Laidiens: 29.05.2024., Nr. 103

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/103.AKK1

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes "Kamolītis" vadītāja/-as amata vietu (1 vakance)

Galvenie pienākumi:

- vadīt izglītības iestādes darbu saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt izglītības iestādes darba nepārtrauktību

- izvirzīt mērķus un noteikt uzdevumus izglītības iestādes attīstībai

- plānot un lemt par izglītības iestādes finanšu un materiālo līdzekļu ekonomisku un mērķtiecīgu izmantošanu

- organizēt un nodrošināt kvalitatīvu iekļaujošu pedagoģisko procesu

- plānot un īstenot sadarbību ar izglītojamo vecākiem

- kompetences ietvaros sadarboties ar valsts un pašvaldības institūcijām un izglītības iestādēm

Prasības pretendentam(-ei):

- izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2018. gada 11. septembra noteikumu Nr. 569 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību" 13. punkta prasībām

- uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā. Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības iestādes vadības darbā

- zināšanas un izpratne izglītības kvalitātes vadības, finansēšanas un budžeta plānošanas jautājumos

- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem, valsts un pašvaldības izglītības attīstības prioritātēm

- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un prasme strādāt komandā

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēts pieteikums (Konkursa nolikuma 2. pielikums),

- dzīves, iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV),

- apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (Konkursa nolikuma 1. pielikums),

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas vienā eksemplārā (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā),

- valsts valodas prasmes apliecību pretendentiem, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda.

Dokumentus iesniegt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes "Kamolītis" vadītāja amata konkursam" vai sūtot elektroniski (ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu: dace.ebere@jelgava.lv, ar norādi: "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes "Kamolītis" vadītāja amata konkursam", līdz 2024. gada 17. jūnijam plkst. 19.00. Tālr. uzziņām 63012465, 63012467.

Konkursa nolikums, pretendenta pieteikuma un apliecinājuma veidlapa pieejama Jelgavas valstspilsētas tīmekļvietnē https://www.jelgava.lv/lv/pasvaldiba/sludinajumi/vakances/.

Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu - 1345 03.

Mēnešalga pārbaudes laikā 1730,00 euro, pēc pārbaudes laika atbilstoši darba izpildes novērtējumam līdz 1903,00 euro.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē, sadaļā "Personas datu apstrāde", paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2024/103.AKK2

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība izsludina amata kandidātu atlasi uz kapitālsabiedrības SIA "Daugavpils satiksme" (turpmāk - Sabiedrība) valdes locekļa amata vietu

Valdes locekļa amata pienākumi:

- ievērot un pildīt amata pienākumus, darboties kā krietnam un rūpīgam saimniekam, savlaicīgi un precīzi pildīt, kā arī organizēt un nodrošināt savu pienākumu izpildi

- plānot, vadīt un koordinēt Sabiedrības darbību kopumā, nodrošināt Sabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām

- noteikt Sabiedrības finanšu un nefinanšu attīstības rādītājus

- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt Sabiedrības ikdienas darījumus, operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar piegādātājiem, klientiem, citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem, organizācijām)

- pārstāvēt Sabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām

- kontrolēt Sabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu

- izvēlēties un apmācīt Sabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu izpildi

- analizēt un novērtēt Sabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem kapitāla daļu turētāja pārstāvim

- organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par vadītās Sabiedrības darbību

- ievērot dalībnieku sapulcēs, kā arī Sabiedrības statūtos noteiktos ierobežojumus

- rūpēties par Sabiedrības prestižu, neveikt darbības, kas tieši vai netieši var kaitēt Sabiedrības, kapitāla daļu turētāja (pašvaldības) interesēm

- ievērot citas normatīvajos aktos noteiktās prasības, aizliegumus un ierobežojumus

Amata pretendentiem izvirzītas šādas prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura, maģistra vai doktora grāds uzņēmējdarbības vadības, inženierzinātnes, ekonomikas vai tiesību zinātnes jomā)

- vismaz 3 (trīs) gadu pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā kapitālsabiedrības darbības jomā, vai vismaz trīs gadu pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kas nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus

- kandidātam ir jābūt apveltītam ar šādām vadības kompetencēm: orientācija uz attīstību, stratēģiskais redzējums, lēmumu pieņemšana un atbildība, pārmaiņu vadīšana

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību, darbību un labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana, vēlama pieredze pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadīšanā

- izpratne par SIA "Daugavpils satiksme" darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā izpratne par sabiedrības attīstību un stratēģisko plānošanu

- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un aizstāvēt savu viedokli

- teicamas latviešu valodas (augstākā pakāpe C1) un vēlamas angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas, Ministru kabineta 07.01.2020. noteikumu Nr. 20 "Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātais publiskai personai" 15. punktā un Komerclikumā noteiktajām prasībām

- nevainojama reputācija

Pretendentiem jāiesniedz:

- dzīves gaitas apraksts (CV Europass standarts), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits

- motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību)

- apliecinājums, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai nepastāv

- apliecinājums, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā

- pretendenta sagatavotu redzējumu par Sabiedrības attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai

- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- Valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augstākā līmeņa pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā, iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas satur norādi uz to, ka attiecīga mācību (studiju) programma tika apgūta latviešu valodā

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Informācijai:

Valdes locekļa mēneša atlīdzība - 3000 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Kandidātu atlases process norisināsies trīs kārtās.

