Laidiens: 24.05.2022., Nr. 99
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/99.AKK1
Latvijas Universitātes Rīgas 1. medicīnas koledža aicina darbā katedras
vadītāju - Ārstniecības un farmācijas katedrā - 1 amata vieta (ar pilnu darba
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds vai maģistra grāds veselības aprūpē vai pedagoģijā
- 5-7 gadu praktiskā darba stāžs veselības aprūpē
- pieredze zinātniskās pētniecības darbā
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā un administratīvā darba pieredze
- labas vismaz 2 svešvalodu zināšanas (angļu valoda - ļoti labi)
- prasme izglītības projektu vadīšanā
- pieredze koledžas studiju virzienu un izglītības programmu akreditācijā
- labas praktiskās iemaņas darbā ar IT
Konkursa pretendentiem līdz 2022. gada 22. jūnijam jāiesniedz šādi
dokumenti:
- pieteikums uz koledžas direktora vārda par piedalīšanos konkursā,
pievienojot savu katedras attīstības vīziju
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamo izglītību, zinātniskos
grādus un praktiskā un zinātniski pētnieciskā darba pieredzi
- amata pretendenta dzīves un darba gājums (CV).
Konkursa pretendenti dokumentus iesniedz Latvijas Universitātes Rīgas 1.
medicīnas koledžas kancelejā katru darba dienu no plkst. 10.00 līdz 16.00 Rīgā,
Tomsona ielā 37, 2. stāvā, 23. kabinetā. Informācija pa tālruni 67379082 vai
67379119 no plkst. 10.00 līdz 17.00.
OP 2022/99.AKK2
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA Centrālā administrācija reģistrācijas kods
90000018622 izsludina pretendentu pieteikšanos uz PERSONĀLA SPECIĀLISTA amatu
Mēs tev uzticēsim:
- personāla lietvedības organizēšanu un kārtošanu
- personāla lietvedības dokumentu izstrādāšanu (rīkojumi, amata apraksti,
darba līgumi u.tml.)
- kolēģu atlases procesa plānošanu, organizēšanu un īstenošanu
- konsultatīva atbalsta nodrošināšanu darbiniekiem darba tiesisko attiecību
jautājumos
- personāla dokumentu sagatavošanu arhivēšanai
Mēs tevi gaidām, ja tev ir:
- amatam atbilstoša augstākā izglītība
- pieredze personāla lietvedībā un personāla atlases procesā
- pieredze darbā ar personāla uzskaites un dokumentu pārvaldības sistēmām
- augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi plānot un organizēt darbu,
izvērtējot prioritātes
- labas komunikācijas spējas, stresa noturība, spēja izrādīt iniciatīvu un
ātri apgūt jauno
Atalgojums no 978,00 EUR (bruto).
Kontaktpersona: Viktorija Avota, tālrunis 26670189, e-pasts: dome@aluksne.lv.
Motivētu pieteikumu brīvā formā un CV lūdzam iesniegt līdz 31.05.2022.
Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē,
Alūksnes novadā, vai sūtīt uz e-pastu: dome@aluksne.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Alūksnes
novada pašvaldība informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada
pašvaldība.
NB! Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
OP 2022/99.AKK3
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina
konkursu uz akadēmiskā amata vakanci - vienu pētnieka vietu meža resursu
virzienā
Minimālās kvalifikācijas prasības: habilitētā doktora, doktora vai maģistra
grāds vai tiem pielīdzināms ārvalstīs iegūts grāds mežzinātnē, dabaszinātnēs
vai inženierzinātnēs, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā.
Darba samaksas amplitūda par akadēmiskā amata pienākumu izpildi no 5 līdz
285 EUR mēnesī.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata
norādi);
- dzīves gājuma apraksts (CV);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma
izdevumā LVMI Silava sekretariātā - Salaspilī, Rīgas ielā 111, klātienē 217.
istabā (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam), vai elektroniski parakstīta
dokumenta formā.
