Laidiens: 29.05.2024., Nr. 103
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/103.AKK1
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes
"Kamolītis" vadītāja/-as amata vietu (1
vakance)
Galvenie pienākumi:
- vadīt izglītības iestādes darbu saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt izglītības iestādes darba nepārtrauktību
- izvirzīt mērķus un noteikt uzdevumus izglītības iestādes attīstībai
- plānot un lemt par izglītības iestādes finanšu un materiālo līdzekļu
ekonomisku un mērķtiecīgu izmantošanu
- organizēt un nodrošināt kvalitatīvu iekļaujošu pedagoģisko procesu
- plānot un īstenot sadarbību ar izglītojamo vecākiem
- kompetences ietvaros sadarboties ar valsts un pašvaldības institūcijām un
izglītības iestādēm
Prasības pretendentam(-ei):
- izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2018. gada 11. septembra noteikumu
Nr. 569 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo
kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību"
13. punkta prasībām
- uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības
likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības
vadības darbā. Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības
iestādes vadības darbā
- zināšanas un izpratne izglītības kvalitātes vadības, finansēšanas un
budžeta plānošanas jautājumos
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem, valsts un pašvaldības izglītības attīstības prioritātēm
- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un prasme strādāt komandā
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēts pieteikums (Konkursa nolikuma 2. pielikums),
- dzīves, iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV),
- apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu
tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu
(Konkursa nolikuma 1. pielikums),
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas vienā eksemplārā (pretendentiem,
kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā),
- valsts valodas prasmes apliecību pretendentiem, kuriem latviešu valoda nav
dzimtā valoda.
Dokumentus iesniegt Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.
kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes "Kamolītis"
vadītāja amata konkursam" vai sūtot elektroniski (ar drošu elektronisko
parakstu) uz e-pastu: dace.ebere@jelgava.lv, ar norādi: "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes
"Kamolītis" vadītāja amata konkursam",
līdz 2024. gada 17. jūnijam plkst. 19.00. Tālr. uzziņām 63012465, 63012467.
Konkursa nolikums, pretendenta pieteikuma un apliecinājuma veidlapa pieejama
Jelgavas valstspilsētas tīmekļvietnē
https://www.jelgava.lv/lv/pasvaldiba/sludinajumi/vakances/.
Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu - 1345 03.
Mēnešalga pārbaudes laikā 1730,00 euro, pēc
pārbaudes laika atbilstoši darba izpildes novērtējumam līdz 1903,00 euro.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē, sadaļā
"Personas datu apstrāde", paziņojumā datu subjektiem - personāla
atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).
OP 2024/103.AKK2
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība izsludina
amata kandidātu atlasi uz kapitālsabiedrības SIA "Daugavpils
satiksme" (turpmāk - Sabiedrība) valdes locekļa amata vietu
Valdes locekļa amata pienākumi:
- ievērot un pildīt amata pienākumus, darboties kā krietnam un rūpīgam
saimniekam, savlaicīgi un precīzi pildīt, kā arī organizēt un nodrošināt savu
pienākumu izpildi
- plānot, vadīt un koordinēt Sabiedrības darbību kopumā, nodrošināt
Sabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām
- noteikt Sabiedrības finanšu un nefinanšu
attīstības rādītājus
- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt Sabiedrības ikdienas
darījumus, operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar
piegādātājiem, klientiem, citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem,
organizācijām)
- pārstāvēt Sabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts
pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām
- kontrolēt Sabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu
resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu
- izvēlēties un apmācīt Sabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu
izpildi
- analizēt un novērtēt Sabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem
kapitāla daļu turētāja pārstāvim
- organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par
vadītās Sabiedrības darbību
- ievērot dalībnieku sapulcēs, kā arī Sabiedrības statūtos noteiktos
ierobežojumus
- rūpēties par Sabiedrības prestižu, neveikt darbības, kas tieši vai netieši
var kaitēt Sabiedrības, kapitāla daļu turētāja (pašvaldības) interesēm
- ievērot citas normatīvajos aktos noteiktās prasības, aizliegumus un
ierobežojumus
Amata pretendentiem izvirzītas šādas prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura, maģistra vai doktora grāds uzņēmējdarbības vadības,
inženierzinātnes, ekonomikas vai tiesību zinātnes jomā)
- vismaz 3 (trīs) gadu pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā
kapitālsabiedrības darbības jomā, vai vismaz trīs gadu pieredze valdes loceklim
līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kas
nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus
- kandidātam ir jābūt apveltītam ar šādām vadības kompetencēm: orientācija
uz attīstību, stratēģiskais redzējums, lēmumu pieņemšana un atbildība, pārmaiņu
vadīšana
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību, darbību un
labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana, vēlama pieredze
pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadīšanā
- izpratne par SIA "Daugavpils satiksme" darbības stratēģijas
realizēšanu, tai skaitā izpratne par sabiedrības attīstību un stratēģisko
plānošanu
- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un
aizstāvēt savu viedokli
- teicamas latviešu valodas (augstākā pakāpe C1) un vēlamas angļu valodas
zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas, Ministru kabineta 07.01.2020.
