Laidiens: 31.07.2024., Nr. 147

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/147.AKK1

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (SEPLP) izsludina atklātu konkursu uz nodibināmās valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas Sabiedriskais medijs" valdes priekšsēdētāja, valdes locekļa programmu un pakalpojumu attīstības jautājumos, valdes locekļa finanšu pārvaldības jautājumos, valdes locekļa tehnoloģiju pārvaldības jautājumos un valdes locekļa personāla pārvaldības jautājumos amatiem

Obligātās minimālās prasības pretendentiem/-ēm:

- valsts valodas C1 līmenī un angļu valodas zināšanas vismaz B1 līmenī

- vismaz maģistra līmeņa augstākā izglītība, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču apjomu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus kapitālsabiedrībā:

* valdes priekšsēdētājam - maģistra grāds vadībzinātnēs vai citās zinātnēs. Maģistra grāds vadībzinātnēs tiks uzskatīts par priekšrocību. Tiem pretendentiem, kas vērtējumā saņems vienādu vai līdzvērtīgu punktu skaitu, doktora grāds tiks uzskatīts par priekšrocību,

* valdes loceklim programmu un pakalpojumu attīstības jautājumos - maģistra grāds sociālajās, humanitārajās vai eksaktajās zinātnēs. Tiem pretendentiem, kas vērtējumā saņems vienādu vai līdzvērtīgu punktu skaitu, doktora grāds tiks uzskatīts par priekšrocību,

* valdes loceklim finanšu pārvaldības jautājumos - maģistra grāds ekonomikas zinātnēs, vadības vai eksaktajās zinātnēs. Tiem pretendentiem, kas vērtējumā saņems vienādu vai līdzvērtīgu punktu skaitu, doktora grāds tiks uzskatīts par priekšrocību,

* valdes loceklim tehnoloģiju pārvaldības jautājumos - maģistra grāds maģistra grāds inženiertehniskā jomā, vadības zinātnēs vai līdzvērtīgā jomā. Tiem pretendentiem, kas vērtējumā saņems vienādu vai līdzvērtīgu punktu skaitu, doktora grāds tiks uzskatīts par priekšrocību,

* valdes loceklim personāla pārvaldības jautājumos - maģistra grāds personāla vadības, sociālās un organizāciju psiholoģijas, tiesību zinātnes vai līdzvērtīgā jomā. Tiem pretendentiem, kas vērtējumā saņems vienādu vai līdzvērtīgu punktu skaitu, doktora grāds tiks uzskatīts par priekšrocību,

- zināšanas par plašsaziņas līdzekļu nozari, īpaši par sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozīmi demokrātiskā sabiedrībā

- zināšanas par kapitālsabiedrību pārvaldību

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā plašsaziņas līdzekļu jomā vai vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vai vismaz piecu gadu pieredze kapitālsabiedrības, organizācijas vai iestādes augstā vadošā amatā (organizācijas vai iestādes vadītājs vai pirmā līmeņa vadītājs), kura ieņemšana apliecina nepieciešamo iemaņu kopumu un kurā gūtā pieredze plašsaziņas līdzekļu jomā tiek uzskatīta par priekšrocību

- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo1

- piekrišana valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem. Atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām

Konkursā var piedalīties Pretendenti/-es, kuri atbilst šādām izvirzītajām prasībām:

Valdes priekšsēdētājam:

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā (vadot vismaz 2 dažādas struktūrvienības vai vismaz 5 darbiniekus) plašsaziņas līdzekļu jomā vai vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vai vismaz piecu gadu pieredze kapitālsabiedrības, organizācijas vai iestādes augstā vadošā amatā (tieši pakļauts valdei/iestādes vadītājam), vadot lielu kolektīvu (virs 100 darbinieku)

- pieredze kapitālsabiedrību pārvaldē, komandas vadībā, vadot vismaz 5 cilvēkus tiešā pakļautībā

- pārmaiņu vadības pieredze

- izpratne un zināšanas par korporatīvo pārvaldību

- kompetence un praktiskās iemaņas stratēģiskās plānošanas jomā

- pieredze risku vadībā un iekšējās kontroles sistēmas jautājumos

- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā un to darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- komunikācijas prasmes, tostarp publiskās komunikācijas prasmes - komunikācija ar medijiem, publiskā uzstāšanās, kā arī prasmes iekšējā uzņēmuma komunikācijā

Valdes loceklim programmu un pakalpojumu attīstības jautājumos:

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā (vadot vismaz 2 dažādas struktūrvienības vai vismaz 5 darbiniekus) plašsaziņas līdzekļu jomā vai vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vai vismaz piecu gadu pieredze kapitālsabiedrības, organizācijas vai iestādes augstā vadošā amatā (tieši pakļauts valdei/iestādes vadītājam), vadot lielu kolektīvu (virs 100 darbinieku)

