Laidiens: 26.01.2022., Nr. 18

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/18.AKK1

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu

ELEKTROTEHNIKAS UN VIDES INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE

Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Nozare: Vides inženierija un enerģētika, Apakšnozare: Vides inženierzinātne

- pētnieks - (0.3 slodze) - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds

- 1 zinātniskā publikācija

- dzīves un darba gājums

Darba samaksa: 7,00 - 9,00 eiro/stundā.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai ir jāiesūta elektroniski (parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu (cv@rtu.lv):

1) rektoram adresēta iesnieguma par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājuma (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs);

5) publiskā ziņojuma prezentācija par savu zinātnisko darbību, kas jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.

Informējam, ka darbam būs nepieciešams digitālais Covid-19 sertifikāts.

Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām var iepazīties RTU mājaslapā.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.

Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam, balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba pieredzi.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2022/18.AKK2

Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru iela 101, Ventspils) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils Augstskolas Informācijas tehnoloģiju fakultātes docenta amata vietu Fizikas un astronomijas nozarē, Šķidrumu un gāzu mehānikas apakšnozarē (darba līgums uz noteiktu laiku - ievēlēšanas laiku (seši gadi))

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds

- zinātnes nozarei atbilstošas publikācijas, kā arī mācību līdzekļi

- zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze kopumā nav mazāka par 3 gadiem

Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda noteikta saskaņā ar Ventspils Augstskolas noteikumiem par vienotu atlīdzības sistēmu un Ministru kabineta 2016. gada 5.jūlija noteikumiem Nr.445 "Pedagogu darba samaksas noteikumi", 1124,00 EUR pilnas pedagoģiskās darba slodzes ietvarā pirms nodokļu nomaksas, ņemot vērā amata aprakstā, citos saistošos dokumentos noteikto, darba sarežģītību, garīgo piepūli, sadarbību, vadības funkciju, atbildību par darba rezultātiem, atbildību par lēmumiem, pedagoģiskā, organizatoriskā un zinātniskā darba ieguldījumu, amata pienākumu izpildei nepieciešamo izglītību un profesionālo pieredzi.

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noformēti dokumentu noraksti vai kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (uzrādot oriģinālus)

- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājums pēc "EUROPASS" CurriculumVitae veidlapas parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā un citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

Dokumenti iesniedzami līdz 2022.gada 20.februārim ieskaitot, personīgi Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C202. kabinetā, 2.stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtot elektroniski: personals@venta.lv, uzziņas pa tālr. 636 28303.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils Augstskola.


OP 2022/18.AKK3

Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru iela 101, Ventspils) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils Augstskolas Informācijas tehnoloģiju fakultātes docenta amata vietu Matemātikas nozarē, Matemātikas fizikas apakšnozarē (darba līgums uz noteiktu laiku - ievēlēšanas laiku (seši gadi)):

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds

- zinātnes nozarei atbilstošas publikācijas, kā arī mācību līdzekļi

- zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze kopumā nav mazāka par 3 gadiem

Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda noteikta saskaņā ar Ventspils Augstskolas noteikumiem par vienotu atlīdzības sistēmu un Ministru kabineta 2016. gada 5.jūlija noteikumiem Nr.445 "Pedagogu darba samaksas noteikumi", 1124,00 EUR pilnas pedagoģiskās darba slodzes ietvarā pirms nodokļu nomaksas, ņemot vērā amata aprakstā, citos saistošos dokumentos noteikto, darba sarežģītību, garīgo piepūli, sadarbību, vadības funkciju, atbildību par darba rezultātiem, atbildību par lēmumiem, pedagoģiskā, organizatoriskā un zinātniskā darba ieguldījumu, amata pienākumu izpildei nepieciešamo izglītību un profesionālo pieredzi.

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noformēti dokumentu noraksti vai kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (uzrādot oriģinālus)

- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājums pēc "EUROPASS" Curriculum Vitae veidlapas parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā un citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

Dokumenti iesniedzami līdz 2022.gada 20.februārim ieskaitot, personīgi Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C202. kabinetā, 2.stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtot elektroniski: personals@venta.lv, uzziņas pa tālr. 636 28303.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils Augstskola.


