Laidiens: 30.09.2024., Nr. 190

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/190.AKK1

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, pagarina pieteikšanās termiņu atklātajā konkursā uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas juridiskais direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- maģistra grāds tiesību zinātņu jomā ar jurista kvalifikāciju, regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomā

- vismaz piecu gadu iepriekšēja pieredze juridiskās palīdzības sniegšanā un pārstāvībā lietu vešanā tiesā

- vismaz trīs gadu iepriekšēja vadības darba pieredze

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama darba pieredze iepirkumu jomā

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas (vismaz B1 zināšanu līmenis)

- izpratne par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī Saeimas administratīvo procesu pārvaldību

- zināšanas valsts pārvaldes, dokumentu pārvaldības un iepirkumu jomās, kā arī iekšējās kontroles sistēmas jautājumos

- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un juridiskus dokumentus

- prasme veikt liela apjoma informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un aizstāvēt viedokli par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- vadības, plānošanas, organizatoriskās un komunikācijas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- administratīvi vadīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību - Juridiskā atbalsta nodaļas, Publisko iepirkumu nodaļas un Dokumentu pārvaldības nodaļas - darbu

- vadīt un pārraudzīt juridiskā atbalsta sniegšanu Saeimas Administrācijas vadībai un Saeimas Administrācijas struktūrvienībām, kā arī Saeimas Prezidijam un tā tiešā pakļautībā esošajām struktūrvienībām jautājumos, kas nav saistīti ar likumdošanas funkciju, tostarp:

• sniegt juridiskas konsultācijas

• veikt konkrētu jautājumu un problēmsituāciju juridisku un stratēģisku analīzi un gatavot attiecīgus juridiskus atzinumus

• veikt tiesību normu piemērošanas jautājumu analīzi un gatavot attiecīgus juridiskus atzinumus

• nodrošināt iesniegumu, sūdzību izskatīšanu, attiecīgu atbilžu projektu un lēmumu projektu sagatavošanu, kā arī sniegt viedokli par to virzību

• nodrošināt metodisko atbalstu Saeimas Administrācijas struktūrvienībām iekšējo normatīvo aktu un dokumentu izstrādes un aktualizēšanas procesā

• nodrošināt līgumu projektu izvērtēšanu un saskaņot tos

• nodrošināt pārstāvību tiesā jautājumos, kas nav saistīti ar likumdošanas funkciju u.c.

- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanu Saeimas Administrācijā

- administratīvi vadīt Saeimas darba nodrošināšanai nepieciešamo Saeimas iepirkumu procesu un tā uzraudzību

- administratīvi vadīt Saeimas dokumentu, tostarp elektronisko dokumentu, pārvaldības (aprites un klasificēšanas) un arhīva pārvaldības procesus, kā arī to attīstību

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās, darba grupās, Saeimas komisijās un citos pasākumos, kuros apspriež amata kompetencē esošos jautājumus

- sadarboties ar Saeimas struktūrvienībām, publisko personu institūcijām un privātpersonām amata kompetencē esošajos jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 4045 līdz 5500 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus;

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 10. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2024/190.AKK2

Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz SIA "Latvijas Digitālās veselības centrs" valdes locekļa/-les amatu

SIA "Latvijas Digitālās veselības centrs" ar 2024. gada 1. oktobri uzsāk darbību saskaņā ar kapitālsabiedrībai noteikto darbības vispārējo stratēģisko mērķi - attīstīt un efektīvi pārvaldīt veselības nozares digitalizāciju, veicinot iesaistīto pušu sadarbību un radot sabiedrībai nozīmīgus un nepieciešamus digitālās veselības pakalpojumus, kā arī nodrošināt veselības aprūpes informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras pilnveidi un veicināt digitālo tehnoloģiju plašāku izmantošanu veselības aprūpē̄.

Meklējam līderi, kurš/-a izveidos veselības datu pārvaldības iestādi un izveidos tās komandu, lai sekmētu atvērtas digitālās veselības ekosistēmas darbību atbilstoši Digitālās veselības stratēģijai 2022.-2027.gadam.

Amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- nevainojama reputācija

- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadībzinībās, finansēs, ekonomikā, uzņēmējdarbības, tiesību zinātņu, vai citā pielīdzināmā jomā

- valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 vai augstāks līmenis) un angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī  atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei

- vismaz trīs gadu darba pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados summāri) valdes locekļa amatā vai vismaz trīs gadu pieredze valsts institūcijā, kas saistīta ar nozares politikas plānošanu vai īstenošanu, iestādes vadītāja vai tā vietnieka amatā (ar kopumā pakļauto darbinieku skaitu ne mazāk kā 30)

Amata kandidātiem izvirzāmās papildus prasības (CV norādīt konkrētus piemērus):

- pieredze darbības stratēģijas izstrādē un īstenošanā, procesu plānošanā un vadīšanā

- pieredze pārmaiņu un attīstības procesu vadīšanā, kas skar organizācijas struktūras, procesu un cilvēkresursu izmaiņas, pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā

- izpratne par datu pārvaldību, vēlams veselības aprūpes jomā

- zināšanas un izpratne par finanšu un risku vadības jautājumiem, kā arī personas datu aizsardzības jautājumiem

- pieredze kādā no darbības jomām, kas saistītas ar programmatūras izstrādi, pārveidošanu, testēšanu vai atbalsta nodrošināšanu (NACE kods 62.01)

- prasmes prezentēt, argumentēt, pārliecināt, veidot konstruktīvu diskusiju

Amata kandidātiem papildus tiek izvirzītas šādas vēlamās prasības, kuras var tikt novērtētas ar papildu punktiem (CV norādīt konkrētus piemērus):

- pieredze inovāciju ieviešanā, digitālās transformācijas projektu īstenošanā vai biznesa modeļa pārveidošanā

- pieredze apjomīgu projektu vadīšanā vai pārraudzībā un Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (projekta apjoma slieksnis ne mazāks kā 750 000 EUR)

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrības pārvaldību un darbību un izpratne par digitalizācijas darbības specifiku

- izpratne un pieredze, kas saistīta ar veselības aprūpes sistēmu valstī

Padziļināti vērtējamās kompetences, kas nepieciešamas SIA "Latvijas Digitālās veselības centrs" valdes locekļa/-les amata pienākumu pildīšanai (saskaņā ar Ministru kabineta 2020. gada 7. janvāra noteikumu Nr. 20 "Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai personai" 2. pielikumu):

- stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence)

- pārmaiņu vadīšana (būtiskā kompetence)

- līderība un komandas vadīšana (būtiskā kompetence)

- orientācija uz attīstību

- lēmumu pieņemšana un atbildība

Mēneša atalgojums - 5500 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2024. gada 25. oktobrim (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv ar norādi: "Pieteikums Latvijas Digitālās veselības centra valdes locekļa" amata konkursam".

Kandidātiem lūgsim iesniegt šādus pieteikuma dokumentus:

- motivētu pieteikumu

- Curriculum Vitae (CV)

- apliecinājumu par:

• atbilstību publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām

• atbilstību likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām

• nevainojamo reputāciju

• atbilstību likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas

Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt stratēģisko redzējumu par iestādes attīstības perspektīvu, izveidojot to par noturīgu un mūsdienīgu veselības nozares datu pārvaldības institūciju, sniedzot piemēru par citas Eiropas savienības dalībvalsts veselības datu institūcijas darbību. Lai nodrošinātu SIA "Latvijas Digitālās veselības centrs" darbības uzsākšanu un funkciju pārņemšanu no Nacionālā veselības dienesta un citām resora iestādēm, sniegt ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai (prezentācijas formā līdz 15 minūtēm).

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi, kā arī atlases procesā jūsu dati tiks nodoti Veselības ministrijas sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72, k-1, Rīga LV-1011, e-pasts: pasts@vm.gov.lv.

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).

Amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes locekļa/-les amatam, šādā sastāvā: Nominācijas komisiju vada Veselības ministrijas valsts sekretāra vietniece digitalizācijas un pārmaiņu vadības jautājumos Aiga Balode.

Nominācijas komisijas locekļi: Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktore Santa Gulbe; Nacionālā veselības dienesta direktors Āris Kasparāns; Valsts kancelejas Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas konsultante Kristīne Priede; "Digitālās veselības biedrība" valdes loceklis Roberts Lasovskis; "Latvijas slimnīcu biedrība" valdes pārstāve Daina Mūrmane-Umbraško.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)