- vēlama pieredze kapitālsabiedrību pārvaldībā, komandas vadībā

- vēlama pārmaiņu vadības pieredze

- vēlama pieredze plašsaziņas līdzekļu jomā

- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā un to darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par sabiedriskā medija politisko neitralitāti un redakcionālo neatkarību

- izpratne un zināšanas par korporatīvo pārvaldību, stratēģijas un plānu veidošanu, un ieviešanu

- vēlama pieredze risku vadībā un iekšējās kontroles sistēmas jautājumos

- izpratne par tehnoloģijām atbilstoši Latvijas Sabiedriskā medija darbības specifikai un inovatīvu satura veidošanas formātu attīstību

Valdes loceklim finanšu pārvaldības jautājumos:

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā (vadot vismaz 2 dažādas struktūrvienības vai vismaz 5 darbiniekus) plašsaziņas līdzekļu jomā vai vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vai vismaz piecu gadu pieredze kapitālsabiedrības, organizācijas vai iestādes augstā vadošā amatā (tieši pakļauts valdei/iestādes vadītājam), vadot lielu kolektīvu (virs 100 darbinieku)

- vēlama pieredze kapitālsabiedrību pārvaldībā, komandas vadībā

- nepieciešamas zināšanas un izpratne par finanšu vadības jautājumiem

- vēlama pārmaiņu vadības pieredze

- vēlama pieredze iepirkumu procesos

- izpratne un zināšanas par korporatīvo pārvaldību, stratēģijas un plānu veidošanu, un ieviešanu

- pieredze risku vadībā un iekšējās kontroles sistēmas jautājumos

- zināšanas par plašsaziņas līdzekļu nozari, īpaši par sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozīmi demokrātiskā sabiedrībā un to darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par finanšu resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu

Valdes loceklim tehnoloģiju pārvaldības jautājumos:

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā (vadot vismaz 2 dažādas struktūrvienības vai vismaz 5 darbiniekus) plašsaziņas līdzekļu jomā vai vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vai vismaz piecu gadu pieredze kapitālsabiedrības, organizācijas vai iestādes augstā vadošā amatā (tieši pakļauts valdei/iestādes vadītājam), vadot lielu kolektīvu (virs 100 darbinieku)

- vēlama pieredze kapitālsabiedrību pārvaldībā, komandas vadībā

- vēlama pārmaiņu vadības pieredze

- izpratne un zināšanas par korporatīvo pārvaldību, stratēģijas un plānu veidošanu un ieviešanu, jaunu inovatīvu tehnoloģiju ieviešanu

- pieredze:

* tehnoloģiskās un infrastruktūras attīstības funkciju un pienākumu pildīšanā,

* tehnoloģiskā un infrastruktūras attīstības stratēģijas un plānu izveidošanā, ieviešanā un jaunu inovatīvu produktu un pakalpojumu izstrādāšanā, tehnoloģiskā un infrastruktūras nodrošinājuma finansējuma budžeta plānošanā,

* tehnoloģiskā un infrastruktūras pārvaldības un attīstības procesu vadīšanā un pārraudzībā,

* informācijas tehnoloģiju sistēmu izveidē un uzturēšanā,

- pieredze risku vadībā un iekšējās kontroles sistēmas jautājumos

- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā un to darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

Valdes loceklim personāla pārvaldības jautājumos:

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā (vadot vismaz 2 dažādas struktūrvienības vai vismaz 5 darbiniekus) plašsaziņas līdzekļu jomā vai vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vai vismaz piecu gadu pieredze kapitālsabiedrības, organizācijas vai iestādes augstā vadošā amatā (tieši pakļauts valdei/iestādes vadītājam), vadot lielu kolektīvu (virs 100 darbinieku);

- vēlama pieredze kapitālsabiedrību pārvaldībā, komandas vadībā

- pārmaiņu vadības pieredze

- izpratne un zināšanas par korporatīvo pārvaldību

- izpratne un zināšanas par korporatīvo pārvaldību, stratēģijas un plānu veidošanu, un ieviešanu,

- pieredze:

* personāla vadības jautājumos valdes locekļa vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (uzņēmuma vadītājs vai cits augstāka līmeņa vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vadībai vai valdei) vidējā vai lielā kapitālsabiedrībā,

* atalgojumu politikas un sistēmas, tostarp darbinieku motivācijas sistēmas izveidē un ieviešanā,

* darbinieku apmācību sistēmas izveidē realizācijas uzraudzībā,

* personāla resursu efektīvā pārvaldībā,

* darba vides jautājumu uzraudzībā, personāla labbūtības nodrošināšanā,

- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā un to darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

Valdes locekļu amata kandidātiem tiks novērtētas Ministru kabineta noteikumos Nr. 20 "Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai personai" paredzētās kompetences, no kurām būtiskās noteiktas:

- stratēģiskais redzējums;

- komandas vadīšana.

Mēneša atlīdzība (bruto) valdes priekšsēdētājam: 10 141,72 EUR

Mēneša atlīdzība (bruto) valdes loceklim: 9219,75 EUR

(atbilstoši Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likumam un Ministru kabineta 2020. gada 4. februāra noteikumiem Nr. 63 "Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem, valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru").

Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2024. gada 23. augustam jāiesniedz pieteikumu Konkursam elektroniska dokumenta veidā, elektroniska dokumenta veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisku parakstu un satur laika zīmogu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, nosūtot uz e-pastu: valdeskonkurss@seplp.lv, iekļaujot:

- informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā un Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likuma 5.panta trešajā daļā norādītās izglītības, pieredzes un prasmju esamību

- dzīves gaitas un darba pieredzes aprakstu par pēdējiem 15 gadiem (Curriculum Vitae, atbilstoši pievienotajai formai), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām, norādot vadīto kolektīvu darbinieku skaitu, būtiskāko informāciju par uzņēmuma darbības jomu, Pretendenta atbildību un pienākumiem, un nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā, norādīta kontaktinformācija

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta (diploma) kopiju (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- apliecinājumu par atbilstību Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likuma 5.panta sestās daļas prasībām, atbilstoši pievienotajai formai

- apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā, atbilstoši pievienotajai formai

- citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.

SEPLP informē, ka valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas Sabiedriskais medijs" valdes locekļu atlasē ir piesaistīta personāla atlases kompānija SIA "Fontes Executive Search". Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Datu apstrādi veic atlases kompānija SIA "Fontes Executive Search" un SEPLP, datu pārzinis ir SEPLP.

_________________

1 2020. gada 25. janvāra Ministru kabineta noteikumu Nr. 20 "Kārtība, kādā nominē kandidātus valdes un padomes locekļu amatiem kapitālsabiedrībās, kurās valstij kā dalībniekam (akcionāram) ir tiesības izvirzīt valdes vai padomes locekļus, un valdes locekļus valsts kapitālsabiedrībās, kurās ir izveidota padome" 16. punkts paredz: "Valdes vai padomes locekļa kandidāts ir uzskatāms par personu ar nevainojamu reputāciju, ja nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo, un nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju. Izvērtējot valdes vai padomes locekļa kandidāta reputāciju, ņem vērā kapitāla daļu turētāja vai padomes, kā arī nominācijas komisijas rīcībā esošo informāciju, kas ir pieejama novērtējuma veikšanai."


OP 2024/147.AKK2

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicina tevi komandā

TIESU SISTĒMAS POLITIKAS DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un ziņojumu projektus, kā arī izstrādāt vai piedalīties nacionālo pozīciju, instrukciju Eiropas Savienības jautājumos un nostāju projektu izstrādē, kā arī nodrošināt politikas plānošanas dokumentu izpildi departamenta kompetencē esošajās politikas jomās

- sagatavot atzinumus vai priekšlikumus atzinumiem par ministrijas, tās padotības iestāžu un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, nacionālo pozīciju un instrukciju projektiem departamenta kompetencē esošajās politikas jomās

- izstrādāt iekšējos normatīvo aktus par rajonu (pilsētu) tiesu un apgabaltiesu tiesu darba organizatoriskās vadības jautājumiem

Mēs sagaidām ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju

- pieredze politikas plānošanas jomā vai citā juridiskās specialitātes amatā tiesu sistēmā, kā arī tai piederīgo profesiju jomā

- zināšanas, izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības pamatprincipiem

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem.

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar departamenta direktoru. Tālr. uzziņām 67036831.

Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722).


OP 2024/147.AKK3

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām tevi komandā PROJEKTU DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU NODAĻAS VECĀKĀ REFERENTA amatā ( uz noteiktu laiku)

Mēs tev uzticēsim:

- piedalīties Eiropas Savienības fondu (struktūrdondu un Eiropas Atveseļošanās fonda) plānošanā

- izstrādāt iekšējos un ārējos normatīvos aktus nodaļas kompetences jomās

- piedalīties projektu uzraudzībā, tai skaitā mērķa sasniegšanas un finansējuma izlietojuma uzraudzībā

- piedalīties ministrijas kā ES fondu atbildīgās iestādes komunikācijas pasākumu plānošanā un īstenošanā

- konsultēt citas ministrijas struktūrvienības un padotības iestādes jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondiem

- apkopot aktuālo informāciju, kas nepieciešama, lai Finanšu departaments varētu plānot ministrijai kā ES fondu atbildīgajai iestādei piešķirto tehniskās palīdzības īstenošanas nodrošināšanai nepieciešamo valsts budžeta finansējumu

- piedalīties projektu pārbaudēs

Sagaidām, ka tev ir:

- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai programmu jomā

- vēlama pieredze tehnisko specifikāciju sagatavošanā

- vēlama pieredze projektu finanšu plānošanā un uzraudzībā

- vēlamas zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā un uzraudzībā

- vēlamas zināšanas par juridisko dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanu, noformēšanu un virzības procesu

- analītiskā domāšana, darbs komandā, iniciatīva, komunikācija

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus.

Piesakies 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036722.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)