Laidiens: 05.10.2023., Nr. 193

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2023/193.AKK1

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:

- profesors Ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 amata vieta

Prasības pretendentam/-ei:

- zinātnes doktora grāds

- vismaz trīs gadu darba pieredze asociētā profesora vai profesora amatā

- zinātniskās publikācijas atbilstošā nozarē

- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)

- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas.

Amata mēneša samaksa noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 2016. gada 5. jūlija noteikumiem Nr. 445 "Pedagogu darba samaksas noteikumi".

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass), kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6 gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus 2 (divu) nedēļu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu: personals@ba.lv vai pa pastu: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "amatu konkursam".

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personu datu apstrādes pārzinis ir Banku augstskola, Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013, e-pasts: info@ba.lv.


OP 2023/193.AKK2

Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Šampētera nams" izsludina konkursu uz NEKUSTAMĀ ĪPAŠUMA SPECIĀLISTA AMATU (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- uzturēt nekustamā īpašuma (NĪ) lietas

- nodrošināt regulāru NĪ apsekošanu un tā tehniskā stāvokļa kontroli

- nodrošināt/veicināt NĪ izmantošanas un pārvaldības efektivitāti

- pēc nepieciešamības piedalīties NĪ remontdarbu organizēšanā un uzraudzībā

- nodrošināt nepieciešamo pakalpojumu piesaisti un kontrolēt to izpildes kvalitāti

- gatavot un iesniegt pārskatus par NĪ pārvaldīšanas jautājumiem

- atbildēt/reaģēt uz pieprasījumiem un problēmām, ko piesaka NĪ lietotāji

- piedalīties būvprojektu un būvdarbu apjomu izvērtēšanā

- piedalīties Iepirkumu un Iznomāšanas komisiju darbā

Prasības pretendentam/-ei:

- izglītība saistīta ar nekustamo īpašumu, būvniecību, projektēšanu u.tml.

- vēlama pieredze apsaimniekošanā, būvnīcībā, tāmēšanā, projektēšanā

- nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas prasmes sagatavot un noformēt dokumentus (vēstules, atskaites, u.c.)

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā

- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- labas Word un Excel lietotprasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- darbu valsts kapitālsabiedrībā ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu, 1550,00 - 1750,00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes laika

- sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli līdz 2023. gada 31. oktobrim (ieskaitot) sūtot uz e-pastu: info@sampeteranams.lv. Tālr. uzziņām 67808824.

Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.


OP 2023/193.AKK3

Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Šampētera nams" izsludina konkursu uz IEPIRKUMU SPECIĀLISTA AMATU

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt publisko iepirkumu dokumentus (nolikumi, tehniskās specifikācijas, līgumi u.c.)

- organizēt publisko iepirkumu norisi atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošināt informācijas par publiskajiem iepirkumiem pieejamību

- publisko iepirkumu plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana

- piedalīties Iepirkumu komisiju darbā

Prasības:

- vismaz pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- vēlama izpratne un pieredze par publiskajiem iepirkumiem un juridiska rakstura dokumentu projektu sagatavošanu

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un patstāvīgi pieņemt lēmumus, novērtēt riskus, kā arī prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas Word un Excel lietotprasmes

Piedāvājam:

- darbu uz noteiktu (projektu ieviešanas) laiku

- iespēju darbu veikt attālināti

- darbu valsts kapitālsabiedrībā un iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu, 1550,00-1700,00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas

- sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.

Motivācijas vēstuli un CV lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz info@sampeteranams.lv līdz 2023. gada 31. oktobrim. Tālrunis papildu informācijai 67808824.

Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.