OP 2022/18.AKK4

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Pašvaldības īpašumu pārvaldes Ekonomikas sektora galvenā speciālista amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- līguma, kas noslēgts starp Jelgavas valstspilsētas pašvaldību un atkritumu apsaimniekotāju ietvaros, sadarboties ar atkritumu apsaimniekotāju

- apkopot informāciju, veikt aprēķinus un analīzi par atkritumu apsaimniekošanas rezultatīvajiem rādītājiem

- sagatavot lēmumu projektus jautājumos par atkritumu apsaimniekošanu un pašvaldības zemes nomu atkritumu konteineru izvietošanai

- sagatavot zemes nomas līgumus atkritumu konteineru izvietošanai

- izskatīt un sagatavot atbildes uz atkritumu apsaimniekotāja un iedzīvotāju iesniegumiem par atkritumu apsaimniekošanas jautājumiem

- piedalīties daudzdzīvokļu dzīvojamo māju dzīvokļu īpašnieku kopsapulcēs un pašvaldības rīkotajās iedzīvotāju sapulcēs par atkritumu apsaimniekošanas jautājumiem

- piedalīties Viduslatvijas atkritumu apsaimniekošanas reģiona plāna izstrādē un pašvaldības publiskā gada pārskata sagatavošanā jautājumos, kas saistīti ar atkritumu apsaimniekošanu

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) ekonomikā

- izcilas prasmes datu apstrādē un analīzē

- par priekšrocību tiks uzskatīta vismaz 1 gadu darba pieredze atkritumu apsaimniekošanas jomā pēdējo 5 gadu laikā

- labas datorprasmes ar standarta biroja programmatūru un informācijas sistēmām

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

iesniedzami Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Pašvaldības īpašumu pārvaldes Ekonomikas sektora galvenā speciālista amata konkursam" vai sūtot uz e-pastu: indra.luse@dome.jelgava.lv līdz 2022.gada 18.februārim (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005518, 63005528, e-pasts: lija.golubeva@dome.jelgava.lv.

Amats klasificēts 20. amata saimes IV līmenī (12. mēnešalgu grupa) ar mēnešalgu 1300 euro.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.


OP 2022/18.AKK5

Zemkopības ministrija (reģ. Nr. 90000064161) izsludina konkursu uz Ministra kabineta virzītu Latvijas Lauksaimniecības universitātes (turpmāk - LLU) padomes locekļu amatiem (piecas amata vietas, termiņš - četri gadi)

Valsts augstskolas padome ir koleģiāla valsts augstskolas augstākā lēmējinstitūcija, kas ir atbildīga par valsts augstskolas ilgtspējīgu attīstību, stratēģisko un finanšu uzraudzību, kā arī nodrošina valsts augstskolas darbību atbilstoši tās attīstības stratēģijā noteiktajiem mērķiem.

Kandidātiem/-ēm izvirzāmās prasības:

- atbilstība Augstskolu likuma 14.1 panta 10., 11. un 12. daļā noteiktajām prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilstoši Latvijas izglītības klasifikācijai ir iegūta augstākajā izglītības pakāpē (izņemot pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību), kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu augstskolas padomes locekļa amata pienākumus. Vēlams doktora grāds

- nevainojama reputācija (kandidāts ir uzskatāms par personu ar nevainojamu reputāciju, ja nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo, un nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju)

- darba pieredze, kas iegūta pēdējo desmit gadu laikā un nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu LLU padomes locekļa amata pienākumus:

* ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze organizācijas vadībā vai citā vadošā amatā (lūdzam pieteikuma dokumentos norādīt darba pieredzi, kas to apliecina)

* praktiskā darba pieredze organizācijas stratēģiskajā vai pārvaldības procesu vadībā (lūdzam pieteikuma dokumentos norādīt darba pieredzi, kas to apliecina)

- profesionālā pieredze šādās jomās (lūdzam pieteikuma dokumentos norādīt darba pieredzi, kas apliecina pieredzi vismaz vienā no minētajām jomām):

* finanšu vadībā un auditā

* risku vadībā un iekšējās kontroles sistēmā

* starptautiskajā sadarbībā

- vadības pieredze šādās jomās (lūdzam pieteikuma dokumentos norādīt darba pieredzi, kas apliecina pieredzi vismaz vienā no minētajām jomām):

* sadarbības tīklu veidošanā, tostarp augstākās izglītības un darba tirgus sadarbībā

* komandas un iesaistīto pušu vadībā

- pārmaiņu vadības pieredze

- izpratne par augstākās izglītības un zinātnes attīstības tendencēm Latvijā un pasaulē