noteikumu Nr. 20 "Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība
kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātais
publiskai personai" 15. punktā un Komerclikumā noteiktajām prasībām
- nevainojama reputācija
Pretendentiem jāiesniedz:
- dzīves gaitas apraksts (CV Europass standarts),
kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā
kolektīva darbinieku skaits
- motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves
gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību)
- apliecinājums, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā minētie šķēršļi valdes locekļa amata
ieņemšanai nepastāv
- apliecinājums, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu
valsts amatpersonu darbībā" 7. panta ceturtajā daļā noteiktos
ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks
ievēlēts valdes locekļa amatā
- pretendenta sagatavotu redzējumu par Sabiedrības attīstības perspektīvām,
sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai
- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- Valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju atbilstoši
nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augstākā līmeņa
pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu
valodā, iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas satur norādi
uz to, ka attiecīga mācību (studiju) programma tika apgūta latviešu valodā
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Informācijai:
Valdes locekļa mēneša atlīdzība - 3000 EUR (pirms nodokļu nomaksas).
Kandidātu atlases process norisināsies trīs kārtās.
Nominācijas komisijas sastāvs:
- Kārlis Rasis, Daugavpils valstspilsētas
pašvaldības izpilddirektores vietnieks, nominācijas komisijas priekšsēdētājs;
- Nikolajs Jefimovs, Daugavpils valstspilsētas pašvaldības iestādes "Daugavpils
pašvaldības centrālā pārvalde" Juridiskā departamenta Kapitālsabiedrību
pārraudzības nodaļas vadītājs, nominācijas komisijas priekšsēdētāja vietnieks;
- Anna Kokina, Daugavpils valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Daugavpils pašvaldības centrālā pārvalde"
Administratīvā departamenta Personāla un informācijas sistēmu vadības nodaļas
vadītāja, personāla speciāliste, nominācijas komisijas locekle;
- Ruslans Golovans, Daugavpils valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Daugavpils pašvaldības centrālā pārvalde"
Juridiskā departamenta vadītājs, nominācijas komisijas loceklis;
- Jānis Teivāns-Treinovskis, Daugavpils
Universitātes Humanitāro un sociālo zinātņu fakultātes Tiesību, vadībzinātnes
un ekonomikas katedras profesors, neatkarīgais eksperts.
Pieteikuma iesniegšanas kārtība:
- pieteikumu var iesūtīt pa pastu, norādot adresātu - Daugavpils valstspilsētas pašvaldības iestāde "Daugavpils
pašvaldības centrālā pārvalde", Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils,
LV-5401, uz aploksnes jābūt norādei "SIA "Daugavpils satiksme"
valdes locekļa amata kandidātu atlasei", kā arī norādot konkursa
dalībnieka vārdu, uzvārdu, adresi un tālruņa numuru;
- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi "SIA
"Daugavpils satiksme" valdes locekļa amata kandidātu atlasei"
var iesūtīt Daugavpils valstspilsētas pašvaldībai uz
e-pastu: info@daugavpils.lv.
Sūtot pieteikumu pa pastu vai elektronisko pastu, jānodrošina, lai
pieteikums tiktu saņemts līdz 2024. gada 27. jūnijam ieskaitot.
