izvirzītā darba pieredze, atlases
komisija uzskata, ka kandidātam nav šādas pieredzes);
2.2. iekļaut apliecinājumu atbilstībai Augstskolu likuma 14.1
panta 10., 11. un 12. daļā noteiktajām prasībām.
3. Kandidāta dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae),
kurā lūdzam norādīt pašvērtējumu par latviešu valodas un angļu valodas zināšanu
līmeni, kā arī kontaktinformāciju (e-pasta adresi, tālruņa numuru).
4. Aizpildītu amata pretendenta aptaujas lapu, kas pieejama Zemkopības
ministrijas tīmekļvietnē.
5. Kandidāta augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Amata pretendentiem pieteikties līdz 2022. gada 7.februārim (ieskaitot),
iesniedzamos dokumentus nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss.padome@zm.gov.lv ar
norādi "LLU padomes loceklis".
Informējam, ka atlase noritēs 3 kārtās:
1. kārtā notiks kandidātu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
2. kārtā iekļuvušie kandidāti tiks aicināti uz interviju, kuras laikā
atlases komisija padziļināti novērtēs kandidāta atbilstību darbam LLU padomē.
Kandidātiem, kuri tiks virzīti uz 2.kārtu, atlases komisija lūgs iesniegt
redzējumu prezentācijas formā par augstākās izglītības un zinātnes attīstības
tendencēm Latvijā un pasaulē, kopsakarā ar LLU darbības prioritātēm. LLU
attīstības stratēģija pieejama šeit: https://www.llu.lv/lv/llu-pamatdokumenti;
3. kārtā iekļuvušajiem kandidātiem tiks vērtētas šajā paziņojumā norādītās
kompetences.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, pieejama šeit:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/?uri=celex%3A32016R0679)
13.pantu, Zemkopības ministrija informē, ka:
1) kandidāta pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šīs atlases nominācijas norisi;
2) kandidāta personas datu apstrādes pārzinis ir Zemkopības ministrija
(nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000064161), kontaktinformācija:
Republikas laukums 2, Rīga, LV-1981.
Tālr. uzziņām 28385842, 26196277, e-pasts: konkurss.padome@zm.gov.lv.
OP 2022/18.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas tehniskā/-s speciālista/-es
darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt dienesta autotransporta izmantošanu, uzskaitīt un kontrolēt
nobraukumu, plānot un organizēt to remontu, tehniskās apskates un apkopes,
organizēt bojājumu novēršanu, kā arī administrēt autotransporta izmantošanas
vadības sistēmu
- koordinēt Biroja pie ķermeņa stiprināmo videokameru apkopi un uzturēšanu,
tajās esošo ierakstu saglabāšanu un aizsardzību atbilstoši iekšējiem
noteikumiem, kā arī administrēt videokameru izmantošanas vadības sistēmu
- organizēt Biroja materiāli tehniskās bāzes apkopes, uzturēšanu un remontus
- veikt Biroja struktūrvienībām nepieciešamos dienesta izbraukumus
Sagaidām, ka tev ir:
- profesionālā vidējā izglītība tehniskajā jomā
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- zināšanas auto apkopes un uzturēšanas jomā
- zināšanas un pieredze vadības sistēmu administrēšanā (piemēram, auto
vadība vai materiālo resursu vadība u.tml.)
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- ļoti labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 745 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 3. amata saimes
IIB līmenis un 8.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 11.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Administratīvās nodaļas tehniskā/-s speciālista/-es amata
konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K.Valdemāra iela
157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/18.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (2 amata vietas uz
nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar zināšanām enerģētikas nozarē un esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- patstāvīgi veikt elektroenerģijas obligātā iepirkuma mehānisma uzraudzību
un kontroli
- veikt nodaļā izstrādāto dokumentu projektu pirmspārbaudi
(atbilstība normatīvo aktu prasībām)
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, un veikt Obligātā iepirkuma
kontroles nodaļas darbību reglamentējošo normatīvo aktu, vadlīniju un metodisko
materiālu izstrādi, tajā skaitā sniegt atzinumus
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, nodrošināt nodaļas tiesību un
interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām
un juridiskām personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- prasme pielietot juridisko terminoloģiju un noformēt dokumentus atbilstoši
juridiskās tehnikas prasībām
- prasme orientēties enerģētikas nozares normatīvajos aktos, prasme izmantot
tiesību avotus un piemērot tiesību normas, izstrādāt dokumentu projektus
- pārzināt administratīvo procesu iestādē
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
(piemaksu līdz 40% no mēnešalgas)
Aicinām tevi līdz š.g. 11.februārim iesniegt elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas juriskonsulta/-es amata
konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K.Valdemāra iela
157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/18.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas datu
analītiķa/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi datu uzskaites un analīzes jautājumos, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- apkopot datus, veikt to analīzi, veikt iegūto rezultātu novērtēšanu un
pārraudzīt iegūto datu kvalitāti
- identificēt kļūdas vai nepilnības pieejamās Būvniecības valsts kontroles
biroja sistēmās (BIS, ENER, NAPRO, utt.) un Tableau
iegūstot datus, gatavojot un veidojot atskaites
- sagatavot publiskos pārskatus un statistikās publikācijas
- izstrādāt prezentācijas un metodiskos materiālus savas kompetences jomā,
kā arī veikt citus uzdevumus Biroja funkciju izpildes nodrošināšanai
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlama viena gada pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- spēja apstrādāt liela apjoma informāciju, analizēt un apkopot informāciju,
loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus
- prasme analizēt, sistematizēt un integrēt iegūto informāciju
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1015 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 18.6. amata
saimes III B līmenis un 9.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 11.februārim iesniegt elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas datu analītiķa/-es
amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K.Valdemāra iela
157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/18.AKK9
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās
kontroles speciālista/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi kvalitātes vadības un iekšējās kontroles
sistēmas ieviešanā un uzturēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- identificēt riskus, veikt to analīzi un sniegt priekšlikumus to novēršanai
- analizēt Biroja darbības rezultatīvos rādītājus, novērtēt darbības
efektivitāti, sagatavot pārskatus un ziņojumus, kā arī sniegt priekšlikumus par
nepieciešamajiem pilnveidojumiem
- veikt iekšējās pārbaudes, tajā skaitā nodrošināt ieteikumu un/vai
neatbilstību izpildes kontroli un uzraudzību
- organizēt un piedalīties dienesta un disciplinārlietas izmeklēšanā,
piedalīties komisijās un darba grupās, kā arī veikt citas procesuālas darbības,
tajā skaitā izskatīt sūdzības par Biroja darbinieku rīcību
- sagatavot Biroja stratēģiju, darba plānu, publisko pārskatu,
pretkorupcijas plānu, nodrošināt to uzraudzību, analīzi un izpildes kontroli,
kā arī sagatavot nepieciešamos ziņojumus un atskaites
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, vadības
zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā, vēlama
pieredze iestādē vai uzņēmumā ar audita vai stratēģiskās vadības principiem
- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši
normatīvo aktu un standartu prasībām tiks uzskatītas par priekšrocību
- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tos pienākumu veikšanā,
izstrādāt iekšējos normatīvo aktu un dokumentu projektus, noformēt dokumentus
atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
spējas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1115 līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 27. amata saimes
III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 11.februārim iesniegt elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles
speciālists/-e amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K.Valdemāra iela
157, Rīga, LV-1013).