Nominācijas komisijas sastāvs:

- Kārlis Rasis, Daugavpils valstspilsētas pašvaldības izpilddirektores vietnieks, nominācijas komisijas priekšsēdētājs;

- Nikolajs Jefimovs, Daugavpils valstspilsētas pašvaldības iestādes "Daugavpils pašvaldības centrālā pārvalde" Juridiskā departamenta Kapitālsabiedrību pārraudzības nodaļas vadītājs, nominācijas komisijas priekšsēdētāja vietnieks;

- Anna Kokina, Daugavpils valstspilsētas pašvaldības iestādes "Daugavpils pašvaldības centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Personāla un informācijas sistēmu vadības nodaļas vadītāja, personāla speciāliste, nominācijas komisijas locekle;

- Ruslans Golovans, Daugavpils valstspilsētas pašvaldības iestādes "Daugavpils pašvaldības centrālā pārvalde" Juridiskā departamenta vadītājs, nominācijas komisijas loceklis;

- Jānis Teivāns-Treinovskis, Daugavpils Universitātes Humanitāro un sociālo zinātņu fakultātes Tiesību, vadībzinātnes un ekonomikas katedras profesors, neatkarīgais eksperts.

Pieteikuma iesniegšanas kārtība:

- pieteikumu var iesūtīt pa pastu, norādot adresātu - Daugavpils valstspilsētas pašvaldības iestāde "Daugavpils pašvaldības centrālā pārvalde", Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, uz aploksnes jābūt norādei "SIA "Daugavpils satiksme" valdes locekļa amata kandidātu atlasei", kā arī norādot konkursa dalībnieka vārdu, uzvārdu, adresi un tālruņa numuru;

- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi "SIA "Daugavpils satiksme" valdes locekļa amata kandidātu atlasei" var iesūtīt Daugavpils valstspilsētas pašvaldībai uz e-pastu: info@daugavpils.lv.

Sūtot pieteikumu pa pastu vai elektronisko pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2024. gada 27. jūnijam ieskaitot.


OP 2024/103.AKK3

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām:

Asociētais profesors - zinātņu nozarē "Ekonomika un uzņēmējdarbība" (5.2) - 1 amata vieta

Darba algas likme - no 16,00 eiro par vienu akadēmisko stundu.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Pērnavas ielā 62, 406. kabinetā, vai uz e-pastu: jelena.titko@eka.edu.lv. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis."


OP 2024/103.AKK4

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Jelgavas valstspilsētas bāriņtiesa" bāriņtiesas locekļa amata vietu (1 vakance)

Darba pienākumu apraksts:

1. Sagatavot un virzīt lietas izskatīšanai bāriņtiesas sēdēs.

2. Piedalīties bāriņtiesas sēdēs, nodrošinot koleģiālu lēmumu pieņemšanu, kā arī veikt darbības lēmuma izpildes nodrošināšanā.

3. Sagatavot dokumentu projektus (lēmumus, atbildes uz saņemtajiem iesniegumiem u.c.) atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

4. Pārbaudīt dzīves apstākļus personu dzīvesvietās, veikt noskaidroto apstākļu dokumentālu atspoguļošanu.

5. Noskaidrot personu viedokli.

6. Kompetences ietvaros pieņemt apmeklētājus un sniegt konsultācijas.

7. Pārstāvēt bāriņtiesu tiesās, valsts un pašvaldības iestādēs.

Prasības pretendentam(-ei):

1. Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis.

2. Sasniegts 30 gadu vecums.

3. Iegūts vismaz akadēmiskais bakalaura grāds vai profesionālā bakalaura grāds 5. līmeņa profesionālā kvalifikācijā vai cita Latvijas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikācijas ietvarstruktūras 6. līmenim atbilstoša kvalifikācija pedagoģijā, psiholoģijā, medicīnā, sociālajā darbā vai tiesību zinātnē, izglītības vadībā vai sabiedrības vadībā.

4. Ir ne mazāk kā triju gadu darba stāžs attiecīgi iegūtās izglītības tematiskajā jomā vai bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka vai bāriņtiesas locekļa amata pienākumu pildīšanā.

5. Darba pieredze dokumentu (lēmumu, prasības pieteikumu tiesai u.c. dokumentu) izstrādē.

6. Labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, Internets)

7. Valsts valodas prasmes augstākajā līmenī.

8. Nevainojama reputācija.

9. Augsta stresa noturība un atbildības sajūta, labas komunikācijas un saskarsmes prasmes.

10. Spēja strādāt paaugstinātas intensitātes un spriedzes apstākļos.

Pieteikuma dokumenti:

1) motivēts pieteikums, kas satur pieteikšanās motīvus, darba prioritātes, aprakstot bāriņtiesas darbam nepieciešamās un sev piemītošās spējas un darba devēja ieguvumus, pieņemot darbā attiecīgo pretendentu (nepārsniedzot vienu A4 lapu)

2) dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV)

3) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, dokumentu par tās atzīšanu Latvijā)

4) valsts valodas prasmi apliecinošs dokuments (nepilsonim)

5) apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Bāriņtiesu likuma 11. pantā noteiktie ierobežojumi

6) apliecinājums, ka pretendents piekrīt, ka pie saņemto dokumentu izvērtēšanas konkursa komisija iegūst datus no IeM Informācijas centra Sodu reģistra par personas sodāmībām un administratīvajiem pārkāpumiem.

Pieteikuma dokumenti iesniedzami līdz 2024. gada 14. jūnijam Jelgavas valstspilsētas bāriņtiesā, Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9, Jelgavā, 30. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi: "Jelgavas valstspilsētas bāriņtiesas locekļa amata konkursam" vai sūtot uz e-pastu: zita.birzgale@barintiesa.jelgava.lv (elektroniski parakstīti). Tālr. uzziņām 63084414.

Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 3412 06, 7 amata saime, III līmenis, 9 mēnešalgu grupa ar mēnešalgu 1752 euro bruto.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē, sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)