Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu:
Administratīvās nodaļas lietvedis/-e-arhivārs/-e (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt dokumentu pārvaldību, tajā skaitā: pieņemt, reģistrēt un klasificēt
dokumentus, nodrošināt to virzību un izpildes kontroli
- veikt dokumentu arhivēšanu un arhīva dokumentu pārvaldību
- izstrādāt Biroja lietu nomenklatūru (dokumentu klasifikācijas shēma un
dokumentu glabāšanas termiņu saraksts)
- organizēt dokumentu nodošanu pastāvīgā glabāšanā Latvijas Nacionālajā
arhīvā
- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu lietu kārtošanas un arhivēšanas
pārvaldības jautājumos
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lietvedībā, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā, tai skaitā attiecīgās
jomas normatīvo aktu pārzināšana
- spēja izstrādāt un noformēt pārvaldes dokumentus saskaņā ar normatīvajiem
aktiem un izmantojot lietišķās rakstības stilu
- prasmes strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)
- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1080 EUR līdz 1200 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu.
Aicinām tevi līdz š.g. 29.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Administratīvās nodaļas lietveža/-es-arhivāra/-es amata konkursam",
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes
un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Juridiskā
atbalsta nodaļas vecākais juriskonsults / -e (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- maģistra grāds tiesību zinātnē
- vēlama kvalifikācijas paaugstināšana amata kompetences jomās
- vismaz trīs gadu iepriekšēja darba pieredze jurista specialitātē
- pieredze juridisku dokumentu un iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanā
- vēlama pieredze pārstāvībā tiesā, kā arī tiesvedības procesuālu dokumentu
izstrādāšanā
- zināšanas atbildībā esošajās tiesību jomās un juridiskās tehnikas
jautājumos
- atbilstība normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo
atļauju pieejai valsts noslēpumam
- valsts valodas prasme augtākajā (C2) līmenī
- vismaz vienas svešvalodas (angļu, franču vai vācu) prasme vismaz B1 līmenī
(pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves
līmeņiem)
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, e-pasts,
interneta pārlūkprogrammas)
Galvenie pienākumi:
- Sniegt juridisko atbalstu Saeimas Administrācijas vadībai un
struktūrvienībām, kā arī Saeimas Prezidijam un tā pakļautībā esošajām
struktūrvienībām amata kompetences jautājumos, tostarp sniegt juridiskas
konsultācijas, veikt izpēti un analīzi par noteiktiem tiesību normu piemērošanas
jautājumiem un gatavot juridiskus atzinumus, izvērtēt dokumentu atbilstību
normatīvo aktu, kā arī juridiskās tehnikas prasībām, un sniegt priekšlikumus
par to pilnveidošanu,
- Pēc tiešā vadītāja norādījuma sadarbībā ar līdzatbildīgajām
struktūrvienībām amata kompetences ietvaros apkopot un sagatavot informāciju,
uzziņas un citus dokumentus,
- Izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, līgumu un citu dokumentu projektus,
- Gatavot rakstveida atbildes uz iestāžu un privātpersonu iesniegumiem,
- Pēc tiešā vadītāja norādījuma amata kompetences ietvaros pārstāvēt
struktūrvienību darba grupās, kā arī valsts un pašvaldību institūcijās,
- Saskaņā ar pilnvarojumu veikt pārstāvību tiesā amata kompetences ietvaros,
kā arī gatavot tiesvedības procesuālos dokumentus.
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 2174 EUR
līdz 3105 EUR)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem)
esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata
kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā ), nenorādot sensitīva rakstura informāciju
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2023. gada 2. jūnijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Juridiskā atbalsta nodaļas vecākais
juriskonsults", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu
elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv
vai, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv e pakalpojumu,
nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.