Laidiens: 22.12.2022., Nr. 248
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/248.AKK1
Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību
"Šampētera nams" izsludina konkursu uz IEPIRKUMU SPECIĀLISTA AMATU
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt publisko iepirkumu dokumentus (nolikumi, tehniskās
specifikācijas, līgumi u.c.);
- organizēt publisko iepirkumu norisi atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošināt informācijas par
publiskajiem iepirkumiem pieejamību;
- publisko iepirkumu plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana
un kontrolēšana.
Prasības:
- vismaz pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- vēlama izpratne un pieredze par publiskajiem iepirkumiem un juridiska
rakstura dokumentu projektu sagatavošanu
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un
patstāvīgi pieņemt lēmumus, novērtēt riskus, kā arī prasme izteikt un
argumentēt savu viedokli
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas Word un Excel lietotprasmes
Piedāvājam:
- darbu uz noteiktu (projektu ieviešanas) laiku;
- iespēju darbu veikt attālināti;
- darbu valsts kapitālsabiedrībā un iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo
pieredzi;
- stabilu atalgojumu, no 1300.00 - 1430.00 EUR mēnesī pirms nodokļu
nomaksas;
- sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu;
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu;
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.
Motivācijas vēstuli un CV lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
info@sampeteranams.lv līdz 2023.gada 18. janvārim. Tālr. papildu informācijai
67808824.
Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu
aizsardzības regulējuma prasībām.
OP 2022/248.AKK2
Latvijas Kultūras akadēmijas Latvijas Kultūras koledža izsludina konkursu
uz šādām vakantajām akadēmisko amatu štata vietām (termiņš 6 gadi):
- lektors studiju kursā "Kultūras mārketings" (nepilna slodze, 1
amata vieta)
- lektors studiju kursos "Fotogrāfijas vēsture" un ''Fotogrāfija
laikmetīgajā mākslā'' (nepilna slodze, 1 amata vieta)
- lektors studiju kursā ''Aktiermeistarība''
(nepilna slodze, 1 amata vieta)
- lektors studiju kursos "Bibliotēku darba likumdošana'' un ''Ievads
bibliogrāfijas zinātnē" (nepilna slodze, 1 amata vieta)
- lektors studiju kursos "Novadpētniecība bibliotēkās" un
''Informācijas pakalpojumi bibliotēkās I un II'' (nepilna slodze, 1 amata
vieta)
- lektors studiju kursos "Krājumu pārvaldība" un ''Digitālo resursu
pārvaldība atmiņu institūcijās'' (nepilna slodze, 1 amata vieta)
- docents studiju kursā "Kultūras procesu vadības pamati" (nepilna
slodze, 1 amata vieta)
- docents studiju kursā "Risku vadība pasākumu organizēšanā"
(nepilna slodze, 1 amata vieta)
- docents studiju kursos ''Mūzikas menedžmenta pamati'', ''Ierakstu
mārketings un promocija'', ''Ierakstu kompāniju un mūzikas izdevniecību
darbība'' (nepilna slodze, 1 amata vieta)
- docents studiju kursā ''Latviešu skatuviskās dejas vēstures pamati'' (nepilna
slodze, 1 amata vieta)
Darba samaksa akadēmiskajiem amatiem: no 10 EUR līdz 13 EUR (bruto) par
akadēmisko stundu. Studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti katru
akadēmisko gadu.
Pieteikšanās kārtība.
Atklāta konkursa pretendents ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" nosūta vai iesniedz šādus dokumentus:
1) direktorei adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā, norādot amatu,
uz kuru pretendē;
2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kas noformēts atbilstoši
www.europass.lv standartam, kurā norādīta pētniecības, akadēmiskā,
administratīvā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts
pēdējo 6 gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citus dokumentus, ko pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos
dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošu dokumentu u.
tml.), uzrādot dokumentu oriģinālus;
4) septiņu gadu praktiskā darba stāža, zinātnes apakšnozarei
atbilstošas publikāciju, ievērojami mākslinieciskās jaunrades sasniegumu,
dalība pētnieciskajā, projektu, kā arī organizatoriskajā darbā;
5) ja nepieciešams, saskaņā ar Valsts valodas likumu iesniedz arī valsts
valodas prasmi apliecinošu dokumentu.
Sīkāka informācija https://kulturaskoledza.lv/wp-content/uploads/2014/11/akad_misk_-personala-nolikums_apstiprinats-LKA-Senata.pdf.
