Atklāts konkurss
ārvalstu akadēmiskajam personālam Eiropas Sociālā fonda projekta "Rīgas
Tehniskās universitātes akadēmiskā personāla stiprināšana stratēģiskās
specializācijas jomās" Nr. 8.2.2.0/18/A/017. ietvaros
Rīgas Tehniskā universitāte izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla
atlasi:
1 asoc. viesprofesora amata vieta Mašīnzinību,
Transporta un Aeronautikas fakultātē, studiju virzienā "Mehānika un Metalapstrāde, Siltumenerģētika,
Siltumtehnika un mašīnzinības", zinātnes nozarē
Mašīnbūve un mehānika
Prasības un atlases kritēriji kandidātiem:
- personas, kas iepriekšējo piecu gadu laikā bija nodarbinātas akadēmiskā
amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām
- personas, kurām ir doktora grāds attiecīgajā zinātnes nozarē vai
līdzvērtīgā zinātnes nozarē
- personas, kuras var vadīt lekcijas studiju kursā "Metināšanas
tehnoloģija un iekārtas"
- personas, kurām ir atbilstoša līmeņa angļu valodas zināšanas un prasmes
pasniegšanai internacionālā vidē (ir pieredze darbā ar ārvalstu studentiem vai
ir pieredze dalībai mobilitātes pasākumos)
Amata pienākumi:
- pārskatīt un pilnveidot prezentācijas lekciju kursā "Metināšanas
tehnoloģija un iekārtas"
- augstāk izvēlēto izstrādāto studiju materiālu aprobācija un rediģēšana RTU
(lekciju pasniegšana)
- dalība ar ziņojumu RTU MTAF zinātniski - metodiskā konferencē
Pieprasot ESF finansējumu, ir nepieciešami šādi dokumenti:
rektoram adresēts pieteikums, CV (Europass formā,
ietverot pašu svarīgāko publikāciju sarakstu), dokuments, kas apstiprina
nodarbinātību akreditētas ārvalstu augstskolas akadēmiskajā amatā, kā arī
apliecinājums par šīs augstskolas akreditāciju. Pedagoģisko prasmju
novērtēšanai nepieciešama atklātā lekcija, kas var būt organizēta gan klātienē,
gan iesūtīta video formātā, studentu atsauksmes. Pieteikumus sūtīt uz
personals@rtu.lv.
Darba samaksa amplitūdā līdz 3159 euro.
Pieteikšanās termiņš - 2022.gada 2. aprīlis.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
- uz PROFESORA amata vietu
Psiholoģija - 1 vieta
Darba samaksa no 17,54 euro/h.
- uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amatu vietām
Datorzinātne un informātika - 1 vieta
Elektrotehnika, elektronika,
informācijas un Komunikāciju tehnoloģijas - 1 vieta
Mūzika, vizuālās mākslas un
arhitektūra - 1 vieta
Darba samaksa no 14,04 euro/h.
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. vai
129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz
e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Dokumentu
pārvaldības nodaļas vecākais lietvedis (vakance uz noteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar periodiskām zināšanām amata
kompetences jomā
- darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā, kas nav mazāka par vienu gadu
(vēlams valsts vai pašvaldību institūcijā)
- pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmām
- zināšanas par dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites
kārtību un prasmes tās piemērot, tai skaitā darbā ar elektroniskiem dokumentiem
un ierobežotas pieejamības informāciju
- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai
arhīvā
- prasme sagatavot sarakstes dokumentus, lietojot lietišķu rakstu valodu
- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par
kompetencē esošiem jautājumiem
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar
dokumentiem
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu
izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un
rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar
dokumentu vadības sistēmu
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt pa pastu, elektroniski un klātienē iesniegtās korespondences un
informatīvo materiālu (turpmāk - korespondence) saņemšanu, reģistrēšanu un
apstrādi Saeimas dokumentu vadības sistēmā atbilstoši Saeimas korespondences
aprites noteikumiem un ārējiem normatīvajiem aktiem, tostarp pēc adresātu
piederības šķirot reģistrēto korespondenci un informatīvos materiālus, izsniegt
tos Saeimas deputātiem un darbiniekiem
- nodrošināt korespondences apstrādi, reģistrēšanu un apriti, tostarp
Saeimas iekšējo dokumentu apstrādi un apriti, iesniegto dokumentu nosūtīšanu
adresātiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pasūtīt e-paraksta kartes Saeimas deputātiem un darbiniekiem atbilstoši
Saeimas iekšējiem normatīviem, uzturēt informāciju par Saeimā izsniegtajām
e-paraksta kartēm, koordinēt līguma ar VAS "Latvijas Valsts radio un
televīzijas centrs" izpildi
- apstrādāt un nodrošināt no Saeimas struktūrvienībām saņemtās
korespondences nosūtīšanu ar VAS "Latvijas Pasts", ar iekšzemes
eksprespasta sūtījumu, ar VAS "Latvijas Pasts" kurjerpastu un ar eksprespārvadājumiem, atbilstoši normatīvajiem aktiem,
Saeimas un VAS "Latvijas Pasts" noslēgtajam līgumam, kā arī koordinēt
līguma ar VAS "Latvijas Pasts" izpildi
- amata kompetences ietvaros piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādes un
aktualizēšanas procesā
- sniegt ieteikumus dokumentu vadības sistēmas funkcionalitātes
pilnveidošanai, piedalīties tās testēšanā
- apliecināt dokumentu atvasinājumus, ievērojot normatīvajos aktos noteiktās
prasības
- sistematizēt, glabāt, sagatavot un nodot atbildībā esošās lietas Saeimas
arhīvā atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- amata kompetences ietvaros konsultēt Saeimas deputātus un darbiniekus par
dokumentu noformēšanas prasībām, dokumentu reģistrēšanu un apriti Saeimas
dokumentu vadības sistēmā
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 9. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 823 līdz 1202 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2022. gada 22. martam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais lietvedis",
vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu
motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam,
ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts
pārvaldes pakalpojumu portāla www.Latvija.lv e-pakalpojumu, nosūtot tos uz
Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.