Laidiens: 05.10.2023., Nr. 193
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2023/193.AKK1
Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:
- profesors Ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares Uzņēmējdarbības vadības
apakšnozarē - 1 amata vieta
Prasības pretendentam/-ei:
- zinātnes doktora grāds
- vismaz trīs gadu darba pieredze asociētā profesora vai profesora amatā
- zinātniskās publikācijas atbilstošā nozarē
- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)
- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas.
Amata mēneša samaksa noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 2016. gada 5. jūlija
noteikumiem Nr. 445 "Pedagogu darba samaksas noteikumi".
Pieteikuma vēstuli, CV (Europass), kurā norādīta
zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6
gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus 2 (divu) nedēļu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz
e-pastu: personals@ba.lv vai pa pastu: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar
norādi "amatu konkursam".
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personu datu apstrādes pārzinis ir
Banku augstskola, Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013, e-pasts:
info@ba.lv.
OP 2023/193.AKK2
Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību
"Šampētera nams" izsludina konkursu uz NEKUSTAMĀ ĪPAŠUMA SPECIĀLISTA
AMATU (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- uzturēt nekustamā īpašuma (NĪ) lietas
- nodrošināt regulāru NĪ apsekošanu un tā tehniskā stāvokļa kontroli
- nodrošināt/veicināt NĪ izmantošanas un pārvaldības efektivitāti
- pēc nepieciešamības piedalīties NĪ remontdarbu organizēšanā un uzraudzībā
- nodrošināt nepieciešamo pakalpojumu piesaisti un kontrolēt to izpildes
kvalitāti
- gatavot un iesniegt pārskatus par NĪ pārvaldīšanas jautājumiem
- atbildēt/reaģēt uz pieprasījumiem un problēmām, ko piesaka NĪ lietotāji
- piedalīties būvprojektu un būvdarbu apjomu izvērtēšanā
- piedalīties Iepirkumu un Iznomāšanas komisiju darbā
Prasības pretendentam/-ei:
- izglītība saistīta ar nekustamo īpašumu, būvniecību, projektēšanu u.tml.
- vēlama pieredze apsaimniekošanā, būvnīcībā, tāmēšanā, projektēšanā
- nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- labas prasmes sagatavot un noformēt dokumentus (vēstules, atskaites, u.c.)
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un
patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā
- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu
risinājumu
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes
apstākļos
- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē
- labas Word un Excel lietotprasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu valsts kapitālsabiedrībā ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo
pieredzi
- stabilu atalgojumu, 1550,00 - 1750,00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas
pēc pārbaudes laika
- sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli līdz 2023. gada 31.
oktobrim (ieskaitot) sūtot uz e-pastu: info@sampeteranams.lv. Tālr. uzziņām
67808824.
Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos
pretendentus. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko
personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.
OP 2023/193.AKK3
Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību
"Šampētera nams" izsludina konkursu uz IEPIRKUMU SPECIĀLISTA AMATU
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt publisko iepirkumu dokumentus (nolikumi, tehniskās
specifikācijas, līgumi u.c.)
- organizēt publisko iepirkumu norisi atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošināt informācijas par
publiskajiem iepirkumiem pieejamību
- publisko iepirkumu plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana
un kontrolēšana
- piedalīties Iepirkumu komisiju darbā
Prasības:
- vismaz pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- vēlama izpratne un pieredze par publiskajiem iepirkumiem un juridiska
rakstura dokumentu projektu sagatavošanu
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un
patstāvīgi pieņemt lēmumus, novērtēt riskus, kā arī prasme izteikt un
argumentēt savu viedokli
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas Word un Excel lietotprasmes
Piedāvājam:
- darbu uz noteiktu (projektu ieviešanas) laiku
- iespēju darbu veikt attālināti
- darbu valsts kapitālsabiedrībā un iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo
pieredzi
- stabilu atalgojumu, 1550,00-1700,00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas
- sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.
Motivācijas vēstuli un CV lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz
info@sampeteranams.lv līdz 2023. gada 31. oktobrim. Tālrunis papildu informācijai
67808824.
Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu
aizsardzības regulējuma prasībām.
