Laidiens: 22.12.2022., Nr. 248

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/248.AKK1

Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Šampētera nams" izsludina konkursu uz IEPIRKUMU SPECIĀLISTA AMATU

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt publisko iepirkumu dokumentus (nolikumi, tehniskās specifikācijas, līgumi u.c.);

- organizēt publisko iepirkumu norisi atbilstoši normatīvo aktu prasībām;

- atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošināt informācijas par publiskajiem iepirkumiem pieejamību;

- publisko iepirkumu plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana.

Prasības:

- vismaz pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- vēlama izpratne un pieredze par publiskajiem iepirkumiem un juridiska rakstura dokumentu projektu sagatavošanu

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un patstāvīgi pieņemt lēmumus, novērtēt riskus, kā arī prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas Word un Excel lietotprasmes

Piedāvājam:

- darbu uz noteiktu (projektu ieviešanas) laiku;

- iespēju darbu veikt attālināti;

- darbu valsts kapitālsabiedrībā un iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi;

- stabilu atalgojumu, no 1300.00 - 1430.00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;

- sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu;

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu;

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.

Motivācijas vēstuli un CV lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: info@sampeteranams.lv līdz 2023.gada 18. janvārim. Tālr. papildu informācijai 67808824.

Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.


OP 2022/248.AKK2

Latvijas Kultūras akadēmijas Latvijas Kultūras koledža izsludina konkursu uz šādām vakantajām akadēmisko amatu štata vietām (termiņš 6 gadi):

- lektors studiju kursā "Kultūras mārketings" (nepilna slodze, 1 amata vieta)

- lektors studiju kursos "Fotogrāfijas vēsture" un ''Fotogrāfija laikmetīgajā mākslā'' (nepilna slodze, 1 amata vieta)

- lektors studiju kursā ''Aktiermeistarība'' (nepilna slodze, 1 amata vieta)

- lektors studiju kursos "Bibliotēku darba likumdošana'' un ''Ievads bibliogrāfijas zinātnē" (nepilna slodze, 1 amata vieta)

- lektors studiju kursos "Novadpētniecība bibliotēkās" un ''Informācijas pakalpojumi bibliotēkās I un II'' (nepilna slodze, 1 amata vieta)

- lektors studiju kursos "Krājumu pārvaldība" un ''Digitālo resursu pārvaldība atmiņu institūcijās'' (nepilna slodze, 1 amata vieta)

- docents studiju kursā "Kultūras procesu vadības pamati" (nepilna slodze, 1 amata vieta)

- docents studiju kursā "Risku vadība pasākumu organizēšanā" (nepilna slodze, 1 amata vieta)

- docents studiju kursos ''Mūzikas menedžmenta pamati'', ''Ierakstu mārketings un promocija'', ''Ierakstu kompāniju un mūzikas izdevniecību darbība'' (nepilna slodze, 1 amata vieta)

- docents studiju kursā ''Latviešu skatuviskās dejas vēstures pamati'' (nepilna slodze, 1 amata vieta)

Darba samaksa akadēmiskajiem amatiem: no 10 EUR līdz 13 EUR (bruto) par akadēmisko stundu. Studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Pieteikšanās kārtība.

Atklāta konkursa pretendents ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" nosūta vai iesniedz šādus dokumentus:

1) direktorei adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā, norādot amatu, uz kuru pretendē;

2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, kurā norādīta pētniecības, akadēmiskā, administratīvā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citus dokumentus, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošu dokumentu u. tml.), uzrādot dokumentu oriģinālus;

4) septiņu gadu praktiskā darba stāža, zinātnes apakšnozarei atbilstošas publikāciju, ievērojami mākslinieciskās jaunrades sasniegumu, dalība pētnieciskajā, projektu, kā arī organizatoriskajā darbā;

5) ja nepieciešams, saskaņā ar Valsts valodas likumu iesniedz arī valsts valodas prasmi apliecinošu dokumentu.

Sīkāka informācija https://kulturaskoledza.lv/wp-content/uploads/2014/11/akad_misk_-personala-nolikums_apstiprinats-LKA-Senata.pdf.

Aicinām sūtīt dokumentus ar amata norādi personāla speciālistei uz e-pastu: monta.fricmane@lkk.gov.lv vai iesniegt personīgi LKA Latvijas Kultūras koledžas 16. kabinetā darba dienās no plkst. 9.00 līdz 13.00. Informācija par konkursa norisi pa tālr. 67271182, e-pastu: monta.fricmane@lkk.gov.lv.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Latvijas Kultūras akadēmijas Latvijas Kultūras koledžas Personāla nodaļā, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Kultūras akadēmijas Latvijas Kultūras koledža, Bruņinieku ielā 57, Rīgā, LV-1011.


OP 2022/248.AKK3

Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"", veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības iestāde, kuras galvenie darbības virzieni ir medicīniskā rehabilitācija un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšana iedzīvotājiem un kuras mērķis ir palīdzēt cilvēkiem ar funkcionēšanas traucējumiem atgūt neatkarību un cieņpilnu dzīvi.

Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes locekļa* amatiem (2 amata vietas)

Valdes locekļa/-es (turpmāk - valdes loceklis) amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo

- valsts valodas zināšanas C1 līmenī

- angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmeni atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams medicīnā, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē, tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs)

- vismaz divu gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) augstākā līmeņa vai vidējā līmeņa vadītāja amatā, kurā atrodoties ir pienākums tieši atskaitīties organizācijas1 vadībai

Valdes locekļa amata kandidātiem papildus izvirzītās prasības, ņemot vērā atbildības jomas:

- valdes loceklis ar medicīnas kompetences jomu būs atbildīgs par rehabilitācijas pakalpojumu attīstību un pieejamību, kā arī koordinētas sistēmas izveidi nacionālajā līmenī

- valdes loceklim ar medicīnas kompetences jomu papildus ir jāatbilst šādām prasībām:

• praktiska pieredze veselības aprūpes pakalpojumu organizācijā un vadībā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus);

• profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība medicīnā

- valdes loceklim ar medicīnas kompetences jomu papildus obligātajām prasībām tiek izvirzītas šādas prasības, kas var tikt novērtētas ar papildu punktiem:

• izpratne par rehabilitāciju un personu ar funkcionāliem traucējumiem integrāciju sabiedrībā;

• zināšanas un/vai izpratne par kapitālsabiedrības darbības jomu, kapitālsabiedrības darbību un regulējošiem normatīvajiem aktiem;

• izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana;

• izpratne par administratīvo un personāla vadības procesu;

• izpratne par veselības aprūpes sistēmu valstī

Kandidātu kompetences tiek vērtētas šādās jomās: lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence); pārliecināšanas un argumentācijas prasme; pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana, lai sekmētu kapitālsabiedrības mērķu un rezultātu sasniegšanu (būtiskā kompetence); darbinieku motivēšana un attīstīšana.

- valdes loceklis ar finanšu kompetences jomu būs atbildīgs par finansējuma piesaisti no dažādiem fondu līdzekļiem un aktīvu sadarbību ar ārējām iesaistītajām pusēm, lai pilnveidotu Kapitālsabiedrības darbu un sekmētu pakalpojumu pieejamību pacientiem

- valdes loceklim ar finanšu kompetences jomu papildus ir jāatbilst šādām prasībām:

• praktiska pieredze finanšu vadības jomā, finanšu un analīzes vadības sistēmu uzlabošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes ilgumu);

• pieredze pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes ilgumu)

- valdes loceklim ar finanšu kompetences jomu papildus obligātajām prasībām tiek izvirzītas šādas prasības, kas var tikt novērtētas ar papildu punktiem:

• pieredze vadības grāmatvedības procesu attīstībā un digitālo risinājumu lietošanā darba organizācijas un lietderības uzlabošana (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)

• izpratne par starptautiskajiem grāmatvedības standartiem

• pieredze Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)

• pieredze risku pārvaldībā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)

• izpratne par publisko iepirkumu procesu organizēšanu

• zināšanas un izpratne par administratīvo un personāla vadības procesu

• izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību, un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

Kandidātu kompetences tiek vērtētas šādās jomās: lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence); pārliecināšanas un argumentācijas prasme; plānošana un organizēšana; orientācija uz rezultātu sasniegšanu (būtiskā kompetence).

* Kandidātiem pieteikumā jānorāda vēlamā kompetences joma.

Mēneša atalgojums:

Valdes loceklim/-ei 5000 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2023. gada 13. janvārim (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv:

- personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli);

- dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), kurā iekļauta informācija vismaz par izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības iegūšanas gadu, iegūto kvalifikācijas līmeni), profesionālo darba pieredzi (norādot darba vietas nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu, ieņemamo amatu, attiecīgās darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes jomu un galvenos pienākumus, vadīto darbinieku skaitu), kā arī pašvērtējumu par valodu zināšanām un kontaktinformāciju (elektroniskā pasta adresi, telefona numuru) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)

- apliecinājumu:

• par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;

• ka kandidāts, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7.panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt un prezentēt (līdz 15 minūtēm) stratēģisko redzējumu par VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" attīstības virzieniem tuvākajos 5 gados - izaicinājumi un iespējas.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72, k-1, Rīga LV-1011, e-pasts: pasts@vm.gov.lv.

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).

VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes locekļa amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes locekļa amatam šādā sastāvā: Aiga Balode, Veselības ministrijas valsts sekretāres vietniece digitalizācijas un pārmaiņu vadības jautājumos, Baiba Brasliņa, Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktore, Ilze Grīnberga, Pārresoru koordinācijas centra Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas juriskonsulte, Boriss Kņigins, Veselības ministrijas valsts sekretāres vietnieks finanšu jautājumos, Jānis Vētra, Latvijas Veselības aprūpes vadības speciālistu asociācijas valdes loceklis, Valentīna Berga, Latvijas Ārstu biedrības valdes locekle. Nominācijas komisiju vada Aiga Balode, Veselības ministrijas valsts sekretāres vietniece digitalizācijas un pārmaiņu vadības jautājumos.