- izpratne, kas nepieciešama augstskolas stratēģiskajai vadībai

- izpratne un vīzija par LLU attīstību

- prezentācijas prasmes (pielietojot digitālās tehnoloģijas)

- komunikācijas un argumentācijas prasmes

- angļu valodas zināšanas augstskolas padomes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā (B.2 līmenis) (lūdzam pieteikuma dokumentos noradīt pašvērtējumu par angļu valodas zināšanu līmeni)

Kandidātu atbilstību LLU padomes locekļa amatam vērtēs šādās kompetencēs: stratēģiskais redzējums (kritiskā kompetence), pārmaiņu vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu (kritiskā kompetence), lēmumu pieņemšana un atbildība.

Atlases noslēgumā visaugstāko vērtējumu guvušais kandidāts tiks virzīts apstiprināšanai Ministru kabinetā.

Valsts augstskolas padomes kompetence ir noteikta Augstskolu likuma 14.² pantā, pieejams https://likumi.lv/ta/id/37967#p14_2.

Mēneša atlīdzība: atbilstoši Augstskolu likuma 14.1 panta 16. daļas noteiktajam padomes locekļu amata atlīdzība tiek noteikta saskaņā ar LLU akadēmiskā personāla vidējo atalgojuma līmeni - padomes locekļa mēneša atalgojumu pielīdzina iepriekšējā gada akadēmiskā personāla vidējā līmeņa atalgojumam. 2021. gadā tas ir 1616 euro bruto.

Iesniedzamie pieteikuma dokumenti:

1. Fiziskas personas apliecinājums par piekrišanu dalībai atlasē, ja pieteikumu iesniedz sabiedrības pārstāvis (fiziska persona, publiskas, nevalstiskas, privāta sektora, kā arī Augstskolu likumā noteiktā sabiedrības virzīta kandidāta institūcija vai organizācija).

2. Motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam:

2.1. iekļaut informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās profesionālās un vadības pieredzes esamību, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta amatam izvirzītā darba pieredze, atlases komisija uzskata, ka kandidātam nav šādas pieredzes);

2.2. iekļaut apliecinājumu atbilstībai Augstskolu likuma 14.1 panta 10., 11. un 12. daļā noteiktajām prasībām.

3. Kandidāta dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), kurā lūdzam norādīt pašvērtējumu par latviešu valodas un angļu valodas zināšanu līmeni, kā arī kontaktinformāciju (e-pasta adresi, tālruņa numuru).

4. Aizpildītu amata pretendenta aptaujas lapu, kas pieejama Zemkopības ministrijas tīmekļvietnē.

5. Kandidāta augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.

Amata pretendentiem pieteikties līdz 2022. gada 7.februārim (ieskaitot), iesniedzamos dokumentus nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss.padome@zm.gov.lv ar norādi "LLU padomes loceklis".

Informējam, ka atlase noritēs 3 kārtās:

1. kārtā notiks kandidātu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

2. kārtā iekļuvušie kandidāti tiks aicināti uz interviju, kuras laikā atlases komisija padziļināti novērtēs kandidāta atbilstību darbam LLU padomē. Kandidātiem, kuri tiks virzīti uz 2.kārtu, atlases komisija lūgs iesniegt redzējumu prezentācijas formā par augstākās izglītības un zinātnes attīstības tendencēm Latvijā un pasaulē, kopsakarā ar LLU darbības prioritātēm. LLU attīstības stratēģija pieejama šeit: https://www.llu.lv/lv/llu-pamatdokumenti;

3. kārtā iekļuvušajiem kandidātiem tiks vērtētas šajā paziņojumā norādītās kompetences.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, pieejama šeit: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/?uri=celex%3A32016R0679) 13.pantu, Zemkopības ministrija informē, ka:

1) kandidāta pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases nominācijas norisi;

2) kandidāta personas datu apstrādes pārzinis ir Zemkopības ministrija (nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000064161), kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1981.

Tālr. uzziņām 28385842, 26196277, e-pasts: konkurss.padome@zm.gov.lv.