OP 2023/193.AKK4
Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību
"Šampētera nams" izsludina konkursu uz JURISTA AMATU
Galvenie darba pienākumi:
- kapitālsabiedrības darbības likumības nodrošināšana atbilstoši kapitālsabiedrības
interesēm un normatīvo aktu prasībām
- juridiski izvērtēt, izskatīt, koriģēt un sagatavot kapitālsabiedrības
vajadzībām nepieciešamos visa veida līgumus to grozījumus un papildinājumus
- sagatavot atbildes vēstuļu projektus uz juridisko un fizisko personu
vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām
- kapitālsabiedrības iekšējo normatīvu, juridisko atzinumu un pārskatu
sagatavošana un normatīvo aktu analīzes veikšana
- veikt noslēgto līgumu izpildes, reģistrācijas un termiņu kontroli
- juridiski izvērtēt, izskatīt, koriģēt un sagatavot sabiedrībā veicamo
iepirkumu dokumentus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- vajadzības gadījuma piedalīties iepirkuma procesu īstenošanā sabiedrībā,
t.sk. sagatavot nepieciešamo dokumentāciju un piedalīties iepirkumu komisijas
sanāksmēs
- sabiedrības interešu pārstāvēšana valsts, pašvaldību, tiesu iestādēs un
organizācijās, t. sk. pārstāvniecība attiecībās ar trešajām personām (darījuma
partneriem un valsts iestādēm)
- juridiskā atbalsta sniegšana kolēģiem un kapitālsabiedrības vadībai
Prasības:
- vismaz pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- vēlama izpratne un pieredze par juridiska rakstura dokumentu projektu
sagatavošanu
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un
patstāvīgi pieņemt lēmumus, novērtēt riskus, kā arī prasme izteikt un
argumentēt savu viedokli
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas Word un Excel lietotprasmes
Piedāvājam:
- darbu uz nenoteiktu laiku
- iespēju darbu veikt attālināti
- darbu valsts kapitālsabiedrībā un iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo
pieredzi
- stabilu atalgojumu, 1600.00-1800.00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas
- sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.
Motivācijas vēstuli un CV lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz
info@sampeteranams.lv līdz 2023. gada 31. oktobrim. Tālrunis papildu
informācijai 67808824.
Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu
aizsardzības regulējuma prasībām.
OP 2023/193.AKK5
Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte
(Reģ.Nr. 90000041898) izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām (uz noteiktu laiku):
LAUKSAIMNIECĪBAS UN PĀRTIKAS TEHNOLOĢIJU FAKULTĀTE
Lauksaimniecības un zivsaimniecības zinātnes, mežzinātne, Laukkopība
Zemkopības institūts - vadošais pētnieks - 1 amata vieta
MEŽA UN ŪDENS RESURSU ZINĀTNISKĀ LABORATORIJA
Vides inženierija un enerģētika, Vides inženierzinātnes
Meža un ūdens resursu zinātniskā laboratorija - pētnieks - 1 amata vieta
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz rektoram adresēts
iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko
izglītību un nepieciešamos zinātniskos/akadēmiskos grādus, obligāta prasība -
zinātnes doktora grāds gan pētniekam, gan vadošajam pētniekam (ja augstākā
izglītība, zinātniskais/akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, - izziņu par to,
kādam Latvijā piešķiramajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais
diploms), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī
zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko
darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā, kā arī citi dokumenti, kurus
pretendents/e vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu
kvalifikāciju.
Darba samaksa no 8,00 euro/h.
Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi: dace.verdina@lbtu.lv vai sūtīt pa pastu: Jelgava (LV-3001),
Lielā iela 2, LBTU Personāldaļa.
Darba vieta: Lielā iela 2, Jelgava.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju
universitāte, adrese: Lielā iela 2, Jelgava.
OP 2023/193.AKK6
Latvijas Kultūras akadēmija (reģ. Nr.
90000039164) izsludina konkursu uz Latvijas Kultūras akadēmijas Rīgas Kino
muzeja vadītāja amata vietu
LKA Rīgas Kino muzejs nodarbojas ar Latvijas kino mantojuma saglabāšanu un
popularizēšanu, piedāvājot augstas kvalitātes kultūras produktu un daudzveidīgu
audiovizuālās mākslas vidi, tādējādi nodrošinot publisku kino zināšanu
pieejamību. Muzeja kolektīvs ir neliels, tāpēc vadītāja pienākumi ir ļoti
daudzpusīgi, aptverot gan radošu darbu izstāžu, ekspozīciju un citu norišu
organizēšanu, gan arī pildot pētniecības, administratīvus un stratēģiskas
plānošanas uzdevumus. Galvenie pienākumi ietver muzeja darbības plānošanu un
pārraudzību, pārskatu gatavošanu, budžeta izpildes kontroli un papildus
finansējuma piesaistes aktivitātes, līdzdalību ekspozīciju un izstāžu
veidošanā, kā arī muzeja interešu pārstāvniecību vietējās un starptautiskās
kino un muzeju nozares organizācijās.
