Laidiens: 25.04.2022., Nr. 79

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/79.AKK1

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr.  90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

Ķīmijas fakultātē

- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - ķīmija

Darba samaksa no 12,30 euro/h

- uz četrām pētnieka amata vietām - ķīmija

Darba samaksa no 7,90 euro/h

- uz četrām lektora amata vietām - ķīmija

Darba samaksa no 9,00 euro/h

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127 vai 129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā, vai elektroniski LU portālā https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2022/79.AKK2

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietu:

Bioloģijas fakultātē

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - bioloģija

Darba samaksa no 12,30 euro/h

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127 vai 129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā, vai elektroniski LU portālā https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2022/79.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi jurists ar zināšanām enerģētikas nozarē un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- patstāvīgi veikt elektroenerģijas obligātā iepirkuma mehānisma uzraudzību un kontroli

- veikt nodaļā izstrādāto dokumentu projektu pirmspārbaudi (atbilstība normatīvo aktu prasībām)

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, un veikt Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas darbību reglamentējošo normatīvo aktu, vadlīniju un metodisko materiālu izstrādi, tajā skaitā sniegt atzinumus

- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- prasme pielietot juridisko terminoloģiju un noformēt dokumentus atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām

- prasme orientēties enerģētikas nozares normatīvajos aktos, prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas, izstrādāt dokumentu projektus

- pārzināt administratīvo procesu iestādē

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu (piemaksu līdz 40 % no mēnešalgas)

Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas juriskonsulta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/79.AKK4

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja pārzini administratīvo, administratīvo pārkāpumu un tiesvedības procesu un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību apstrīdētajiem lēmumiem, sagatavot lēmumu projektus, kā arī izskatīt lietas par Biroja pārsūdzētajiem lēmumiem

- sagatavot ar tiesvedību saistītos dokumentu projektus, sūdzības administratīvajās lietās, administratīvo pārkāpumu lietās, civillietās un krimināllietās

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumu projektus

- izvērtēt un sagatavot Biroja kompetencē ietilpstošajās jomās noslēdzamo līgumu un līgumu grozījumu projektus

- pārstāvēt Biroja intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta profesionālā jurista kvalifikācija)

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā

- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze administratīvo lietu un administratīvo pārkāpumu lietu, kā arī lēmumu projektu sagatavošanā, administratīvā procesa iestādē pārzināšana

- spēja un prasme pārstāvēt iestādi tiesā

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas prasmes

- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus, kā arī spēja juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 21. amata saimes IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/79.AKK5

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi jurists ar pieredzi administratīvo aktu izstrādē un virzībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot administratīvo aktu projektus un lēmumu projektus administratīvo pārkāpumu lietās

- veikt nodaļā izstrādāto dokumentu projektu juridisko pirmspārbaudi (atbilstību normatīvo aktu prasībām)

- izskatīt iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbilžu projektus

- sniegt juridiskas konsultācijas būvdarbu procesa dalībniekiem

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos dokumentus

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gadu pieredze jurista darbā ar amata pienākumiem saistītajā jomā

- vēlama pieredze administratīvajā procesā

- prasme orientēties būvniecības nozares normatīvajos aktos

- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē

- prasme pielietot juridisko terminoloģiju un noformēt dokumentus atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu darbu

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas juriskonsulta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/79.AKK6

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu: Administratīvās nodaļas lietvedis/-e - arhivārs/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- veikt dokumentu pārvaldību, tajā skaitā: pieņemt, reģistrēt un klasificēt dokumentus, nodrošināt to virzību un izpildes kontroli

- veikt dokumentu arhivēšanu un arhīva dokumentu pārvaldību

- izstrādāt Biroja lietu nomenklatūru (dokumentu klasifikācijas shēma un dokumentu glabāšanas termiņu saraksts)

- organizēt dokumentu nodošanu pastāvīgā glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā

- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu lietu kārtošanas un arhivēšanas pārvaldības jautājumos

Sagaidām, ka tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lietvedībā, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā, tai skaitā attiecīgās jomas normatīvo aktu pārzināšana

- spēja izstrādāt un noformēt pārvaldes dokumentus saskaņā ar normatīvajiem aktiem un izmantojot lietišķās rakstības stilu

- prasmes strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)

- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 745 EUR līdz 1090 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 18.1. amata saimes II A līmenis un 8.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas lietveža/-es-arhivāra/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam.;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/79.AKK7

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālista/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas ieviešanā un uzturēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- identificēt riskus, veikt to analīzi un sniegt priekšlikumus to novēršanai

- analizēt Biroja darbības rezultatīvos rādītājus, novērtēt darbības efektivitāti, sagatavot pārskatus un ziņojumus, kā arī sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem pilnveidojumiem

- veikt iekšējās pārbaudes, tajā skaitā nodrošināt ieteikumu un/vai neatbilstību izpildes kontroli un uzraudzību

