Laidiens: 18.09.2024., Nr. 182

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/182.AKK1

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas juridiskais direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- maģistra grāds tiesību zinātņu jomā ar jurista kvalifikāciju, regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomā

- vismaz piecu gadu iepriekšēja pieredze juridiskās palīdzības sniegšanā un pārstāvībā lietu vešanā tiesā

- vismaz trīs gadu iepriekšēja vadības darba pieredze

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama darba pieredze iepirkumu jomā

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas (vismaz B1 zināšanu līmenis)

- izpratne par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī Saeimas administratīvo procesu pārvaldību

- zināšanas valsts pārvaldes, dokumentu pārvaldības un iepirkumu jomās, kā arī iekšējās kontroles sistēmas jautājumos

- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un juridiskus dokumentus

- prasme veikt liela apjoma informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un aizstāvēt viedokli par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- vadības, plānošanas, organizatoriskās un komunikācijas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- administratīvi vadīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību - Juridiskā atbalsta nodaļas, Publisko iepirkumu nodaļas un Dokumentu pārvaldības nodaļas - darbu

- vadīt un pārraudzīt juridiskā atbalsta sniegšanu Saeimas Administrācijas vadībai un Saeimas Administrācijas struktūrvienībām, kā arī Saeimas Prezidijam un tā tiešā pakļautībā esošajām struktūrvienībām jautājumos, kas nav saistīti ar likumdošanas funkciju, tostarp:

• sniegt juridiskas konsultācijas

• veikt konkrētu jautājumu un problēmsituāciju juridisku un stratēģisku analīzi un gatavot attiecīgus juridiskus atzinumus

• veikt tiesību normu piemērošanas jautājumu analīzi un gatavot attiecīgus juridiskus atzinumus

• nodrošināt iesniegumu, sūdzību izskatīšanu, attiecīgu atbilžu projektu un lēmumu projektu sagatavošanu, kā arī sniegt viedokli par to virzību

• nodrošināt metodisko atbalstu Saeimas Administrācijas struktūrvienībām iekšējo normatīvo aktu un dokumentu izstrādes un aktualizēšanas procesā

• nodrošināt līgumu projektu izvērtēšanu un saskaņot tos

• nodrošināt pārstāvību tiesā jautājumos, kas nav saistīti ar likumdošanas funkciju u.c.

- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanu Saeimas Administrācijā

- administratīvi vadīt Saeimas darba nodrošināšanai nepieciešamo Saeimas iepirkumu procesu un tā uzraudzību

- administratīvi vadīt Saeimas dokumentu, tostarp elektronisko dokumentu, pārvaldības (aprites un klasificēšanas) un arhīva pārvaldības procesus, kā arī to attīstību

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās, darba grupās, Saeimas komisijās un citos pasākumos, kuros apspriež amata kompetencē esošos jautājumus

- sadarboties ar Saeimas struktūrvienībām, publisko personu institūcijām un privātpersonām amata kompetencē esošajos jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 4045 līdz 5500 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 27. septembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2024/182.AKK2

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas Informācijas tehnoloģiju pakalpojumu atbalsta dienesta informācijas tehnoloģiju atbalsta administrators (-e) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem (-ēm):

- vēlama augstākā izglītība amata kompetences jomās, kas papildinātas ar kvalifikācijas paaugstināšanu amata atbildības jomā

- iepriekšējā darba pieredze amata kompetences jomā

- vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas, kas nepieciešams profesionālai mutvārdu un rakstveida saziņai, vismaz B1 valodas apguves līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- teicamas zināšanas un prasmes amata atbildības jomā

- datorprasmes amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas, kā arī valsts noslēpuma objekta aizsardzību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par Saeimas struktūru un darba organizāciju

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- uzstādīt un konfigurēt datortehniku Saeimas deputātiem un darbiniekiem, veikt nepieciešamo datortehnikas apkopi, diagnosticēt un novērst datortehnikas lietošanas problēmas

- veikt esošās datortehnikas un datortīkla inventarizāciju

- lietotājiem sniegt konsultatīvu atbalstu pa tālruni, klātienē un tiešsaistē, kā arī risināt ar datortehnikas lietošanu saistītos lietotāju problēmjautājumus

- nodrošināt esošo programmu pielāgošanu un uzstādīšanu lietotāju vajadzībām

- nodrošināt Saeimas IS lietotāju piekļuvi viņu darbam nepieciešamajiem IS resursiem

- veikt pirmā līmeņa IT pakalpojumu pieteikumu apstrādi un novēršanu

- izstrādāt un aktualizēt noteiktas procedūras, instrukcijas amata atbildības jomā

- veikt nepieciešamos pasākumus, lai tiktu nodrošināta Saeimas ēkās notiekošo sēžu un citu pasākumu apskaņošana ar stacionārām un/vai pārvietojamām apskaņošanas iekārtām un sistēmām, tostarp specializēties audio sistēmu, tai skaitā digitālo, lietošanā un uzturēšanā, apmācīt citus šo sistēmu lietotājus, risināt digitālo audio sistēmu nestandarta problēmas, nodrošināt radio un televīzijas translācijas, kā arī radio un televīzijas translācijas veicējus Saeimas ēkās ar standartiem atbilstošu audio signālu

- pēc savlaicīga pieprasījuma nodrošināt Saeimā notiekošo sēžu un pasākumu tiešraides ar papildus audio signālu pieslēguma vietām

- veikt nepieciešamos pasākumus, lai tiktu nodrošinātas audio, video un daudzkanālu ierakstu iekārtas ar audio signālu, tai skaitā sinhronā tulkojuma signālu

- veikt Saeimas ēkās notiekošo sēžu un pasākumu audio ierakstus, veikt audio ierakstu pēcapstrādi, glabāšanu, pārnešanu citos formātos un datu nesējos

- izstrādāt nepieciešamo iepirkuma dokumentāciju un piedalīties publiskajos iepirkumos komisijas locekļa statusā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1851 līdz 2645 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar izvērstu aprakstu par pieredzi amata kompetences jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 30. septembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087361.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2024/182.AKK3

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā PROJEKTU DEPARTAMENTA PROJEKTU PLĀNOŠANAS UN ĪSTENOŠANAS VECĀKĀ REFERENTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- piedalīties starptautisko un nacionālo finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu iesniegumu sagatavošanā

- izstrādāt projektu īstenošanai nepieciešamo tiesību aktu projektus, kā arī sniegt atzinumus par citu valsts pārvaldes institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem

- vadīt ministrijas projektus, kas tiek līdzfinansēti no starptautisko un nacionālo finanšu instrumentu programmām, nodrošinot aktivitāšu, budžeta plānu un finanšu pieprasījumu sagatavošanu un saskaņošanu ar ministrijas atbildīgajām struktūrvienībām

- piedalīties ministrijas padotībā esošo iestāžu īstenoto starptautisko un nacionālo finanšu instrumentu projektu uzraudzības procesa nodrošināšanā

- piedalīties sadarbības procesa nodrošināšanā ar valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām, Eiropas Savienības un starptautiskajām organizācijām un citām institūcijām par projektu īstenošanas jautājumiem

Sagaidām, ka tev ir:

- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai programmu jomā

- zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā

- zināšanas par juridisko dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanu, noformēšanu un virzības procesu

- kompetences: analītiskā domāšana, darbs komandā, iniciatīva, komunikācija

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt daļēji attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Ja vēlaties saņemt detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar departamenta direktoru. Tālr. uzziņām 67036818.

Piesakies līdz 2024. gada 1. oktobrim un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.


OP 2024/182.AKK4

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā PROJEKTU DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU NODAĻAS VECĀKĀ REFERENTA amatā (uz noteiktu laiku)

Mēs tev uzticēsim:

- piedalīties Eiropas Savienības fondu (struktūrfondu un Atveseļošanas fonda) plānošanā

- izstrādāt iekšējos un ārējos normatīvos aktus nodaļas kompetences jomās

- piedalīties projektu uzraudzībā, tai skaitā mērķa sasniegšanas un finansējuma izlietojuma uzraudzībā

- piedalīties ministrijas kā ES fondu atbildīgās iestādes komunikācijas pasākumu plānošanā un īstenošanā

- konsultēt citas ministrijas struktūrvienības un padotības iestādes jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondiem

- apkopot aktuālo informāciju, kas nepieciešama, lai Finanšu departaments varētu plānot ministrijai kā ES fondu atbildīgajai iestādei piešķirto tehniskās palīdzības īstenošanas nodrošināšanai nepieciešamo valsts budžeta finansējumu

- piedalīties projektu pārbaudēs

Sagaidām, ka tev ir:

- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai programmu jomā

- vēlama pieredze tehnisko specifikāciju sagatavošanā

- vēlama pieredze projektu finanšu plānošanā un uzraudzībā

- vēlamas zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā un uzraudzībā

- vēlamas zināšanas par juridisko dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanu, noformēšanu un virzības procesu

- analītiskā domāšana, darbs komandā, iniciatīva, komunikācija

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Piesakies līdz 2024. gada 1. oktobrim un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)