Laidiens: 27.08.2024., Nr. 166

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/166.AKK1

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja (-s) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem (-ēm):

- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds), vēlams informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās

- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vismaz piecu gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz piecu gadu iepriekšēja vadības darba pieredze

- zināšanas valsts pārvaldes, budžeta plānošanas un publisko iepirkumu jomā

- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- zināšanas par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu un procesu vadību

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt struktūrvienības atbildībā esošo funkciju izpildi un attīstību;

- plānot, organizēt un kontrolēt struktūrvienības personāla darbu un veicināt darbinieku attīstību

- nodrošināt atbalstu Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības stratēģijas izstrādē un nodrošināt tās īstenošanu

- plānot un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus un nodrošināt apjomīgu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības projektu īstenošanu Saeimas procesu digitalizācijai un modernizācijai

- nodrošināt Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības un pilnveidošanas procesus

- nodrošināt struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamā budžeta plānošanu un piešķirtā budžeta izlietojuma kontroli

- nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai nepieciešamās dokumentācijas, iekšējo normatīvo aktu un procesu izstrādi un aktualizēšanu

- plānot struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamos iepirkumus, nodrošināt iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādi un struktūrvienības pārstāvību iepirkumu komisijās

- nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai noslēgto pakalpojumu un piegāžu līgumu izpildes kontroli, kā arī ar to saistīto problēmjautājumu risināšanu

- sniegt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā

- atbilstoši amata kompetencei pārstāvēt Saeimu citās institūcijās un organizācijās

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot starptautisko labo praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3419 līdz 5000 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, ar izvērstu aprakstu par pieredzi informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus;

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā par pārvaldības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes);

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 11. septembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155.e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2024/166.AKK2

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā VALSTSTIESĪBU DEPARTAMENTA direktora vietnieka ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- veikt nacionālo un starptautisko tiesību analīzi saistībā ar Krievijas Federācijas izdarītajiem starptautisko tiesību pārkāpumiem

- veikt nacionālo un starptautisko tiesību analīzi saistībā ar nepieciešamo atbalstu Ukrainai kara ietekmes mazināšanā

- nodrošināt tiesību aktu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izvērtēšanu savas kompetences jomā

- pārstāvēt Tieslietu ministriju valsts un Eiropas Savienības institūcijās savas kompetences jomā

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju

- vismaz 3 gadu pieredze jurista darbā valsts pārvaldē, tiesu sistēmā, augstākās izglītības iestādē, advokatūru birojā, NVO vai starptautiskajā organizācijā

- zināšanas un izpratne konstitucionālo, starptautisko publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības tiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- izpratne par starptautisko tribunālu darbību

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- labas angļu valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 2600 euro,

- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas,

- darba vietu Rīgas centrā,

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti,

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību,

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu,

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes.

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas,

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā,

- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā,

- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā, Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar sadarbības partneriem.

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Valststiesību departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036945.

Piesakies līdz 9. septembrim un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036822.


OP 2024/166.AKK3

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicina tevi komandā BĒRNU UN JAUNIEŠU TIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- veicināt bērna labāko interešu principa ievērošanu tiesību politikas jomā

- piedalīties "Bērnu un jauniešu drošās mājas" veidošanā

- izstrādāt tiesību aktu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektus bērnu tiesību aizsardzības, bērnu likumpārkāpumu prevencijas un nepilngadīgo justīcijas jomā, kā arī sagatavot projektus virzīšanai Ministru kabinetā un Saeimā; sagatavot atzinumus vai priekšlikumus atzinumiem par ministrijas, tās padotības iestāžu un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, nacionālo pozīciju un instrukciju projektiem departamenta kompetencē esošajās politikas jomās

- izvērtēt un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem departamenta kompetences jomā un piedalīties starpministriju (starpinstitūciju) saskaņošanas procesā, kā arī, ja nepieciešams, pārstāvēt ministrijas viedokli Valsts sekretāru sanāksmēs un Ministru kabineta sēdēs

Mēs sagaidām ka tev ir:

- izpratne par bērnu tiesībām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju

- vismaz 2 gadu pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- zināšanas un izpratne publisko tiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- analītiskā domāšana, darbs komandā un iniciatīva

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas, apdrošināšanas polisi

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Tu iegūsi iespēju:

- veidot bērniem un jauniešiem labvēlīgu tiesisko vidi

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas

- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Lai saņemtu detalizētāku informāciju, lūgums sazināties ar departamenta direktoru pa tālr. 67036937.

Piesakies līdz 2024. gada 9. septembrim un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.


OP 2024/166.AKK4

Alberta koledža izsludina konkursu uz amatu ALBERTA KOLEDŽAS DIREKTORS/-E

Alberta koledža ir valsts akreditēta augstākās izglītības iestāde, kas īsteno īsa cikla profesionālās augstākās izglītības programmas dažādās specialitātēs. Tā ir augstākā izglītība, kuru var apgūt pēc vidējās izglītības iegūšanas.

Starptautiski atzītu diplomu par pirmā līmeņa augstāko profesionālo izglītību šeit var iegūt tikai 2 vai 2,5 gadu laikā - pilna vai nepilna laika studijās, kā arī e-studijās.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- iegūta augstākā izglītība, kas atbilst vismaz septītajam Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras līmenim

- nevainojama reputācija

- vismaz piecu gadu pedagoģiskā vai zinātniskā darba pieredze

- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā

- prot un lieto valsts valodu normatīvajos aktos noteiktajā profesionālo un amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā apjomā

- augstāko un profesionālo izglītību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- angļu valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas digitālās prasmes, kā arī pieredze projektu vadībā tiks uzskatītas par priekšrocību

Mēneša darba alga no 2200 euro.

Darbavietas adrese: Skolas ielā 22, Rīgā.

Iesniedzamie dokumenti:

- ieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt savu motivāciju strādāt Alberta koledžā, kā arī atbilstību izvirzītajām prasībām,

- Curriculum Vitae,

- izglītības dokumentu kopijas.

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2024. gada 26. septembrim, iesniedzamos dokumentus sūtot uz e-pastu anna@augstskola.lv vai iesniegt personīgi Skolas ielā 22 (2. stāvā), Rīgā, LV-1010.

Informējam, ka amata konkurss noritēs trīs kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana prioritārajām prasībām;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz sarunu ar Alberta koledžas valdi par koledžas darbību un attīstības iespējam;

- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks izvērtēti Alberta koledžas domē.

Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi direktora amata pretendents ir apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei. Alberta koledža informē, ka:

1) pretendentu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2.) iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Alberta koledža, kontaktinformācija: Skolas iela 22, Rīga, LV-1010, info@alberta-koledza.lv;

3) pretendentu personas dati tiks glabāti līdz jauna direktora apstiprināšanai amatā.

Ja ir jautājumi, rakstīt uz e-pastu: anna@augstskola.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)