Laidiens: 16.07.2024., Nr. 136

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/136.AKK1

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes "Jelgavas 4. vidusskola" direktora amata vietu (1 vakance)

Galvenie pienākumi:

1. Vadīt izglītības iestādes darbu saskaņā ar normatīvo aktu prasībām.

2. Nodrošināt izglītības iestādes darba nepārtrauktību.

3. Izvirzīt mērķus un noteikt uzdevumus izglītības iestādes attīstībai.

4. Plānot un lemt par izglītības iestādes finanšu un materiālo līdzekļu ekonomisku un mērķtiecīgu izmantošanu.

5. Organizēt un nodrošināt pedagoģisko procesu, nodrošināt pedagoģiskā procesa kvalitāti.

6. Nodrošināt izglītības iestādi ar amatam atbilstošas kvalifikācijas darbiniekiem.

7. Organizēt izglītības iestādes attīstības plāna izstrādi.

Prasības pretendentam/-ei:

- izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2018. gada 11. septembra noteikumu Nr. 569 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību" 13. punkta prasībām

- uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- vismaz 5 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā, kas iegūta pēdējo 10 gadu laikā (izglītības iestādes vadītājs vai izglītības iestādes vadītāja vietnieks, izglītības iestādes metodiķis, mācību jomas koordinators vai izglītības pārvaldes speciālists, kura amata pienākumos ietilpst izglītības iestāžu darba organizēšana, metodiskais atbalsts vai pārraudzība)

- zināšanas un izpratne izglītības vadības, darba tiesisko attiecību, finansēšanas un budžeta plānošanas jautājumos

- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem, valsts un pašvaldības izglītības attīstības prioritātēm

- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un prasme strādāt komandā

- izpratne par izglītības programmu ar augstākiem mācību sasniegumiem īstenošanu

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšana profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

Iesniedzamie dokumenti:

1) dzīves, iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV)

2) motivēts pieteikums (konkursa nolikuma pielikums Nr. 1)

3) apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (konkursa nolikuma pielikums Nr.2)

4) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas vienā eksemplārā (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

5) valsts valodas prasmes apliecību pretendentiem, kam latviešu valoda nav dzimtā valoda

iesniegt līdz 2024. gada 4. augustam (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes "Jelgavas 4. vidusskola" direktora amata konkursam" vai iesūtīt elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu: dace.ebere@jelgava.lv, tālrunis uzziņām 29490506 vai 63012477. Pēc šī termiņa iesniegtie vai iesūtītie pieteikumi netiks izskatīti.

Konkursa nolikums, pretendenta pieteikums un apliecinājums pieejami Jelgavas valstspilsētas tīmekļvietnē: https://www.jelgava.lv/lv/pasvaldiba/sludinajumi/vakances/

Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu -1345 08.

Mēnešalga pārbaudes laikā 2134,00 euro, pēc pārbaudes laika atbilstoši darba izpildes novērtējumam līdz 2668,00 euro.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2024/136.AKK2

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā

VALSTSTIESĪBU DEPARTAMENTA ADMINISTRATĪVO TIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā (uz noteiktu laiku)

Mēs tev uzticēsim:

- izvērtēt citu institūciju izstrādātos likumprojektus vai citus tiesību aktu projektus administratīvo tiesību jomā

- pilnveidot likumu vai citu tiesību aktu regulējumu, izstrādājot jaunu regulējumu vai grozījumus spēkā esošajā regulējumā administratīvo tiesību jomā

- sagatavot atbildes projektus uz institūciju un privātpersonu iesniegumiem;

- pārstāvēt ministriju starpinstitūciju sanāksmēs, valsts sekretāru sanāksmēs, Ministru kabinetā, Latvijas Republikas Saeimā un citās nacionālajās un starptautiskajās institūcijās

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- labas zināšanas administratīvo tiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tieslietu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas (veselības apdrošināšanu), darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt daļēji attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā

- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Latvijas Republikas Saeimā, Ministru kabinetā, ES un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar sadarbības partneriem

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem.