OP 2022/18.AKK6

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas tehniskā/-s speciālista/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt dienesta autotransporta izmantošanu, uzskaitīt un kontrolēt nobraukumu, plānot un organizēt to remontu, tehniskās apskates un apkopes, organizēt bojājumu novēršanu, kā arī administrēt autotransporta izmantošanas vadības sistēmu

- koordinēt Biroja pie ķermeņa stiprināmo videokameru apkopi un uzturēšanu, tajās esošo ierakstu saglabāšanu un aizsardzību atbilstoši iekšējiem noteikumiem, kā arī administrēt videokameru izmantošanas vadības sistēmu

- organizēt Biroja materiāli tehniskās bāzes apkopes, uzturēšanu un remontus

- veikt Biroja struktūrvienībām nepieciešamos dienesta izbraukumus

Sagaidām, ka tev ir:

- profesionālā vidējā izglītība tehniskajā jomā

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- zināšanas auto apkopes un uzturēšanas jomā

- zināšanas un pieredze vadības sistēmu administrēšanā (piemēram, auto vadība vai materiālo resursu vadība u.tml.)

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- ļoti labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 745 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 3. amata saimes IIB līmenis un 8.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 11.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas tehniskā/-s speciālista/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/18.AKK7

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu konkursu uz vakanto juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi jurists ar zināšanām enerģētikas nozarē un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- patstāvīgi veikt elektroenerģijas obligātā iepirkuma mehānisma uzraudzību un kontroli

- veikt nodaļā izstrādāto dokumentu projektu pirmspārbaudi (atbilstība normatīvo aktu prasībām)

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, un veikt Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas darbību reglamentējošo normatīvo aktu, vadlīniju un metodisko materiālu izstrādi, tajā skaitā sniegt atzinumus

- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- prasme pielietot juridisko terminoloģiju un noformēt dokumentus atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām

- prasme orientēties enerģētikas nozares normatīvajos aktos, prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas, izstrādāt dokumentu projektus

- pārzināt administratīvo procesu iestādē

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu (piemaksu līdz 40% no mēnešalgas)

Aicinām tevi līdz š.g. 11.februārim iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas juriskonsulta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/18.AKK8

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas datu analītiķa/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi datu uzskaites un analīzes jautājumos, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- apkopot datus, veikt to analīzi, veikt iegūto rezultātu novērtēšanu un pārraudzīt iegūto datu kvalitāti

- identificēt kļūdas vai nepilnības pieejamās Būvniecības valsts kontroles biroja sistēmās (BIS, ENER, NAPRO, utt.) un Tableau iegūstot datus, gatavojot un veidojot atskaites

- sagatavot publiskos pārskatus un statistikās publikācijas

- izstrādāt prezentācijas un metodiskos materiālus savas kompetences jomā, kā arī veikt citus uzdevumus Biroja funkciju izpildes nodrošināšanai

Sagaidām, ka tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vēlama viena gada pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- spēja apstrādāt liela apjoma informāciju, analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus

- prasme analizēt, sistematizēt un integrēt iegūto informāciju

- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu darbu

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1015 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 18.6. amata saimes III B līmenis un 9.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 11.februārim iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas datu analītiķa/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/18.AKK9

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālista/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas ieviešanā un uzturēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- identificēt riskus, veikt to analīzi un sniegt priekšlikumus to novēršanai

- analizēt Biroja darbības rezultatīvos rādītājus, novērtēt darbības efektivitāti, sagatavot pārskatus un ziņojumus, kā arī sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem pilnveidojumiem

- veikt iekšējās pārbaudes, tajā skaitā nodrošināt ieteikumu un/vai neatbilstību izpildes kontroli un uzraudzību

- organizēt un piedalīties dienesta un disciplinārlietas izmeklēšanā, piedalīties komisijās un darba grupās, kā arī veikt citas procesuālas darbības, tajā skaitā izskatīt sūdzības par Biroja darbinieku rīcību

- sagatavot Biroja stratēģiju, darba plānu, publisko pārskatu, pretkorupcijas plānu, nodrošināt to uzraudzību, analīzi un izpildes kontroli, kā arī sagatavot nepieciešamos ziņojumus un atskaites

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā, vēlama pieredze iestādē vai uzņēmumā ar audita vai stratēģiskās vadības principiem

- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši normatīvo aktu un standartu prasībām tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tos pienākumu veikšanā, izstrādāt iekšējos normatīvo aktu un dokumentu projektus, noformēt dokumentus atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1115 līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 27. amata saimes III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 11.februārim iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālists/-e amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)