Laidiens: 22.01.2024., Nr. 15
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/15.AKK1
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA UZŅĒMUMU REĢISTRA UN
MAKSĀTNESPĒJAS POLITIKAS NODAĻAS POLITIKAS PLĀNOŠANAS EKSPERTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā,
t.sk. jomas attīstības un nepieciešamo resursu plānošanā
- sniegt priekšlikumus ministrijas padotībā esošo iestāžu stratēģijas
izstrādē un budžeta pieprasījuma plānošanā, kā arī rezultatīvo rādītāju
izstrādē un izpildes uzraudzībā
- piedalīties tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo
ziņojumu projektu izstrādē un konsultēt nodaļas juristus un citas ministrijas
struktūrvienības jautājumos, kas saistīti ar politikas izstrādes procesa
plānošanu, risku identificēšanu, analīzi un vadību
- organizēt politikas izstrādes procesa īstenošanas analīzi un nodrošināt tā
pilnveidi nodaļas kompetences ietvaros
- sagatavot atbildes uz sūdzībām un iesniegumiem
- piedalīties atzinumu, viedokļu un iekšējo dokumentu sagatavošanā
- piedalīties un pārstāvēt ministrijas viedokli dažādās sanāksmēs, kā arī
nodrošināt to organizēšanu
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- profesionālā pieredze procesu, risku vai kvalitātes vadībā un zināšanas
minētajās jomās, kurās nav profesionālās pieredzes
- vispārīgas zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādes un virzības procesu tiks uzskatītas par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas
- prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli
- analītiskā domāšana, spēja strādāt komandā, radoša domāšana un novatorisms
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā un iespēju strādāt daļēji attālināti
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- elastīgu darba laiku
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot procesu, risku un kvalitātes vadības spējas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- dot savu ieguldījumu nodaļas kompetencē esošo nozaru pilnveidošanā
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem
Ja vēlaties saņemt detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem,
lūgums sazināties ar departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67046134.
Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža un Pieteikuma
dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036998.
OP 2024/15.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķa/-es
ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja pārzini efektīvu finanšu līdzekļu plānošanu un izlietojuma uzraudzību un
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt un nodrošināt budžeta plānošanas procesu un finanšu līdzekļu
sadales un izlietojuma kontroli, kā arī to analīzi
- veikt finanšu attaisnojuma dokumentu pārbaudi, apstiprināšanu un
ekonomiskās klasifikācijas koda norādīšanu uz tiem
- sagatavot pārskatus par valsts nodevu iekasēšanu
- nodrošināt budžetā saņemto subsīdiju administrēšanu, uzlikto piespiedu un
soda naudu uzskaiti un kontroli
- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu finanšu analīzes un plānošanas
jautājumos
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā, komerczinībās vai līdzvērtīgi
- vismaz trīs gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā
- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze finanšu vadībā, budžeta
plānošanā un kontrolē
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu sākot no 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu
0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 2.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi:
"Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķa/-es
konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae),
iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2024/15.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Juridiskās nodaļas vecākā/-s juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (3 amata vietas uz
nenoteiktu laiku)
Ja pārzini administratīvo, administratīvo pārkāpumu un tiesvedības procesu
un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību apstrīdētajiem un
pārsūdzētajiem lēmumiem, sagatavot lēmumu projektus
- sagatavot ar tiesvedību saistītos dokumentu projektus, sūdzības
administratīvajās lietās, administratīvo pārkāpumu lietās, civillietās un
krimināllietās
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumu
projektus
- izvērtēt un sagatavot Biroja kompetencē ietilpstošajās jomās noslēdzamo
līgumu un līgumu grozījumu projektus, kā arī cita veida dokumentus
- sagatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem, piedalīties tiesību aktu
projektu izstrādē, t.sk. saistībā ar Biroja pārziņā esošajām informācijas
sistēmām
- pārstāvēt Biroju tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos jautājumos
valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta
profesionālā jurista kvalifikācija)
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā
- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze administratīvo lietu un
administratīvo pārkāpumu lietu, kā arī lēmumu projektu, atzinumu par tiesību
aktu projektiem un citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošanā,
administratīvā procesa iestādē pārzināšana
- izpratne par būvniecības un enerģētikas jomas normatīvo regulējumu
- prasme pārstāvēt iestādi tiesā
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas
prasmes
- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus, kā
arī spēja juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu, sākot no 1851 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot
koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 2.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi:
"Juridiskās nodaļas vecākā/-s juriskonsulta/-es konkursam", šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae),
iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2024/15.AKK4
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Juridiskās
nodaļas jurista amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku):
Galvenie pienākumi:
- veikt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
dokumentu projektu (lēmumu, noteikumu, statūtu, līgumu, nolikumu u.c.)