OP 2024/103.AKK3
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ.
Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata
vietām:
Asociētais profesors - zinātņu nozarē "Ekonomika un
uzņēmējdarbība" (5.2) - 1 amata vieta
Darba algas likme - no 16,00 eiro par vienu akadēmisko stundu.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Pērnavas
ielā 62, 406. kabinetā, vai uz e-pastu: jelena.titko@eka.edu.lv. Konkursa
termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis."
OP 2024/103.AKK4
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
iestādes "Jelgavas valstspilsētas
bāriņtiesa" bāriņtiesas locekļa amata vietu (1 vakance)
Darba pienākumu apraksts:
1. Sagatavot un virzīt lietas izskatīšanai bāriņtiesas sēdēs.
2. Piedalīties bāriņtiesas sēdēs, nodrošinot koleģiālu lēmumu pieņemšanu, kā
arī veikt darbības lēmuma izpildes nodrošināšanā.
3. Sagatavot dokumentu projektus (lēmumus, atbildes uz saņemtajiem iesniegumiem
u.c.) atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
4. Pārbaudīt dzīves apstākļus personu dzīvesvietās, veikt noskaidroto
apstākļu dokumentālu atspoguļošanu.
5. Noskaidrot personu viedokli.
6. Kompetences ietvaros pieņemt apmeklētājus un sniegt konsultācijas.
7. Pārstāvēt bāriņtiesu tiesās, valsts un pašvaldības iestādēs.
Prasības pretendentam(-ei):
1. Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis.
2. Sasniegts 30 gadu vecums.
3. Iegūts vismaz akadēmiskais bakalaura grāds vai profesionālā bakalaura
grāds 5. līmeņa profesionālā kvalifikācijā vai cita Latvijas izglītības
klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikācijas ietvarstruktūras
6. līmenim atbilstoša kvalifikācija pedagoģijā, psiholoģijā, medicīnā,
sociālajā darbā vai tiesību zinātnē, izglītības vadībā vai sabiedrības vadībā.
4. Ir ne mazāk kā triju gadu darba stāžs attiecīgi iegūtās izglītības
tematiskajā jomā vai bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja
vietnieka vai bāriņtiesas locekļa amata pienākumu pildīšanā.
5. Darba pieredze dokumentu (lēmumu, prasības pieteikumu tiesai u.c.
dokumentu) izstrādē.
6. Labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, Internets)
7. Valsts valodas prasmes augstākajā līmenī.
8. Nevainojama reputācija.
9. Augsta stresa noturība un atbildības sajūta, labas komunikācijas un
saskarsmes prasmes.
10. Spēja strādāt paaugstinātas intensitātes un spriedzes apstākļos.
Pieteikuma dokumenti:
1) motivēts pieteikums, kas satur pieteikšanās motīvus, darba prioritātes,
aprakstot bāriņtiesas darbam nepieciešamās un sev piemītošās spējas un darba
devēja ieguvumus, pieņemot darbā attiecīgo pretendentu (nepārsniedzot vienu A4
lapu)
2) dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
3) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību
ieguvuši ārvalstīs, dokumentu par tās atzīšanu Latvijā)
4) valsts valodas prasmi apliecinošs dokuments (nepilsonim)
5) apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Bāriņtiesu likuma 11. pantā
noteiktie ierobežojumi
6) apliecinājums, ka pretendents piekrīt, ka pie saņemto dokumentu
izvērtēšanas konkursa komisija iegūst datus no IeM Informācijas centra Sodu
reģistra par personas sodāmībām un administratīvajiem pārkāpumiem.
Pieteikuma dokumenti iesniedzami līdz 2024. gada 14. jūnijam Jelgavas valstspilsētas bāriņtiesā, Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9,
Jelgavā, 30. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi: "Jelgavas valstspilsētas bāriņtiesas locekļa amata konkursam"
vai sūtot uz e-pastu: zita.birzgale@barintiesa.jelgava.lv (elektroniski
parakstīti). Tālr. uzziņām 63084414.
Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 3412 06, 7 amata saime,
III līmenis, 9 mēnešalgu grupa ar mēnešalgu 1752 euro
bruto.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē, sadaļā
"Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla
atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).