Aicinām sūtīt dokumentus ar amata norādi personāla speciālistei uz e-pastu:
monta.fricmane@lkk.gov.lv vai iesniegt personīgi LKA Latvijas Kultūras koledžas
16. kabinetā darba dienās no plkst. 9.00 līdz 13.00. Informācija par konkursa
norisi pa tālr. 67271182, e-pastu: monta.fricmane@lkk.gov.lv.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis)
par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu
datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Latvijas Kultūras akadēmijas Latvijas
Kultūras koledžas Personāla nodaļā, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi. Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Kultūras akadēmijas
Latvijas Kultūras koledža, Bruņinieku ielā 57, Rīgā, LV-1011.
OP 2022/248.AKK3
Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas
centrs "Vaivari"", veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības
iestāde, kuras galvenie darbības virzieni ir medicīniskā rehabilitācija un
tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšana iedzīvotājiem un kuras mērķis ir palīdzēt
cilvēkiem ar funkcionēšanas traucējumiem atgūt neatkarību un cieņpilnu dzīvi.
Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz VSIA
"Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes
locekļa* amatiem (2 amata vietas)
Valdes locekļa/-es (turpmāk - valdes loceklis) amata
kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:
- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par
personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo
- valsts valodas zināšanas C1 līmenī
- angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmeni atbilstoši Eiropas
kopīgajām nostādnēm valodu apguvei
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams medicīnā, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē, tiesību zinātnē, ekonomikā vai
finansēs)
- vismaz divu gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) augstākā līmeņa
vai vidējā līmeņa vadītāja amatā, kurā atrodoties ir pienākums tieši
atskaitīties organizācijas1 vadībai
Valdes locekļa amata kandidātiem papildus izvirzītās prasības, ņemot vērā
atbildības jomas:
- valdes loceklis ar medicīnas kompetences jomu būs atbildīgs par
rehabilitācijas pakalpojumu attīstību un pieejamību, kā arī koordinētas
sistēmas izveidi nacionālajā līmenī
- valdes loceklim ar medicīnas kompetences jomu papildus ir jāatbilst šādām
prasībām:
• praktiska pieredze veselības aprūpes pakalpojumu organizācijā un vadībā
(lūgums CV norādīt konkrētus piemērus);
• profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība medicīnā
- valdes loceklim ar medicīnas kompetences jomu papildus obligātajām
prasībām tiek izvirzītas šādas prasības, kas var tikt novērtētas ar papildu
punktiem:
• izpratne par rehabilitāciju un personu ar funkcionāliem traucējumiem
integrāciju sabiedrībā;
• zināšanas un/vai izpratne par kapitālsabiedrības darbības jomu,
kapitālsabiedrības darbību un regulējošiem normatīvajiem aktiem;
• izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un
laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana;
• izpratne par administratīvo un personāla vadības procesu;
• izpratne par veselības aprūpes sistēmu valstī
Kandidātu kompetences tiek vērtētas šādās jomās: lēmumu pieņemšana un
atbildība (būtiskā kompetence); pārliecināšanas un argumentācijas
prasme; pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana, lai sekmētu
kapitālsabiedrības mērķu un rezultātu sasniegšanu (būtiskā kompetence);
darbinieku motivēšana un attīstīšana.
- valdes loceklis ar finanšu kompetences jomu būs atbildīgs par finansējuma
piesaisti no dažādiem fondu līdzekļiem un aktīvu sadarbību ar ārējām
iesaistītajām pusēm, lai pilnveidotu Kapitālsabiedrības darbu un sekmētu
pakalpojumu pieejamību pacientiem
- valdes loceklim ar finanšu kompetences jomu papildus ir jāatbilst šādām
prasībām:
• praktiska pieredze finanšu vadības jomā, finanšu un analīzes vadības
sistēmu uzlabošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes
ilgumu);
• pieredze pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un
lietderības uzlabošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un iegūtās
pieredzes ilgumu)
- valdes loceklim ar finanšu kompetences jomu papildus obligātajām prasībām
tiek izvirzītas šādas prasības, kas var tikt novērtētas ar papildu punktiem:
• pieredze vadības grāmatvedības procesu attīstībā un digitālo risinājumu
lietošanā darba organizācijas un lietderības uzlabošana (lūgums CV norādīt
konkrētus piemērus)
• izpratne par starptautiskajiem grāmatvedības standartiem
• pieredze Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (lūgums CV
norādīt konkrētus piemērus)
• pieredze risku pārvaldībā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)
• izpratne par publisko iepirkumu procesu organizēšanu
• zināšanas un izpratne par administratīvo un personāla vadības procesu
• izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību,
un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana
Kandidātu kompetences tiek vērtētas šādās jomās: lēmumu pieņemšana un
atbildība (būtiskā kompetence); pārliecināšanas un argumentācijas
prasme; plānošana un organizēšana; orientācija uz rezultātu sasniegšanu (būtiskā
kompetence).