OP 2023/193.AKK4

Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Šampētera nams" izsludina konkursu uz JURISTA AMATU

Galvenie darba pienākumi:

- kapitālsabiedrības darbības likumības nodrošināšana atbilstoši kapitālsabiedrības interesēm un normatīvo aktu prasībām

- juridiski izvērtēt, izskatīt, koriģēt un sagatavot kapitālsabiedrības vajadzībām nepieciešamos visa veida līgumus to grozījumus un papildinājumus

- sagatavot atbildes vēstuļu projektus uz juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām

- kapitālsabiedrības iekšējo normatīvu, juridisko atzinumu un pārskatu sagatavošana un normatīvo aktu analīzes veikšana

- veikt noslēgto līgumu izpildes, reģistrācijas un termiņu kontroli

- juridiski izvērtēt, izskatīt, koriģēt un sagatavot sabiedrībā veicamo iepirkumu dokumentus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

- vajadzības gadījuma piedalīties iepirkuma procesu īstenošanā sabiedrībā, t.sk. sagatavot nepieciešamo dokumentāciju un piedalīties iepirkumu komisijas sanāksmēs

- sabiedrības interešu pārstāvēšana valsts, pašvaldību, tiesu iestādēs un organizācijās, t. sk. pārstāvniecība attiecībās ar trešajām personām (darījuma partneriem un valsts iestādēm)

- juridiskā atbalsta sniegšana kolēģiem un kapitālsabiedrības vadībai

Prasības:

- vismaz pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- vēlama izpratne un pieredze par juridiska rakstura dokumentu projektu sagatavošanu

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un patstāvīgi pieņemt lēmumus, novērtēt riskus, kā arī prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas Word un Excel lietotprasmes

Piedāvājam:

- darbu uz nenoteiktu laiku

- iespēju darbu veikt attālināti

- darbu valsts kapitālsabiedrībā un iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu, 1600.00-1800.00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas

- sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.

Motivācijas vēstuli un CV lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz info@sampeteranams.lv līdz 2023. gada 31. oktobrim. Tālrunis papildu informācijai 67808824.

Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.


OP 2023/193.AKK5

Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte (Reģ.Nr. 90000041898) izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām (uz noteiktu laiku):

LAUKSAIMNIECĪBAS UN PĀRTIKAS TEHNOLOĢIJU FAKULTĀTE

Lauksaimniecības un zivsaimniecības zinātnes, mežzinātne, Laukkopība

Zemkopības institūts - vadošais pētnieks - 1 amata vieta

MEŽA UN ŪDENS RESURSU ZINĀTNISKĀ LABORATORIJA

Vides inženierija un enerģētika, Vides inženierzinātnes

Meža un ūdens resursu zinātniskā laboratorija - pētnieks - 1 amata vieta

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos zinātniskos/akadēmiskos grādus, obligāta prasība - zinātnes doktora grāds gan pētniekam, gan vadošajam pētniekam (ja augstākā izglītība, zinātniskais/akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, - izziņu par to, kādam Latvijā piešķiramajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/e vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Darba samaksa no 8,00 euro/h.

Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi: dace.verdina@lbtu.lv vai sūtīt pa pastu: Jelgava (LV-3001), Lielā iela 2, LBTU Personāldaļa.

Darba vieta: Lielā iela 2, Jelgava.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte, adrese: Lielā iela 2, Jelgava.


OP 2023/193.AKK6

Latvijas Kultūras akadēmija (reģ. Nr. 90000039164) izsludina konkursu uz Latvijas Kultūras akadēmijas Rīgas Kino muzeja vadītāja amata vietu

LKA Rīgas Kino muzejs nodarbojas ar Latvijas kino mantojuma saglabāšanu un popularizēšanu, piedāvājot augstas kvalitātes kultūras produktu un daudzveidīgu audiovizuālās mākslas vidi, tādējādi nodrošinot publisku kino zināšanu pieejamību. Muzeja kolektīvs ir neliels, tāpēc vadītāja pienākumi ir ļoti daudzpusīgi, aptverot gan radošu darbu izstāžu, ekspozīciju un citu norišu organizēšanu, gan arī pildot pētniecības, administratīvus un stratēģiskas plānošanas uzdevumus. Galvenie pienākumi ietver muzeja darbības plānošanu un pārraudzību, pārskatu gatavošanu, budžeta izpildes kontroli un papildus finansējuma piesaistes aktivitātes, līdzdalību ekspozīciju un izstāžu veidošanā, kā arī muzeja interešu pārstāvniecību vietējās un starptautiskās kino un muzeju nozares organizācijās.

