Laidiens: 22.01.2024., Nr. 15

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/15.AKK1

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām tevi komandā NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA UZŅĒMUMU REĢISTRA UN MAKSĀTNESPĒJAS POLITIKAS NODAĻAS POLITIKAS PLĀNOŠANAS EKSPERTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā, t.sk. jomas attīstības un nepieciešamo resursu plānošanā

- sniegt priekšlikumus ministrijas padotībā esošo iestāžu stratēģijas izstrādē un budžeta pieprasījuma plānošanā, kā arī rezultatīvo rādītāju izstrādē un izpildes uzraudzībā

- piedalīties tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādē un konsultēt nodaļas juristus un citas ministrijas struktūrvienības jautājumos, kas saistīti ar politikas izstrādes procesa plānošanu, risku identificēšanu, analīzi un vadību

- organizēt politikas izstrādes procesa īstenošanas analīzi un nodrošināt tā pilnveidi nodaļas kompetences ietvaros

- sagatavot atbildes uz sūdzībām un iesniegumiem

- piedalīties atzinumu, viedokļu un iekšējo dokumentu sagatavošanā

- piedalīties un pārstāvēt ministrijas viedokli dažādās sanāksmēs, kā arī nodrošināt to organizēšanu

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- profesionālā pieredze procesu, risku vai kvalitātes vadībā un zināšanas minētajās jomās, kurās nav profesionālās pieredzes

- vispārīgas zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu tiks uzskatītas par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas

- prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli

- analītiskā domāšana, spēja strādāt komandā, radoša domāšana un novatorisms

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā un iespēju strādāt daļēji attālināti

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- elastīgu darba laiku

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot procesu, risku un kvalitātes vadības spējas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- dot savu ieguldījumu nodaļas kompetencē esošo nozaru pilnveidošanā

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Ja vēlaties saņemt detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67046134.

Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036998.


OP 2024/15.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķa/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja pārzini efektīvu finanšu līdzekļu plānošanu un izlietojuma uzraudzību un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt un nodrošināt budžeta plānošanas procesu un finanšu līdzekļu sadales un izlietojuma kontroli, kā arī to analīzi

- veikt finanšu attaisnojuma dokumentu pārbaudi, apstiprināšanu un ekonomiskās klasifikācijas koda norādīšanu uz tiem

- sagatavot pārskatus par valsts nodevu iekasēšanu

- nodrošināt budžetā saņemto subsīdiju administrēšanu, uzlikto piespiedu un soda naudu uzskaiti un kontroli

- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu finanšu analīzes un plānošanas jautājumos

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā, komerczinībās vai līdzvērtīgi

- vismaz trīs gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā

- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze finanšu vadībā, budžeta plānošanā un kontrolē

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas prasmes

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu sākot no 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 2.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķa/-es konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2024/15.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas vecākā/-s juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja pārzini administratīvo, administratīvo pārkāpumu un tiesvedības procesu un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību apstrīdētajiem un pārsūdzētajiem lēmumiem, sagatavot lēmumu projektus

- sagatavot ar tiesvedību saistītos dokumentu projektus, sūdzības administratīvajās lietās, administratīvo pārkāpumu lietās, civillietās un krimināllietās

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumu projektus

- izvērtēt un sagatavot Biroja kompetencē ietilpstošajās jomās noslēdzamo līgumu un līgumu grozījumu projektus, kā arī cita veida dokumentus

- sagatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem, piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē, t.sk. saistībā ar Biroja pārziņā esošajām informācijas sistēmām

- pārstāvēt Biroju tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta profesionālā jurista kvalifikācija)

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā

- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze administratīvo lietu un administratīvo pārkāpumu lietu, kā arī lēmumu projektu, atzinumu par tiesību aktu projektiem un citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošanā, administratīvā procesa iestādē pārzināšana