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Valststiesību departamenta direktori. Tālrunis uzziņām 67036945.

Piesakies 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036998.


OP 2024/136.AKK3

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādi un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā;

- izvērtēt un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem departamenta kompetences jomā

- dalību starpministriju (starpinstitūciju) saskaņošanas procesā, kā arī, ja nepieciešams, pārstāvēt ministrijas viedokli Valsts sekretāru sanāksmē, Ministru kabineta komitejas vai Ministru kabineta sēdē

- dalību Eiropas Savienības institūciju un citu ārvalstu institūciju rīkotajās darba grupās un citos pasākumos departamenta kompetences jomā

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību, administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības tiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas, apdrošināšanas polisi

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus.

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Krimināltiesību departamenta direktori. Tālrunis uzziņām 67036961.

Piesakies līdz 29. jūlijam un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036722.


OP 2024/136.AKK4

Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"", veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības iestāde, kuras galvenie darbības virzieni ir medicīniskā rehabilitācija un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšana iedzīvotājiem un kuras mērķis ir palīdzēt cilvēkiem ar funkcionēšanas traucējumiem atgūt neatkarību un cieņpilnu dzīvi. Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes priekšsēdētāja/-as amatu ar pārmaiņu vadības un attīstības kompetenci

Meklējam līderi, kurš/-a būs atbildīgs/-a par valsts mēroga rehabilitācijas sistēmas koordinēšanu, efektīvu pārmaiņu vadību un sadarbības veicināšanu ar veselības aprūpes un sociālo pakalpojumu sniegšanā iesaistītajām organizācijām, veidojot uz pacientu centrētu veselības aprūpi

Amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

1. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām.

2. Nevainojama reputācija.

3. Atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām.

4. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (medicīnā, tiesību zinātnēs, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē vai finansēs).

5. Vismaz trīs gadu darba pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (ar pakļautībā ne mazāk kā 200 darbinieku skaitu) vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā, kas nodrošina vadības kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu amata pienākumus konkrētajā amatā.

6. Pieredze veselības aprūpes pakalpojumu organizācijā un vadībā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un pieredzes ilgumu);

7. Valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 vai augstāks līmenis) un angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei.

Amata kandidātiem izvirzāmās papildus obligātās prasības, ņemot vērā atbildības jomu (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus):

1. Pieredze pārmaiņu un attīstības procesu vadīšanā, kas skar organizācijas struktūras, procesu un cilvēkresursu izmaiņas t.sk. pieredze digitālo risinājumu ieviešanā, pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā.

2. Pieredze darbības stratēģijas izstrādē un īstenošanā, procesu plānošanā un vadīšanā.

3. Padziļināta izpratne par veselības aprūpes sistēmu valstī.

Amata kandidātiem, papildus obligātajām prasībām, tiek izvirzītas šādas vēlamās prasības, kuras var tikt novērtētas ar papildu punktiem (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus):

1. Pieredze apjomīgu projektu vadīšanā vai pārraudzībā un Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (projekta apjoma slieksnis ne mazāks kā 500 000 EUR).

2. Izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrības pārvaldību un darbību.

Amata kandidātu kompetences tiek vērtētas šādās jomās: stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence); pārmaiņu vadīšana (būtiskā kompetence); līderība un komandas vadīšana (būtiskā kompetence); lēmumu pieņemšana un atbildība; orientācija uz attīstību.

Mēneša atalgojums: 5500 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2024. gada 15. augustam (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums NRC "Vaivari" amatu konkursam".

1) dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae);

2) personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli);

3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);

4) apliecinājumu par:

- atbilstību publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;

- atbilstību likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām;

- nevainojamo reputāciju,

5) citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt stratēģisko redzējumu (prezentācijas formā līdz 15 minūtēm) par VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi, kā arī atlases procesā Jūsu dati tiks nodoti VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centra "Vaivari"" un Veselības ministrijas sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72 k-1, Rīga LV-1011, e-pasts: pasts@vm.gov.lv

Atlases konkursa trešo kārtu un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases pakalpojumu sniedzēju.

