Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
pirmsskolas izglītība iestādes "Rotaļa" vadītāja amata vietu (1
vakance)
Galvenie pienākumi:
- vadīt izglītības iestādes darbu saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt izglītības iestādes darba nepārtrauktību
- izvirzīt mērķus un noteikt uzdevumus izglītības iestādes attīstībai
- plānot un lemt par izglītības iestādes finanšu un materiālo līdzekļu
ekonomisku un mērķtiecīgu izmantošanu
- organizēt un nodrošināt kvalitatīvu iekļaujošu pedagoģisko procesu
- plānot un īstenot sadarbību ar izglītojamo vecākiem
- kompetences ietvaros sadarboties ar valsts un pašvaldības institūcijām un
izglītības iestādēm
Prasības pretendentam(-ei):
- izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2018.gada 11.septembra noteikumu
Nr.569 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo
kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību"
13.punkta prasībām
- uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības
likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības
vadības darbā. Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības
iestādes vadības darbā
- zināšanas un izpratne izglītības kvalitātes vadības, finansēšanas un
budžeta plānošanas jautājumos
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem, valsts un pašvaldības izglītības attīstības prioritātēm
- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un prasme strādāt komandā
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēts pieteikums (Konkursa nolikuma 2. pielikums),
- dzīves, iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV),
- apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu
tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu
(Konkursa nolikuma 1. pielikums),
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas vienā eksemplārā (pretendentiem,
kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā),
- valsts valodas prasmes apliecība pretendentiem, kuriem latviešu valoda nav
dzimtā valoda.
Dokumentus iesniegt Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.
kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi: "Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes "Rotaļa" vadītāja amata
konkursam" vai sūtot elektroniski uz e-pastu: dace.ebere@jelgava.lv, ar
norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
pirmsskolas izglītības iestādes "Rotaļa" vadītāja amata
konkursam", līdz 2024. gada 18. jūnijam plkst. 17.00. Tālr. uzziņām
63012465, 63012467.
Konkursa nolikums, pretendenta pieteikums un apliecinājums pieejami Jelgavas
valstspilsētas tīmekļvietnē:
https://www.jelgava.lv/lv/pasvaldiba/sludinajumi/vakances/
Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu - 1345 03.
Mēnešalga pārbaudes laikā 1730,00 euro, pēc pārbaudes laika atbilstoši darba izpildes
novērtējumam līdz 1903,00 euro.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība.
Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas
brīža. Papildus informācija par Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā
"Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla
atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo,
ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata
vietu - Saeimas Administrācijas Publisko iepirkumu nodaļas vecākais
juriskonsults / -e
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- vismaz bakalaura grāds tiesību zinātnē
- periodiska kvalifikācijas paaugstināšana amata kompetences jomās
- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze publisko iepirkumu jomā
- vismaz viena gada darba pieredze dažādu juridisku dokumentu izstrādē
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- zināšanas par publisko iepirkuma tiesisko regulējumu un piemērošanu
- prasme teorētiskās zināšanas pielietot praksē, tostarp prasme izstrādāt
juridiskus dokumentus
- izpratne par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī Saeimas
administratīvo procesu pārvaldību
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;
labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt publisko iepirkumu norisi atbilstoši spēkā esošajiem
normatīvajiem aktiem, tostarp organizēt iepirkumus, izstrādāt iepirkumu
dokumentāciju projektus, sniegt konsultatīvu atbalstu, piedalīties iepirkumu
komisiju darbā, ievietot publiskās datubāzēs normatīvajos aktos noteiktajā
kārtībā publiskojamo informāciju
- sniegt konsultatīvu atbalstu kārtējā saimnieciskā gada iepirkumu plāna
sagatavošanā, apzinot paredzamās iepirkuma procedūras un ņemot vērā šim nolūkam
paredzētos finanšu līdzekļus
- atbilstoši deleģējumam pārstāvēt Saeimas kā pasūtītāja intereses Iepirkumu
uzraudzības biroja iesniegumu izskatīšanas komisiju sēdēs, kā arī gatavot
priekšlikumus iesniegumu izskatīšanas lietās
- izstrādāt, izskatīt un vīzēt ar nodaļas funkciju izpildi saistītus
juridiska rakstura dokumentus, tostarp līgumus un ar to izpildi saistītus
dokumentus
- sniegt priekšlikumus ar iepirkumu līgumu izpildi saistītu jautājumu
risināšanai
- amata kompetences ietvaros piedalīties darba grupās un sanāksmēs un pildīt
tajās saņemtos uzdevumus;
- gatavot dokumentus (piemēram, atbilžu vēstuļu un pretenziju projektus)
amata kompetences ietvaros
- amata kompetences ietvaros sniegt konsultācijas publisko iepirkumu jomā
Piedāvājam:
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 2174 EUR
līdz 2645 EUR) atbilstoši profesionālajai kvalifikācijai
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu
motivācijas instrumenti
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam
noteiktajām atbildības jomām, ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst
likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā
noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam.
Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā
un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata
kandidāta atbilstību amata prasībām;
- Curriculum Vitae (Europass formā ), nenorādot sensitīva rakstura informāciju;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildu - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personām, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā);
- amata kandidāts pieteikumam pievieno citus dokumentus, kas raksturo viņa
kvalifikāciju amatam.
Minētos dokumentus līdz 2024. gada 5. jūnijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai, papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Publisko iepirkumu nodaļas vecākais
juriskonsults", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu
elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu:
saeima@saeima.lv vai, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla
Latvija.lv e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālr.
uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis
ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts -
datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā
https://saeima.lv/datu-apstrade/.