- izpratne par būvniecības un enerģētikas jomas normatīvo regulējumu

- prasme pārstāvēt iestādi tiesā

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas prasmes

- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus, kā arī spēja juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu, sākot no 1851 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 2.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Juridiskās nodaļas vecākā/-s juriskonsulta/-es konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2024/15.AKK4

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Juridiskās nodaļas jurista amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku):

Galvenie pienākumi:

- veikt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības dokumentu projektu (lēmumu, noteikumu, statūtu, līgumu, nolikumu u.c.) tiesiskuma pārbaudi

- izstrādāt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības dokumentu (lēmumu, līgumu, nolikumu, statūtu u.c. dokumentu) projektus, sagatavot atbildes uz iesniegumiem un sūdzībām

- pārstāvēt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības intereses tiesu instancēs, valsts un pašvaldību institūcijās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Jelgavas valstspilsētas pašvaldības darbiniekiem un apmeklētājiem

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnēs

- vismaz 3 (trīs) gadu juridiskā darba pieredze (par priekšrocību tiks uzskatīta jurista darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās)

- zināšanas administratīvajās tiesībās un pašvaldību tiesībās

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2)

Pieteikuma dokumenti:

1) motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu;

2) dzīves, darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV);

3) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

iesniedzami līdz 2024.gada 9.februārim (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, ar norādi: "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Juridiskās nodaļas jurista amata konkursam" vai jānosūta elektroniski, parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu dace.ebere@jelgava.lv , tālr. uzziņām 63005498.

Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 2611 01, 24 amata saime, III līmenis, 11.mēnešalgu grupa ar mēnešalgu 1833,00 euro bruto.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2024/15.AKK5

Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz docenta (ar speciālo dienesta pakāpi Policijas tiesību katedrā) 1 amata vietu Rīgā, darba laiks - uz noteiktu (ievēlēšanas) laiku

Docējamie studiju kursi, moduļi programmas: īsā cikla profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" studiju kursa: "Profesionālās darbības taktika un profesionālā fiziskā sagatavošana", "Šaušanas nepieciešamības izvērtēšanas stratēģija"; Profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati Valsts policijas amatpersonām" mācību priekšmets "Spēka lietošana un taktika"; profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas reaģējošie norīkojumi 2" mācību priekšmets "Policijas reaģēšana uz notikumiem"; neformālās izglītības profesionālās pilnveides programmas:

-"Transportlīdzekļu apturēšanas un personu aizturēšanas taktika"

- "Policijas amatpersonu kompetences miera uzturēšanas misijās"

-" Šaušanas instruktors"

- "Šaušanas instruktors -2"

Amata pienākumos ietilpst:

- īstenot policijas darbinieku īsā cikla profesionālās augstākās izglītības, arodizglītības un profesionālās pilnveides izglītības programmas

- vadīt lekcijas, seminārus un praktiskās nodarbības visā valsts teritorijā

- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu, moduļu un profesionālās pilnveides izglītības programmas

- izstrādāt studiju un mācību metodiskos materiālus, izdales materiālus un praktiskos uzdevumus, eksāmenu un citu pārbaudījumu saturu

- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk - IPAS) un e-mācību vidē

- katedras vadītāja uzdevumā, kompetences ietvarā izveidot, ievietot un uzturēt mācību saturu IPAS un e-mācību vidē neformālās izglītības pasākumu īstenošanai dienesta vietās;

- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai profesionālās pilnveides izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku

- pilnveidot un izmantot mācību tehniskos līdzekļus lekcijās, semināros un praktiskajās nodarbībās

- izvērtēt un analizēt kadetu, klausītāju un studējošo zināšanas un prasmes

- organizēt kadetu, klausītāju un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt docējamo studiju kursu un pasniedzamo mācību priekšmetu ietvaros

- kompetences ietvaros veikt pētniecisko darbu un iesaistīt tajā citus katedras pedagogus

- veicināt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā

Darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā.

