Laidiens: 28.05.2024., Nr. 102
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/102.AKK1
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA
"Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA"",
vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu:
uz PROFESORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Ekonomika un uzņēmējdarbība; Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Ekonomika un uzņēmējdarbība, Izglītības vadība - 1 vieta
uz DOCENTA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Ekonomika un uzņēmējdarbība; Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
Prasības kandidātiem(-ēm):
- profesoram, asociētam profesoram un docentam - attiecīgās zinātnes nozares
doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u.c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae Europass
formātā) latviešu un angļu valodās
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- attiecīgajam amatam aizpildīta kritēriju tabula
- attiecīgajam amatam aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
RISEBA piedāvā atalgojumu (bruto) atbilstoši kvalifikācijas kategorijai,
sākot no 16,00 euro
par vienu akadēmisko stundu.
Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA, Vakances).
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
elektroniski uz e-pastu: jelena.pokrojeva@riseba.lv vai iesūtīt pa pastu
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža ielā 3,
Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam"). Kontakttālr. 25619757.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likumu, informējam, ka jūsu
personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu jūsu piemērotību amatam.
Piesakoties izsludinātajam amatam, jūs apliecināt, ka iepazināties ar Amata
kandidātu personas datu apstrādes noteikumiem, kas atrodas šeit:
http://doc.riseba.lv/dp/d3.pdf.
OP 2024/102.AKK2
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām Tevi komandā ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA IEPIRKUMU UN LĪGUMU
NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- sagatavot ar publisko iepirkumu nepieciešamo dokumentāciju ministrijā,
tajā skaitā centralizācijas ietvaros padotībā esošo iestāžu vai citu tiešās
pārvaldes iestāžu vajadzībām
- dalību publisko iepirkumu komisiju darbībā, veikt administratīvo sodu
pārbaudes, nodrošināt un organizēt publiskos iepirkumus ministrijā
- atbilstoši kompetences jomai veikt tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu juridisko analīzi, sniegt priekšlikumus tiesību normu pilnveidošanai,
kā arī nepieciešamības gadījumā izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu projektus
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī
maģistra programmas students/-e)
- profesionālā pieredze jurista darbā
- zināšanas publisko iepirkumu jomā un administratīvajās tiesībās
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- zināšanas juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- plānošana un organizēšana, patstāvība, iniciatīva un darbs komandā
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju daļēji strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās zināšanas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar departamenta direktoru. Tālr. uzziņām 67036761.
Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža un Pieteikuma
dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu
personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036998.
OP 2024/102.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas
vadītāja/-s ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja pārzini efektīvu finanšu līdzekļu plānošanu un izlietojuma uzraudzību,
kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas attīstīšanu un uzturēšanu, un
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu
- nodrošināt pamatfunkciju pakalpojuma sniegšanai piešķirto valsts budžeta
līdzekļu izlietošanas uzraudzību
- nodrošināt Biroja finanšu resursu sadali un to izlietojuma uzraudzību
- nodrošināt Biroja iekšējās kontroles un kvalitātes vadības sistēmu
uzturēšanu (ISO 9001 un ISO 17024)
- nodrošināt Biroja darbības stratēģijas, darbības un darba plāna, publisko
pārskatu, pretkorupcijas pasākumu plānu un citu ar Biroju saistītu pārskatu,
ziņojumu un atskaišu sagatavošanu, uzraudzību, analīzi un izpildes kontroli
- nodrošināt nozares datu uzskaiti un analīzi, no Biroja pārziņā esošajām
informācijas sistēmām
- pārstāvēt Biroju un piedalīties vietēja un starptautiska mēroga pasākumos
citās institūcijās, attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām savas
kompetences jautājumos
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā,
inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai
līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- praktiskā pieredze valsts budžeta līdzekļu izlietošanas uzraudzībā
- vēlama praktiskā pieredze iestādē ar stratēģiskas vadības un iekšējā
audita procesiem
- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā, administratīvā
procesa iestādē pārzināšana
- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši
normatīvo aktu un standartu prasībām
- zināšanas par iekšējā audita sistēmu un tās darbības nodrošināšanu
- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem
- zināšanas par stratēģiskās vadības modeļiem un to praktisko pielietošanu
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, efektīvi organizēt un
vadīt darbu
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu, sākot no 2000 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas
(piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 10. jūnijam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.
Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Plānošanas, analīzes un
iekšējās kontroles nodaļas vadītāja/-s amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.
OP 2024/102.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas
būvinspektora/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli,
sagatavojot atzinumus un administratīvos aktus, kā arī sniedzot informāciju ēku
īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām
tālākai rīcībai
- veikt objektu būvdarbu valsts kontroli
- izskatīt sūdzības un iesniegumus par būtiskiem normatīvo aktu pārkāpumiem
gadījumos, kad būve ir radījusi vai var radīt bīstamību vai būtisku kaitējumu
personu dzīvībai veselībai, īpašumam vai videi
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas būvju īpašniekiem, savas
kompetences ietvaros
- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs,
pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un
juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un reģistrācija Būvinspektoru
reģistrā
- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par diviem
gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas,
kura iegūta pēdējo piecu gadu laikā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes;
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu, no 1851 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot
koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
- iespēju daļēji strādāt attālināti
Aicinām tevi līdz š. g. 10. jūnijam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.
Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Būvniecības kontroles
departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektora/-es amata
konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae),
iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.