* Kandidātiem pieteikumā jānorāda vēlamā kompetences joma.
Mēneša atalgojums:
Valdes loceklim/-ei 5000 EUR (pirms nodokļu
nomaksas).
Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2023. gada 13. janvārim (ieskaitot),
sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai
rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz
e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv:
- personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu
(motivācijas vēstuli);
- dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), kurā iekļauta
informācija vismaz par izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības
iegūšanas gadu, iegūto kvalifikācijas līmeni), profesionālo darba pieredzi
(norādot darba vietas nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu,
ieņemamo amatu, attiecīgās darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes
jomu un galvenos pienākumus, vadīto darbinieku skaitu), kā arī pašvērtējumu par
valodu zināšanām un kontaktinformāciju (elektroniskā pasta adresi, telefona
numuru) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam,
kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība
iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)
- apliecinājumu:
• par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;
• ka kandidāts, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu
valsts amatpersonu darbībā" 7.panta ceturtajā daļā noteiktos
ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks
ievēlēts attiecīgajā amatā.
Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts
iesniegt un prezentēt (līdz 15 minūtēm) stratēģisko redzējumu par VSIA
"Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" attīstības
virzieniem tuvākajos 5 gados - izaicinājumi un iespējas.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu,
informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir
Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72, k-1, Rīga LV-1011,
e-pasts: pasts@vm.gov.lv.
Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā
laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības
ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).
VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari""
valdes locekļa amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas
komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes locekļa amatam šādā
sastāvā: Aiga Balode, Veselības ministrijas valsts sekretāres vietniece digitalizācijas un pārmaiņu vadības jautājumos, Baiba
Brasliņa, Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta
direktore, Ilze Grīnberga, Pārresoru koordinācijas
centra Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas juriskonsulte, Boriss Kņigins, Veselības ministrijas valsts sekretāres vietnieks
finanšu jautājumos, Jānis Vētra, Latvijas Veselības aprūpes vadības speciālistu
asociācijas valdes loceklis, Valentīna Berga, Latvijas Ārstu biedrības valdes
locekle. Nominācijas komisiju vada Aiga Balode, Veselības ministrijas valsts
sekretāres vietniece digitalizācijas un pārmaiņu
vadības jautājumos.
____________________________________________
1 Organizācija, kurā nodarbināti vismaz 200 darbinieki.
OP 2022/248.AKK4
Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas
centrs "Vaivari"", veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības
iestāde, kuras galvenie darbības virzieni ir medicīniskā rehabilitācija un
tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšana iedzīvotājiem un kuras mērķis ir palīdzēt
cilvēkiem ar funkcionēšanas traucējumiem atgūt neatkarību un cieņpilnu dzīvi.
Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz VSIA
"Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes
priekšsēdētāja amatu pārmaiņu vadībā
Meklējam līderi, kurš būs atbildīgs par valsts mēroga rehabilitācijas
sistēmas koordinēšanu, efektīvu pārmaiņu vadību un sadarbības veicināšanu ar
veselības aprūpes un sociālo pakalpojumu sniegšanā iesaistītajām organizācijām,
veidojot uz pacientu centrētu veselības aprūpi
Valdes priekšsēdētāja/-s (turpmāk - valdes loceklis/priekšsēdētājs)
amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:
- nevainojama reputācija, kas
nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un
nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo
- valsts valodas zināšanas C1 līmenī
- angļu valodas prasmes ne zemākas
par B2 līmeni atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei
- akadēmiskā augstākā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams medicīnā, uzņēmējdarbībā,
vadībzinātnē, tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs)
- vismaz divu gadu darba pieredze
(kas iegūta pēdējos 10 gados) augstākā līmeņa vai vidējā līmeņa vadītāja amatā,
kurā atrodoties ir pienākums tieši atskaitīties organizācijas1
vadībai
Valdes priekšsēdētāja amata kandidātiem papildus izvirzītās prasības, ņemot
vērā atbildības jomu:
- Valdes priekšsēdētājam ar
pārmaiņu vadības kompetences jomu papildus ir jāatbilst šādām prasībām:
• iepriekšēja pieredze pārmaiņu procesu vadīšanā, kas skar organizācijas
struktūras, procesu un cilvēkresursu izmaiņas. Sekmīgi rezultāti šo procesu
ieviešanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)
Valdes priekšsēdētājam ar pārmaiņu vadības kompetences jomu papildus
obligātajām prasībām tiek izvirzītas šādas prasības, kas var tikt novērtētas ar
papildu punktiem:
- pieredze digitālo risinājumu ieviešanā, pārvaldības un kontroles
stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā (lūgums CV
norādīt konkrētus piemērus)
- pieredze apjomīgu projektu vadīšanā (projekta finansējums virs 500
tūkstošiem EUR) un Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (lūgums
CV norādīt konkrētus piemērus)
- pieredze kvalitātes un procesu vadībā (lūgums CV norādīt konkrētus
piemērus)
- izpratne par publisko iepirkumu procesu organizēšanu
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību,
un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana
- zināšanas un izpratne par administratīvo un personāla vadības procesu
- izpratne par veselības aprūpes sistēmu valstī un Kapitālsabiedrības
darbības nozari
Kandidātu kompetences tiek vērtētas šādās jomās: orientācija uz rezultātu
sasniegšanu; pārliecināšanas un argumentācijas prasme; līderība un komandas
vadīšana; kā būtiskās nosakot pārmaiņu vadīšana un stratēģiskais redzējums
(t.sk. kapitālsabiedrības pārstāvēšana publiskajā telpā).
Mēneša atalgojums - no 5500 EUR (pirms nodokļu nomaksas).
Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2023. gada 13. janvārim (ieskaitot),
sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai
rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz
e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv:
- personīgi vai elektroniski
parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli);
- dzīves gaitas un darba pieredzes
apraksts (Curriculum Vitae), kurā iekļauta informācija vismaz par:
izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības iegūšanas gadu, iegūto
kvalifikācijas līmeni), profesionālo darba pieredzi (norādot darba vietas
nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu, ieņemamo amatu, attiecīgās
darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes jomu un galvenos pienākumus,
vadīto darbinieku skaitu), kā arī pašvērtējumu par valodu zināšanām un
kontaktinformāciju (elektroniskā pasta adresi, telefona numuru) (vēlams
atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams
tīmekļvietnē www.europass.lv);
- augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)
- apliecinājumu:
• par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;
• ka kandidāts ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu
valsts amatpersonu darbībā" 7.panta ceturtajā daļā noteiktos
ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks
ievēlēts attiecīgajā amatā.
Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts
iesniegt un prezentēt (līdz 15 minūtēm) stratēģisko redzējumu par VSIA
"Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" attīstības
virzieniem tuvākajos 5 gados - izaicinājumi un iespējas.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu,
informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir
Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72, k-1, Rīga, LV-1011,
e-pasts: pasts@vm.gov.lv.
Atlases un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar
personāla atlases kompāniju Eiro Personāls.
Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā
laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības
ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).
VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari""
valdes priekšsēdētaja amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota
nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes
priekšsēdētāja amatam šādā sastāvā: Aiga Balode, Veselības ministrijas valsts
sekretāres vietniece digitalizācijas un pārmaiņu
vadības jautājumos; Baiba Brasliņa, Veselības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamenta direktore; Ilze Grīnberga, Pārresoru koordinācijas centra Kapitālsabiedrību
pārvaldības nodaļas juriskonsulte; Boriss Kņigins,
Veselības ministrijas valsts sekretāres vietnieks finanšu jautājumos; Jānis
Vētra, Latvijas Veselības aprūpes vadības speciālistu asociācijas valdes
loceklis; Valentīna Berga, Latvijas Ārstu biedrības valdes locekle; novērotājs
ar padomdevēja tiesībām Neringa Lapsa, SIA Eiro
Personāls atlases vadītāja. Nominācijas komisiju vada Aiga Balode, Veselības
ministrijas valsts sekretāres vietniece digitalizācijas
un pārmaiņu vadības jautājumos.
________________________________________________
1 Organizācija, kurā nodarbināti vismaz 200 darbinieki.