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- pretendentam jāatbilst Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4.panta prasībām

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir nepieciešams pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs piecu gadu praktiskā darba stāžs

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- praktiskā darba pieredze pasniedzamajā priekšmetā

- labas iemaņas darbā ar datoru MS Word, MS Excel, PowerPoint, darbības interneta vidē

- teicamas valsts valodas zināšanas un vēlamas svešvalodas zināšanas (angļu vai citas svešvalodas)

Piedāvājam:

- mēneša darba algas likme no 1783,00 EUR (par pilnu slodzi), papildus ņemot vērā pedagoga mēneša darba algas koeficientu (izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)

- pilnu pedagoģisko slodzi, darba vietu Rīgā, Ezermalas iela 10, LV-1014

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta (amatpersonas) amatu līdz 2024.gada 22.februārim Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi: "Konkursam uz Policijas tiesību katedras docenta (amatpersonas) amatu" vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālr. uzziņām 67146285, 67219643.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju. Ja jūs nesaņemat aicinājumu divu nedēļu laikā pēc konkursa beigu datuma, lūdzam uzskatīt, ka esat saņēmuši atteikumu.

Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža, kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par datu apstrādi pieejama https://www.policijas.koledza.gov.lv/lv/personas-datu-aizsardziba.


OP 2024/15.AKK6

Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora amatu (uz darba līguma pamata Policijas tiesību katedrā) - 1 amata vieta Rīgā uz noteiktu (ievēlēšanas) laiku, pilna slodze vai pusslodze

Docējamie studiju kursi, moduļi, programmas:

- īsā cikla profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" studiju kursa: "Policijas norīkojumi un reaģēšana" tēma "Pirmā palīdzība"

- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati Valsts policijas amatpersonām" mācību priekšmets "Pirmā palīdzība"

- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas reaģējošie norīkojumi 2" mācību priekšmets "Pirmā palīdzība"

Amata pienākumos ietilpst:

- īstenot policijas darbinieku pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības, arodizglītības un īstenot policijas darbinieku īsā cikla profesionālās augstākās izglītības, arodizglītības un profesionālās pilnveides izglītības programmas

- vadīt lekcijas, seminārus un praktiskās nodarbības visā valsts teritorijā

- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu, moduļu un profesionālās pilnveides izglītības programmas

- izstrādāt studiju un mācību metodiskos materiālus, izdales materiālus un praktiskos uzdevumus, eksāmenu un citu pārbaudījumu saturu

- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk - IPAS) un e-mācību vidē

- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai profesionālās pilnveides izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku

- pilnveidot un izmantot mācību tehniskos līdzekļus lekcijās, semināros un praktiskajās nodarbībās

- izvērtēt un analizēt kadetu, klausītāju un studējošo zināšanas un prasmes

- organizēt kadetu, klausītāju un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt docējamo studiju kursu un pasniedzamo mācību priekšmetu ietvaros

- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir nepieciešams pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs piecu gadu praktiskā darba stāžs

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- praktiskā darba pieredze pasniedzamajā priekšmetā

- labas iemaņas darbā ar datoru MS Word, MS Excel, PowerPoint, darbības interneta vidē

- teicamas valsts valodas zināšanas un vēlamas svešvalodas zināšanas (angļu vai citas svešvalodas)

Piedāvājam:

- mēneša darba algas likme no 1096,00 EUR (par pilnu slodzi), papildus ņemot vērā pedagoga mēneša darba algas koeficientu (izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)

- pilnu pedagoģisko slodzi vai pusslodzi, darba vietu Rīgā, Ezermalas iela 10, LV-1014

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora (uz darba līguma pamata) amatu līdz 2024.gada 22.februārim Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi: "Konkursam uz Policijas tiesību katedras lektora amatu" vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālr. uzziņām 67146285, 67219643.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju. Ja jūs nesaņemat aicinājumu divu nedēļu laikā pēc konkursa beigu datuma, lūdzam uzskatīt, ka esat saņēmuši atteikumu.

Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža, kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par datu apstrādi pieejama https://www.policijas.koledza.gov.lv/lv/personas-datu-aizsardziba.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)