Laidiens: 07.11.2022., Nr. 216
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/216.AKK1
Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina
konkursu uz šādu akadēmisko amatu:
ekonomikā - zinātniskais asistents (1 vieta), nepieciešams bakalaura
vai maģistra grāds ekonomikā vai vadībzinātnēs, vismaz 3 gadu darba pieredze
starpdisciplināru pētījumu projektu, kā arī ES un starptautisku pētniecības
projektu īstenošanā vai uzraudzībā, ieinteresētība veikt pētniecisko darbu.
Darba samaksa mēnesī ir atkarīga no darba slodzes un projektu sarežģītības.
Stundas tarifa likme amatam ir no 6 līdz 10 eiro stundā.
Ar amata aprakstu, kurā noteiktas amatam nepieciešamās prasmes un darba
uzdevumi, kā arī ar darba nosacījumiem var iepazīties LU Matemātikas un
informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.kabinetā),
iepriekš piesakoties pa tālr. 20218408.
Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko
kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un zinātnisko publikāciju
saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā
viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Vēlēšanas akadēmiskajos
amatos notiek saskaņā ar Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos Latvijas
Universitātes Matemātikas un informātikas institūtā. Par darba nosacījumiem,
tajā skaitā par darba laiku, puses vienojas, slēdzot darba līgumu.
OP 2022/216.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieka/-ces ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja pārzini administratīvo un administratīvo pārkāpumu procesu, ir pieredze
tiesvedībās un dažādu procesu uzraudzībā un plānošanā, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties nodaļas darbu plānošanā, organizēšanā un uzraudzībā, t.sk.
kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmu ieviešanā un uzturēšanā
- nodrošināt vienveidīgu tiesību normu izpratni un piemērošanu būvniecības
jomā, t.sk. izskatīt apstrīdēšanas iesniegumus un piedalīties būvniecības
informācijas sistēmas pilnveidē
- nodrošināt administratīvo pārkāpumu procesu īstenošanu nodaļas kompetences
ietvaros
- nodrošināt, kontrolēt un pilnveidot piespiedu izpildes procesu
- uzraudzīt līgumu izstrādes procesu
- uzraudzīt tiesvedības procesus un pārstāvēt Biroju tajos
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība prasībām darbam ar valsts noslēpuma izmantošanu vai tā
aizsardzību
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta
profesionālā jurista kvalifikācija)
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā
- būvniecības un enerģētikas nozares normatīvo aktu pārzināšana
- administratīvā un administratīvā pārkāpuma procesa iestādē un tiesā
pārzināšana
- praktiskā pieredze iestādes pārstāvībai tiesā un citās institūcijās
- izpratne par kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmu
- praktiskā pieredze struktūrvienības darba plānošanā, organizēšanā,
uzraudzībā
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
prasmes
- augsta stresa noturība, spēja strādāt intensīva intelektuālā darba
apstākļos, precīzi un operatīvi veicot darbu
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos tiesiskos un faktiskos
apstākļus (tai skaitā prasme iegūt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju
un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1890 EUR līdz 2100 EUR pirms nodokļu nomaksas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 21.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieka/-ces
konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae),
iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2022/216.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Juridiskās nodaļas vecākā/-s juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (3 amata vietas uz
nenoteiktu laiku)
Ja pārzini administratīvo, administratīvo pārkāpumu un tiesvedības procesu
un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību apstrīdētajiem lēmumiem,
sagatavot lēmumu projektus, kā arī izskatīt lietas par Biroja pārsūdzētajiem
lēmumiem
- sagatavot ar tiesvedību saistītos dokumentu projektus, sūdzības
administratīvajās lietās, administratīvo pārkāpumu lietās, civillietās un
krimināllietās
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumu
projektus
- izvērtēt un sagatavot Biroja kompetencē ietilpstošajās jomās noslēdzamo
līgumu un līgumu grozījumu projektus
- pārstāvēt Biroja intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos
jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta
profesionālā jurista kvalifikācija)
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā
- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze administratīvo lietu un
administratīvo pārkāpumu lietu, kā arī lēmumu projektu sagatavošanā,
administratīvā procesa iestādē pārzināšana
- spēja un prasme pārstāvēt iestādi tiesā
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas
prasmes
- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus, kā
arī spēja juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1350 EUR līdz 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 21.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Juridiskās nodaļas vecākā/-s juriskonsulta/-es konkursam", šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae),
iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2022/216.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu:
Administratīvās nodaļas lietvedis/-e-arhivārs/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt dokumentu pārvaldību, tajā skaitā: pieņemt, reģistrēt un klasificēt
dokumentus, nodrošināt to virzību un izpildes kontroli
- veikt dokumentu arhivēšanu un arhīva dokumentu pārvaldību
- izstrādāt Biroja lietu nomenklatūru (dokumentu klasifikācijas shēma un
dokumentu glabāšanas termiņu saraksts)
- organizēt dokumentu nodošanu pastāvīgā glabāšanā Latvijas Nacionālajā
arhīvā
- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu lietu kārtošanas un arhivēšanas
pārvaldības jautājumos
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lietvedībā, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā, tai skaitā attiecīgās
jomas normatīvo aktu pārzināšana