- organizēt un piedalīties dienesta un disciplinārlietas izmeklēšanā, piedalīties komisijās un darba grupās, kā arī veikt citas procesuālas darbības, tajā skaitā izskatīt sūdzības par Biroja darbinieku rīcību

- sagatavot Biroja stratēģiju, darba plānu, publisko pārskatu, pretkorupcijas plānu, nodrošināt to uzraudzību, analīzi un izpildes kontroli, kā arī sagatavot nepieciešamos ziņojumus un atskaites

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā, vēlama pieredze iestādē vai uzņēmumā ar audita vai stratēģiskās vadības principiem

- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši normatīvo aktu un standartu prasībām tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tos pienākumu veikšanā, izstrādāt iekšējos normatīvo aktu un dokumentu projektus, noformēt dokumentus atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1115 līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 27. amata saimes III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 2.maijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālists/-e amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/79.AKK8

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas inspektora/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram ēku ekspluatācijas drošuma pārbaudēs, sazinoties ar ēku īpašniekiem, organizējot apsekošanu un sagatavojot atzinumu projektus

- sniegt atbalstu būvinspektoram būvdarbu valsts kontrolē un Biroja kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā ekspluatācijā, piedaloties attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā t.sk. veicot instrumentālus mērījumus; sagatavot atzinumu projektus

- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes) atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā

- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja kompetencē esošajām būvēm

Sagaidām, ka tev ir:

- pirmā līmeņa augstākā izglītība

- vēlama pieredze būvniecības jomā un izpratne par administratīvo procesu iestādē

- vēlamas zināšanas par būvniecības nozares normatīvajiem aktiem, standartiem un būvniecības procesu

- vēlamas zināšanas par mērinstrumentu pielietošanu būvniecībā

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu darbu

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1280 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (amatam ir noteikts 20. amata saimes III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas inspektora/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam.

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/79.AKK9

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- veikt Biroja pārziņā esošo Energoresursu informācijas sistēmu (turpmāk - Sistēmu) analīzi atbilstoši lietotāju vajadzībām un priekšlikumiem, kā arī normatīvā regulējuma grozījumiem

- sistematizēt informāciju par Sistēmu funkcionālo un tehnisko darbību

- apkopot informāciju par Sistēmu lietotāju pieteiktajām problēmām

- identificēt kļūdas vai nepilnības, sagatavot atskaites par pieteiktajām un identificētajām problēmām, sniegt priekšlikumus identificēto problēmu novēršanai un Sistēmu pilnveidei

- veikt Sistēmu funkcionalitātes testēšanu

- līdzdarboties informācijas sistēmu nepieciešamo programmatūras izmaiņu tehniskās specifikācijas izstrādē, kā arī sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un attīstības projektu īstenošanā

Sagaidām, ka tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar atbilstošām studijām

- vismaz viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- izpratne par informācijas sistēmu administrēšanu

- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju

- spēja strādāt intensīva darba režīmā

- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos risinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 19.4. amata saimes III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/79.AKK10

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Energoresursu kontroles departamenta Energoefektivitātes kontroles nodaļas eksperta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi eksperts energoefektivitātes uzraudzības jomā un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības energoefektivitātes uzraudzības funkciju izpildei

- sagatavot normatīvajos aktos noteikto lēmumu, tajā skaitā saistībā ar energoefektivitātes nodevu, projektus un veikt pieņemto lēmumu izpildes kontroli

- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos noteikto informāciju

- izskatīt iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbilžu projektus

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 12.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Energoresursu kontroles departamenta Energoefektivitātes kontroles nodaļas eksperta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/79.AKK11

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā, pārzini administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus

- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā

- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību

- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem

Sagaidām, ka tev ir:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā

- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu sagatavošanā

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo aktu pārzināšana

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt dokumentus

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes pilnveidošanu

- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 35. amata saimes III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/79.AKK12

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto eksperta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi enerģētikas nozares eksperts un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- veikt elektrostaciju, kas saņem valsts atbalstu obligātā iepirkuma ietvaros, uzraudzību un kontroli

- nodrošināt administratīvo lietu virzību, tai skaitā pieprasīt un izvērtēt nepieciešamo informāciju, sagatavot lēmumu projektus un veikt pieņemto lēmumu izpildes kontroli

- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos noteikto informāciju

- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas tiesību un interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- vēlama praktiskā pieredze enerģētikas jomā

- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu (piemaksa līdz 40 % no mēnešalgas)

Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas eksperta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/79.AKK13

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatu: Pārdaugavas Mūzikas un mākslas skolas direktors/-e (Rīga, Graudu iela 59)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze kultūrizglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā mūzikas vai mākslas jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze kultūrizglītības vadības darbā

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos

- COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par Pārdaugavas Mūzikas un mākslas skolas attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 20.maijam (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67043668.

Pārdaugavas Mūzikas un mākslas skolas direktora amatalga EUR 1593.