Darba slodzes apjoms - pilna slodze.

Darba vieta - LKA Rīgas Kino muzejs, Peitavas ielā 10.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas zināšanas kino nozarē

- labas komunikācijas un organizatoriskās prasmes, precizitāte, augsta atbildības izjūta

- pieredze administratīvā darbā un projektu vadībā

- labas datorprasmes (Ms Office lietojumprogrammas: Word, Excel, PowerPoint)

- teicamas valsts valodas zināšanas, laba rakstu valoda un izcila runas prasme

- angļu valodas zināšanas

- pieredze muzeju nozarē

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu nelielā un saliedētā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu 1334 EUR (bruto) apmērā un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Iesniedzamie dokumenti:

- motivācijas vēstule

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)

- LKA Rīgas Kino muzeja attīstības vīzija turpmākajiem 3 gadiem (apjoms - vismaz 5000 rakstzīmes, ieskaitot atstarpes).

Pieteikuma dokumenti jāsūta uz e-pastu: admin@lka.edu.lv ar norādi "LKA Rīgas Kino muzeja vadītāja amata vieta".

Pieteikuma reģistrācija viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem/-ēm, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai - pārrunām.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Kultūras akadēmija, adrese: Ludzas iela 24, Rīga.


OP 2023/193.AKK7

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTA ĢENERĀLDIREKTORA/-ES amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nevainojama reputācija

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmajā daļā un Valsts civildienesta likuma 7. pantā noteiktajām prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- maģistra grāds, vēlams ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnē, vadībzinātnē vai informācijas tehnoloģijās

- vismaz triju gadu darba pieredze vadošā amatā ar vismaz 40 padotajiem darbiniekiem (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- zināšanas un izpratne par Valsts ieņēmumu dienesta darbības jomām

- izpratne par IT projektu attīstīšanu vai biznesa procesu un pakalpojumu digitalizāciju

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu un budžeta plānošanu

- angļu valodas zināšanas C1 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills

- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā, spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

Piedāvājam:

- atbildīgu, sarežģītu un daudzveidīgu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs un patstāvīga lēmumu pieņemšana

- iespēju uzņemties līdera izaicinājumu, lai nodrošinātu, ka Valsts ieņēmumu dienests kļūst par vienu no efektīvākajām nodokļu un muitas administrācijām Eiropā

- iespēju vadīt unikālas un Latvijas sabiedrībai nozīmīgas pārmaiņas

- mēnešalgu līdz 7296 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem, tostarp piemaksas, kuras kopsummā ar mēnešalgu nepārsniedz Ministru prezidentam noteikto mēnešalgu1

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos.

Valsts ieņēmumu dienesta attīstības stratēģija 2023.-2026. gadam ir pieejama Valsts ieņēmumu dienesta tīmekļvietnē.2

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.3 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par Valsts ieņēmumu dienesta stratēģisko attīstību līdz 2029. gadam, lai VID kļūtu par vienu no efektīvākajām nodokļu un muitas administrācijām Eiropā, kurai ir augsta sabiedrības uzticēšanās un klientu apmierinātība. Sagaidām, ka pretendenti īpašu uzmanību veltīs VID digitālo pakalpojumu attīstībai un digitalizācijas lomai VID noteikto mērķu sasniegšanā.

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana, attiecību veidošana un uzturēšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Pretendentiem līdz 2023. gada 3. novembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmajā daļā un Valsts civildienesta likuma 7. pantā noteiktajām prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

____________________________________________________________

1Ministru prezidenta mēnešalga 2024. gadā būs 8440 euro pirms nodokļu nomaksas

2Valsts ieņēmumu dienesta attīstības stratēģija 2023.‑2026. gadam, pieejams:

https://www.vid.gov.lv/lv/strategija-plans-parskati

3Infografika pieejama:

https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)