Laidiens: 12.09.2024., Nr. 178

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/178.AKK1

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektora/-es ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un administratīvos aktus, kā arī sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- veikt objektu būvdarbu valsts kontroli

- izskatīt sūdzības un iesniegumus par būtiskiem normatīvo aktu pārkāpumiem gadījumos, kad būve ir radījusi vai var radīt bīstamību vai būtisku kaitējumu personu dzīvībai veselībai, īpašumam vai videi

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas būvju īpašniekiem, savas kompetences ietvaros

- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un reģistrācija Būvinspektoru reģistrā

- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par diviem gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1851 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

- iespēju daļēji strādāt attālināti.

Aicinām tevi līdz š. g. 25. septembrim nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2024/178.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas tehniskā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt dienesta autotransporta izmantošanu, tā vadības sistēmu, uzskaitīt un kontrolēt nobraukumu, plānot un organizēt to remontu, tehniskās apskates un apkopes, organizēt bojājumu novēršanu, kā arī administrēt autotransporta izmantošanas vadības sistēmu

- koordinēt Biroja pie ķermeņa stiprināmo videokameru apkopi un uzturēšanu, tajās esošo ierakstu saglabāšanu un aizsardzību atbilstoši iekšējiem noteikumiem, kā arī administrēt videokameru izmantošanas vadības sistēmu

- organizēt Biroja materiāli tehniskās bāzes apkopes, uzturēšanu un remontus

- organizēt Biroja saimniecisko resursu iegādi, uzskaiti, nodrošināt to pieejamību un lietošanas kontroli

- veikt Biroja struktūrvienībām nepieciešamos dienesta izbraukumus

Sagaidām, ka tev ir:

- profesionālā vidējā izglītība tehniskajā jomā

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- zināšanas auto apkopes un uzturēšanas jomā

- zināšanas un pieredze vadības sistēmu administrēšanā (piemēram, auto vadība vai materiālo resursu vadība u.tml.)

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- ļoti labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1200 EUR līdz 1371 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu.

Aicinām tevi līdz š.g. 25. septembrim nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas tehniskā/-ās speciālista/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2024/178.AKK3

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Sabiedrisko attiecību departamenta sabiedrisko attiecību un mārketinga galvenā speciālista/-es amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku):

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu uz attīstību vērstā pašvaldībā

- iespēju piedalīties Jelgavas valstspilsētas pašvaldībai nozīmīgu pasākumu organizēšanā

- vērtīgu pieredzi un izaugsmi profesionālajā jomā

- apmaksātu papildatvaļinājumu

- vienu reizi kalendāra gadā, aizejot ikgadējā apmaksātajā atvaļinājumā, pabalstu līdz 50% apmērā no mēnešalgas

- profesionālās pilnveidošanās iespējas

Galvenie pienākumi:

1. Veidot Jelgavas valstspilsētas pašvaldības publisko tēlu, piedalīties pilsētas mārketinga stratēģijas realizācijā.

2. Sagatavot reklāmas materiālus un koordinēt to publicitāti.

3. Nodrošināt pašvaldības tīmekļvietnes www.jelgava.lv satura plānošanu, atjaunināšanu un uzturēšanu.

4. Veidot pašvaldības komunikāciju interneta vidē, nodrošinot to sociālo mediju profilos, plānot to saturu un veidot atgriezenisko komunikāciju.

Prasības pretendentam:

1) augstākā izglītība mārketinga, komunikāciju vai sociālo zinātņu jomā;

2) vismaz 2 gadu iepriekšēja komunikācijas darba pieredze;

3) labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē;

4) valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;

5) svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, kurā atspoguļotas pretendenta zināšanas, prasmes, kompetences atbilstoši izvirzītajām prasībām un veicamajiem amata pienākumiem

- dzīves, iepriekšējo darbu, un profesionālās pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

iesniedzami līdz 2024. gada 24. septembrim (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Sabiedrisko attiecību departamenta sabiedrisko attiecību un mārketinga galvenā speciālista amata konkursam" vai jāiesūta elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu: dace.ebere@jelgava.lv, tālrunis uzziņām 63005588.

Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 2432 08, 26. amata saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa ar mēnešalgu 1443 euro bruto.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2024/178.AKK4

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs (-a) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem (-iem):

- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds), vēlams informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās

- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vismaz piecu gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz piecu gadu iepriekšēja vadības darba pieredze

- zināšanas valsts pārvaldes, budžeta plānošanas un publisko iepirkumu jomā

- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- zināšanas par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu un procesu vadību

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt struktūrvienības atbildībā esošo funkciju izpildi un attīstību

- plānot, organizēt un kontrolēt struktūrvienības personāla darbu un veicināt darbinieku attīstību

- nodrošināt atbalstu Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības stratēģijas izstrādē un nodrošināt tās īstenošanu

- plānot un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus un nodrošināt apjomīgu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības projektu īstenošanu Saeimas procesu digitalizācijai un modernizācijai

- nodrošināt Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības un pilnveidošanas procesus

- nodrošināt struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamā budžeta plānošanu un piešķirtā budžeta izlietojuma kontroli

- nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai nepieciešamās dokumentācijas, iekšējo normatīvo aktu un procesu izstrādi un aktualizēšanu

- plānot struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamos iepirkumus, nodrošināt iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādi un struktūrvienības pārstāvību iepirkumu komisijās

- nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai noslēgto pakalpojumu un piegāžu līgumu izpildes kontroli, kā arī ar to saistīto problēmjautājumu risināšanu

- sniegt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā

- atbilstoši amata kompetencei pārstāvēt Saeimu citās institūcijās un organizācijās

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot starptautisko labo praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3419 līdz 5000 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, ar izvērstu aprakstu par pieredzi informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā par pārvaldības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 16. septembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2024/178.AKK5

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais (-ā) tīkla administrators (-e) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem (-ēm):

- vēlama augstākā izglītība datorzinātņu vai inženierzinātņu jomā vai studijas minētajās jomās, kas papildinātas ar kvalifikācijas paaugstināšanu amata atbildības jomā

- vismaz trīs gadu iepriekšējā darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz trīs gadu iepriekšēja darba pieredze tīklu iekārtu un ugunsmūru tehnoloģiju administrēšanas jomā

- vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas, kas nepieciešams profesionālai mutvārdu un rakstveida saziņai, vismaz B1 valodas apguves līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- teicamas zināšanas un prasmes amata atbildības jomā

- datorprasmes amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas, kā arī valsts noslēpuma objekta aizsardzību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par Saeimas struktūru un darba organizāciju

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- atbalstīt, konfigurēt, uzturēt un atjaunināt tīkla infrastruktūru

- instalēt un integrēt jaunu servera aparatūru un lietojumprogrammatūru

- sekot līdzi nepieciešamajiem atjauninājumiem

- atbalstīt un administrēt tīkla iekārtu un ugunsmūra trešo pušu lietojumprogrammas

- nodrošināt tīkla drošību un savienojamību

- pārraudzīt tīkla veiktspēju (pieejamību, izmantošanu, integritāti) un identificēt trūkumus

- risināt identificētās problēmas

- definēt tīkla politikas un procedūras

- nodrošināt ieviešanu sistēmas prasībām un dizaina arhitektūras risinājumiem

- izpētīt un sniegt ieteikumus par tīkla sistēmu administrēšanu un uzturēšanu

- darba procesā ievērot informācijas sistēmas drošības un datu aizsardzības prasības

- piedalīties struktūrvienības budžeta plāna izstrādē un tā izlietojuma kontrolē attiecībā uz amata kompetencē esošo funkciju izpildi

- izstrādāt un aktualizēt noteiktas procedūras, instrukcijas amata atbildības jomā

- aizvietot citu vecāko tīkla administratoru viņa prombūtnes laikā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2304 līdz 3650 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar izvērstu aprakstu par pieredzi informācijas tehnoloģiju, tīkla iekārtu un ugunsmūru tehnoloģiju administrēšanas jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 23. septembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087361.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)