Laidiens: 30.09.2024., Nr. 190
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/190.AKK1
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, pagarina
pieteikšanās termiņu atklātajā konkursā uz vakanto amata vietu - Saeimas
Administrācijas juridiskais direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- maģistra grāds tiesību zinātņu jomā ar jurista kvalifikāciju, regulāra
zināšanu papildināšana amata kompetences jomā
- vismaz piecu gadu iepriekšēja pieredze juridiskās palīdzības sniegšanā un
pārstāvībā lietu vešanā tiesā
- vismaz trīs gadu iepriekšēja vadības darba pieredze
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama darba pieredze iepirkumu jomā
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas)
zināšanas (vismaz B1 zināšanu līmenis)
- izpratne par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī Saeimas
administratīvo procesu pārvaldību
- zināšanas valsts pārvaldes, dokumentu pārvaldības un iepirkumu jomās, kā
arī iekšējās kontroles sistēmas jautājumos
- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un juridiskus dokumentus
- prasme veikt liela apjoma informācijas analīzi, sniegt operatīvu
informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošajiem
jautājumiem
- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un aizstāvēt
viedokli par amata kompetencē esošajiem jautājumiem
- vadības, plānošanas, organizatoriskās un komunikācijas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- administratīvi vadīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas
struktūrvienību - Juridiskā atbalsta nodaļas, Publisko iepirkumu nodaļas un
Dokumentu pārvaldības nodaļas - darbu
- vadīt un pārraudzīt juridiskā atbalsta sniegšanu Saeimas Administrācijas
vadībai un Saeimas Administrācijas struktūrvienībām, kā arī Saeimas Prezidijam
un tā tiešā pakļautībā esošajām struktūrvienībām jautājumos, kas nav saistīti
ar likumdošanas funkciju, tostarp:
• sniegt juridiskas konsultācijas
• veikt konkrētu jautājumu un problēmsituāciju
juridisku un stratēģisku analīzi un gatavot attiecīgus juridiskus atzinumus
• veikt tiesību normu piemērošanas jautājumu analīzi un gatavot attiecīgus
juridiskus atzinumus
• nodrošināt iesniegumu, sūdzību izskatīšanu, attiecīgu atbilžu projektu un
lēmumu projektu sagatavošanu, kā arī sniegt viedokli par to virzību
• nodrošināt metodisko atbalstu Saeimas Administrācijas struktūrvienībām
iekšējo normatīvo aktu un dokumentu izstrādes un aktualizēšanas procesā
• nodrošināt līgumu projektu izvērtēšanu un saskaņot tos
• nodrošināt pārstāvību tiesā jautājumos, kas nav saistīti ar likumdošanas
funkciju u.c.
- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanu Saeimas
Administrācijā
- administratīvi vadīt Saeimas darba nodrošināšanai nepieciešamo Saeimas
iepirkumu procesu un tā uzraudzību
- administratīvi vadīt Saeimas dokumentu, tostarp elektronisko dokumentu,
pārvaldības (aprites un klasificēšanas) un arhīva pārvaldības procesus, kā arī
to attīstību
- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās
institūcijās, darba grupās, Saeimas komisijās un citos pasākumos, kuros apspriež
amata kompetencē esošos jautājumus
- sadarboties ar Saeimas struktūrvienībām, publisko personu institūcijām un
privātpersonām amata kompetencē esošajos jautājumos
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 4045 līdz 5500 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu
motivācijas instrumenti
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam
noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts
atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā
noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam.
Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā
un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata
kandidāta atbilstību amata prasībām;
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā);
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2024. gada 10. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt
elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu
pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot
Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot
tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā
www.saeima.lv/datu-apstrade.
OP 2024/190.AKK2
Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz SIA
"Latvijas Digitālās veselības centrs" valdes locekļa/-les amatu
SIA "Latvijas Digitālās veselības centrs" ar 2024. gada 1. oktobri
uzsāk darbību saskaņā ar kapitālsabiedrībai noteikto darbības vispārējo
stratēģisko mērķi - attīstīt un efektīvi pārvaldīt veselības nozares digitalizāciju, veicinot iesaistīto pušu sadarbību un radot
sabiedrībai nozīmīgus un nepieciešamus digitālās veselības pakalpojumus, kā arī
nodrošināt veselības aprūpes informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
infrastruktūras pilnveidi un veicināt digitālo tehnoloģiju plašāku
izmantošanu veselības aprūpē̄.
Meklējam līderi, kurš/-a izveidos veselības datu pārvaldības iestādi un
izveidos tās komandu, lai sekmētu atvērtas digitālās veselības ekosistēmas
darbību atbilstoši Digitālās veselības stratēģijai 2022.-2027.gadam.