____________________________________________

1 Organizācija, kurā nodarbināti vismaz 200 darbinieki.


OP 2022/248.AKK4

Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"", veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības iestāde, kuras galvenie darbības virzieni ir medicīniskā rehabilitācija un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšana iedzīvotājiem un kuras mērķis ir palīdzēt cilvēkiem ar funkcionēšanas traucējumiem atgūt neatkarību un cieņpilnu dzīvi.

Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes priekšsēdētāja amatu pārmaiņu vadībā

Meklējam līderi, kurš būs atbildīgs par valsts mēroga rehabilitācijas sistēmas koordinēšanu, efektīvu pārmaiņu vadību un sadarbības veicināšanu ar veselības aprūpes un sociālo pakalpojumu sniegšanā iesaistītajām organizācijām, veidojot uz pacientu centrētu veselības aprūpi

Valdes priekšsēdētāja/-s (turpmāk - valdes loceklis/priekšsēdētājs) amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

-        nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo

-        valsts valodas zināšanas C1 līmenī

-        angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmeni atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei

-        akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams medicīnā, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē, tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs)

-        vismaz divu gadu darba pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) augstākā līmeņa vai vidējā līmeņa vadītāja amatā, kurā atrodoties ir pienākums tieši atskaitīties organizācijas1 vadībai

Valdes priekšsēdētāja amata kandidātiem papildus izvirzītās prasības, ņemot vērā atbildības jomu:

-        Valdes priekšsēdētājam ar pārmaiņu vadības kompetences jomu papildus ir jāatbilst šādām prasībām:

• iepriekšēja pieredze pārmaiņu procesu vadīšanā, kas skar organizācijas struktūras, procesu un cilvēkresursu izmaiņas. Sekmīgi rezultāti šo procesu ieviešanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)

Valdes priekšsēdētājam ar pārmaiņu vadības kompetences jomu papildus obligātajām prasībām tiek izvirzītas šādas prasības, kas var tikt novērtētas ar papildu punktiem:

- pieredze digitālo risinājumu ieviešanā, pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)

- pieredze apjomīgu projektu vadīšanā (projekta finansējums virs 500 tūkstošiem EUR) un Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)

- pieredze kvalitātes un procesu vadībā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)

- izpratne par publisko iepirkumu procesu organizēšanu

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību, un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

- zināšanas un izpratne par administratīvo un personāla vadības procesu

- izpratne par veselības aprūpes sistēmu valstī un Kapitālsabiedrības darbības nozari

Kandidātu kompetences tiek vērtētas šādās jomās: orientācija uz rezultātu sasniegšanu; pārliecināšanas un argumentācijas prasme; līderība un komandas vadīšana; kā būtiskās nosakot pārmaiņu vadīšana un stratēģiskais redzējums (t.sk. kapitālsabiedrības pārstāvēšana publiskajā telpā).

Mēneša atalgojums - no 5500 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2023. gada 13. janvārim (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv:

-        personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli);

-        dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), kurā iekļauta informācija vismaz par: izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības iegūšanas gadu, iegūto kvalifikācijas līmeni), profesionālo darba pieredzi (norādot darba vietas nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu, ieņemamo amatu, attiecīgās darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes jomu un galvenos pienākumus, vadīto darbinieku skaitu), kā arī pašvērtējumu par valodu zināšanām un kontaktinformāciju (elektroniskā pasta adresi, telefona numuru) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

-        augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)

-        apliecinājumu:

• par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;

• ka kandidāts ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7.panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt un prezentēt (līdz 15 minūtēm) stratēģisko redzējumu par VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" attīstības virzieniem tuvākajos 5 gados - izaicinājumi un iespējas.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72, k-1, Rīga, LV-1011, e-pasts: pasts@vm.gov.lv.

Atlases un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases kompāniju Eiro Personāls.

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).

VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes priekšsēdētaja amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes priekšsēdētāja amatam šādā sastāvā: Aiga Balode, Veselības ministrijas valsts sekretāres vietniece digitalizācijas un pārmaiņu vadības jautājumos; Baiba Brasliņa, Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktore; Ilze Grīnberga, Pārresoru koordinācijas centra Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas juriskonsulte; Boriss Kņigins, Veselības ministrijas valsts sekretāres vietnieks finanšu jautājumos; Jānis Vētra, Latvijas Veselības aprūpes vadības speciālistu asociācijas valdes loceklis; Valentīna Berga, Latvijas Ārstu biedrības valdes locekle; novērotājs ar padomdevēja tiesībām Neringa Lapsa, SIA Eiro Personāls atlases vadītāja. Nominācijas komisiju vada Aiga Balode, Veselības ministrijas valsts sekretāres vietniece digitalizācijas un pārmaiņu vadības jautājumos.

________________________________________________

1 Organizācija, kurā nodarbināti vismaz 200 darbinieki.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)