Laidiens: 18.09.2024., Nr. 182
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/182.AKK1
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas juridiskais
direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- maģistra grāds tiesību zinātņu jomā ar jurista kvalifikāciju, regulāra
zināšanu papildināšana amata kompetences jomā
- vismaz piecu gadu iepriekšēja pieredze juridiskās palīdzības sniegšanā un
pārstāvībā lietu vešanā tiesā
- vismaz trīs gadu iepriekšēja vadības darba pieredze
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama darba pieredze iepirkumu jomā
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas)
zināšanas (vismaz B1 zināšanu līmenis)
- izpratne par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī Saeimas
administratīvo procesu pārvaldību
- zināšanas valsts pārvaldes, dokumentu pārvaldības un iepirkumu jomās, kā
arī iekšējās kontroles sistēmas jautājumos
- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un juridiskus dokumentus
- prasme veikt liela apjoma informācijas analīzi, sniegt operatīvu
informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošajiem
jautājumiem
- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un aizstāvēt
viedokli par amata kompetencē esošajiem jautājumiem
- vadības, plānošanas, organizatoriskās un komunikācijas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- administratīvi vadīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas
struktūrvienību - Juridiskā atbalsta nodaļas, Publisko iepirkumu nodaļas un
Dokumentu pārvaldības nodaļas - darbu
- vadīt un pārraudzīt juridiskā atbalsta sniegšanu Saeimas Administrācijas
vadībai un Saeimas Administrācijas struktūrvienībām, kā arī Saeimas Prezidijam
un tā tiešā pakļautībā esošajām struktūrvienībām jautājumos, kas nav saistīti
ar likumdošanas funkciju, tostarp:
• sniegt juridiskas konsultācijas
• veikt konkrētu jautājumu un problēmsituāciju juridisku un stratēģisku
analīzi un gatavot attiecīgus juridiskus atzinumus
• veikt tiesību normu piemērošanas jautājumu analīzi un gatavot attiecīgus
juridiskus atzinumus
• nodrošināt iesniegumu, sūdzību izskatīšanu, attiecīgu atbilžu projektu un
lēmumu projektu sagatavošanu, kā arī sniegt viedokli par to virzību
• nodrošināt metodisko atbalstu Saeimas Administrācijas struktūrvienībām
iekšējo normatīvo aktu un dokumentu izstrādes un aktualizēšanas procesā
• nodrošināt līgumu projektu izvērtēšanu un saskaņot tos
• nodrošināt pārstāvību tiesā jautājumos, kas nav saistīti ar likumdošanas
funkciju u.c.
- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanu Saeimas
Administrācijā
- administratīvi vadīt Saeimas darba nodrošināšanai nepieciešamo Saeimas
iepirkumu procesu un tā uzraudzību
- administratīvi vadīt Saeimas dokumentu, tostarp elektronisko dokumentu,
pārvaldības (aprites un klasificēšanas) un arhīva pārvaldības procesus, kā arī
to attīstību
- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās
institūcijās, darba grupās, Saeimas komisijās un citos pasākumos, kuros
apspriež amata kompetencē esošos jautājumus
- sadarboties ar Saeimas struktūrvienībām, publisko personu institūcijām un
privātpersonām amata kompetencē esošajos jautājumos
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 4045 līdz 5500 euro) atkarībā no profesionālās
kvalifikācijas
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu
motivācijas instrumenti
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam
noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts
atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā
noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam.
Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba
vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata
prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2024. gada 27. septembrim (ieskaitot) lūdzam
iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu
motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt,
izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e
pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr.
uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi
Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.
OP 2024/182.AKK2
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas
un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas Informācijas tehnoloģiju pakalpojumu
atbalsta dienesta informācijas tehnoloģiju atbalsta administrators (-e)
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem (-ēm):
- vēlama augstākā izglītība amata kompetences jomās, kas papildinātas ar
kvalifikācijas paaugstināšanu amata atbildības jomā
- iepriekšējā darba pieredze amata kompetences jomā
- vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas)
zināšanas, kas nepieciešams profesionālai mutvārdu un rakstveida saziņai,
vismaz B1 valodas apguves līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes
noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)
- teicamas zināšanas un prasmes amata atbildības jomā
- datorprasmes amata pienākumu izpildei
nepieciešamā līmenī
- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas, kā arī valsts
noslēpuma objekta aizsardzību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par Saeimas struktūru un darba organizāciju
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- uzstādīt un konfigurēt datortehniku Saeimas deputātiem un darbiniekiem,
veikt nepieciešamo datortehnikas apkopi, diagnosticēt un novērst datortehnikas
lietošanas problēmas
- veikt esošās datortehnikas un datortīkla inventarizāciju
- lietotājiem sniegt konsultatīvu atbalstu pa tālruni, klātienē un
tiešsaistē, kā arī risināt ar datortehnikas lietošanu saistītos lietotāju problēmjautājumus
- nodrošināt esošo programmu pielāgošanu un uzstādīšanu lietotāju vajadzībām
- nodrošināt Saeimas IS lietotāju piekļuvi viņu darbam nepieciešamajiem IS
resursiem
- veikt pirmā līmeņa IT pakalpojumu pieteikumu apstrādi un novēršanu