Informācija par personas datu apstrādi iestādē - https://iksd.riga.lv/lv/rd-iksd/kontakti/datu-apstrade

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments informē, ka:

1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Adrese: K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, tālrunis 67026816, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv;

2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Dzirciema iela 28, Rīga, LV-1007; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv;

3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Saņemtie pieteikuma dokumenti pilnībā vai daļēji tiks glabāti ne ilgāk kā divus gadus, lai nodrošinātu Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta tiesiskās intereses. Ja Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments saņem sūdzības par konkrēto personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;

4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti Jūsu darbinieka lietai un glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;

5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt jūsu kā datu subjekta apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos lūgt jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts inspekcijā.


OP 2022/79.AKK14

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatu: Rīgas Valda Avotiņa pamatskolas direktors/-e (Rīga, Salaspils iela 14, ar latviešu mācību valodu)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze vispārējās izglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vispārējās izglītības iestādes vadības darbā

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos

- COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par Rīgas Valda Avotiņa pamatskolas attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 20.maijam (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67181306.

Rīgas Valda Avotiņa pamatskolas direktora amatalga EUR 1628.

Informācija par personas datu apstrādi iestādē - https://iksd.riga.lv/lv/rd-iksd/kontakti/datu-apstrade

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments informē, ka:

1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Adrese: K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, tālrunis 67026816, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv;

2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Dzirciema iela 28, Rīga, LV-1007; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv;

3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Saņemtie pieteikuma dokumenti pilnībā vai daļēji tiks glabāti ne ilgāk kā divus gadus, lai nodrošinātu Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta tiesiskās intereses. Ja Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments saņem sūdzības par konkrēto personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;

4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti Jūsu darbinieka lietai un glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;

5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt jūsu kā datu subjekta apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos lūgt jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts inspekcijā.


OP 2022/79.AKK15

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatu: Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzīpariņš" vadītājs/-a (Rīga, Rūpniecības ielā 21, ar latviešu mācību valodu)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības iestādes vadības darbā

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos

- COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzīpariņš" attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 20.maijam (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67026818.

Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzīpaŗiņš" vadītāja amatalga EUR 1285.

Informācija par personas datu apstrādi iestādē - https://iksd.riga.lv/lv/rd-iksd/kontakti/datu-apstrade

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments informē, ka:

1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Adrese: K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, tālrunis 67026816, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv;

2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Dzirciema iela 28, Rīga, LV-1007; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv;

3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Saņemtie pieteikuma dokumenti pilnībā vai daļēji tiks glabāti ne ilgāk kā divus gadus, lai nodrošinātu Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta tiesiskās intereses. Ja Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments saņem sūdzības par konkrēto personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;

4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti Jūsu darbinieka lietai un glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;

5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt jūsu kā datu subjekta apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos lūgt jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts inspekcijā.


OP 2022/79.AKK16

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatu: Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Riekstiņš" vadītājs/-a (Rīga, Riekstu iela 14, ar latviešu mācību valodu)

Prasības pretendentiem/ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības iestādes vadības darbā

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos

- COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Riekstiņš" attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 20.maijam (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu: iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67026818.

Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Riekstiņš" vadītāja amatalga EUR 1385.

Informācija par personas datu apstrādi iestādē - https://iksd.riga.lv/lv/rd-iksd/kontakti/datu-apstrade

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments informē, ka:

1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Adrese: K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, tālrunis 67026816, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv;

2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Dzirciema iela 28, Rīga, LV-1007; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv;

3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Saņemtie pieteikuma dokumenti pilnībā vai daļēji tiks glabāti ne ilgāk kā divus gadus, lai nodrošinātu Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta tiesiskās intereses. Ja Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments saņem sūdzības par konkrēto personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;

4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti Jūsu darbinieka lietai un glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;

5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt jūsu kā datu subjekta apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos lūgt jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts inspekcijā.


OP 2022/79.AKK17

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatu: Rīgas 192.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a (Rīga, Kārļa Vatsona iela 11A, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības iestādes vadības darbā

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos

- COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par Rīgas 192.pirmsskolas izglītības iestādes attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 20.maijam (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67026818.

Rīgas 192.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1285.

Informācija par personas datu apstrādi iestādē - https://iksd.riga.lv/lv/rd-iksd/kontakti/datu-apstrade

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments informē, ka:

1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Adrese: K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, tālrunis 67026816, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv;

2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Dzirciema iela 28, Rīga, LV-1007; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv;

3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Saņemtie pieteikuma dokumenti pilnībā vai daļēji tiks glabāti ne ilgāk kā divus gadus, lai nodrošinātu Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta tiesiskās intereses. Ja Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments saņem sūdzības par konkrēto personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;

4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti Jūsu darbinieka lietai un glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;

5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt jūsu kā datu subjekta apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos lūgt jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts inspekcijā.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)