tiesiskuma pārbaudi
- izstrādāt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
dokumentu (lēmumu, līgumu, nolikumu, statūtu u.c. dokumentu) projektus, sagatavot
atbildes uz iesniegumiem un sūdzībām
- pārstāvēt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
intereses tiesu instancēs, valsts un pašvaldību institūcijās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības darbiniekiem un apmeklētājiem
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnēs
- vismaz 3 (trīs) gadu juridiskā darba pieredze (par priekšrocību tiks
uzskatīta jurista darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās)
- zināšanas administratīvajās tiesībās un pašvaldību tiesībās
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte
pienākumu izpildē
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2)
Pieteikuma dokumenti:
1) motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu;
2) dzīves, darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV);
3) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniedzami līdz 2024.gada 9.februārim (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā
pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā
ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, ar norādi: "Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta
Juridiskās nodaļas jurista amata konkursam" vai jānosūta
elektroniski, parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu
dace.ebere@jelgava.lv , tālr. uzziņām 63005498.
Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 2611 01, 24 amata saime,
III līmenis, 11.mēnešalgu grupa ar mēnešalgu 1833,00 euro bruto.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā
"Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla
atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).
OP 2024/15.AKK5
Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz docenta (ar speciālo
dienesta pakāpi Policijas tiesību katedrā) 1 amata vietu Rīgā, darba laiks - uz
noteiktu (ievēlēšanas) laiku
Docējamie studiju kursi, moduļi programmas: īsā cikla profesionālās
augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" studiju kursa:
"Profesionālās darbības taktika un profesionālā fiziskā
sagatavošana", "Šaušanas nepieciešamības izvērtēšanas
stratēģija"; Profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas
darba pamati Valsts policijas amatpersonām" mācību priekšmets "Spēka
lietošana un taktika"; profesionālās pilnveides izglītības programmā
"Policijas reaģējošie norīkojumi 2" mācību priekšmets "Policijas
reaģēšana uz notikumiem"; neformālās izglītības profesionālās pilnveides
programmas:
-"Transportlīdzekļu apturēšanas un personu aizturēšanas taktika"
- "Policijas amatpersonu kompetences miera uzturēšanas misijās"
-" Šaušanas instruktors"
- "Šaušanas instruktors -2"
Amata pienākumos ietilpst:
- īstenot policijas darbinieku īsā cikla profesionālās augstākās izglītības,
arodizglītības un profesionālās pilnveides izglītības programmas
- vadīt lekcijas, seminārus un praktiskās nodarbības visā valsts teritorijā
- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu, moduļu un
profesionālās pilnveides izglītības programmas
- izstrādāt studiju un mācību metodiskos materiālus, izdales materiālus un
praktiskos uzdevumus, eksāmenu un citu pārbaudījumu saturu
- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam
izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību
priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk - IPAS)
un e-mācību vidē
- katedras vadītāja uzdevumā, kompetences ietvarā izveidot, ievietot un
uzturēt mācību saturu IPAS un e-mācību vidē neformālās izglītības pasākumu
īstenošanai dienesta vietās;
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai profesionālās pilnveides
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- pilnveidot un izmantot mācību tehniskos līdzekļus lekcijās, semināros un
praktiskajās nodarbībās
- izvērtēt un analizēt kadetu, klausītāju un studējošo zināšanas un prasmes
- organizēt kadetu, klausītāju un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt
docējamo studiju kursu un pasniedzamo mācību priekšmetu ietvaros
- kompetences ietvaros veikt pētniecisko darbu un iesaistīt tajā citus
katedras pedagogus
- veicināt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā
Darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā.