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).

Amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes priekšsēdētāja/-as amatam šādā sastāvā: Nominācijas komisiju vada Antra Valdmane, Veselības ministrijas valsts sekretāra vietniece veselības politikas jautājumos. Nominācijas komisijas locekļi: Santa Gulbe, Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktore; Dzintra Gasūne, Valsts kancelejas Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas vadītāja; Neatkarīgie eksperti: Rūdolfs Vilde, Latvijas Jauno ārstu asociācijas valdes loceklis; Elīna Celmiņa, Labklājības ministrijas valsts sekretāra vietniece; Baiba Ziemele, Latvijas Pacientu organizāciju tīkla pārstāve; Ivars Balodis, Invalīdu un viņu draugu apvienības "APEIRONS" valdes priekšsēdētājs.


OP 2024/136.AKK5

Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"", veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības iestāde, kuras galvenie darbības virzieni ir medicīniskā rehabilitācija un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšana iedzīvotājiem un kuras mērķis ir palīdzēt cilvēkiem ar funkcionēšanas traucējumiem atgūt neatkarību un cieņpilnu dzīvi

Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes locekļa/-es amatu ar medicīnas kompetenci

Amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

1. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām.

2. Nevainojama reputācija.

3. Atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām.

4. Augstākā profesionālā medicīniskā izglītība.

5. Vismaz trīs gadu darba pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā, kas nodrošina vadības kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa/-es uzdevumus konkrētajā amatā.

6. Pieredze veselības aprūpes pakalpojumu organizācijā un vadībā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un pieredzes ilgumu).

7. Valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 vai augstāks līmenis) un angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei.

Amata kandidātiem izvirzāmās papildus obligātās prasības, ņemot vērā atbildības jomu (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus):

1. Pieredze pārmaiņu un medicīnas procesu attīstības vadīšanā t.sk. pieredze digitālo risinājumu ieviešanā, pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā.

2. Padziļināta izpratne par veselības aprūpes sistēmu valstī.

Amata kandidātiem papildus obligātajām prasībām tiek izvirzītas šādas vēlamās prasības, kuras var tikt novērtētas ar papildu punktiem (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus):

1. Zināšanas par kapitālsabiedrības darbības jomu.

2. Pieredze darbības stratēģijas izstrādē un īstenošanā.

3. Zināšanas par medicīnisko rehabilitāciju un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšanu iedzīvotājiem.

4. Izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību.

Amata kandidātu kompetences tiek vērtētas šādās jomās: lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence), pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana (būtiskā), orientācija uz attīstību (būtiskā), darbinieku motivēšana un attīstīšana.

Mēneša atalgojums: 4700 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2024. gada 15. augustam (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums NRC "Vaivari" amatu konkursam":

1) dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae);

2) personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli), iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā norādītās pieredzes, prasmju un citu prasību atbilstību valdes locekļa amatam;

3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);

4) apliecinājumu par:

- atbilstību publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;

- atbilstību likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām;

- nevainojamo reputāciju,

5) citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt un prezentēt (līdz 15 minūtēm) stratēģisko redzējumu par VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" attīstības virzieniem tuvākajos 5 gados - izaicinājumi un iespējas.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72 k-1, Rīga LV-1011, e-pasts: pasts@vm.gov.lv.

Atlases konkursa trešo kārtu un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases pakalpojumu sniedzēju.

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).

Amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes locekļa/-es amatam šādā sastāvā: Nominācijas komisiju vada Antra Valdmane, Veselības ministrijas valsts sekretāra vietniece veselības politikas jautājumos. Nominācijas komisijas locekļi: Santa Gulbe, Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktore; Dzintra Gasūne, Valsts kancelejas Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas vadītāja; Neatkarīgie eksperti: Rūdolfs Vilde, Latvijas Jauno ārstu asociācijas valdes loceklis; Elīna Celmiņa, Labklājības ministrijas valsts sekretāra vietniece; Baiba Ziemele, Latvijas Pacientu organizāciju tīkla pārstāve; Ivars Balodis, Invalīdu un viņu draugu apvienības "APEIRONS" valdes priekšsēdētājs.