OP 2022/99.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
eksperta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi enerģētikas nozares eksperts un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt elektrostaciju, kas saņem valsts atbalstu obligātā iepirkuma
ietvaros, uzraudzību un kontroli
- nodrošināt administratīvo lietu virzību, tai skaitā pieprasīt un izvērtēt
nepieciešamo informāciju, sagatavot lēmumu projektus un veikt pieņemto lēmumu
izpildes kontroli
- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos
noteikto informāciju
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas
tiesību un interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās
ar fiziskām un juridiskām personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- vēlama praktiskā pieredze enerģētikas jomā
- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
(piemaksa līdz 40 % no mēnešalgas)
Aicinām tevi līdz š.g. 6.jūnijam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas
eksperta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/99.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar zināšanām enerģētikas nozarē un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- patstāvīgi veikt elektroenerģijas obligātā iepirkuma mehānisma uzraudzību
un kontroli
- veikt nodaļā izstrādāto dokumentu projektu pirmspārbaudi
(atbilstība normatīvo aktu prasībām)
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, un veikt Obligātā iepirkuma
kontroles nodaļas darbību reglamentējošo normatīvo aktu, vadlīniju un metodisko
materiālu izstrādi, tajā skaitā sniegt atzinumus
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, nodrošināt nodaļas tiesību un
interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām
un juridiskām personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- prasme pielietot juridisko terminoloģiju un noformēt dokumentus atbilstoši
juridiskās tehnikas prasībām
- prasme orientēties enerģētikas nozares normatīvajos aktos, prasme izmantot
tiesību avotus un piemērot tiesību normas, izstrādāt dokumentu projektus
- pārzināt administratīvo procesu iestādē
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
(piemaksu līdz 40 % no mēnešalgas)
Aicinām tevi līdz š.g. 6.jūnijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas
juriskonsulta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/99.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es
ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja pārzini administratīvo, administratīvo pārkāpumu un tiesvedības procesu un
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību apstrīdētajiem lēmumiem,
sagatavot lēmumu projektus, kā arī izskatīt lietas par Biroja pārsūdzētajiem
lēmumiem
- sagatavot ar tiesvedību saistītos dokumentu projektus, sūdzības
administratīvajās lietās, administratīvo pārkāpumu lietās, civillietās un
krimināllietās
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumu
projektus
- izvērtēt un sagatavot Biroja kompetencē ietilpstošajās jomās noslēdzamo
līgumu un līgumu grozījumu projektus
- pārstāvēt Biroja intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos
jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta
profesionālā jurista kvalifikācija)
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā
- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze administratīvo lietu un
administratīvo pārkāpumu lietu, kā arī lēmumu projektu sagatavošanā,
administratīvā procesa iestādē pārzināšana
- spēja un prasme pārstāvēt iestādi tiesā
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas
prasmes
- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus, kā
arī spēja juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 21. amata saimes IV
līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 6.jūnijam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.
Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/99.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas datu analītiķa/-es
darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi datu uzskaites un analīzes jautājumos, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- apkopot datus, veikt to analīzi, veikt iegūto rezultātu novērtēšanu un
pārraudzīt iegūto datu kvalitāti
- identificēt kļūdas vai nepilnības pieejamās Būvniecības valsts kontroles
biroja sistēmās (BIS, ENER, NAPRO, utt.) un Tableau
iegūstot datus, gatavojot un veidojot atskaites
- sagatavot publiskos pārskatus un statistikās publikācijas
- izstrādāt prezentācijas un metodiskos materiālus savas kompetences jomā,
kā arī veikt citus uzdevumus Biroja funkciju izpildes nodrošināšanai
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlama viena gada pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- spēja apstrādāt liela apjoma informāciju, analizēt un apkopot informāciju,
loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus
- prasme analizēt, sistematizēt un integrēt iegūto informāciju
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1015 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās
pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 18.6. amata saimes III B
līmenis un 9.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 6.jūnijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās
kontroles nodaļas datu analītiķa/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/99.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas juriskonsulta/-es
ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar pieredzi administratīvo aktu izstrādē un virzībā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot administratīvo aktu projektus un lēmumu projektus administratīvo
pārkāpumu lietās
- veikt nodaļā izstrādāto dokumentu projektu juridisko pirmspārbaudi
(atbilstību normatīvo aktu prasībām)
- izskatīt iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbilžu projektus
- sniegt juridiskas konsultācijas būvdarbu procesa dalībniekiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos
dokumentus
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze jurista darbā ar amata pienākumiem saistītajā
jomā
- vēlama pieredze administratīvajā procesā
- prasme orientēties būvniecības nozares normatīvajos aktos
- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē
- prasme pielietot juridisko terminoloģiju un noformēt dokumentus atbilstoši
juridiskās tehnikas prasībām
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes
IV līmenis un 11.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 6.jūnijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta
Būvdarbu kontroles nodaļas juriskonsulta/-es amata konkursam", šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/99.AKK9
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas inspektora/-es
darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram ēku ekspluatācijas drošuma
pārbaudēs, sazinoties ar ēku īpašniekiem, organizējot apsekošanu un sagatavojot
atzinumu projektus
- sniegt atbalstu būvinspektoram būvdarbu valsts kontrolē un Biroja
kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā ekspluatācijā, piedaloties
attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā t.sk. veicot instrumentālus
mērījumus; sagatavot atzinumu projektus
- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes)
atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā
- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un
uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai
- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja
kompetencē esošajām būvēm
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa augstākā izglītība
- vēlama pieredze būvniecības jomā un izpratne par administratīvo procesu
iestādē
- vēlamas zināšanas par būvniecības nozares normatīvajiem aktiem,
standartiem un būvniecības procesu
- vēlamas zināšanas par mērinstrumentu pielietošanu būvniecībā
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1280 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (amatam ir noteikts 20. amata saimes III
līmenis un 10.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 6.jūnijam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas
inspektora/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam.
