Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas vadītāja/-s ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja pārzini efektīvu finanšu līdzekļu plānošanu un izlietojuma uzraudzību, kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas attīstīšanu un uzturēšanu, un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu
- nodrošināt pamatfunkciju pakalpojuma sniegšanai piešķirto valsts budžeta līdzekļu izlietošanas uzraudzību
- nodrošināt Biroja finanšu resursu sadali un to izlietojuma uzraudzību
- nodrošināt Biroja iekšējās kontroles un kvalitātes vadības sistēmu uzturēšanu (ISO 9001 un ISO 17024)
- nodrošināt Biroja darbības stratēģijas, darbības un darba plāna, publisko pārskatu, pretkorupcijas pasākumu plānu un citu ar Biroju saistītu pārskatu, ziņojumu un atskaišu sagatavošanu, uzraudzību, analīzi un izpildes kontroli
- nodrošināt nozares datu uzskaiti un analīzi, no Biroja pārziņā esošajām informācijas sistēmām
- pārstāvēt Biroju un piedalīties vietēja un starptautiska mēroga pasākumos citās institūcijās, attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām savas kompetences jautājumos
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- praktiskā pieredze valsts budžeta līdzekļu izlietošanas uzraudzībā
- vēlama praktiskā pieredze iestādē ar stratēģiskas vadības un iekšējā audita procesiem
- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā, administratīvā procesa iestādē pārzināšana
- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši normatīvo aktu un standartu prasībām
- zināšanas par iekšējā audita sistēmu un tās darbības nodrošināšanu
- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem
- zināšanas par stratēģiskās vadības modeļiem un to praktisko pielietošanu
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, efektīvi organizēt un vadīt darbu
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu, sākot no 2000 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š. g. 25. augustam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas vadītāja/-s amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 28306813.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.