- spēja izstrādāt un noformēt pārvaldes dokumentus saskaņā ar normatīvajiem
aktiem un izmantojot lietišķās rakstības stilu
- prasmes strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)
- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1080 EUR līdz 1200 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 18.1. amata saimes
II A līmenis un 8.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 21.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Administratīvās nodaļas lietveža/-des-arhivāra/-es
amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam.;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2022/216.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības
nodaļas sistēmu analītiķa/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Biroja pārziņā esošo Energoresursu informācijas sistēmu (turpmāk -
Sistēmu) analīzi atbilstoši lietotāju vajadzībām un priekšlikumiem, kā arī
normatīvā regulējuma grozījumiem
- sistematizēt informāciju par Sistēmu funkcionālo un tehnisko darbību
- apkopot informāciju par Sistēmu lietotāju pieteiktajām problēmām
- identificēt kļūdas vai nepilnības, sagatavot atskaites par pieteiktajām un
identificētajām problēmām, sniegt priekšlikumus identificēto problēmu
novēršanai un Sistēmu pilnveidei
- veikt Sistēmu funkcionalitātes testēšanu
- līdzdarboties informācijas sistēmu nepieciešamo programmatūras izmaiņu
tehniskās specifikācijas izstrādē, kā arī sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un
attīstības projektu īstenošanā
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai
pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar
atbilstošām studijām
- vismaz viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- izpratne par informācijas sistēmu administrēšanu
- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju
- spēja strādāt intensīva darba režīmā
- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos
risinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1260 EUR līdz 1400 EUR pirms nodokļu nomaksas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām Tevi līdz š.g. 21.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta
Energoresursu informācijas sistēmu attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es
amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2022/216.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar zināšanām enerģētikas nozarē un esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- patstāvīgi veikt elektroenerģijas obligātā iepirkuma mehānisma uzraudzību
un kontroli
- veikt nodaļā izstrādāto dokumentu projektu pirmspārbaudi
(atbilstība normatīvo aktu prasībām)
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, un veikt Obligātā iepirkuma
kontroles nodaļas darbību reglamentējošo normatīvo aktu, vadlīniju un metodisko
materiālu izstrādi, tajā skaitā sniegt atzinumus
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, nodrošināt nodaļas tiesību un
interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām
un juridiskām personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- prasme pielietot juridisko terminoloģiju un noformēt dokumentus atbilstoši
juridiskās tehnikas prasībām
- prasme orientēties enerģētikas nozares normatīvajos aktos, prasme izmantot
tiesību avotus un piemērot tiesību normas, izstrādāt dokumentu projektus
- pārzināt administratīvo procesu iestādē
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1350 EUR līdz 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 21.novembrim iesniegt elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi:
"Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas juriskonsulta/-es amata
konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2022/216.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru
nodaļas pakalpojumu vadītāja/-s darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā,
pārzini administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru
pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus
- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas,
pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem
normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu
rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā
- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību
- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai
līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā
- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu
sagatavošanā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo
aktu pārzināšana
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt
dokumentus
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1260 EUR līdz 1400 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 21.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas
reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-s amata konkursam", šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2022/216.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Energoresursu kontroles departamenta Energoefektivitātes kontroles nodaļas
eksperta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi eksperts energoefektivitātes uzraudzības jomā un esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības energoefektivitātes
uzraudzības funkciju izpildei
- sagatavot normatīvajos aktos noteikto lēmumu, tajā skaitā saistībā ar
energoefektivitātes nodevu, projektus un veikt pieņemto lēmumu izpildes
kontroli
- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos
noteikto informāciju
- izskatīt iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību
valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām
personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu
pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos
rezultātus
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1260 EUR līdz 1400 EUR pirms nodokļu nomaksas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 21.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Energoresursu kontroles departamenta Energoefektivitātes kontroles
nodaļas eksperta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.