OP 2024/136.AKK6

Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"", veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības iestāde, kuras galvenie darbības virzieni ir medicīniskā rehabilitācija un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšana iedzīvotājiem un kuras mērķis ir palīdzēt cilvēkiem ar funkcionēšanas traucējumiem atgūt neatkarību un cieņpilnu dzīvi

Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes locekļa/-es amatu ar kompetenci tehnisko palīglīdzekļu pakalpojumu jomā

Amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

1. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām.

2. Nevainojama reputācija.

3. Atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām.

4. Augstākā medicīniskā izglītība ar iegūtu ergoterapeita, fizioterapeita, fizikālās un rehabilitācijas medicīnas ārsta vai tehniskā ortopēda kvalifikāciju vai augstākā izglītība medicīnas fizikā ar iegūtu medicīnas fizikālo tehnoloģiju inženiera kvalifikāciju vai sociālajās zinātnēs ar iegūtu sociālā darbinieka, jurista vai ekonomista kvalifikāciju.

5. Vismaz trīs gadu darba pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā, kas nodrošina vadības kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa/-es uzdevumus konkrētajā amatā.

6. Pieredze veselības aprūpes pakalpojumu organizācijā un vadībā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un pieredzes ilgumu).

7. Valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 vai augstāks līmenis) un angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei.

Amata kandidātiem izvirzāmās papildus obligātās prasības, (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus):

1. Pieredze pārmaiņu procesu vadīšanā t.sk. pieredze digitālo risinājumu ieviešanā, pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā.

2. Pieredze klientorientētu vadības procesu nodrošināšanā.

3. Zināšanas par tehnisko palīglīdzekļu pakalpojumu nodrošināšanu veselības aprūpes un labklājības resoros.

4. Izpratne par personu ar funkcionēšanas ierobežojumiem iekļaušanu sabiedrībā, tajā skaitā par tehnisko palīglīdzekļu nozīmi šajā integrācijas procesā.

Amata kandidātiem papildus obligātajām prasībām tiek izvirzītas šādas vēlamās prasības, kuras var tikt novērtētas ar papildu punktiem (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus):

1. Pieredze darbības stratēģijas izstrādē un īstenošanā.

2. Izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību.

Amata kandidātu kompetences tiek vērtētas šādās jomās: lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence); pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana (būtiskā kompetence), orientācija uz attīstību (būtiskā kompetence), darbinieku motivēšana un attīstīšana.

Mēneša atalgojums: 4700 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2024. gada 15. augustam (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums NRC "Vaivari" amatu konkursam".

1) dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae);

2) personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli), iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā norādītās pieredzes, prasmju un citu prasību atbilstību valdes locekļa amatam;

3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);

4) apliecinājumu par:

- atbilstību publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;

- atbilstību likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām;

- nevainojamo reputāciju,

5) citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt un prezentēt (līdz 15 minūtēm) stratēģisko redzējumu par VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" attīstības virzieniem tuvākajos 5 gados - izaicinājumi un iespējas.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72 k-1, Rīga LV-1011, e-pasts: pasts@vm.gov.lv.

Atlases konkursa trešo kārtu un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases pakalpojumu sniedzēju

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).

Amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes locekļa/-es amatam šādā sastāvā: Nominācijas komisiju vada Antra Valdmane, Veselības ministrijas valsts sekretāra vietniece veselības politikas jautājumos. Nominācijas komisijas locekļi: Santa Gulbe, Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktore; Dzintra Gasūne, Valsts kancelejas Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas vadītāja; Neatkarīgie eksperti: Rūdolfs Vilde, Latvijas Jauno ārstu asociācijas valdes loceklis; Elīna Celmiņa, Labklājības ministrijas valsts sekretāra vietniece; Baiba Ziemele, Latvijas Pacientu organizāciju tīkla pārstāve; Ivars Balodis, Invalīdu un viņu draugu apvienības "APEIRONS" valdes priekšsēdētājs.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)