- izstrādāt un aktualizēt noteiktas procedūras, instrukcijas amata atbildības
jomā
- veikt nepieciešamos pasākumus, lai tiktu nodrošināta Saeimas ēkās
notiekošo sēžu un citu pasākumu apskaņošana ar stacionārām un/vai pārvietojamām
apskaņošanas iekārtām un sistēmām, tostarp specializēties audio sistēmu, tai
skaitā digitālo, lietošanā un uzturēšanā, apmācīt citus šo sistēmu lietotājus,
risināt digitālo audio sistēmu nestandarta problēmas, nodrošināt radio un
televīzijas translācijas, kā arī radio un televīzijas translācijas veicējus
Saeimas ēkās ar standartiem atbilstošu audio signālu
- pēc savlaicīga pieprasījuma nodrošināt Saeimā notiekošo sēžu un pasākumu
tiešraides ar papildus audio signālu pieslēguma
vietām
- veikt nepieciešamos pasākumus, lai tiktu nodrošinātas audio, video un daudzkanālu ierakstu iekārtas ar audio signālu, tai skaitā
sinhronā tulkojuma signālu
- veikt Saeimas ēkās notiekošo sēžu un pasākumu audio ierakstus, veikt audio
ierakstu pēcapstrādi, glabāšanu, pārnešanu citos formātos un datu nesējos
- izstrādāt nepieciešamo iepirkuma dokumentāciju un piedalīties publiskajos
iepirkumos komisijas locekļa statusā
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1851 līdz 2645 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu
motivācijas instrumenti
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam
noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar izvērstu aprakstu par pieredzi amata
kompetences jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma
"Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām
prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama
informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai
iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta
atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2024. gada 30. septembrim (ieskaitot) lūdzam
iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu
motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt,
izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e
pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr.
uzziņām 67087361.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi
Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.
OP 2024/182.AKK3
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām tevi komandā PROJEKTU DEPARTAMENTA PROJEKTU PLĀNOŠANAS UN
ĪSTENOŠANAS VECĀKĀ REFERENTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- piedalīties starptautisko un nacionālo finanšu instrumentu līdzfinansēto
projektu iesniegumu sagatavošanā
- izstrādāt projektu īstenošanai nepieciešamo tiesību aktu projektus, kā arī
sniegt atzinumus par citu valsts pārvaldes institūciju izstrādātajiem tiesību
aktu projektiem
- vadīt ministrijas projektus, kas tiek līdzfinansēti no starptautisko un
nacionālo finanšu instrumentu programmām, nodrošinot aktivitāšu, budžeta plānu
un finanšu pieprasījumu sagatavošanu un saskaņošanu ar ministrijas atbildīgajām
struktūrvienībām
- piedalīties ministrijas padotībā esošo iestāžu īstenoto starptautisko un
nacionālo finanšu instrumentu projektu uzraudzības procesa nodrošināšanā
- piedalīties sadarbības procesa nodrošināšanā ar valsts pārvaldes un
pašvaldību institūcijām, Eiropas Savienības un starptautiskajām organizācijām
un citām institūcijām par projektu īstenošanas jautājumiem
Sagaidām, ka tev ir:
- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai programmu
jomā
- zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā
- zināšanas par juridisko dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanu,
noformēšanu un virzības procesu
- kompetences: analītiskā domāšana, darbs komandā, iniciatīva, komunikācija
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt daļēji attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Ja vēlaties saņemt detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem,
lūgums sazināties ar departamenta direktoru. Tālr. uzziņām 67036818.
Piesakies līdz 2024. gada 1. oktobrim un pieteikuma dokumentus (motivētu
pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.
OP 2024/182.AKK4
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru
ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām tevi komandā PROJEKTU DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU
NODAĻAS VECĀKĀ REFERENTA amatā (uz noteiktu laiku)
Mēs tev uzticēsim:
- piedalīties Eiropas Savienības fondu (struktūrfondu un Atveseļošanas
fonda) plānošanā
- izstrādāt iekšējos un ārējos normatīvos aktus nodaļas kompetences jomās
- piedalīties projektu uzraudzībā, tai skaitā mērķa sasniegšanas un
finansējuma izlietojuma uzraudzībā
- piedalīties ministrijas kā ES fondu atbildīgās iestādes komunikācijas
pasākumu plānošanā un īstenošanā
- konsultēt citas ministrijas struktūrvienības un padotības iestādes
jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondiem
- apkopot aktuālo informāciju, kas nepieciešama, lai Finanšu departaments
varētu plānot ministrijai kā ES fondu atbildīgajai iestādei piešķirto tehniskās
palīdzības īstenošanas nodrošināšanai nepieciešamo valsts budžeta finansējumu
- piedalīties projektu pārbaudēs
Sagaidām, ka tev ir:
- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- angļu valodas zināšanas
- vēlama pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai
programmu jomā
- vēlama pieredze tehnisko specifikāciju sagatavošanā
- vēlama pieredze projektu finanšu plānošanā un uzraudzībā
- vēlamas zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu
sagatavošanā un uzraudzībā
- vēlamas zināšanas par juridisko dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanu,
noformēšanu un virzības procesu
- analītiskā domāšana, darbs komandā, iniciatīva, komunikācija
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Piesakies līdz 2024. gada 1. oktobrim un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu
un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.