Darba slodzes apjoms - pilna slodze.
Darba vieta - LKA Rīgas Kino muzejs, Peitavas ielā
10.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas zināšanas kino nozarē
- labas komunikācijas un organizatoriskās prasmes, precizitāte, augsta
atbildības izjūta
- pieredze administratīvā darbā un projektu vadībā
- labas datorprasmes (Ms Office
lietojumprogrammas: Word, Excel, PowerPoint)
- teicamas valsts valodas zināšanas, laba rakstu valoda un izcila runas
prasme
- angļu valodas zināšanas
- pieredze muzeju nozarē
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu nelielā un saliedētā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu 1334 EUR (bruto) apmērā un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
Iesniedzamie dokumenti:
- motivācijas vēstule
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)
- LKA Rīgas Kino muzeja attīstības vīzija turpmākajiem 3 gadiem (apjoms -
vismaz 5000 rakstzīmes, ieskaitot atstarpes).
Pieteikuma dokumenti jāsūta uz e-pastu: admin@lka.edu.lv
ar norādi "LKA Rīgas Kino muzeja vadītāja amata vieta".
Pieteikuma reģistrācija viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem/-ēm, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai - pārrunām.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai. Pieteikuma dokumentos norādīto personas
datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Kultūras akadēmija, adrese: Ludzas iela 24,
Rīga.
OP 2023/193.AKK7
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTA
ĢENERĀLDIREKTORA/-ES amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nevainojama reputācija
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmajā daļā un Valsts civildienesta likuma 7. pantā noteiktajām prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām,
lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- maģistra grāds, vēlams ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnē, vadībzinātnē
vai informācijas tehnoloģijās
- vismaz triju gadu darba pieredze vadošā amatā ar vismaz 40 padotajiem
darbiniekiem (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)
- zināšanas un izpratne par Valsts ieņēmumu dienesta darbības jomām
- izpratne par IT projektu attīstīšanu vai biznesa procesu un pakalpojumu
digitalizāciju
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem,
administratīvo procesu un budžeta plānošanu
- angļu valodas zināšanas C1 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm
valodu apguvei:
https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills
- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas
prasmes
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā, spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
Piedāvājam:
- atbildīgu, sarežģītu un daudzveidīgu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs un
patstāvīga lēmumu pieņemšana
- iespēju uzņemties līdera izaicinājumu, lai nodrošinātu, ka Valsts ieņēmumu
dienests kļūst par vienu no efektīvākajām nodokļu un muitas administrācijām
Eiropā
- iespēju vadīt unikālas un Latvijas sabiedrībai nozīmīgas pārmaiņas
- mēnešalgu līdz 7296 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās
garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu
atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem, tostarp piemaksas, kuras kopsummā
ar mēnešalgu nepārsniedz Ministru prezidentam noteikto mēnešalgu1
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos
augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos.
Valsts ieņēmumu dienesta attīstības stratēģija 2023.-2026. gadam ir pieejama
Valsts ieņēmumu dienesta tīmekļvietnē.2
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi
centralizēti veic Valsts kanceleja.3 Pretendentu atlase tiek veikta
saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293
"Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes
priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".
Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs
jāprezentē arī savs redzējums par Valsts ieņēmumu dienesta stratēģisko
attīstību līdz 2029. gadam, lai VID kļūtu par vienu no efektīvākajām nodokļu un
muitas administrācijām Eiropā, kurai ir augsta sabiedrības uzticēšanās un
klientu apmierinātība. Sagaidām, ka pretendenti īpašu uzmanību veltīs VID
digitālo pakalpojumu attīstībai un digitalizācijas lomai VID noteikto mērķu
sasniegšanā.
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences:
stratēģiskais redzējums, komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana, attiecību
veidošana un uzturēšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.
Pretendentiem līdz 2023. gada 3. novembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts
ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj
apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu"
17. panta pirmajā daļā un Valsts civildienesta likuma 7. pantā noteiktajām
prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai
saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta
informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (vēlams
atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi:
konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Valsts ieņēmumu
dienesta ģenerāldirektora amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula),
13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).
____________________________________________________________
1Ministru prezidenta mēnešalga 2024. gadā būs 8440 euro
pirms nodokļu nomaksas
2Valsts ieņēmumu dienesta attīstības stratēģija 2023.‑2026. gadam,
pieejams:
https://www.vid.gov.lv/lv/strategija-plans-parskati
3Infografika pieejama:
https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf