Laidiens: 25.04.2022., Nr. 79
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/79.AKK1
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
Ķīmijas fakultātē
- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - ķīmija
Darba samaksa no 12,30 euro/h
- uz četrām pētnieka amata vietām - ķīmija
Darba samaksa no 7,90 euro/h
- uz četrām lektora amata vietām - ķīmija
Darba samaksa no 9,00 euro/h
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem
amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties
mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127 vai 129.
telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā, vai elektroniski LU
portālā https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2022/79.AKK2
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amata vietu:
Bioloģijas fakultātē
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - bioloģija
Darba samaksa no 12,30 euro/h
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127 vai 129.
telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā, vai elektroniski LU portālā
https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2022/79.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar zināšanām enerģētikas nozarē un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- patstāvīgi veikt elektroenerģijas obligātā iepirkuma mehānisma uzraudzību
un kontroli
- veikt nodaļā izstrādāto dokumentu projektu pirmspārbaudi
(atbilstība normatīvo aktu prasībām)
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, un veikt Obligātā iepirkuma
kontroles nodaļas darbību reglamentējošo normatīvo aktu, vadlīniju un metodisko
materiālu izstrādi, tajā skaitā sniegt atzinumus
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, nodrošināt nodaļas tiesību un
interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām
un juridiskām personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- prasme pielietot juridisko terminoloģiju un noformēt dokumentus atbilstoši
juridiskās tehnikas prasībām
- prasme orientēties enerģētikas nozares normatīvajos aktos, prasme izmantot
tiesību avotus un piemērot tiesību normas, izstrādāt dokumentu projektus
- pārzināt administratīvo procesu iestādē
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
(piemaksu līdz 40 % no mēnešalgas)
Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas
juriskonsulta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes
un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/79.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es
ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja pārzini administratīvo, administratīvo pārkāpumu un tiesvedības procesu un
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību apstrīdētajiem lēmumiem,
sagatavot lēmumu projektus, kā arī izskatīt lietas par Biroja pārsūdzētajiem
lēmumiem
- sagatavot ar tiesvedību saistītos dokumentu projektus, sūdzības
administratīvajās lietās, administratīvo pārkāpumu lietās, civillietās un
krimināllietās
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumu
projektus
- izvērtēt un sagatavot Biroja kompetencē ietilpstošajās jomās noslēdzamo
līgumu un līgumu grozījumu projektus
- pārstāvēt Biroja intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos
jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta
profesionālā jurista kvalifikācija)
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā
- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze administratīvo lietu un
administratīvo pārkāpumu lietu, kā arī lēmumu projektu sagatavošanā,
administratīvā procesa iestādē pārzināšana
- spēja un prasme pārstāvēt iestādi tiesā
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas
prasmes
- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus, kā
arī spēja juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 21. amata saimes IV
līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā,
LV-1013, ar norādi "Juridiskās nodaļas vecākā/-ās
juriskonsulta/-es konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/79.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas juriskonsulta/-es
ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar pieredzi administratīvo aktu izstrādē un virzībā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot administratīvo aktu projektus un lēmumu projektus administratīvo
pārkāpumu lietās
- veikt nodaļā izstrādāto dokumentu projektu juridisko pirmspārbaudi
(atbilstību normatīvo aktu prasībām)
- izskatīt iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbilžu projektus
- sniegt juridiskas konsultācijas būvdarbu procesa dalībniekiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos
dokumentus
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze jurista darbā ar amata pienākumiem saistītajā
jomā
- vēlama pieredze administratīvajā procesā
- prasme orientēties būvniecības nozares normatīvajos aktos
- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē
- prasme pielietot juridisko terminoloģiju un noformēt dokumentus atbilstoši
juridiskās tehnikas prasībām
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta
Būvdarbu kontroles nodaļas juriskonsulta/-es amata konkursam", šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/79.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu:
Administratīvās nodaļas lietvedis/-e - arhivārs/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt dokumentu pārvaldību, tajā skaitā: pieņemt, reģistrēt un klasificēt
dokumentus, nodrošināt to virzību un izpildes kontroli
- veikt dokumentu arhivēšanu un arhīva dokumentu pārvaldību
- izstrādāt Biroja lietu nomenklatūru (dokumentu klasifikācijas shēma un
dokumentu glabāšanas termiņu saraksts)
- organizēt dokumentu nodošanu pastāvīgā glabāšanā Latvijas Nacionālajā
arhīvā
- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu lietu kārtošanas un arhivēšanas
pārvaldības jautājumos
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lietvedībā, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā, tai skaitā attiecīgās
jomas normatīvo aktu pārzināšana
- spēja izstrādāt un noformēt pārvaldes dokumentus saskaņā ar normatīvajiem
aktiem un izmantojot lietišķās rakstības stilu
- prasmes strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)
- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 745 EUR līdz 1090 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 18.1. amata saimes
II A līmenis un 8.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā,
LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas lietveža/-es-arhivāra/-es
amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam.;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/79.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles
speciālista/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi kvalitātes vadības un iekšējās kontroles
sistēmas ieviešanā un uzturēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- identificēt riskus, veikt to analīzi un sniegt priekšlikumus to novēršanai
- analizēt Biroja darbības rezultatīvos rādītājus, novērtēt darbības
efektivitāti, sagatavot pārskatus un ziņojumus, kā arī sniegt priekšlikumus par
nepieciešamajiem pilnveidojumiem
- veikt iekšējās pārbaudes, tajā skaitā nodrošināt ieteikumu un/vai
neatbilstību izpildes kontroli un uzraudzību
- organizēt un piedalīties dienesta un disciplinārlietas izmeklēšanā,
piedalīties komisijās un darba grupās, kā arī veikt citas procesuālas darbības,
tajā skaitā izskatīt sūdzības par Biroja darbinieku rīcību
- sagatavot Biroja stratēģiju, darba plānu, publisko pārskatu,
pretkorupcijas plānu, nodrošināt to uzraudzību, analīzi un izpildes kontroli,
kā arī sagatavot nepieciešamos ziņojumus un atskaites
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, vadības
zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā, vēlama
pieredze iestādē vai uzņēmumā ar audita vai stratēģiskās vadības principiem
- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši
normatīvo aktu un standartu prasībām tiks uzskatītas par priekšrocību
- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tos pienākumu veikšanā,
izstrādāt iekšējos normatīvo aktu un dokumentu projektus, noformēt dokumentus
atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
spējas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1115 līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 27. amata saimes
III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 2.maijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās
kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālists/-e amata konkursam",
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/79.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas inspektora/-es
darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram ēku ekspluatācijas drošuma
pārbaudēs, sazinoties ar ēku īpašniekiem, organizējot apsekošanu un sagatavojot
atzinumu projektus
- sniegt atbalstu būvinspektoram būvdarbu valsts kontrolē un Biroja
kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā ekspluatācijā, piedaloties
attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā t.sk. veicot instrumentālus
mērījumus; sagatavot atzinumu projektus
- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes)
atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā
- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un
uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai
- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja
kompetencē esošajām būvēm
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa augstākā izglītība
- vēlama pieredze būvniecības jomā un izpratne par administratīvo procesu
iestādē
- vēlamas zināšanas par būvniecības nozares normatīvajiem aktiem,
standartiem un būvniecības procesu
- vēlamas zināšanas par mērinstrumentu pielietošanu būvniecībā
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1280 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (amatam ir noteikts 20. amata saimes III
līmenis un 10.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā,
LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles
nodaļas inspektora/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam.
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/79.AKK9
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības
nodaļas sistēmu analītiķa/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Biroja pārziņā esošo Energoresursu informācijas sistēmu (turpmāk -
Sistēmu) analīzi atbilstoši lietotāju vajadzībām un priekšlikumiem, kā arī
normatīvā regulējuma grozījumiem
- sistematizēt informāciju par Sistēmu funkcionālo un tehnisko darbību
- apkopot informāciju par Sistēmu lietotāju pieteiktajām problēmām
- identificēt kļūdas vai nepilnības, sagatavot atskaites par pieteiktajām un
identificētajām problēmām, sniegt priekšlikumus identificēto problēmu
novēršanai un Sistēmu pilnveidei
- veikt Sistēmu funkcionalitātes testēšanu
- līdzdarboties informācijas sistēmu nepieciešamo programmatūras izmaiņu
tehniskās specifikācijas izstrādē, kā arī sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un
attīstības projektu īstenošanā
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai
pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar
atbilstošām studijām
- vismaz viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- izpratne par informācijas sistēmu administrēšanu
- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju
- spēja strādāt intensīva darba režīmā
- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos
risinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 19.4. amata
saimes III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā,
LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu
informācijas sistēmu attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es amata
konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/79.AKK10
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Energoresursu kontroles departamenta Energoefektivitātes kontroles nodaļas
eksperta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi eksperts energoefektivitātes uzraudzības jomā un esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības energoefektivitātes
uzraudzības funkciju izpildei
- sagatavot normatīvajos aktos noteikto lēmumu, tajā skaitā saistībā ar
energoefektivitātes nodevu, projektus un veikt pieņemto lēmumu izpildes
kontroli
- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos
noteikto informāciju
- izskatīt iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību
valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām
personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu
pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos
rezultātus
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 12.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā,
LV-1013, ar norādi "Energoresursu kontroles departamenta
Energoefektivitātes kontroles nodaļas eksperta/-es amata konkursam", šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/79.AKK11
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru
nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (1
amata vieta uz noteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā, pārzini
administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru
pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus
- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas,
pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem
normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu
rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā
- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību
- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai
līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā
- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu
sagatavošanā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo
aktu pārzināšana
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt
dokumentus
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 35. amata saimes
III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā,
LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas
sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as
amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/79.AKK12
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
eksperta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi enerģētikas nozares eksperts un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt elektrostaciju, kas saņem valsts atbalstu obligātā iepirkuma
ietvaros, uzraudzību un kontroli
- nodrošināt administratīvo lietu virzību, tai skaitā pieprasīt un izvērtēt
nepieciešamo informāciju, sagatavot lēmumu projektus un veikt pieņemto lēmumu
izpildes kontroli
- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos
noteikto informāciju
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas
tiesību un interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās
ar fiziskām un juridiskām personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- vēlama praktiskā pieredze enerģētikas jomā
- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
(piemaksa līdz 40 % no mēnešalgas)
Aicinām tevi līdz š.g. 6.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā,
LV-1013, ar norādi "Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas eksperta/-es
amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/79.AKK13
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja
amatu: Pārdaugavas Mūzikas un mākslas skolas direktors/-e (Rīga, Graudu iela
59)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu
- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam
noteiktajām prasībām
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze kultūrizglītības jomā
- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā mūzikas
vai mākslas jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze kultūrizglītības
vadības darbā
- iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos
- COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju
par Pārdaugavas Mūzikas un mākslas skolas attīstības virzieniem, apliecinājumu,
ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības
likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma
pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 20.maijam (ieskaitot) ar
norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa
pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta
departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā,
K. Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz
e-pastu iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē
www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67043668.
Pārdaugavas Mūzikas un mākslas skolas direktora amatalga EUR 1593.
Informācija par personas datu apstrādi iestādē -
https://iksd.riga.lv/lv/rd-iksd/kontakti/datu-apstrade
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta
departaments informē, ka:
1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras
un sporta departaments. Adrese: K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, tālrunis
67026816, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv;
2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un
informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Dzirciema iela 28, Rīga,
LV-1007; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv;
3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases norisi. Saņemtie pieteikuma dokumenti pilnībā vai
daļēji tiks glabāti ne ilgāk kā divus gadus, lai nodrošinātu Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departamenta tiesiskās intereses. Ja Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departaments saņem sūdzības par konkrēto
personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā
informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;
4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie
dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti Jūsu darbinieka lietai un
glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;
5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt jūsu kā datu subjekta
apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai
dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos
lūgt jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā
arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts
inspekcijā.
OP 2022/79.AKK14
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja
amatu: Rīgas Valda Avotiņa pamatskolas direktors/-e (Rīga, Salaspils iela 14,
ar latviešu mācību valodu)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu
- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām
prasībām
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze vispārējās izglītības jomā
- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā
izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vispārējās izglītības
iestādes vadības darbā
- iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos
- COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju
par Rīgas Valda Avotiņa pamatskolas attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz
pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā
noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma
pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 20.maijam (ieskaitot) ar
norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa
pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta
departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K.
Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu
iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv.
Tālruņi uzziņām 67026819, 67181306.
Rīgas Valda Avotiņa pamatskolas direktora amatalga EUR 1628.
Informācija par personas datu apstrādi iestādē -
https://iksd.riga.lv/lv/rd-iksd/kontakti/datu-apstrade
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta
departaments informē, ka:
1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras
un sporta departaments. Adrese: K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, tālrunis
67026816, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv;
2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un
informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Dzirciema iela 28, Rīga,
LV-1007; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv;
3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases norisi. Saņemtie pieteikuma dokumenti pilnībā vai
daļēji tiks glabāti ne ilgāk kā divus gadus, lai nodrošinātu Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departamenta tiesiskās intereses. Ja Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departaments saņem sūdzības par konkrēto
personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā
informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;
4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie
dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti Jūsu darbinieka lietai un
glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;
5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt jūsu kā datu subjekta
apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai
dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos
lūgt jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā
arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts
inspekcijā.
OP 2022/79.AKK15
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja
amatu: Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzīpariņš" vadītājs/-a
(Rīga, Rūpniecības ielā 21, ar latviešu mācību valodu)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu
- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām
prasībām
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā
- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā
izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas
izglītības iestādes vadības darbā
- iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos
- COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju
par Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzīpariņš" attīstības virzieniem,
apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību
aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams
konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 20.maijam
(ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja
amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības,
kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai
personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu
apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar elektronisko
parakstu, nosūtot uz e-pastu iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta
vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67026818.
Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzīpaŗiņš"
vadītāja amatalga EUR 1285.
Informācija par personas datu apstrādi iestādē -
https://iksd.riga.lv/lv/rd-iksd/kontakti/datu-apstrade
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta
departaments informē, ka:
1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras
un sporta departaments. Adrese: K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, tālrunis
67026816, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv;
2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un
informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Dzirciema iela 28, Rīga,
LV-1007; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv;
3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases norisi. Saņemtie pieteikuma dokumenti pilnībā vai
daļēji tiks glabāti ne ilgāk kā divus gadus, lai nodrošinātu Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departamenta tiesiskās intereses. Ja Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departaments saņem sūdzības par konkrēto personāla
atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā informācija tiks
saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;
4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie
dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti Jūsu darbinieka lietai un
glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;
5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt jūsu kā datu subjekta
apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai
dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos
lūgt jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā
arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts
inspekcijā.
OP 2022/79.AKK16
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja
amatu: Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Riekstiņš" vadītājs/-a
(Rīga, Riekstu iela 14, ar latviešu mācību valodu)
Prasības pretendentiem/ēm:
- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu
- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam
noteiktajām prasībām
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā
- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā
izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas
izglītības iestādes vadības darbā
- iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos
- COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju
par Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Riekstiņš" attīstības
virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un
Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu
(atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada
20.maijam (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja
amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības,
kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai
personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu
apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar elektronisko
parakstu, nosūtot uz e-pastu: iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams
interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67026818.
Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Riekstiņš" vadītāja
amatalga EUR 1385.
Informācija par personas datu apstrādi iestādē -
https://iksd.riga.lv/lv/rd-iksd/kontakti/datu-apstrade
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta
departaments informē, ka:
1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras
un sporta departaments. Adrese: K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, tālrunis
67026816, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv;
2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un
informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Dzirciema iela 28, Rīga,
LV-1007; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv;
3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases norisi. Saņemtie pieteikuma dokumenti pilnībā vai
daļēji tiks glabāti ne ilgāk kā divus gadus, lai nodrošinātu Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departamenta tiesiskās intereses. Ja Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departaments saņem sūdzības par konkrēto
personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā
informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;
4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie
dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti Jūsu darbinieka lietai un
glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;
5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt jūsu kā datu subjekta
apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai
dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos
lūgt jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā
arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts
inspekcijā.
OP 2022/79.AKK17
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja
amatu: Rīgas 192.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a (Rīga, Kārļa
Vatsona iela 11A, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu
- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam
noteiktajām prasībām
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā
- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā
izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas
izglītības iestādes vadības darbā
- iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos
- COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju
par Rīgas 192.pirmsskolas izglītības iestādes attīstības virzieniem,
apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību
aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams
konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 20.maijam
(ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja
amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības,
kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai
personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu
apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar elektronisko
parakstu, nosūtot uz e-pastu iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta
vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67026818.
Rīgas 192.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1285.
Informācija par personas datu apstrādi iestādē -
https://iksd.riga.lv/lv/rd-iksd/kontakti/datu-apstrade
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta
departaments informē, ka:
1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras
un sporta departaments. Adrese: K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, tālrunis
67026816, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv;
2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un
informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Dzirciema iela 28, Rīga,
LV-1007; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv;
3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases norisi. Saņemtie pieteikuma dokumenti pilnībā vai
daļēji tiks glabāti ne ilgāk kā divus gadus, lai nodrošinātu Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departamenta tiesiskās intereses. Ja Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departaments saņem sūdzības par konkrēto
personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā
informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;
4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie
dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti Jūsu darbinieka lietai un
glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;
5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt jūsu kā datu subjekta
apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai dzēšanu,
iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos lūgt jūsu
personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā arī iesniegt
sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts inspekcijā.