Amata kandidātiem izvirzāmās obligātās
minimālās prasības:
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
- nevainojama reputācija
- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
vadībzinībās, finansēs, ekonomikā, uzņēmējdarbības, tiesību zinātņu, vai citā
pielīdzināmā jomā
- valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā (C1 vai augstāks līmenis) un angļu valodas zināšanas vismaz
B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei
- vismaz trīs gadu darba pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados summāri)
valdes locekļa amatā vai vismaz trīs gadu pieredze valsts institūcijā, kas
saistīta ar nozares politikas plānošanu vai īstenošanu, iestādes vadītāja vai
tā vietnieka amatā (ar kopumā pakļauto darbinieku skaitu ne mazāk kā 30)
Amata kandidātiem izvirzāmās
papildus prasības (CV norādīt konkrētus piemērus):
- pieredze darbības stratēģijas izstrādē un īstenošanā, procesu plānošanā un
vadīšanā
- pieredze pārmaiņu un attīstības procesu vadīšanā, kas skar organizācijas
struktūras, procesu un cilvēkresursu izmaiņas, pārvaldības un kontroles
stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā
- izpratne par datu pārvaldību, vēlams veselības aprūpes jomā
- zināšanas un izpratne par finanšu un risku vadības jautājumiem, kā arī
personas datu aizsardzības jautājumiem
- pieredze kādā no darbības jomām, kas saistītas ar programmatūras izstrādi,
pārveidošanu, testēšanu vai atbalsta nodrošināšanu (NACE kods 62.01)
- prasmes prezentēt, argumentēt, pārliecināt, veidot konstruktīvu diskusiju
Amata kandidātiem papildus
tiek izvirzītas šādas vēlamās prasības,
kuras var tikt novērtētas ar papildu punktiem (CV norādīt konkrētus piemērus):
- pieredze inovāciju ieviešanā, digitālās transformācijas projektu
īstenošanā vai biznesa modeļa pārveidošanā
- pieredze apjomīgu projektu vadīšanā vai pārraudzībā un Eiropas Savienības
finanšu instrumentu izmantošanā (projekta apjoma slieksnis ne mazāks kā 750 000
EUR)
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrības pārvaldību un darbību
un izpratne par digitalizācijas darbības specifiku
- izpratne un pieredze, kas saistīta ar veselības aprūpes sistēmu valstī
Padziļināti vērtējamās kompetences,
kas nepieciešamas SIA "Latvijas Digitālās veselības centrs" valdes
locekļa/-les amata pienākumu pildīšanai (saskaņā ar Ministru
kabineta 2020. gada 7. janvāra noteikumu Nr. 20 "Valdes un padomes locekļu
nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai
atvasinātai publiskai personai" 2. pielikumu):
- stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence)
- pārmaiņu vadīšana (būtiskā kompetence)
- līderība un komandas vadīšana (būtiskā kompetence)
- orientācija uz attīstību
- lēmumu pieņemšana un atbildība
Mēneša atalgojums - 5500 EUR (pirms
nodokļu nomaksas).
Pieteikumu konkursam var iesniegt
līdz 2024. gada 25. oktobrim (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot
drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā
parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv ar
norādi: "Pieteikums Latvijas Digitālās veselības centra valdes
locekļa" amata konkursam".
Kandidātiem lūgsim iesniegt šādus pieteikuma dokumentus:
- motivētu pieteikumu
- Curriculum Vitae (CV)
- apliecinājumu par:
• atbilstību publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām
• atbilstību likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" prasībām
• nevainojamo reputāciju
• atbilstību likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta
prasībām
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas
Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts
iesniegt stratēģisko redzējumu par iestādes attīstības perspektīvu, izveidojot
to par noturīgu un mūsdienīgu veselības nozares datu pārvaldības institūciju,
sniedzot piemēru par citas Eiropas savienības dalībvalsts veselības datu
institūcijas darbību. Lai nodrošinātu SIA "Latvijas Digitālās veselības
centrs" darbības uzsākšanu un funkciju pārņemšanu no Nacionālā veselības
dienesta un citām resora iestādēm, sniegt ieskatu svarīgākajās prioritātēs un
priekšlikumus to īstenošanai (prezentācijas formā līdz 15 minūtēm).
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu,
informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šā konkursa norisi, kā arī atlases procesā jūsu dati tiks
nodoti Veselības ministrijas sadarbības partnerim - personāla atlases
pakalpojumu sniedzējam. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72, k-1, Rīga LV-1011, e-pasts:
pasts@vm.gov.lv.
Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā
laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības
ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).
Amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes
locekļa/-les amatam, šādā sastāvā: Nominācijas
komisiju vada Veselības ministrijas valsts sekretāra vietniece digitalizācijas un pārmaiņu vadības jautājumos Aiga Balode.
Nominācijas komisijas locekļi: Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamenta direktore Santa Gulbe; Nacionālā veselības dienesta
direktors Āris Kasparāns; Valsts kancelejas Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību
pārvaldības nodaļas konsultante Kristīne Priede; "Digitālās veselības
biedrība" valdes loceklis Roberts Lasovskis;
"Latvijas slimnīcu biedrība" valdes pārstāve Daina Mūrmane-Umbraško.