Laidiens: 28.05.2024., Nr. 102

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/102.AKK1

Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA"", vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu:

uz PROFESORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

Ekonomika un uzņēmējdarbība; Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta

uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

Ekonomika un uzņēmējdarbība, Izglītības vadība - 1 vieta

uz DOCENTA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

Ekonomika un uzņēmējdarbība; Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta

Prasības kandidātiem(-ēm):

- profesoram, asociētam profesoram un docentam - attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u.c.)

- prasme darboties e-studiju interneta vidē

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae Europass formātā) latviešu un angļu valodās

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

- attiecīgajam amatam aizpildīta kritēriju tabula

- attiecīgajam amatam aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas

RISEBA piedāvā atalgojumu (bruto) atbilstoši kvalifikācijas kategorijai, sākot no 16,00 euro par vienu akadēmisko stundu.

Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA, Vakances).

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt elektroniski uz e-pastu: jelena.pokrojeva@riseba.lv vai iesūtīt pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam"). Kontakttālr. 25619757.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likumu, informējam, ka jūsu personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu jūsu piemērotību amatam. Piesakoties izsludinātajam amatam, jūs apliecināt, ka iepazināties ar Amata kandidātu personas datu apstrādes noteikumiem, kas atrodas šeit: http://doc.riseba.lv/dp/d3.pdf.


OP 2024/102.AKK2

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām Tevi komandā ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA IEPIRKUMU UN LĪGUMU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- sagatavot ar publisko iepirkumu nepieciešamo dokumentāciju ministrijā, tajā skaitā centralizācijas ietvaros padotībā esošo iestāžu vai citu tiešās pārvaldes iestāžu vajadzībām

- dalību publisko iepirkumu komisiju darbībā, veikt administratīvo sodu pārbaudes, nodrošināt un organizēt publiskos iepirkumus ministrijā

- atbilstoši kompetences jomai veikt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu juridisko analīzi, sniegt priekšlikumus tiesību normu pilnveidošanai, kā arī nepieciešamības gadījumā izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- profesionālā pieredze jurista darbā

- zināšanas publisko iepirkumu jomā un administratīvajās tiesībās

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- zināšanas juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- plānošana un organizēšana, patstāvība, iniciatīva un darbs komandā

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju daļēji strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās zināšanas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar departamenta direktoru. Tālr. uzziņām 67036761.

Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036998.


OP 2024/102.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas vadītāja/-s ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja pārzini efektīvu finanšu līdzekļu plānošanu un izlietojuma uzraudzību, kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas attīstīšanu un uzturēšanu, un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu

- nodrošināt pamatfunkciju pakalpojuma sniegšanai piešķirto valsts budžeta līdzekļu izlietošanas uzraudzību

- nodrošināt Biroja finanšu resursu sadali un to izlietojuma uzraudzību

- nodrošināt Biroja iekšējās kontroles un kvalitātes vadības sistēmu uzturēšanu (ISO 9001 un ISO 17024)

- nodrošināt Biroja darbības stratēģijas, darbības un darba plāna, publisko pārskatu, pretkorupcijas pasākumu plānu un citu ar Biroju saistītu pārskatu, ziņojumu un atskaišu sagatavošanu, uzraudzību, analīzi un izpildes kontroli

- nodrošināt nozares datu uzskaiti un analīzi, no Biroja pārziņā esošajām informācijas sistēmām

- pārstāvēt Biroju un piedalīties vietēja un starptautiska mēroga pasākumos citās institūcijās, attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām savas kompetences jautājumos

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā

- praktiskā pieredze valsts budžeta līdzekļu izlietošanas uzraudzībā

- vēlama praktiskā pieredze iestādē ar stratēģiskas vadības un iekšējā audita procesiem

- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā, administratīvā procesa iestādē pārzināšana

- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši normatīvo aktu un standartu prasībām

- zināšanas par iekšējā audita sistēmu un tās darbības nodrošināšanu

- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem

- zināšanas par stratēģiskās vadības modeļiem un to praktisko pielietošanu

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, efektīvi organizēt un vadīt darbu

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu, sākot no 2000 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 10. jūnijam nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas vadītāja/-s amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2024/102.AKK4

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto

Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektora/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un administratīvos aktus, kā arī sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- veikt objektu būvdarbu valsts kontroli

- izskatīt sūdzības un iesniegumus par būtiskiem normatīvo aktu pārkāpumiem gadījumos, kad būve ir radījusi vai var radīt bīstamību vai būtisku kaitējumu personu dzīvībai veselībai, īpašumam vai videi

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas būvju īpašniekiem, savas kompetences ietvaros

- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un reģistrācija Būvinspektoru reģistrā

- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par diviem gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes;

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu, no 1851 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

- iespēju daļēji strādāt attālināti

Aicinām tevi līdz š. g. 10. jūnijam nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)