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- pretendentam jāatbilst Iekšlietu ministrijas
sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām
dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4.panta prasībām
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir nepieciešams pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs piecu gadu
praktiskā darba stāžs
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- praktiskā darba pieredze pasniedzamajā priekšmetā
- labas iemaņas darbā ar datoru MS Word, MS Excel, PowerPoint, darbības
interneta vidē
- teicamas valsts valodas zināšanas un vēlamas svešvalodas zināšanas (angļu
vai citas svešvalodas)
Piedāvājam:
- mēneša darba algas likme no 1783,00 EUR (par pilnu slodzi), papildus ņemot
vērā pedagoga mēneša darba algas koeficientu (izglītības pakāpe un grāds,
pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)
- pilnu pedagoģisko slodzi, darba vietu Rīgā, Ezermalas iela 10, LV-1014
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta (amatpersonas) amatu līdz
2024.gada 22.februārim Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam
pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši
www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu
kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus,
kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina
profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs
iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes
nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus
pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela
10, LV-1014, ar norādi: "Konkursam uz Policijas tiesību katedras docenta
(amatpersonas) amatu" vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālr.
uzziņām 67146285, 67219643.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju. Ja jūs
nesaņemat aicinājumu divu nedēļu laikā pēc konkursa beigu datuma, lūdzam
uzskatīt, ka esat saņēmuši atteikumu.
Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa
pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža,
kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par
datu apstrādi pieejama
https://www.policijas.koledza.gov.lv/lv/personas-datu-aizsardziba.
OP 2024/15.AKK6
Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora amatu (uz darba
līguma pamata Policijas tiesību katedrā) - 1 amata vieta Rīgā uz noteiktu
(ievēlēšanas) laiku, pilna slodze vai pusslodze
Docējamie studiju kursi, moduļi, programmas:
- īsā cikla profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas
darbs" studiju kursa: "Policijas norīkojumi un reaģēšana" tēma
"Pirmā palīdzība"
- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati
Valsts policijas amatpersonām" mācību priekšmets "Pirmā
palīdzība"
- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas reaģējošie
norīkojumi 2" mācību priekšmets "Pirmā palīdzība"
Amata pienākumos ietilpst:
- īstenot policijas darbinieku pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības,
arodizglītības un īstenot policijas darbinieku īsā cikla profesionālās
augstākās izglītības, arodizglītības un profesionālās pilnveides izglītības
programmas
- vadīt lekcijas, seminārus un praktiskās nodarbības visā valsts teritorijā
- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu, moduļu un
profesionālās pilnveides izglītības programmas
- izstrādāt studiju un mācību metodiskos materiālus, izdales materiālus un
praktiskos uzdevumus, eksāmenu un citu pārbaudījumu saturu
- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam
izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību
priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk - IPAS)
un e-mācību vidē
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai profesionālās pilnveides
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- pilnveidot un izmantot mācību tehniskos līdzekļus lekcijās, semināros un
praktiskajās nodarbībās
- izvērtēt un analizēt kadetu, klausītāju un studējošo zināšanas un prasmes
- organizēt kadetu, klausītāju un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt
docējamo studiju kursu un pasniedzamo mācību priekšmetu ietvaros
- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir nepieciešams pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs piecu gadu
praktiskā darba stāžs
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- praktiskā darba pieredze pasniedzamajā priekšmetā
- labas iemaņas darbā ar datoru MS Word, MS Excel, PowerPoint, darbības
interneta vidē
- teicamas valsts valodas zināšanas un vēlamas svešvalodas zināšanas (angļu
vai citas svešvalodas)
Piedāvājam:
- mēneša darba algas likme no 1096,00 EUR (par pilnu slodzi), papildus ņemot
vērā pedagoga mēneša darba algas koeficientu (izglītības pakāpe un grāds,
pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)
- pilnu pedagoģisko slodzi vai pusslodzi, darba vietu Rīgā, Ezermalas iela
10, LV-1014
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora (uz darba līguma pamata)
amatu līdz 2024.gada 22.februārim Valsts policijas koledžā jāiesniedz
pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts
atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides
izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par
darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē,
dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība
iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai
publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela
10, LV-1014, ar norādi: "Konkursam uz Policijas tiesību katedras lektora
amatu" vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālr. uzziņām 67146285,
67219643.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju. Ja jūs
nesaņemat aicinājumu divu nedēļu laikā pēc konkursa beigu datuma, lūdzam
uzskatīt, ka esat saņēmuši atteikumu.
Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa
pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža,
kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par
datu apstrādi pieejama
https://www.policijas.koledza.gov.lv/lv/personas-datu-aizsardziba.