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/99.AKK10
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības
nodaļas sistēmu analītiķa/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Biroja pārziņā esošo Energoresursu informācijas sistēmu (turpmāk -
Sistēmu) analīzi atbilstoši lietotāju vajadzībām un priekšlikumiem, kā arī
normatīvā regulējuma grozījumiem
- sistematizēt informāciju par Sistēmu funkcionālo un tehnisko darbību
- apkopot informāciju par Sistēmu lietotāju pieteiktajām problēmām
- identificēt kļūdas vai nepilnības, sagatavot atskaites par pieteiktajām un
identificētajām problēmām, sniegt priekšlikumus identificēto problēmu
novēršanai un Sistēmu pilnveidei
- veikt Sistēmu funkcionalitātes testēšanu
- līdzdarboties informācijas sistēmu nepieciešamo programmatūras izmaiņu
tehniskās specifikācijas izstrādē, kā arī sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un
attīstības projektu īstenošanā
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai
pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar
atbilstošām studijām
- vismaz viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- izpratne par informācijas sistēmu administrēšanu
- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju
- spēja strādāt intensīva darba režīmā
- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos
risinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 19.4. amata
saimes III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 6.jūnijam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta
Energoresursu informācijas sistēmu attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es
amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K.Valdemāra iela
157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/99.AKK11
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Personāla
nodaļas vecākais konsultants (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē un/vai personāla vadībā, periodiska
zināšanu papildināšana amata atbildības jomās
- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un
personāla vadības dokumentu sagatavošanā un izstrādāšanā
- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata
kompetences jomās
- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības
sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo
regulējumu, prasme to piemērot
- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai
arhīvā
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla
vadības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju,
izklāstīt un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par
kompetencē esošiem jautājumiem
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
precizitāte darbā ar dokumentiem
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu
izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un
rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar Personāla
vadības sistēmu un IBM Notes datubāzēm
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- kārtot darba tiesiskos jautājumus Saeimas Administrācijas Personāla
nodaļas vadītāja noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas struktūrvienību
darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši spēkā esošajiem
normatīvajiem aktiem
- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu darbinieku darba
izpildes novērtēšanas procesā
- amata kompetences ietvaros piedalīties darbinieku plānošanas un atlases
procesā saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību
- sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un
aktualizēšanā
- amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt mācību prakses procesu
Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību
- sagatavot rīkojumus par Saeimas darbinieku prombūtnēm (ikgadējo apmaksāto
atvaļinājumu, apmaksāto papildatvaļinājumu, atvaļinājumu bez darba samaksas
saglabāšanas u.c.) normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, izmantojot Personāla
vadības sistēmas programmu un nodrošinot tajā precīzu un aktuālu informāciju
- ievadīt, regulāri aktualizēt un sistematizēt datus par darbiniekiem
Personāla vadības sistēmā, tostarp informāciju par darbiniekiem piešķirtajiem
un neizmantotajiem atvaļinājumiem
- izgatavot un izsniegt darbiniekiem darba apliecības saskaņā ar iekšējos
normatīvajos aktos noteikto kārtību
- piedalīties Personāla vadības sistēmas uzturēšanas un pilnveidošanas
procesa nodrošināšanā
- amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu
projektus, kas reglamentē Personāla nodaļas kompetencē esošus jautājumus.
Regulāri tos pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt
- gatavot pārskatus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba
jautājumiem
- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt
informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem
jautājumiem
- konsultēt kompetences jautājumos
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1190 līdz 1600 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2022. gada 3. jūnijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants", vai
iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu
motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam,
ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts
pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e-pakalpojumu, nosūtot tos uz
Saeimas e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2022/99.AKK12
Latvijas Mākslas akadēmija izsludina konkursu uz vakantajām asociētā
profesora un profesora amata vietām Vizuālajā mākslā, mākslā (mūzikā, vizuālajā
mākslā un arhitektūrā vai citās humanitārās un mākslas zinātnēs, tai skaitā
radošās industrijas zinātnēs)
- 1 profesora amata vietu - Audio-vizuālās mediju mākslas apakšnozarē
- 1 asociētā profesora amata vietu - Mākslas vēstures un teorijas apakšnozarē
Profesora mēneša alga bruto: EUR 1100,00 par akadēmisko darba slodzi
Asociētā profesora mēneša alga bruto: EUR 1100,00 par akadēmisko darba
slodzi
Prasības:
- atbilstošas AL, AL 28., 29., 30., 31., 33. un 34. pantam, MK noteikumiem
Nr. 391;
- Nolikumam par akadēmiskajiem amatiem Latvijas Mākslas akadēmijā.
Dokumentiem jābūt sakārtotiem atbilstoši iesniedzamo dokumentu sarakstam un
aizpildīšanas principiem profesoru un asociēto profesoru vēlēšanām Latvijas
Mākslas akadēmijā.
Dokumenti uz vakantajām amata vietām elektroniski tiek iesniegti
silvija.kusnere@lma.lv līdz š.g. 19. jūnijam (dokumenti tiek parakstīti ar
drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu) un izdrukātā formātā
jāiesniedz LMA Personāldaļā (18. telpā) līdz 19. jūnijam (darba dienās) no
pulksten 10.00 līdz 16.30 (iepriekš vienojoties par dokumentu iesniegšanu,
zvanot pa tālruni 28314173). Informācija pa tālruni 28314173 vai LMA mājaslapā
www.lma.lv.